Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/48296-N-2012.html |
<p class="kh_header"><b>Katowice: ROPS-PSO/3321/11/12 - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu mediacji rodzinnych w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 48296 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rops-katowice.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROPS-PSO/3321/11/12 - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu mediacji rodzinnych w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu szkolenia pod nazwą Mediacje rodzinne - 6 grup szkolenie pełne (Moduł I: Mediacje rodzinne - podstawowe zagadnienia i Moduł II: Przemoc domowa). Mediacje rodzinne - szkolenie pełne - (Moduł I: Mediacje rodzinne - podstawowe zagadnienia i Moduł II: Przemoc domowa): a) Ilość grup - 6 grup szkoleniowych - liczba osób nie większa niż 20 w każdej grupie, b) Ilość godzin - 480 godzin dydaktycznych, c) Rozkład godzin - 80 godzin dydaktycznych dla każdej z 6 grup - 2 razy po 5 dni szkoleniowych (40 godzin dydaktycznych): - pierwszego dnia- 7 godzin dydaktycznych, - drugiego, trzeciego i czwartego dnia- po 9 godzin dydaktycznych, - piątego dnia - 6 godzin dydaktycznych. Zakres merytoryczny szkolenia pełnego musi obejmować między innymi następujące zagadnienia tematyczne: - Elementy psychologii konfliktu; - Wskazania do podjęcia mediacji; - Metody i techniki mediacji; - Mediacje w sytuacji rozwodu rodziców; - Dziecko w mediacji; - Mediacje w sytuacji przemocy domowej; - Prawne aspekty mediacji rodzinnych. Miejsce szkolenia: szkolenie wyjazdowe w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Termin realizacji: Do 07 września 2012 roku, po ustaleniu terminów z wybranym Wykonawcą. Zakres szkoleń musi być zgodny ze Standardami szkolenia mediatorów Społecznej Rady do Spraw Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości. Zamawiający wymaga, aby każda z grup szkoleniowych była prowadzona przez dwóch trenerów. Dla sprawnej realizacji zamówienia wymaga się aby Wykonawca zapewnił co najmniej 6 trenerów oraz ujął ich w wykazie osób, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca odpowiada za: a) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem w ramach wskazanego szkolenia. Osoba (osoby) prowadząca szkolenie winna być ujęta w tabeli stanowiącej załącznik do złożonej oferty (Załącznik nr 6 do SIWZ) oraz posiadać: - minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim lub równorzędne, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu mediacji rodzinnych - przynajmniej 3 przeprowadzone szkolenia, o minimalnym zakresie 40 godzin dydaktycznych każde. b) Prawidłowe przeprowadzenie badania pretestowego i posttestowego, w tym za opracowanie, rozdanie i zebranie wypełnionych przez uczestników szkolenia testów oraz przekazanie do siedziby Zamawiającego elektronicznej wersji testów wraz z kluczem z odpowiedziami. Formularze pretestu i posttestu winny być identyczne i zawierać 5 pytań (cztery pytania zamknięte jednokrotnego wyboru i jedno pytanie otwarte), obejmujące zakres merytoryczny danego modułu szkoleniowego. Pretest winien być przeprowadzony przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach wskazanej ścieżki szkoleniowej, natomiast posttest - przed ich zakończeniem. c) Opracowanie, wydruk i rozdysponowanie wśród uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe winny być przygotowane w formie skryptu i zawierać: - stronę tytułową; - harmonogram szkolenia; - informacje teoretyczne z zakresu prowadzonego szkolenia; - treści pomocnicze do prowadzonych zajęć warsztatowych; - miejsce do prowadzenia notatek (co najmniej 3 strony na 1 dzień ). Na materiałach należy umieścić informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Dostarczenie do siedziby zamawiającego elektronicznej wersji materiałów dydaktycznych. d) Opracowanie, konsultacje z Zamawiającym, wydruk, przygotowanie duplikatów lub kserokopii dla Zleceniodawcy oraz rozdysponowanie pomiędzy wszystkich uczestników szkolenia certyfikatów uczestnictwa. Na certyfikatach należy umieścić informację, iż szkolenie realizowane było w ramach projektu pt.: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. e) Wydruk, rozdanie i zebranie wśród uczestników szkolenia 2-stronnych ankiet ewaluacyjnych sporządzonych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego 3. Zamawiający w dniach szkolenia zapewnia trenerom Wykonawcy nocleg oraz wyżywienie (w przypadku szkoleń wyjazdowych), nie zwraca kosztów dojazdu..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.09.2012.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 3 usługi polegające na świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu mediacji rodzinnych.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Spełnia oznacza, że wykonawca dysponuje osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim lub równorzędne oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - przynajmniej 3 przeprowadzone szkolenia z zakresu mediacji rodzinnych, o minimalnym zakresie 40 godzin dydaktycznych każde.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p> <p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, że zakres szkolenia jest zgodny ze Standardami szkolenia mediatorów Społecznej Rady do spraw Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości.</p></li> </ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>W skład oferty powinny wchodzić: a) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ, b) Podpisany i wypełniony Program zajęć, załącznik nr 9 do SIWZ , c) Wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ, d) Pełnomocnictwo</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 60</li> <li>2 - Doświadczenie firmy - 40</li> </ul> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) Zaistnienia omyłki pisarskiej, b) Zmiany danych teleadresowych, c) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. d) Dopuszcza się możliwość zmiany terminu szkolenia składającego się na przedmiot umowy z następujących przyczyn: - jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w szkoleniu nie zostanie zakwalifikowana przynajmniej 60% grupa uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji, - jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa). W szczególnie uzasadnionych wypadkach, dopuszczalna jest zmiana osoby (osób) prowadzącej szkolenie, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniem akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o zmianę osoby (osób) prowadzącej szkolenie jeśli w wyniku przeprowadzonej przez Zamawiającego ankiety ewaluacyjnej uzyska ona ocenę poniżej 3,75 pkt. w pięciostopniowej skali ocen.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops-katowice.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice pokój nr 213.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice kancelaria, pokój nr 111.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>