JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120229/60758-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Herby: Zorganizowanie i zrealizowanie:
kursów Technolog wykończenia wnętrz oraz Brukarz 
wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych do każdego z kursów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60758 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny , ul. Krótka 28, 42-284 Herby, woj. śląskie, tel. 0-34 3528115, 3528123, faks 0-34 3528134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl, dla zamówień: www.zp.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i zrealizowanie:
kursów Technolog wykończenia wnętrz oraz Brukarz 
wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych do każdego z kursów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i zrealizowanie:
kursów Technolog wykończenia wnętrz oraz Brukarz 
wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych do każdego z kursów 
Część I. Zorganizowanie i zrealizowanie kursu Technolog wykończenia wnętrz
1.	Przewidywana liczba uczestników - 12 osób.
2.	Całkowity czas trwania kursu: co najmniej 120 godzin (w tym: 25 proc. zajęć teoretycznych), przy czym 1 godzina szkolenia = 45 minut.
3.	Kurs powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia:
a)	wykłady, ćwiczenia i praktyka
b)	wykonywanie typowych rodzajów robót wykończeniowych
c)	planowanie, organizowanie i wykonywanie pomocniczych robót murarskich
d)	wykonywanie pomocniczych czynności zawodowych ogólnobudowlanych (remontowych, rozbiórkowych, naprawczych)
e)	wykonywanie przedmiaru i obmiaru robót
f)	kładzenie tynków zwykłych i cienkowarstwowych
g)	wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli
h)	wykonywanie podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli
i)	zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym 
j)	ogólne wymagania BHP 
4.	Na zakończenie kursu Wykonawca przeprowadza egzamin, którego czasu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 
5.	Kurs powinien zakończyć się otrzymaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu, według załącznika nr 1  do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz.216). Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest  minimum 80 proc. frekwencja uczestnika kursu w zajęciach.
6.	Wystawienie w.w. zaświadczenia jest podstawą do wypłaty wynagrodzenia za przeszkolenie  danej osoby.
7.	Zamawiający zapewnia:
a)	dostęp do miejsca zajęć teoretycznych - salę wykładową dla uczestników kursu;
b)	dostęp do miejsca, w którym przeprowadzane będą zajęcia praktyczne; 	 
8.	 Wykonawca zapewnia:
a)	ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW (na cały okres trwania kursu);
b)	przeprowadzenie stosownych badań lekarskich uczestników kursu przed jego rozpoczęciem na terenie Zakładu Karnego w Herbach
c)	odpowiednie ubrania robocze dla wszystkich uczestników kursu; 
d)	materiały szkoleniowe oraz materiały biurowe (zeszyt, długopis) dla każdego uczestnika kursu, stające się jego własnością po ukończeniu kursu;
e)	wszelkiego rodzaju materiały zużywalne i narzędzia niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie przekraczającej 40% kosztów usługi przeprowadzenia kursu, w ilości zapewniającej należyte przyuczenie wszystkich uczestników do zawodu
f)	zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej, 
g)	wykwalifikowaną kadrę wykładowców do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych,
h)	Sprzęt i materiały zużywalne zakupione z środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. 


Część II . Zorganizowanie i zrealizowanie kursu Brukarz.
1.	Przewidywana liczba uczestników na każdym z kursów  - 12 osób.
2.	Całkowity czas trwania kursu: co najmniej 120 godzin (w tym: 25% zajęć teoretycznych), przy czym 1 godzina szkolenia = 45 minut.
3.	Kurs Brukarz powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia:
a)	podstawy wiedzy o robotach drogowych 
b)	teoretyczne podstawy zasadniczych technologii robót brukarskich 
c)	ogólne warunki techniczne wykonywania robót brukarskich 
d)	rysunek zawodowy 
e)	wykonawstwo robót drogowych z różnych materiałów 
f)	przygotowanie do wykonania i remontów nawierzchni chodników, ulic, placów z kamieni i kostek oraz płyt 
g)	przygotowanie do brukowania powierzchni skarp, stożków i węzłów tramwajowych.
h)	zasady przygotowania do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu 
i)	obsługa i konserwacja urządzeń i podstawowego sprzętu 
j)	zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym 
k)	ogólne wymagania BHP 
4.	Na zakończenie kursu Wykonawca przeprowadza egzamin, którego czasu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 
5.	Kurs powinien zakończyć się otrzymaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu, według załącznika nr 1  do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz.216). Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest  minimum 80 proc. frekwencja uczestnika kursu w zajęciach.
6.	Wystawienie w.w. zaświadczenia jest podstawą do wypłaty wynagrodzenia za przeszkolenie  danej osoby.
7.	Zamawiający zapewnia:
a)	dostęp do miejsca zajęć teoretycznych - salę wykładową dla uczestników kursu;
b)	dostęp do miejsca, w którym przeprowadzane będą zajęcia praktyczne; 
c)	sprzęt niezbędny do realizacji kursu, którego zakup był współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (tj. zagęszczarkę PCLX 320, zagęszczarkę PCLX 400, wyważak brukarski, młotki brukarskie - 5 szt., szlifierkę kątową HITACHI G23SF2, chwytak KW-3)	 
8.	 Wykonawca zapewnia:
a)	ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW (na cały okres trwania kursu);
b)	przeprowadzenie stosownych badań lekarskich uczestników kursu przed jego rozpoczęciem na terenie Zakładu Karnego w Herbach
c)	odpowiednie ubrania robocze dla wszystkich uczestników kursu, stające się własnością Zamawiającego po zakończeniu kursu; 
d)	materiały szkoleniowe oraz materiały biurowe (zeszyt, długopis) dla każdego uczestnika kursu, stające się jego własnością po ukończeniu kursu;
e)	wszelkiego rodzaju materiały zużywalne i narzędzia niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie przekraczającej 40 proc. kosztów usługi przeprowadzenia kursu, w ilości zapewniającej należyte przyuczenie wszystkich uczestników do zawodu
f)	paliwo niezbędne do pracy zagęszczarek podczas kursu
g)	Zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej 
h)	Sprzęt i materiały zużywalne oraz ubrania robocze zakupione z środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. 
i)	wykwalifikowaną kadrę wykładowców do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych,

Część III Zorganizowanie i zrealizowanie zajęć aktywizacyjnych.
1.	Przewidywana liczba uczestników  - 12 osób na każdym z kursów (razem: 24 osoby)
2.	Zajęcia aktywizacyjne powinny zostać zrealizowane w ciągu 20 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min.).
3.	Zajęcia powinny obejmować m.in. następujące zagadnienia:
a)	komunikacja interpersonalna ; 
b)	samoocena, uzdolnienia, doświadczenia życiowe ;
c)	odkrywanie własnych umiejętności, możliwości, cech i predyspozycji zawodowych 
d)	określenie stopnia motywacji (określenie gotowości do podjęcia pracy) ; 
e)	podwyższanie poczucia własnej wartości ; 
f)	zapoznanie uczestników z aktualnym rynkiem pracy i dynamiką jego przekształceń 
g)	techniki poszukiwania pracy (w tym samodzielne poszukiwanie pracy, analizowanie ofert pracy) 
h)	nabycie umiejętności prawidłowego pisania dokumentów aplikacyjnych CV, list motywacyjny) 
i)	opracowanie planów działania 
j)	przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej oraz reguły prowadzenia skutecznego dialogu z pracodawcą (w tym: elementy autoprezentacji)
k)	ABC uruchamiania własnej działalności gospodarczej. 
4.	 Zajęcia muszą zakończyć się wydaniem zaświadczeń o ukończeniu aktywizacji zawodowej oraz oddzielnych certyfikatów zawierających informację o realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w  ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
5.	Na certyfikatach powinien zostać umieszczony emblemat Unii Europejskiej oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, dostępnymi na stronach www.mrr.gov.pl lub www.crzl.gov.pl..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia - za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: Wykaz usług szkoleniowych o tematyce tożsamej ze składaną ofertą, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed rozpoczęciem postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), z zastrzeżeniem podania informacji o: przedmiocie (nazwie) kursu, liczbie przeszkolonych osób (wskazać kursy zrealizowane dla grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 10 osób), nazwie Zamawiającego, terminie realizacji i liczbie godzin kursu oraz wartości zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: Wykaz wykładowców przewidzianych do prowadzenia zajęć dla osadzonych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>gwarantują należyte wykonanie umowy, spełniając wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216) - za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy (wraz z aktualizacją wpisu na 2012r.) lub potwierdzony przez Wykonawcę wydruk ze strony internetowej www.ris.praca.gov.pl, gdzie znajduje się elektroniczny rejestr instytucji szkoleniowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej - za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofer</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy (wraz z aktualizacją na 2012r) lub potwierdzony przez Wykonawcę wydruk ze strony internetowej www.ris.praca.gov.pl, gdzie znajduje się elektroniczny rejestr instytucji szkoleniowych</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny w Herbach, ul. Krótka 28, 42 - 284 Herby.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Herbach, ul. Krótka 28, 42 - 284 Herby.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Warunkiem odbycia się kursów Technolog wykończenia wnętrz oraz Brukarz wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych do każdego z kursów jest otrzymanie przez Zamawiającego środków finansowych na jego przeprowadzenie. Zgodnie z art. 93 ust. 1a Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zm.) Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com